MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Counter-Strike: Global Offensive
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=39407
Strona 13 z 41

Autor:  raas [ 2 mar 2012, 22:56 ]
Tytuł: 

Mgle pewnie bedzie dalo sie wywalić w cfg servera, i zapewne większość lig tak zrobi więc to nie problem.

Autor:  Highlander [ 3 mar 2012, 08:22 ]
Tytuł: 

No mam nadzieje. Nie jest taka zla ta gra, chyba lepszy od surs, retail musi miec raczej duzo zmian.
http://blog.counter-strike.net/index.ph ... ment-time/

btw. to bug, ze w matchmakingu pokazuje graczy jako boty, czy rzeczywiscie dorzuca boty do gry? ;)

Autor:  Kole0 [ 3 mar 2012, 18:21 ]
Tytuł: 

jak nie ma 5v5 graczy to dorzuca botow puki sie nie polacza inni gracze. ale ciekawy jaber jest taki ze jak zginiemy 'soba' i spektujemy to mozna przejmowac boty wciskajac E - poprostu przejmujemy postac bota i nia sterujemy.

Autor:  kluczmen [ 4 mar 2012, 12:35 ]
Tytuł: 

hahaha fajny ficzer :D

highlander - recoil wygląda na bardziej przewidywalny czy jeszcze bardziej z dupy niż w css? zrób spray na ścianie jakieś strzelanie z dgl przez długą na d2 czy coś :D

Autor:  Kole0 [ 4 mar 2012, 18:15 ]
Tytuł: 

recoil ma pattern zalezny od pozycji(czy biegniemy, stoimy, kucamy) afaik, ale jest zjebany i ciagle tweakowany - co patch praktycznie go zmieniaja.

Autor:  Highlander [ 4 mar 2012, 18:24 ]
Tytuł: 

Ja raczej odczulem to randomowo, czasem full auto zabijam, czasem nic nie trafiam. Podczas full auto pierwsze kule na pewno leca precyzyjnie w kierunku wskazanego celu. Na kucka oczywiscie najlepiej. Ale jakos tak w biegu i full auto tez wchodzi...

Autor:  kluczmen [ 4 mar 2012, 19:11 ]
Tytuł: 

hm, czyli totolotek :(

Autor:  Highlander [ 4 mar 2012, 19:23 ]
Tytuł: 

gralem malo, wiec tez moze mi sie wydawac.

Autor:  Dana [ 5 mar 2012, 19:29 ]
Tytuł: 

http://www.joystiq.com/2012/03/05/counter-strike-global-offensive-loses-cross-play/

derp.

Autor:  Highlander [ 5 mar 2012, 20:16 ]
Tytuł: 

i dobrze.

Autor:  Dana [ 5 mar 2012, 20:39 ]
Tytuł: 

Jak dobrze. To był jedyny powód dla którego jako tako grałbym w tą grę, by bić konsolowców.

http://www.kickstarter.com/projects/355932838/crowdsourced-hardcore-tactical-shooter

Masz, zainwestuj 15 dolarów.

Autor:  Highlander [ 5 mar 2012, 20:47 ]
Tytuł: 

hardcore tactical shooter kojarzy mi sie z ala AAO, ARMA, RO2 czyli raczej marne szanse na popularnosc w competitive, pro itp. ;)

Autor:  Highlander [ 6 mar 2012, 19:22 ]
Tytuł: 

http://blog.counter-strike.net/index.ph ... ce-of-fog/

Autor:  Highlander [ 6 mar 2012, 21:29 ]
Tytuł: 

ok, kolejna próba, jak na CS dobra ta gra, lepsza od CSS imo bedzie. Nie wiem jak unlocknac 60 fps, bo tyle mam max. Po wywaleniu trwale akceleracji myszy itp. niezle ;)
http://steamcommunity.com/profiles/7656 ... 37?tab=all

Autor:  raas [ 7 mar 2012, 00:20 ]
Tytuł: 

Obadaj max_fps albo cos z developer 1.

Autor:  Highlander [ 7 mar 2012, 09:21 ]
Tytuł: 

kombinowalem, moze nie zrobilem developer 1, ale komendy "Max_fps 101" po prostu jakby nie bylo w konsoli, zazwyczaj w CS podpowiadalo, w CS GO nie.

Autor:  gufnowapnjasz [ 7 mar 2012, 09:40 ]
Tytuł: 

w csie cokolwiek ci daje 60+ fps jesli nie masz 120hz monitora? chyba nie, to nie cod :)

Autor:  Kole0 [ 7 mar 2012, 17:30 ]
Tytuł: 

w sumie to masz fart, ze ci sie udalo wymusic jakos vsynca.
w becie puki co polowa komend w konsoli nie dziala i mi gra zapierdala na 300 fpsach przez co mam kurewski tearing czy szybkim obracaniu, a w zadne sposob nie jestem w stanie wymusic vsynca, czy gornej granicy fps.

Autor:  raas [ 7 mar 2012, 17:49 ]
Tytuł: 

Już ci mówię co daje 100fps w cs.
Strzelając fullauto(spray) przy 100fps jest większa kontrola nad odrzutem+ te pare fps poprawiało generalny 'flow' gry dla kogos kto ogarniał w cs'a trochę bardziej :P

btw Kole0 a może da się dodać jakąś komendę do skrótu jak to się robiło kiedyś, lub przez steam w właściwościach ?

Autor:  Highlander [ 7 mar 2012, 19:47 ]
Tytuł: 

surs tez ma jakies korzenie w quaku, wiec kto wie ;)

Strona 13 z 41 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team