MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Battlefield
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=38431
Strona 121 z 295

Autor:  Drusek [ 17 lis 2011, 13:06 ]
Tytuł: 

fov się akurat ustawia w opcjach

Autor:  Atherius [ 17 lis 2011, 15:46 ]
Tytuł: 

kluczmen napisał(a):
tak z innej beki pogrywam troche w tego bf3 i przypominam sobie dlaczego przerzuciłem się na quake, te wszystkie wybuchy, rozmycia, ograniczony fow (jakies 70 stopni?) ludzie spamujący granaty/mortar w przejścia, i siedzenie w oknach (właśnie grałem conquesta 64 na sequane crossing i dlatego dostałem takiej guli, chyba najgorsza miejska mapka w serii bf-a, a zapomniałem że metro też jest mega chujowe), to jednak zupełnie inne infantry niż w bf2, nie mówię nawet o rtcw i et :( żadnej czytelności gameplaya :S


To inna gra, tutaj się nie biega na pałę, nie robisz rocket jumpów, bunny hopków itp. musisz współpracować.

Autor:  Nestor [ 17 lis 2011, 16:12 ]
Tytuł: 

kluczmen napisał(a):
tak z innej beki pogrywam troche w tego bf3 i przypominam sobie dlaczego przerzuciłem się na quake, te wszystkie wybuchy, rozmycia, ograniczony fow (jakies 70 stopni?) ludzie spamujący granaty/mortar w przejścia, i siedzenie w oknach (właśnie grałem conquesta 64 na sequane crossing i dlatego dostałem takiej guli, chyba najgorsza miejska mapka w serii bf-a, a zapomniałem że metro też jest mega chujowe), to jednak zupełnie inne infantry niż w bf2, nie mówię nawet o rtcw i et :( żadnej czytelności gameplaya :S


Akurat seine crossing jest bardzo fajna mapa z duzym potencjalem. Jak wszyscy nienawidzili metro po becie, to teraz chetniej w to graja niz w bzdety typu teheran highway.

Autor:  sula [ 17 lis 2011, 16:29 ]
Tytuł: 

WithnesS napisał(a):
Do takiego Halo Reach, kupowałem "mapy" i miałem masę funu. Tak samo, pewnie do Gearsów też kupię dlc (ale tu już mini kampanię etc). Jeżeli gram w 2-3 gry na okrągło, to jestem w stanie wybulić kilka dolarów na dodatkowy content z tych 2-3 gier. Bo co tracę? Jedna pizza, albo jakaś używka w którą chwilę pogram i wrócę do tych 2-3 gier, bo przecież gdybym wiedział że będę długo napieprzał w daną grę to kupiłbym ją day1 a nie jako używkę. To czy jestem idiotą, "dodając" content do ulubionej gry?

Jednocześnie, jak gram w coś casualowo to mi DLC niepotrzebne. A to że ktoś będzie miał świecącą broń, pogra na dodatkowej mapie etc? Nie przeszkadza mi to. Wydał na to pieniądze. To trochę jak czepiać się że ja mam malucha a ktoś ma porshe.

Tak samo, nie kupiłbym raczej nigdy DLC do takiego CoDa bo gra ma 1year lifespan, więc imo to głupota. Ale ktoś inny kupi, i będzie miał fun. Z reguły najbardziej przeszkadzają te DLC ludziom, którzy w daną grę nie grają albo grają i mają gula, że ich nie stać.

Jednocześnie jestem przeciwnikiem DLC takich jak na przykład płatny ending w Prince of Persia. To sobie obejrzałem na youtube, niech spierdalają z wycinaniem endingu z gry kurwa.

Ps. Musicie też wziąć pod uwagę przy gadaniu o cenach DLC, że amerykańskie dziecko często dostanie na lunch w szkole 10$. To że my żyjemy w Polsce (KURTKA!) to nie wina devsów/wydawców którzy biorą pod uwagę bardziej "rozwinięte" kraje. I nie ma w tym nic dziwnego.


Ok wszystko spoko, tylko czemu jeżeli DLC są spoko (wyłączając płatne endingi, etc) to piszesz:

WinterS napisał(a):
Jakbym wypuszczał miesiąc po premierze gry DLCka z odgrzewanym kotletem za 15 dolarów to nie mógłbym se chyba spojrzeć w twarz w lustrze, no ale bussiness is bussiness, i tak to pewnie kurwa kupie :{




Piszesz, że ci się nie podoba wypuszczanie odgrzewanego kotleta za 15$ miesiąc po premierze, a w drugim poście, że kupujesz tylko te DLC, które chcesz - to czemu będziesz ten odgrzewany kotlet kupował, skoro nie podoba ci się "odgrzewany kotlet za 15$"?

Bo tak jedna wypowiedź z drugą nie współgra?

Autor:  WinterS [ 17 lis 2011, 17:24 ]
Tytuł: 

wiedziałem, że WinterS i WithnesS od zawsze będą dla tego forum wyglądać tak samo ;)

Autor:  Atherius [ 17 lis 2011, 18:29 ]
Tytuł: 

Dwóch gości chciało być elo i sobie zrobili zAjEfAjnY nick. ;>

Autor:  sula [ 17 lis 2011, 18:39 ]
Tytuł: 

WinterS napisał(a):
wiedziałem, że WinterS i WithnesS od zawsze będą dla tego forum wyglądać tak samo ;)

O shit sorry, nawet do tej pory nie zauważyłem :o

Poprawie się ;p

Autor:  WithnesS [ 17 lis 2011, 18:50 ]
Tytuł: 

Atherius napisał(a):
Dwóch gości chciało być elo i sobie zrobili zAjEfAjnY nick. ;>


Mój ma więcej literek, więc jestem bardziej elo.

Autor:  kluczmen [ 18 lis 2011, 00:48 ]
Tytuł: 

Nestor napisał(a):
kluczmen napisał(a):
tak z innej beki pogrywam troche w tego bf3 i przypominam sobie dlaczego przerzuciłem się na quake, te wszystkie wybuchy, rozmycia, ograniczony fow (jakies 70 stopni?) ludzie spamujący granaty/mortar w przejścia, i siedzenie w oknach (właśnie grałem conquesta 64 na sequane crossing i dlatego dostałem takiej guli, chyba najgorsza miejska mapka w serii bf-a, a zapomniałem że metro też jest mega chujowe), to jednak zupełnie inne infantry niż w bf2, nie mówię nawet o rtcw i et :( żadnej czytelności gameplaya :S


Akurat seine crossing jest bardzo fajna mapa z duzym potencjalem. Jak wszyscy nienawidzili metro po becie, to teraz chetniej w to graja niz w bzdety typu teheran highway.


nie wiem, widocznie się nie znam, ale za dużo tam jakichś kubłów ze śmieciami, balkoników okienek za którymi sobie można siedzieć, mashtur i karkand to były dobre mapki miejskie :D

Autor:  Nestor [ 18 lis 2011, 11:44 ]
Tytuł: 

Ale chyba wlasnie o to chodzi zeby moc sie gdzie schowac, przygotowac zasadzke, albo rozgromic schowanego przeciwnka. To nie jest COD ani quake, nie biegnie sie na pale omijajac rakiety w locie..

Autor:  candidoser [ 18 lis 2011, 12:15 ]
Tytuł: 

Lol, postawic CoD'a i Quake'a w jednym rzedzie...

Autor:  whiteman [ 18 lis 2011, 12:33 ]
Tytuł: 

Na Seine Crossing jak i innych mapach bez dużych przestrzeni rządzi podczerwień. Dla mnie generalnie gra wymiata, zaznaczam to pierwszy BF w którego gram od pierwszego praojca.

Autor:  Marti [ 18 lis 2011, 12:37 ]
Tytuł: 

jak dla mnie seine crossing + supplier z mortarem wymiata ,ogolnie bronie supply sa koxy m249+ celownik na podczerwien to kara dla noobow z latarkami i sniperow w krzakach :D
a co do praojca to i tak najlepszy byl dodatek :vietnam ;)

Autor:  Nestor [ 18 lis 2011, 12:37 ]
Tytuł: 

Ja zauwazylem ze ostatnio w 90% przypadkow jak gine, to przeciwnik ma IRNV na broni, byly juz momenty jak ludzie mieli to przypiete na SV98..

Autor:  svr [ 18 lis 2011, 12:44 ]
Tytuł: 

Zakładajcie ubranko Spec Ops, nie bedzie was tak dobrze widac na irnv jak w zwyklym.

Autor:  whiteman [ 18 lis 2011, 13:03 ]
Tytuł: 

Support jest przegięty ze względu na chorą ilość amunicji w ogóle. Ja sobie assultem postrzelam 3 sekundy a ten stoi i jak rambo napierdala 3 minuty. + Generalnie celowniki optyczne na CKM-ach to śmieszne lekko.

Anyway to i tak w sumie realizm większy niż CoD.

Autor:  goki [ 18 lis 2011, 13:06 ]
Tytuł: 

whiteman napisał(a):
Support jest przegięty ze względu na chorą ilość amunicji w ogóle. Ja sobie assultem postrzelam 3 sekundy a ten stoi i jak rambo napierdala 3 minuty. + Generalnie celowniki optyczne na CKM-ach to śmieszne lekko.

Anyway to i tak w sumie realizm większy niż CoD.


to nie sa CKMy :<

Autor:  Deshroom [ 18 lis 2011, 13:07 ]
Tytuł: 

whiteman napisał(a):
a ten stoi i jak rambo napierdala 3 minuty.
a potem przerywam na 15 sekund żeby przeładować :wink:

Autor:  redruM [ 18 lis 2011, 16:37 ]
Tytuł: 

Strike at Karkand trailer

poprawione destruction 2.0 jest poprawione

Autor:  Havok [ 18 lis 2011, 19:31 ]
Tytuł: 

whiteman napisał(a):
Support jest przegięty ze względu na chorą ilość amunicji w ogóle. Ja sobie assultem postrzelam 3 sekundy a ten stoi i jak rambo napierdala 3 minuty. +

Szkoda, że głównie w powietrze :)

Strona 121 z 295 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team