MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Conan exiles https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=44834 |
Strona 13 z 13 |
Autor: | tiomor [ 17 sie 2017, 09:27 ] |
Tytuł: | Re: Conan exiles |
Xender napisał(a): Gdyby to było mmo a nie crapo survival to była by perfekcyjna gra. Byłaby niegrywalnym klocem. Obecan wersja jest zasadniczo również średnio grywalna, ale trochę zabawy daje. Łapanie niewolników, budowanie (lepsze niż w Rustcie!), craftowanie etc jest bardzo przyjemne, ale jak na grę o Conanie to walka jest strasznie niedojebana. Spam LPMa i liczenie, że się trafi przy tej chujowej synchronizacji ;d A co do wspinania się - fajny ficzer, ale trochę jebie grę. Bo możesz sobie bez większego problemu wejść do prawie każdego 'miasteczka', a polująć na high-endowych niewolników, którzy są otoczeni dużą grupą NPCów po prostu wchodzisz na pierwszy domek z brzega i nakurwiasz z łuku/kuszy, aż wszyscy padną ;d |
Autor: | Xender [ 17 sie 2017, 09:37 ] |
Tytuł: | Re: Conan exiles |
tiomor napisał(a): Xender napisał(a): Gdyby to było mmo a nie crapo survival to była by perfekcyjna gra. Byłaby niegrywalnym klocem. Obecan wersja jest zasadniczo również średnio grywalna, ale trochę zabawy daje. Łapanie niewolników, budowanie (lepsze niż w Rustcie!), craftowanie etc jest bardzo przyjemne, ale jak na grę o Conanie to walka jest strasznie niedojebana. Spam LPMa i liczenie, że się trafi przy tej chujowej synchronizacji ;d A co do wspinania się - fajny ficzer, ale trochę jebie grę. Bo możesz sobie bez większego problemu wejść do prawie każdego 'miasteczka', a polująć na high-endowych niewolników, którzy są otoczeni dużą grupą NPCów po prostu wchodzisz na pierwszy domek z brzega i nakurwiasz z łuku/kuszy, aż wszyscy padną ;d Zrobienie z tego mmo z długim progresem rozwiązałoby problemy typowe dla Rusta - czyli to że gra jest za szyba. Trzeba wbijać po restarcie serwerów, szybko budować i napieprzać. Z drugiej strony gdyby to były mmo, a żeby przejść całą mapę potrzeba by 10h, miasto stawiałoby się trzy miesiące, a rozwalało godzinami, gameplay byłby zupełnie inaczej zbalansowany, taki Wurm 5.0 ;P |
Strona 13 z 13 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |