MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Divinity: Original Sin
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=44145
Strona 13 z 13

Autor:  zaboleq [ 7 sie 2014, 07:26 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin

Jak to wygląda w coopie? Chce pograć z kumplem z pracy i się zastanawiamy nad paroma kwestiami:

1. Każdy tworzy swoją postać?
2. Kto steruje tymi dodatkowymi postaciami?
3. Jakieś ograniczenia co do gry w coopie?
4. Dolączenia do gry z poziomu steama czy jest jakaś opcja ingame?

Autor:  Stobek [ 7 sie 2014, 08:18 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin

zaboleq napisał(a):
Jak to wygląda w coopie? Chce pograć z kumplem z pracy i się zastanawiamy nad paroma kwestiami:

1. Każdy tworzy swoją postać?
2. Kto steruje tymi dodatkowymi postaciami?
3. Jakieś ograniczenia co do gry w coopie?
4. Dolączenia do gry z poziomu steama czy jest jakaś opcja ingame?



1. Razem siedzicie w okienku tworzenia postaci i każdy robi po jednej. Możesz zrobić też je sam.

2. Host gry decyduje kto kontroluje postaci. Można to zmieniać dowolnie w trakcie gry (powiedzmy, że masz nie ciekawą walkę i idziesz coś zrobić dajesz mu kontrolę a jak wracasz to odbierasz.)

3. Gra jest stworzona pod co-opa. Ograniczenie to granie solo bo wtedy dyskusje przy wyborze decyzji nie mają sensu.

4. Ze steama można, bez steama też chyba ( ale nie sprawdzałem)

Autor:  muflon [ 10 sie 2014, 13:43 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin

Siema,

pograłem sobie trochę w Original Sin, ale mnie nie urzekło. Czy im dalej w las tym jest lepiej? póki co 3 lvl, ale jakoś nie mam wczuty. Zagrywałem się niegdyś w różne cRPG ale tutaj mimo wielu smaczków i kombinowania jakoś nie czuję tego klimatu i tak minimalnie trąca kickstarterową tandetą.

Autor:  zaboleq [ 10 sie 2014, 16:17 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin

Hmm jak dla mnie gra póki co genialna a jestem raczej dość konserwatywyny w stosunku do cRPG - kocham baldury, tormenty, ID, i ogólnie staroszkolne cRPGi. Gram z kumplem i jest póki co super ale sporo jeszcze nam zostało do zrobienia w 1 mieście. Nie wiem o jakiej tandecie mówisz :roll:

Autor:  krzyk [ 11 sie 2014, 08:58 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin

Zaczelismy z moim chlopem i zajebiscie sie gra, rozwiazywanie zagadki w pierwszym miescie bombowe :) no i jest ten feeling bardzo malego prowadzenia za raczke :)

już.

Autor:  Cybot [ 11 sie 2014, 10:37 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin

+1

Wreszcie bez biegania za markerem, żeby zrobić questy. Jestem w miarę na początku, ale np gag z duchem filozofa na cmentarzu - po prostu boski. Gra bardzo ładnie dopracowana i z fajnym bilansem między kombinowaniem a walką.

Autor:  ghul [ 11 sie 2014, 11:33 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin

Razem z druga polowka przeszlismy calosc w coopie juz jakis czas temu.
Dobry, oldschoolowy cRPG. Wciagajacy jak stare cRPG i miejscami wymagajacy, niestety nie pozbawiony drobnych wad.
Ogolnie ocenilbym na 8/10. Jezeli ktos lubi nacisk na elementy przygodowkowe (point&click, zagadki) - spokojnie mozna dodac 1 do oceny.

Fabula byla generic heroic fantasy, no ale w Baldurze czy Icewind Dale dokladnie tak samo, wiec nie kumam o co marudzenie.

O zaletach juz duzo zostalo powiedziane. Od siebie dodam tylko kilka wad ktore wyraznie pamietam po przejsciu gry:

- dialogi w coopie. Rozmawia jedna osoba, druga moze sobie czytac tylko dymki nad glowami/chat log. Tyle ze jakos szybko to przelatuje i czasem mozna sie pogubic w rozmowie. Szkoda ze nie zrobili "wspoldzielonych" dialogow (jak np w SWTOR)
- Szansa na miss w combacie + mozliwosc quicksave/quickload w combacie - wiadomo do czego to prowadzi ;)
- Momentami sztuczna "nieliniowosc". Mozna sobie troche zamotac linie fabularna tak ze juz do konca nie wiadomo co wlasciwie powinnismy robic (z punktu widzenia fabuly, bo fizycznie to zawsze jest gdzie isc).
- Momentami (szczegolnie w pozniejszej czesci gry) mocny nacisk na point&click, wypatrywanie dzwigni na scianie o wymiarach 2 x 2 piksele az oczy zaczna krwawic ;) (wada subiektywna, po prostu nigdy nie lubilem przygodowek)

Autor:  krzyk [ 11 sie 2014, 16:48 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin

Ciekawe czy będę myślał podobnie jak skończę
A co do dźwigni to któraś z umiejętności pozwala na wyczajenie takich pierdółek
A dialogi można w questlogu wszystkie przeczytać przecież.

już.

Autor:  zaboleq [ 12 sie 2014, 08:00 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin

Ja póki co gram z kumplem (6 lvl na ten moment) i jest genialnie. Mnie zassało na maxa a wychodzi na to, że z racji urlopu zagram dalej dopiero we wrześniu :0. Niektóre zagadki/gagi są naprawdę ciekawe no i questy też niczego sobie. Obecnie jesteśmy w jakiejś jaskini gdzie było kilka bossów i obłowiliśmy się jak cygani:) - teraz tylko to sprzedać i można koksać dalej:).

Jedyne co mi się średnio podoba to ilość humoru. Osobiście wolałbym coś bardziej mrocznego/poważnego. Tutaj praktycznie każdy q jest okraszony jakąś dozą humoru. Nie jest to złe bo niektóre są naprawdę dobre ale mam nadzieję, że dalej będzie trochę bardziej mroczno.

Combat jest spoko, można kombinować i to jest ok.

P.S

Da się jakoś na mpaie zaznaczać gdzie postać ma iść albo z poziomu mapy klikajac na dany obszar przenieść tam kamere? Lewy klik pozwala tylko notatki wpisywać - strasznie mnie wkurza brak tej funkcjonalności.

Autor:  Atherius [ 28 sie 2014, 15:10 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin

https://www.facebook.com/media/set/?set ... 711&type=1

Wybaczcie długie milczenie w sprawie spolszczenia Divinity: Original Sin, nie unikamy tego tematu a chcemy dać Wam konkretne informacje, które dadzą Wam pełny obraz sytuacji. W obecnej chwili prace nad spolszczeniem są zrealizowane w 60%. Chcąc wydać polską wersję językową na wysokim poziomie, a nie jedynie "polskopodobną" z błędami, potrzebujemy trochę więcej czasu na jej dopracowanie. W galerii znajdziecie próbki i screeny prezentujące, jak gra już wygląda. Przepraszamy Was za zwłokę, ale naszym celem jest wydanie wysokiej jakości polonizacji, by zadowolić nawet najbardziej wymagających fanów Divinity. Konkretną datę wypuszczenia łatki podamy, gdy będziemy całkowicie pewni, że wszystko jest gotowe.

Autor:  Sobtainer [ 28 sie 2014, 15:33 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin

hahha qrwa nie mam pytań :D

Autor:  Perrin [ 28 sie 2014, 16:42 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin

Lol, a miało być po polsku 18 lipca ;P. Ale zorientowali się, że nie zdążą i przedłużyli na koniec sierpnia ;P. Profesjonalizm...

Autor:  Aldatha [ 28 sie 2014, 17:16 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin

ech IT...w ogole nie wiecie na czym polega praca translatora i jaka ciezka to jest orka

Autor:  candidoser [ 28 sie 2014, 17:33 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin

Orka duze zwierze - musi byc ciezka

Autor:  Atherius [ 26 wrz 2014, 20:12 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin

Podobno jest już spolszczenie.

Autor:  TobiAlex [ 26 wrz 2014, 20:23 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin

Atherius napisał(a):
Podobno jest już spolszczenie.


Jest.

Autor:  Sobtainer [ 26 wrz 2014, 20:35 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin

Wreszcie lol :)

Autor:  Atherius [ 26 wrz 2014, 20:39 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin

Za karę gra musi poczekać w kolejce. ;>

Strona 13 z 13 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team