MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Star Wars: The Old Republic
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=30312
Strona 123 z 203

Autor:  Isengrim [ 7 paź 2011, 07:25 ]
Tytuł: 

Nie wiem czy tor pokona wow, stawia raczej na rozrywkę w małych grupach lub nawet solo. Z kompanem da się przejść heroic questy, insty też nie wymagają pełnego składu. A cześć graczy wow po prostu lubi być częścią tłumu.
Ale jeśli ktoś lubi dobrą historię, proste sterowanie i setki rzeczy do zdobycia, to tor powinien mu bardzo podpasować.

Autor:  mr.Henky [ 7 paź 2011, 08:46 ]
Tytuł: 

O tak.. wow stawia na levelowanie w grupie ..nic nie wysolujesz ( o elitach zapomnij) . Sorry ale ten aspekt gry w SW jest taki sam jak w wowie - tak samo jak raidy i dungeony.
Cytuj:
A cześć graczy wow po prostu lubi być częścią tłumu.

Masz na mysli stanie pod bankiem/Ah w orgri/stormwind ?

Autor:  sula [ 7 paź 2011, 08:50 ]
Tytuł: 

Tu racja.

Z tym ,że ja bym nie szukał jednego "wow-killera" ,który zastąpi WoW-a.

WoW ma za dużo graczy ,zresztą wątpie ,że będzie jedna gra ,która będzie tak jak WoW dominowała w przyszłości. Raczej 2-4 najbardziej popularne + reszta.

Swtor zabierze WoW sporo graczy , GW2 też , parę innych tytułów uszczknie tu i ówdzie.
No ,ale wiek WoW-a , chyba najwięcej zrobi.

Mimo wszystko i tak będzie to gra z największą ilością subskrybujących jeszcze długo...

Autor:  Isengrim [ 7 paź 2011, 08:58 ]
Tytuł: 

Heroic quest to bicie elite i boss mobów. W wowie raczej nie robiło się tego solo. Party są max 4, a flash point da się na luzie zrobić w 3(oczywiście nie wiem czy wszystkie, ale początkowe tak). end game nie widziałem, ale raczej nie się stawia na content raidowy. A tłum to kilkanaście osób na rajdzie.

Autor:  simo [ 7 paź 2011, 09:29 ]
Tytuł: 

Rozumiem, ze serwery beda tak jak w WoW-ie, a nie dzielone na kilka rownoleglych wersji jak w AoC ?

Autor:  Isengrim [ 7 paź 2011, 09:40 ]
Tytuł: 

simo napisał(a):
Rozumiem, ze serwery beda tak jak w WoW-ie, a nie dzielone na kilka rownoleglych wersji jak w AoC ?

Pvp, pve, rp. Dodatkowo w przypadku przeludnienia tworzone będą shardy. Cooldown na przenosiny między shardami to 0,5h o ile pamiętam.

Autor:  Sathorn [ 7 paź 2011, 10:14 ]
Tytuł: 

Zapominacie o jednej roznicy w miedzy wowem a swtorem co do chodzenia na rajdy. W wowie trzeba bylo byc szczesliwcem jesli cos dostales z random rajdu a w guildii DKP musialo miec wielkosc palacu kultury - w swtor system lootowania wyglada tak ze wszyscy ktorzy sa na rajdzie po zabiciu bossa dostaja jakis item, literalnie wszyscy.
source - http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=420977

Autor:  Morgul [ 7 paź 2011, 11:37 ]
Tytuł: 

No to szybko ludzie przestana chodzic na te rajdy, czy to dobrze czy nie.. z naszego punktu to chyba dobrze, bo musza miec sporo contentu by gracze mogli zdobywac nowe blyskotki, no i bedzie mozna przejsc szybciej gre.

Autor:  mr.Henky [ 7 paź 2011, 11:38 ]
Tytuł: 

Isengrim napisał(a):
Heroic quest to bicie elite i boss mobów. W wowie raczej nie robiło się tego solo. Party są max 4, a flash point da się na luzie zrobić w 3(oczywiście nie wiem czy wszystkie, ale początkowe tak). end game nie widziałem, ale raczej nie się stawia na content raidowy. A tłum to kilkanaście osób na rajdzie.


Elitki mogles spokojnie zabijac podczas levelowania .
Startowe Flashpointsy sa jak wowe WC etc .. to nie jakies tam heroiczne insty w których spędzisz po kilka godzin . Te trudniejsze sa na samym koncu.
Raidy to 8 i 16 osobówki . Wow ma 10 i 25 na chwile obecną ( o ile nie spadnie do 20 :p ) Tłumy to były kiedyś na 40 osobówkach..tyle że zawsze ktoś tam afk był.

Autor:  Isengrim [ 7 paź 2011, 12:14 ]
Tytuł: 

Jakby nie liczyć w tor potrzeba mniej graczy do zrobienia insta niż w wow. No i nie wiadomo czy rajdy będą podstawą endgame, czy raczej flash pointy. Po Systemie kompanów widać że tor jest nastawiony na małe grupy, kompan daje coś koło 60% dmg gracza, więc pewnie i w 2 trochę skoksaną się da zrobić insta. Pierwszy fp robi się bez heala, bo nie ma klasy leczącej na ten level, a jedynym problemem są bosowie. Możliwe że później insty są bardziej wymagające, ale początek jest nastawiony raczej na zabawę niż wipe'owanie graczy. I dotyczy to każdego aspektu gry.

Autor:  Sathorn [ 7 paź 2011, 15:11 ]
Tytuł: 

te 60% to mocno zawyzone imo, jak na moj gust to jest 30% przezywalnosci i 50 % dmg, a o healowaniu to szkoda mowic

Autor:  Isengrim [ 7 paź 2011, 16:47 ]
Tytuł: 

Jak na razie, to mój pomagier jest lepiej ubrany ode mnie :D Wytankował mi bossa na ok. 70% HP tego bosa, podczas gdy moje HP ledwo starczyło na pozostałe 30%.Jasne, klasa,armor itd ale, że tak powiem, pole do popisu dla solistów jest.
I nie mówię że to źle, bo w grupie też gra się przyjemnie. W sumie to główną cechą TOR jest czynienie życia gracza prostszym. Można zdalnie sprzedawać itemki, jest dostęp do całego craftu, prawie za wszystko jest XP z questa (np zazwyczaj dostajesz automatycznie bonus questa na wybicie iluś mobów po drodze do głównego quest obj.) Zewsząd lecą jakieś tokeny które można wymieniać na sensowne itemy, brak tylko jakiejś sprytnej wyszukiwarki współgraczy.

Autor:  simo [ 7 paź 2011, 19:57 ]
Tytuł: 

Moglby ktos przyblizyc ten system kompanow ? Rozumiem, ze wykorzystuje sie ich tylko podczas solo gry (tylko w PvE ?) w grupach 'znikaja' ?

Autor:  Perrin [ 7 paź 2011, 20:12 ]
Tytuł: 

Znikają jeśli grupa ma odpowiednią liczbę członków, np. gdy grupa ma 3 lub 4 członków, nie można wykorzystać kompanów, jeśli w grupie jest 2 ludzi, mogą wyciągnąć z kieszeni companionów.
A najbardziej przydatni są kiedy wysyła się ich do sklepu żeby sprzedali zbędne śmieci ;).

Autor:  Isengrim [ 7 paź 2011, 20:18 ]
Tytuł: 

We flashpointach działają jak "gracz numer dwa" - jeśli jest wolne miejsce wchodzą. Jeśli graczy jest 4 - nie. W całej reszcie działają jak pety(w sensie dostępności, nie możliwości). Mają statz,skile pasywne i aktywne, można ich ubierać i w ograniczonym stopniu zmieniać wygląd ( np. z czarnucha na białasa lub żółtka) - to prawie gracz.
Odpowiadają za craft, mają własną linię questów.
Zdobywa się ich uznanie, pewnie da się mocno zbiżyć. Mają sporo skili.
Ogólnie pet 2.0

Autor:  simo [ 7 paź 2011, 20:33 ]
Tytuł: 

I tak jak z petami mozna miec ich kilku i wybierac wedle potrzeb jednego okreslonego czy wybiera sie jednego na cala gre ?

Autor:  Sathorn [ 7 paź 2011, 20:55 ]
Tytuł: 

Zaraz, oni sa dostepni w zaleznosci od ilosci graczy w grupie oraz wielkosci instancji, jesli jest 2+ a jest was dwoch to sie nie pokaza ale jesli jest was dwoch a instancja 4+ to widac ich, znikaja dopiero po wzieciu czwartego czlonka grupy. Innymi slowy na instancje 2+ mozesz isc z companionem tylko - marne szanse ale mozna..

Autor:  badziol [ 8 paź 2011, 01:16 ]
Tytuł: 

Jedi Knight vs. Bounty Hunter
http://youtu.be/FT4cLHU3Yd0

Autor:  iniside [ 8 paź 2011, 17:10 ]
Tytuł: 

http://www.twitch.tv/dcyaang

Stream.

Autor:  Morgul [ 8 paź 2011, 18:28 ]
Tytuł: 

Szkoda, ze taka slaba jakosc - nie da sie ogladac.

Strona 123 z 203 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team