MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Wiedźmin 3
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=42461
Strona 122 z 212

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 20 maja 2015, 19:11 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

Atherius napisał(a):
Ten świat nie jest nawet w 1/10 tak otwarty jak w skyrimie. ;> Można łazić zbierać kwiatki, miody, bić moby, odwiedzać kapliczki i w sumie tyle z eksploracji.

Nie jest bo to trochę inna koncepcja, bardziej nastawiona na opowiadanie historii. No ale fakt, że to minus gry.

Mnie najbardziej z tego wszystkiego irytują levele. Niech sobie będą ale po co to pokazywać, psuje dobre wrażenie. Za to im dłużej gram tym bardziej mi się podoba grafika, stonowane kolory. Ma się wrażenie realizmu, polskiej jesieni a nie bajkowego świata.

Autor:  Sobtainer [ 20 maja 2015, 19:21 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

A jedź do lasu albo na łąkę :) też są takie sztuczne kolory na trawie, polanie. Jeżdżę do pracy rowerkiem jak pogoda ładna jest i serio, specjalnie zacząłem zwracać na to uwagę :)

Autor:  Bahamut [ 20 maja 2015, 19:23 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

Sobtainer napisał(a):
A jedź do lasu albo na łąkę :) też są takie sztuczne kolory na trawie, polanie. Jeżdżę do pracy rowerkiem jak pogoda ładna jest i serio, specjalnie zacząłem zwracać na to uwagę :)

Przyznaj się porównywałeś trawę w realu z tą na ss z W3 :]

Autor:  Sobtainer [ 20 maja 2015, 19:24 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

No ale screenów w łapie nie miałem jak porównywałem :D

Autor:  Atherius [ 20 maja 2015, 19:34 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

Szkoda, że tego bujania drzew nie "znerfili", bo już w gameplayach, które nam serwowali miesiącami było widać, że za bardzo się huśtają. ;>
Póki co największy minus to dla mnie mechanika, walka, sterowanie gerhardem, kuniem.

Autor:  tomugeen [ 20 maja 2015, 19:36 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

Ja sie chcialem na tanka zrobić i walic mocne ataki, jak narazie sensowne jest skakanie na boki i szybkie serie ;[

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 20 maja 2015, 19:42 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

Sobtainer napisał(a):
A jedź do lasu albo na łąkę :) też są takie sztuczne kolory na trawie, polanie. Jeżdżę do pracy rowerkiem jak pogoda ładna jest i serio, specjalnie zacząłem zwracać na to uwagę :)


Trawa trochę z dupy, ale reszta ok. A jeśli chodzi o jakaś zbroję to kolejny plany na set można znaleźć:
Spoiler:

Autor:  Atherius [ 20 maja 2015, 19:43 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

tomugeen napisał(a):
Ja sie chcialem na tanka zrobić i walic mocne ataki, jak narazie sensowne jest skakanie na boki i szybkie serie ;[


Ta mechanika nie pozwala na tankowanie, unik-cios-unik-cios i tak do zjechania hp, to jest taktyka. ;>

Autor:  EloNis [ 20 maja 2015, 20:15 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

bzdura, tankować można, tylko quen trzeba używać co chwile.

Autor:  Atherius [ 20 maja 2015, 20:20 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

Szczególnie jak nas opadnie 4 przeciwników. ;>

Autor:  Atherius [ 20 maja 2015, 21:18 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

tip dla fetyszy podpatrzony na innym forum

"Jak chcecie zwiększyć liczbę fps z włączonym HW to wystarczy zmienić AA dla HW, które domyślnie ustawione jest na 8.

\The Witcher 3\bin\config\base\rendering.ini

HairWorksAALevel = 8"

np. na 2

Autor:  EloNis [ 20 maja 2015, 21:39 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

Atherius napisał(a):
Szczególnie jak nas opadnie 4 przeciwników. ;>


zwiększanie mocy znaków i mocy znaku quen zwiększa ilość obrażeń pochłanianych przez ten znak ;) ja quena nie rozwijam a przeciwnikom na moim poziomie quen mityguje ze 3 - 4 uderzenia.

Pograłem trochę na tych sweetfx'ach i wszystko pięknie wszystko ładnie dopóki nie było deszczowej pogody. ona normalnie jest ciemna, ale z sweetfx to wyglądało jakby była noc co mnie wkurwiało. więc wyjebałem.

Autor:  Katoneo [ 20 maja 2015, 21:57 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

Dobra, odpaliłem Wiedźmina na swoim rzęchu (GTX 750 TI, i5 4570 3.2Ghz, 8 gb RAM) i przeżyłem wielki szok. Ta pierwsza lokacja po tutorialu na high mam ponad 40 fpsów. Myślę sobie, że skoro jest tak zajebiście to zobaczę czy dam radę ultra. Odpalam bez Hairworksów, z foliage distance na high i cieniami na medium, wszystkie postprocessy na maksa i jeszcze większy szok - 33 fpsy nawet w walce. Szczerze nawet jakoś nie przeszkadza mi taka ilość fpsów, gra działa w miarę płynnie, a wygląda niesamowicie. Dzisiaj już mi się dłużej nie chce bawić w tweakowanie, ale jutro dobiorę jakieś optymalne ustawienia. Słyszałem, że tekstury ultra nie różnią się niczym od high poza ilością pamięci alokowanej na nie, więc też pewnie zjadę.

Autor:  Sobtainer [ 20 maja 2015, 22:23 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

Ilość detali i zróżnicowania w tej grze mnie rozpierdala...

Autor:  Kaban [ 20 maja 2015, 22:32 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

Wie ktoś, czy jak rozwijam znak Aksji, aby łatwiej było go stosować podczas dialogów, to muszę go mieć włożonego w jeden z dostępnych slotów?

W ogóle to rozjebało mnie, jak na tablicy ogłoszeń odczytałem wzmiankę o pewnym starym, zapijaczonym znajomym z drugiej części gry i o tym co odjebał :D Genialna gra.

Autor:  Razoth [ 20 maja 2015, 22:34 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

Mnie rozpierdala trochę movement i feeling, który jest chujowy nie przebierając w słowach. Nie wiem dlaczego poszli w poruszanie oparte o momentum, powinni wziąć przykład z najlepszych i zrobić responsywną kontrolę jak w Soulsach.

Szczególnej chujni doznałem podczas pierwszego
Spoiler:


No nic, może jakiś moder poprawi.

Autor:  Mendol [ 20 maja 2015, 23:05 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

jep.
probowalem grac na myszce+klawa i jednak na padzie jakos wygodniej.
poustawialem czesc opcji na high i zjebaly sie tekstury hehe.
fpsy tez dziwnie skacza.

Autor:  D3jviD [ 20 maja 2015, 23:08 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

Da się jakoś sprawdzić time played?

Autor:  Farin666 [ 20 maja 2015, 23:12 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

Asus 751jt z 970m - wszystko na ultra z wylaczonym HW- 35 fps stabilne - co oplaca sie zmniejszac aby dobic do 60 fps? Shadows to wiem...:P
Byle nie obnizalo jakosci grafiki...:P

Autor:  Sobtainer [ 20 maja 2015, 23:15 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

D3jviD napisał(a):
Da się jakoś sprawdzić time played?


Tak jest w charakter info bodajże.

Strona 122 z 212 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team