mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4478 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126 ... 224  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 12 mar 2014, 19:46 
Cytuj  
Bo grałeś pewnie dosyć świeżo po wyjściu i wtedy jeszcze takich przekrętów nie było ale im dalej w las, tym ludzie zaczęli coraz bardziej kombinować niestety.

Na PC było/jest tego najwiecej ale PC ma z drugiej strony taką przewagę, że skoro powstają cheaty to mogą powstać (i powstają) również anty-cheaty. Konsole zdane są na łaskę twórców, którzy w jedynce olali temat kompletnie. Liczę, że teraz po wprowadzeniu dedyków coś się zmieni.


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 12 mar 2014, 19:54 
Cytuj  
no po premierze bylo tylko pare exploitow.
no szkoda, bo widac, ze pewnie metoda z jedynki sprawdza sie rowniez teraz.
a nie sa w stanie nic z tym zrobic na konsoli.
takze niestety ale pc moze wygrac na calej linii tym razem.


btw. sa jakies streamy?

******
Avatar użytkownika

Posty: 4646
Dołączył(a): 31.01.2006
Offline
PostNapisane: 12 mar 2014, 20:06 
Cytuj  
Hmm czemu nie moga? Nie da rady zrobic jakiegos file checka?


_________________
Once upon a time games was fun and too quickly became about winning, being the best or leveling up to get sick loot. Screw that... it is the time to have fun. - Day9

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 12 mar 2014, 20:11 
Cytuj  
Ravushimo napisał(a):
Hmm czemu nie moga? Nie da rady zrobic jakiegos file checka?

Ale jak sprawdzisz, czy save jest dobr czy nie ?
Sprawdzenie plikow polega na porownywaniu hashy. A hashe zaleza w duzej mierze od wielkosci pliku.
A jest bardzo mało prawdopodobne, zeby dwa save mogły miec identyczny hash, ze wzgledu na sposob w jaki sie w nich zapisuje dane. Musialbys przewidziec kazda mozliwosc i wygenerowac dla niej odpowiedni hash zeby miec z czym porownac.

Jedynym sposobem na takie rzeczy jest zapisywanie na zewnetrznym serverze. I to wyłącznie na zewnetrznym serwerze.

Bo zapisywanie po stronie uzytkownika i potem wysyłanie na server nie byłoby w 100% skuteczne. Server moglby co najwyzej sprawdzic czy konkretne obiekty nie przekroczyły określonych wartosci, ale nie byłby w stanie sprawdzic czy dane zostałe po prosty wyedytowane.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 12 mar 2014, 20:16 
Cytuj  
niestety jest tak jak pisze inside.
jedyna metoda to 2 tryby i 2 sejvy - offline i online.
online na zewnetrznym serwerze i problem z glowy. na offline niech sie debile bawia.


anyway, macie juz pomysl kim zaczac grac?

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 12 mar 2014, 20:57 
Cytuj  
iniside napisał(a):

Bo zapisywanie po stronie uzytkownika i potem wysyłanie na server nie byłoby w 100% skuteczne. Server moglby co najwyzej sprawdzic czy konkretne obiekty nie przekroczyły określonych wartosci, ale nie byłby w stanie sprawdzic czy dane zostałe po prosty wyedytowane.


To nic, wystarczyłoby od biedy. Ważne, żeby ludzie nie biegali z infinite health + wymaksowanymi statami na pierwszym levelu.


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 12 mar 2014, 21:05 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Ravushimo napisał(a):
Hmm czemu nie moga? Nie da rady zrobic jakiegos file checka?

Ale jak sprawdzisz, czy save jest dobr czy nie ?
Sprawdzenie plikow polega na porownywaniu hashy. A hashe zaleza w duzej mierze od wielkosci pliku.
A jest bardzo mało prawdopodobne, zeby dwa save mogły miec identyczny hash, ze wzgledu na sposob w jaki sie w nich zapisuje dane. Musialbys przewidziec kazda mozliwosc i wygenerowac dla niej odpowiedni hash zeby miec z czym porownac.

Jedynym sposobem na takie rzeczy jest zapisywanie na zewnetrznym serverze. I to wyłącznie na zewnetrznym serwerze.

Bo zapisywanie po stronie uzytkownika i potem wysyłanie na server nie byłoby w 100% skuteczne. Server moglby co najwyzej sprawdzic czy konkretne obiekty nie przekroczyły określonych wartosci, ale nie byłby w stanie sprawdzic czy dane zostałe po prosty wyedytowane.


Jest trochę sposobów na to, by sprawdzić czy nikt nie grzebał w savie - najprostsza to suma kontrolna. Niestety wszystko z czasem do ominięcia i złamania.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 12 mar 2014, 22:07 
Cytuj  
https://www.youtube.com/watch?v=jhckus8ktgE

Jak chodzi o oprawe, to bedzie to chyba najwiekszy przekret ostatnich lat.
No chyba, ze jakims cudem, wersja na PC bedzie wygladac jak nalezy.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 12 mar 2014, 22:15 
Cytuj  
To wygląda jak sprzed 10 lat. :< Na konsolach gry mogą wyglądać ładnie, choćby seria Uncharted, czy Gearsy. Kitajce wyłożyli laskę na grafę.


_________________
Χ Ξ Σ

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 12 mar 2014, 22:18 
Cytuj  
Wątpię, że będzie tak wyglądać.

Dlaczego? Ponieważ te demka nie różnią się między sobą tylko oświetleniem, ale również "oteksturowaniem", efektami cząsteczkowymi i GEOMETRIĄ. Całkowicie inny build, który był grywalny a mimo to retail wygląda inaczej.

Więc albo powstały dwie wersje gry (na PC i na konsole) albo wersja na kompy będzie lekko podrasowaną, ale ciągle tą samą wersją, którą dostały last geny.

Wystarczy spojrzeć na to:

Obrazek

Obrazek


Dwa różne zamki i brak latających smoków w retailu. Tak czy siak w końcu poznamy prawdę, bo ludzie nie mają zamiaru się zamknąć. :)

No i mój post na stronie 125 tego threadu (na samej górze) wyraża więcej, niż 1000 słów. Esencja downgradu.


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.


Ostatnio edytowano 12 mar 2014, 22:21 przez Razoth, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 12 mar 2014, 22:19 
Cytuj  
Może to wersja na androida a na pc wydadzą normalną.


_________________
@polygamia

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 12 mar 2014, 22:28 
Cytuj  
No ładny downgrade na PS3.
Chociaż z drugiej strony pewnie robili na PC a potem lecieli z detalami na dół żeby utrzymać te 30fps ;)

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 12 mar 2014, 22:40 
Cytuj  
Co i tak nie zmienia faktu, że ta gra chodzi na 8 letnich konsolach a na 8 letnim kompie za chuja byś tego nie uruchomił (sprawdzone na kilku grach tzn. odpalić się dało, ale za 3-6 fps to ja dziękuję).


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 12 mar 2014, 22:59 
Cytuj  
No niektóre lokacje robią wrażenie, Majiula (wioska) ma świetny klimat i jest pięknie oświetlona, po czym wchodzisz do jakiegoś budynku i wszystko nagle robi się płaskie, szare i brzydkie... :<


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 12 mar 2014, 23:01 
Cytuj  
TobiAlex napisał(a):
Co i tak nie zmienia faktu, że ta gra chodzi na 8 letnich konsolach a na 8 letnim kompie za chuja byś tego nie uruchomił (sprawdzone na kilku grach tzn. odpalić się dało, ale za 3-6 fps to ja dziękuję).


Dokładnie, ludziom trochę w sumie odpierdala na tym punkcie a nie zdają sobie sprawy, że takie Watch Dogs odpalają na 8letnim sprzęcie.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 12 mar 2014, 23:11 
Cytuj  
No ale niektórzy potrafią na starych konsolach zrobić dobrą grafę? I nie walą w chuja z filmikami?


_________________
Χ Ξ Σ

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 12 mar 2014, 23:37 
Cytuj  
Tak ale z punktu widzenia aplikacji (w tym przypadku gry) to również postąpiłbym tak samo.
Nie da się pewnych elementów zrobić tak żeby wszyscy byli zadowoleni.
DS2 jest przygotowany z myślą o 2014 roku i głupotą z ich strony byłoby cofanie się w rozwowju bo-ps3-xbox360-ojeju.
Zresztą zobaczymy jak to będzie wyglądało na PC.
Pokaż mi śliczną grę na PS3/XBOX360 nie ustępującą poziomowi grafiki 2013/2014 AAA tytułów.

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 12 mar 2014, 23:59 
Cytuj  
Tor-Bled-Nam napisał(a):
No ale niektórzy potrafią na starych konsolach zrobić dobrą grafę? I nie walą w chuja z filmikami?


A pytanie z trochę innej beczki. Czy w Dark Souls 2 są loadingi (nie licząc tego, po uruchomieniu gry i przy podróżowaniu między ogniskami)?


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 13 mar 2014, 07:47 
Cytuj  
Tor-Bled-Nam napisał(a):
No ale niektórzy potrafią na starych konsolach zrobić dobrą grafę? I nie walą w chuja z filmikami?


Tor - nie wydaje mi sie aby mozna bylo porownywac uncharted/the last of us/gow, do dark souls 2.
chcesz porownac gry, przejscie, ktorych zajmuje 10h, do gry na paredziesiat godzin.
w tamtych pvp jest osobnym trybem, tutaj masz pvp w calej grze.
nie wspominajac o roznorodnosci przeciwnikow w ds2, bardzo malej ilosci loading screenow, itd. itp.
nie znam sie na robieniu gier, ale jak dla mnie to sa istotne roznice.
oczywiscie ds2 jest tez troche skokiem na kase, tyle, ze faktycznie, jedynie Tobi zauwazyl, iz gra bedzie dzialala na konsoli starej w chuj.

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 13 mar 2014, 07:59 
Cytuj  
Mendol - ale to nie znaczenia. Zmien w DS to, ze jestes martwy od 2-3 ciosow i musisz powtarzac od poczatku etapu i masz gre na 3-4h max.

Akurat GoW/TLoU/Unchartedy to gry duzo "wieksze" i majstersztyki pod wzgledem technicznym. DS nie ma tu zadnego startu. Nie ma co ukrywac - seria (poczawszy od Demons Souls) jest po prostu brzydka i miejscami niemilosiernie przycina.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4478 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126 ... 224  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.