MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

H1Z1
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=44409
Strona 13 z 14

Autor:  coldzik [ 21 sty 2015, 11:41 ]
Tytuł:  Re: H1Z1

Zaczynałem 7 lat temu od własnych projektów, potem zatrudniłem się w CI Games (City Interactive kiedyś), a aktualnie siedzę w dosyć małym, 15 osobowym studiu i robimy mniejsze projekciki (http://ansharstudios.com/) :)

Autor:  tiomor [ 21 sty 2015, 11:50 ]
Tytuł:  Re: H1Z1

coldzik napisał(a):
Zaczynałem 7 lat temu od własnych projektów, potem zatrudniłem się w CI Games (City Interactive kiedyś), a aktualnie siedzę w dosyć małym, 15 osobowym studiu i robimy mniejsze projekciki (http://ansharstudios.com/) :)


Propsy! grałem w "twoją" grę - Path of Kara, bardzo fajna ;)

Autor:  Niah [ 21 sty 2015, 11:53 ]
Tytuł:  Re: H1Z1

Zakupiłeś czy tylko grałeś? :P

Autor:  tiomor [ 21 sty 2015, 12:27 ]
Tytuł:  Re: H1Z1

Kupiłem!
http://www.windowsphone.com/pl-pl/store ... 4f9aa12fee

Autor:  Farin666 [ 21 sty 2015, 14:20 ]
Tytuł:  Re: H1Z1

To w temacie pracy w grach: jak ktoś ma doświadczenie w testowaniu funkcjonalnym gier to zapraszam do kontaktu:)
potrzebujemy na ten moment:
-testerów funkcjonalnych i lingwistycznych
-Team leadera do testów funkcjonalnych
- C++ bądź C# developera z podstawami Unity do pisania narzędzi testowych (wskazane jest doświadczenie w tym zakresie)

A i Front Endów też teraz szukam:)

Większość projektów dla gier AAA jest skierowana, ale również mniejsze tytuły "obrabiamy", do tego np. w przypadków Front Endów praca dla top 10 firm IT .

Odrazu powiem: tytułów gier i klientów nie mogę wyjawiać, na spotkaniach dopiero bardzo nieformalnie jest ten temat poruszany - pracownicy w większości siedzą w zamkniętych labach na ostatnim piętrze gdzie dostęp jest bardzo utrudniony :)

Na początek proszę o priv :)

Autor:  sula [ 21 sty 2015, 14:31 ]
Tytuł:  Re: H1Z1

tczewiak napisał(a):
Jeszcze dochodzi kwestia latency i przepustowości sieci.

Przepustowość to prędzej czy później nie będzie problem.

Latency się nie przeskoczy jednak. Żeby w dyamicznych grach jak np. FPS-y miało to ręce i nogi to musiałoby być pełno serwerowni w różnych punktach geograficznych (na samą Polskę ze 2-3) i granie tylko z ludzmi ze swojego geograficznego regionu. Inaczej będzie czuć zejebistego input lata vs. granie na lokalnym kliencie.

Autor:  sula [ 21 sty 2015, 14:36 ]
Tytuł:  Re: H1Z1

iniside napisał(a):
Damien napisał(a):
Niby w 2015 mial byc planowany pierwszy prototyp procesoru opartego na grafenie w technologii 1nm (wczesniej testowali wieksze). Ma byc okolo 500 razy szybszy niz istniejace obecnie. Do tego grafen uzyty w produkcji sieci optycznych tez ma zwiekszyc ich przepustowosc. Przewiduja ze seryjna produkcja procesorow okolo 2022 roku wiec jeszcze sobie poczekamy.

Ofc info oparte na roznych newsach wiec jak ktos siedzi w temacie to moze ma dokladniejsze dane.


Nic z tego nie bedzie, przynajmniej w dajacej sie przewidzicie przyszlosci. Grafen, jest dalej drogi w produkcji + nie istnieje faby ani tania technologia do drukowania procesorow z grafenu.

Jesli chodzi o gry na serwerze, to ja bym raczej szukal rozwiazaniw uzywaniu GPU, do obliczania fizyki. Teoretycznie uzywajac physx, juz mozna to robic, w praktyce nie wiem jakby to wygladalo kiedy polozenie graczy nie jest determinitstyczne i jak to synchronizowac pomiedzy tysiacami watkow..

Będzie będzie. Grafen albo coś innego albo za ~10-12 lat wzrost mocy obliczeniowej dojdzie do ściany. Krzem się kończy. Intel już trzaska na 14nm, koszty schodzenia niżej są olbrzymie. Za ~4-5 lat będzie 10nm, potem za kolejnych kilka 7nm, a potem maksymalnie -4-5nm (a może juz nawet nie będzie takiego procesu) i to będzie ściana nie do przeskoczenia nawet dla Intela.

Autor:  Damien [ 21 sty 2015, 23:50 ]
Tytuł:  Re: H1Z1

https://www.youtube.com/watch?v=AidtIN4d3FI

LOL

Autor:  Lowell [ 22 sty 2015, 11:25 ]
Tytuł:  Re: H1Z1

Nad ranem dodali wiecej (podobno 200, nie liczylem :P) serweów EU. Są nawet serwery Krakow EU czy Poznan EU.

Autor:  Lowell [ 23 sty 2015, 12:08 ]
Tytuł:  Re: H1Z1

Wczoraj znalazlem info o tym, ze grafika najlepiej wyglada na ustawieniach medium. Co ciekawe faktycznie tak jest. Do tego devsi wspomnieli, że obecnie wykorzystuja okolo 20% mozliwosci silnika graficznego (tego z Planetside 2).

Link do porownania grafiki :o

http://babagra.pl/2015/01/kolejny-dzien-w-h1z1/

Autor:  Quetzacotl [ 23 sty 2015, 15:18 ]
Tytuł:  Re: H1Z1

z tego co widać, to w high nie ma włączonych cieni, refleksji itp. więc może to high PERFORMANCE

Autor:  Mendol [ 23 sty 2015, 15:47 ]
Tytuł:  Re: H1Z1

ty sie lepiej przelacz na high performance wieczorem.

Autor:  Arturnik [ 28 sty 2015, 11:16 ]
Tytuł:  Re: H1Z1

Poprawili loot znacznie, pewnie az za bardzo od wczoraj

Jak zwykle w grach tego typu nic nie moglem przez kilka h znalezc, przed patchem tez wszystko bylo puste, tak teraz w kazdym domu kilka rodzajow zarcia/jakies crowbary, ubrania zawsze sie znajda.

Autor:  Mendol [ 28 sty 2015, 11:17 ]
Tytuł:  Re: H1Z1

zbalansowanie tego to tygodnie pracy i testow.
a jak zjebia, to bedzie po prostu strzelanka z zombiakami.

Autor:  Damien [ 28 sty 2015, 11:42 ]
Tytuł:  Re: H1Z1

Ludzie laza godzinami przeszukujac budynki, zbierajac rzeczy, a potem strzal w glowe czy seria z karabinu i wszystko traca. To juz chyba lepiej zamiast tracic czas na scavenging od razu polowac na graczy i wpada gotowy loot.

Widzialem na jednym filmie jak trzech gosci obladowanych lootem wlazlo na komisariat. Podczas przeszukiwania zauwazyli ze jest zaminowany i chwile pozniej ktos zdalnie (chyba) odpalil ladunki. Trzy trupy z full plecakami wojskowymi i roznego rodzaju bronia i ammo. Swoja droga to skad ktos mial miny? Airdrop?

Autor:  tiomor [ 28 sty 2015, 11:44 ]
Tytuł:  Re: H1Z1

Tutaj się kłania rozwiązanie z DayZ, jak kogoś wysadzisz to za dużo zdatnego do użytku sprzętu z niego nie wyciągniesz :p

Autor:  ShadorVD [ 28 sty 2015, 11:57 ]
Tytuł:  Re: H1Z1

Yep, o tym samym pomyślałem.

Ale to niestety jest problem tego typu gier. Jedni grają dla pve funu, scavenging survival a drudzy po prostu dla pewpew pvp no i tu jest dysonans który będzie zawsze.

Autor:  vilhelm [ 28 sty 2015, 16:52 ]
Tytuł:  Re: H1Z1

Shador von Dal napisał(a):
Jedni grają dla pve funu, scavenging survival


To nie niech idą na serwery PvE jak im się nie podoba 8)

Autor:  tiomor [ 24 lut 2015, 22:55 ]
Tytuł:  Re: H1Z1

https://www.facebook.com/video.php?v=47 ... =2&theater

to jest całkiem zabawne :P

Autor:  Isengrim [ 27 lut 2015, 03:27 ]
Tytuł:  Re: H1Z1

Mnie bardziej rozwalil link z fejsbuczka. O tempora, o mores.

Strona 13 z 14 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team