MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
H1Z1 https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=44409 |
Strona 13 z 14 |
Autor: | coldzik [ 21 sty 2015, 11:41 ] |
Tytuł: | Re: H1Z1 |
Zaczynałem 7 lat temu od własnych projektów, potem zatrudniłem się w CI Games (City Interactive kiedyś), a aktualnie siedzę w dosyć małym, 15 osobowym studiu i robimy mniejsze projekciki (http://ansharstudios.com/) |
Autor: | tiomor [ 21 sty 2015, 11:50 ] |
Tytuł: | Re: H1Z1 |
coldzik napisał(a): Zaczynałem 7 lat temu od własnych projektów, potem zatrudniłem się w CI Games (City Interactive kiedyś), a aktualnie siedzę w dosyć małym, 15 osobowym studiu i robimy mniejsze projekciki (http://ansharstudios.com/) Propsy! grałem w "twoją" grę - Path of Kara, bardzo fajna |
Autor: | Niah [ 21 sty 2015, 11:53 ] |
Tytuł: | Re: H1Z1 |
Zakupiłeś czy tylko grałeś? |
Autor: | tiomor [ 21 sty 2015, 12:27 ] |
Tytuł: | Re: H1Z1 |
Kupiłem! http://www.windowsphone.com/pl-pl/store ... 4f9aa12fee |
Autor: | Farin666 [ 21 sty 2015, 14:20 ] |
Tytuł: | Re: H1Z1 |
To w temacie pracy w grach: jak ktoś ma doświadczenie w testowaniu funkcjonalnym gier to zapraszam do kontaktu:) potrzebujemy na ten moment: -testerów funkcjonalnych i lingwistycznych -Team leadera do testów funkcjonalnych - C++ bądź C# developera z podstawami Unity do pisania narzędzi testowych (wskazane jest doświadczenie w tym zakresie) A i Front Endów też teraz szukam:) Większość projektów dla gier AAA jest skierowana, ale również mniejsze tytuły "obrabiamy", do tego np. w przypadków Front Endów praca dla top 10 firm IT . Odrazu powiem: tytułów gier i klientów nie mogę wyjawiać, na spotkaniach dopiero bardzo nieformalnie jest ten temat poruszany - pracownicy w większości siedzą w zamkniętych labach na ostatnim piętrze gdzie dostęp jest bardzo utrudniony Na początek proszę o priv |
Autor: | sula [ 21 sty 2015, 14:31 ] |
Tytuł: | Re: H1Z1 |
tczewiak napisał(a): Jeszcze dochodzi kwestia latency i przepustowości sieci. Przepustowość to prędzej czy później nie będzie problem. Latency się nie przeskoczy jednak. Żeby w dyamicznych grach jak np. FPS-y miało to ręce i nogi to musiałoby być pełno serwerowni w różnych punktach geograficznych (na samą Polskę ze 2-3) i granie tylko z ludzmi ze swojego geograficznego regionu. Inaczej będzie czuć zejebistego input lata vs. granie na lokalnym kliencie. |
Autor: | sula [ 21 sty 2015, 14:36 ] |
Tytuł: | Re: H1Z1 |
iniside napisał(a): Damien napisał(a): Niby w 2015 mial byc planowany pierwszy prototyp procesoru opartego na grafenie w technologii 1nm (wczesniej testowali wieksze). Ma byc okolo 500 razy szybszy niz istniejace obecnie. Do tego grafen uzyty w produkcji sieci optycznych tez ma zwiekszyc ich przepustowosc. Przewiduja ze seryjna produkcja procesorow okolo 2022 roku wiec jeszcze sobie poczekamy. Ofc info oparte na roznych newsach wiec jak ktos siedzi w temacie to moze ma dokladniejsze dane. Nic z tego nie bedzie, przynajmniej w dajacej sie przewidzicie przyszlosci. Grafen, jest dalej drogi w produkcji + nie istnieje faby ani tania technologia do drukowania procesorow z grafenu. Jesli chodzi o gry na serwerze, to ja bym raczej szukal rozwiazaniw uzywaniu GPU, do obliczania fizyki. Teoretycznie uzywajac physx, juz mozna to robic, w praktyce nie wiem jakby to wygladalo kiedy polozenie graczy nie jest determinitstyczne i jak to synchronizowac pomiedzy tysiacami watkow.. Będzie będzie. Grafen albo coś innego albo za ~10-12 lat wzrost mocy obliczeniowej dojdzie do ściany. Krzem się kończy. Intel już trzaska na 14nm, koszty schodzenia niżej są olbrzymie. Za ~4-5 lat będzie 10nm, potem za kolejnych kilka 7nm, a potem maksymalnie -4-5nm (a może juz nawet nie będzie takiego procesu) i to będzie ściana nie do przeskoczenia nawet dla Intela. |
Autor: | Damien [ 21 sty 2015, 23:50 ] |
Tytuł: | Re: H1Z1 |
https://www.youtube.com/watch?v=AidtIN4d3FI LOL |
Autor: | Lowell [ 22 sty 2015, 11:25 ] |
Tytuł: | Re: H1Z1 |
Nad ranem dodali wiecej (podobno 200, nie liczylem ) serweów EU. Są nawet serwery Krakow EU czy Poznan EU. |
Autor: | Lowell [ 23 sty 2015, 12:08 ] |
Tytuł: | Re: H1Z1 |
Wczoraj znalazlem info o tym, ze grafika najlepiej wyglada na ustawieniach medium. Co ciekawe faktycznie tak jest. Do tego devsi wspomnieli, że obecnie wykorzystuja okolo 20% mozliwosci silnika graficznego (tego z Planetside 2). Link do porownania grafiki http://babagra.pl/2015/01/kolejny-dzien-w-h1z1/ |
Autor: | Quetzacotl [ 23 sty 2015, 15:18 ] |
Tytuł: | Re: H1Z1 |
z tego co widać, to w high nie ma włączonych cieni, refleksji itp. więc może to high PERFORMANCE |
Autor: | Mendol [ 23 sty 2015, 15:47 ] |
Tytuł: | Re: H1Z1 |
ty sie lepiej przelacz na high performance wieczorem. |
Autor: | Arturnik [ 28 sty 2015, 11:16 ] |
Tytuł: | Re: H1Z1 |
Poprawili loot znacznie, pewnie az za bardzo od wczoraj Jak zwykle w grach tego typu nic nie moglem przez kilka h znalezc, przed patchem tez wszystko bylo puste, tak teraz w kazdym domu kilka rodzajow zarcia/jakies crowbary, ubrania zawsze sie znajda. |
Autor: | Mendol [ 28 sty 2015, 11:17 ] |
Tytuł: | Re: H1Z1 |
zbalansowanie tego to tygodnie pracy i testow. a jak zjebia, to bedzie po prostu strzelanka z zombiakami. |
Autor: | Damien [ 28 sty 2015, 11:42 ] |
Tytuł: | Re: H1Z1 |
Ludzie laza godzinami przeszukujac budynki, zbierajac rzeczy, a potem strzal w glowe czy seria z karabinu i wszystko traca. To juz chyba lepiej zamiast tracic czas na scavenging od razu polowac na graczy i wpada gotowy loot. Widzialem na jednym filmie jak trzech gosci obladowanych lootem wlazlo na komisariat. Podczas przeszukiwania zauwazyli ze jest zaminowany i chwile pozniej ktos zdalnie (chyba) odpalil ladunki. Trzy trupy z full plecakami wojskowymi i roznego rodzaju bronia i ammo. Swoja droga to skad ktos mial miny? Airdrop? |
Autor: | tiomor [ 28 sty 2015, 11:44 ] |
Tytuł: | Re: H1Z1 |
Tutaj się kłania rozwiązanie z DayZ, jak kogoś wysadzisz to za dużo zdatnego do użytku sprzętu z niego nie wyciągniesz |
Autor: | ShadorVD [ 28 sty 2015, 11:57 ] |
Tytuł: | Re: H1Z1 |
Yep, o tym samym pomyślałem. Ale to niestety jest problem tego typu gier. Jedni grają dla pve funu, scavenging survival a drudzy po prostu dla pewpew pvp no i tu jest dysonans który będzie zawsze. |
Autor: | vilhelm [ 28 sty 2015, 16:52 ] |
Tytuł: | Re: H1Z1 |
Shador von Dal napisał(a): Jedni grają dla pve funu, scavenging survival To nie niech idą na serwery PvE jak im się nie podoba |
Autor: | tiomor [ 24 lut 2015, 22:55 ] |
Tytuł: | Re: H1Z1 |
https://www.facebook.com/video.php?v=47 ... =2&theater to jest całkiem zabawne |
Autor: | Isengrim [ 27 lut 2015, 03:27 ] |
Tytuł: | Re: H1Z1 |
Mnie bardziej rozwalil link z fejsbuczka. O tempora, o mores. |
Strona 13 z 14 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |