MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Counter-Strike: Global Offensive https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=39407 |
Strona 13 z 41 |
Autor: | raas [ 2 mar 2012, 22:56 ] |
Tytuł: | |
Mgle pewnie bedzie dalo sie wywalić w cfg servera, i zapewne większość lig tak zrobi więc to nie problem. |
Autor: | Highlander [ 3 mar 2012, 08:22 ] |
Tytuł: | |
No mam nadzieje. Nie jest taka zla ta gra, chyba lepszy od surs, retail musi miec raczej duzo zmian. http://blog.counter-strike.net/index.ph ... ment-time/ btw. to bug, ze w matchmakingu pokazuje graczy jako boty, czy rzeczywiscie dorzuca boty do gry? ;) |
Autor: | Kole0 [ 3 mar 2012, 18:21 ] |
Tytuł: | |
jak nie ma 5v5 graczy to dorzuca botow puki sie nie polacza inni gracze. ale ciekawy jaber jest taki ze jak zginiemy 'soba' i spektujemy to mozna przejmowac boty wciskajac E - poprostu przejmujemy postac bota i nia sterujemy. |
Autor: | kluczmen [ 4 mar 2012, 12:35 ] |
Tytuł: | |
hahaha fajny ficzer ![]() highlander - recoil wygląda na bardziej przewidywalny czy jeszcze bardziej z dupy niż w css? zrób spray na ścianie jakieś strzelanie z dgl przez długą na d2 czy coś ![]() |
Autor: | Kole0 [ 4 mar 2012, 18:15 ] |
Tytuł: | |
recoil ma pattern zalezny od pozycji(czy biegniemy, stoimy, kucamy) afaik, ale jest zjebany i ciagle tweakowany - co patch praktycznie go zmieniaja. |
Autor: | Highlander [ 4 mar 2012, 18:24 ] |
Tytuł: | |
Ja raczej odczulem to randomowo, czasem full auto zabijam, czasem nic nie trafiam. Podczas full auto pierwsze kule na pewno leca precyzyjnie w kierunku wskazanego celu. Na kucka oczywiscie najlepiej. Ale jakos tak w biegu i full auto tez wchodzi... |
Autor: | kluczmen [ 4 mar 2012, 19:11 ] |
Tytuł: | |
hm, czyli totolotek ![]() |
Autor: | Highlander [ 4 mar 2012, 19:23 ] |
Tytuł: | |
gralem malo, wiec tez moze mi sie wydawac. |
Autor: | Dana [ 5 mar 2012, 19:29 ] |
Tytuł: | |
http://www.joystiq.com/2012/03/05/counter-strike-global-offensive-loses-cross-play/ derp. |
Autor: | Highlander [ 5 mar 2012, 20:16 ] |
Tytuł: | |
i dobrze. |
Autor: | Dana [ 5 mar 2012, 20:39 ] |
Tytuł: | |
Jak dobrze. To był jedyny powód dla którego jako tako grałbym w tą grę, by bić konsolowców. http://www.kickstarter.com/projects/355932838/crowdsourced-hardcore-tactical-shooter Masz, zainwestuj 15 dolarów. |
Autor: | Highlander [ 5 mar 2012, 20:47 ] |
Tytuł: | |
hardcore tactical shooter kojarzy mi sie z ala AAO, ARMA, RO2 czyli raczej marne szanse na popularnosc w competitive, pro itp. ;) |
Autor: | Highlander [ 6 mar 2012, 19:22 ] |
Tytuł: | |
http://blog.counter-strike.net/index.ph ... ce-of-fog/ |
Autor: | Highlander [ 6 mar 2012, 21:29 ] |
Tytuł: | |
ok, kolejna próba, jak na CS dobra ta gra, lepsza od CSS imo bedzie. Nie wiem jak unlocknac 60 fps, bo tyle mam max. Po wywaleniu trwale akceleracji myszy itp. niezle ;) http://steamcommunity.com/profiles/7656 ... 37?tab=all |
Autor: | raas [ 7 mar 2012, 00:20 ] |
Tytuł: | |
Obadaj max_fps albo cos z developer 1. |
Autor: | Highlander [ 7 mar 2012, 09:21 ] |
Tytuł: | |
kombinowalem, moze nie zrobilem developer 1, ale komendy "Max_fps 101" po prostu jakby nie bylo w konsoli, zazwyczaj w CS podpowiadalo, w CS GO nie. |
Autor: | gufnowapnjasz [ 7 mar 2012, 09:40 ] |
Tytuł: | |
w csie cokolwiek ci daje 60+ fps jesli nie masz 120hz monitora? chyba nie, to nie cod ![]() |
Autor: | Kole0 [ 7 mar 2012, 17:30 ] |
Tytuł: | |
w sumie to masz fart, ze ci sie udalo wymusic jakos vsynca. w becie puki co polowa komend w konsoli nie dziala i mi gra zapierdala na 300 fpsach przez co mam kurewski tearing czy szybkim obracaniu, a w zadne sposob nie jestem w stanie wymusic vsynca, czy gornej granicy fps. |
Autor: | raas [ 7 mar 2012, 17:49 ] |
Tytuł: | |
Już ci mówię co daje 100fps w cs. Strzelając fullauto(spray) przy 100fps jest większa kontrola nad odrzutem+ te pare fps poprawiało generalny 'flow' gry dla kogos kto ogarniał w cs'a trochę bardziej ![]() btw Kole0 a może da się dodać jakąś komendę do skrótu jak to się robiło kiedyś, lub przez steam w właściwościach ? |
Autor: | Highlander [ 7 mar 2012, 19:47 ] |
Tytuł: | |
surs tez ma jakies korzenie w quaku, wiec kto wie ;) |
Strona 13 z 41 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |