MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Bad Company 2 + Lista kontaktowa i status serwera w 1 poście
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=34864
Strona 127 z 190

Autor:  Highlander [ 16 mar 2010, 11:08 ]
Tytuł: 

przy kazdej broni jest, ale chyba przy snajpie najlepiej to widac. Nie jest tragicznie ale widac, ze cos jest nie tak.


http://bashandslash.com/boards/viewtopi ... =82&t=2367 niby tu jest jak wylaczyc, ale sporo zabawy widze ;p

zreszta umiejetnosci celownicze w tej grze sa raczej srednio wazne ;p

Autor:  Delight908 [ 16 mar 2010, 11:10 ]
Tytuł: 

jesli chodzi o snipienie to lepiej chyba strzelalo mi sie z G9 niz DeathAddera. teraz w sumie czekam na odkrycie tego GOLa, tyle sie o nim rozpisujecie wiec musze sprawdzic :)

Autor:  shp [ 16 mar 2010, 11:24 ]
Tytuł: 

Jak komuś wyskoczy prośba o seriala to NIE WPISYWAĆ NIC, dać cancel i spróbować jeszcze raz odpalić grę, jak nie pomoże to reinstall.
Ludzie próbują to 'naprawić', niektórym od 5 dni wyskakuje prośba o seriala, ale tylko ci co nie wpisywali seriala po reinstallce mogli coś tam zdziałać.

Autor:  Templair [ 16 mar 2010, 12:39 ]
Tytuł: 

Jesli chodzi o "snajpenie" to najwieksza satysfakcje daje snajpienie z granatnika. Strzelasz i patrzysz jak elegancko dlugim lobem granat spada delikwentowi na czaszke ;) ...

T.

Autor:  Delight908 [ 16 mar 2010, 12:59 ]
Tytuł: 

granatnikiem nie potrafie "przycelowac" strzelam i albo bedzie kill albo ni chujenko ;)

Autor:  gufnowapnjasz [ 16 mar 2010, 13:03 ]
Tytuł: 

sa juz rulesety do esl i cb. widzialem, ze high sie wypowiadal na stronie esl :>
cb jest kompletnie posrany, tzn idea gry bez unlockow ok ale ciezko to sprawdzic (poza broniami) i maja pare zrytych pomyslow. (nieuzywanie z broni stacjonarnych? z tym c4 tez fajnie :roll:)
esl lepiej, jeszcze pewnie beda modyfikowac. szczerze to wywalilbym wiekszosc broni i zostawil po 2-3 te pierwsze. (ktos zreszta tak proponowal)
jeszcze wazna sprawa - limit klas. ciezkie to sprawdzenia i zweryfikowania, ale usuwajac grenade launcher (w sumie moze i slusznie) beda biegac sami medycy i engowie. assault i recon beda niepotrzebni bo nie beda nic sensownego oferowac.
w sumie mam pomysl: deklarowanie klasy dla gracza na poczatku, ale to troche zabija gameplay - brak mozliwosci zmiany klasy podczas gry? ale z drugiej strony daloby sie kontrolowac balans i np. max 2 medykow, albo 2x2x2x2 podzial klas.
dalej glownie brakuje glownie mozliwosci nagrywania dem i spectowania. bez tego bedzie lipa i gra zdechnie niedlugo, szczegolnie jak bedzie duzo niewykrywalnych haxow.


btw. high, korzystacie z tego guardiana przy admininstracji serwa? jak to dziala, trudno ustawic?

Autor:  Mendol [ 16 mar 2010, 13:06 ]
Tytuł: 

czy ja wiem. assaultem zabija mi sie 'latwiej' i szybciej niz medykiem.

Autor:  gufnowapnjasz [ 16 mar 2010, 13:13 ]
Tytuł: 

no nie bardzo. bronie medyka (juz nawet bez m60, ktore jest zbanowane na eslu i cb) zadaja taki sam dmg jak assaulta, ale maja kilkukrotnie wiekszy magazynek, moga tez leczyc i podnosic innych. podnoszenie afair zwraca tez tickety wiec double win.
engowie z drugiej strony maja zajebista bron na bliski dystans (najwiekszy dmg), naprawiaja pojazdy i maja wyrzutnie rakiet (ktora imo jest duzo lepsza od granatnika :] )
assault ma znosne bronie i paczke z ammo. no i smoke ktory robi mniej dymu niz dzialo z czolgu.

bez limitow i ograniczen bedzie biegac pewnie 4 medykow, 3 engow i moze assault (lub kolejny medyk).

Autor:  Goatus [ 16 mar 2010, 13:23 ]
Tytuł: 

Assault bez granatnika, pro... To jest integralna część tej klasy dla mnie :(

Sure noobki które chowają się za kamieniem rzucają sobie pod nogi ammo i nic nie robią poza waleniem z granatnika są wkurwiające, ale jakoś sobie nie wyobrażam np atakowania dobrze bronionego budynku bez możliwości wyjebania ściany za którą chowa się ch* wie ilu medyków z toną apteczek pod nogami :/

Autor:  Highlander [ 16 mar 2010, 13:25 ]
Tytuł: 

Byle noob potrafi jebnac granatnikiem.

Korzystamy z Guardiana, działą komenda @startmatch, wtedy jest odliczanie 3 2 1 GO i restart mapy. Z tym, że ponoc ma działąc tez !startmatch - bez restartu mapy. Bo sorry mi mapa laduje sie za dlugo. Jest to coraz lepsze narzedzie, gadalem z tymi co to tworza i pare moich sugestii tez uwzglednili. @ingame commands dzialaja bez potrzeby wychodzenia alt tabem. Ale poki co za duzo tym sie nie bawie, zaglebie sie jak bede mogl cudowac na serwie meczowym. publika nie zamkne dla meczu. Chyba ustawiajac serw w trybie nierankingowym mozna zrobic unlocki dostepne dla wszystkich bez wzgledu na level. Jest tez opcja ograniczenia levelu ale chyba nie dziala.

Kwestia rulesetow, fakt CB straszna kicha. ESL lepiej ale tam prawie nic nie wymyslili. Gralem jeden mecz z granatnikiem i wiem, ze tego byc nie moze, zabija miodnosc gry. sorry 25 killi z gl, 2 z guna to żal. Jakbys nie zauwazyl asalut siedzacy na ammo ma nielimitowana liczbe granatnikow. RPG masz jakas limitowana ilosc. Deklarowanie klas przed meczem jest bezsensu. Podnoszenie tych e profili broni z ziemi (zapomnialem slowa) moze tez zakazac? To wlasnie jedne z fajniejszych akcji jakie mozna tam dokonac. Limit klas jest istotny. Moim zdaniem powinno byc max 2 eng, reconow, medykow. Asfaltow bez ograniczen. Asfalci maja wieksza przezywalnosc btw, reszta jest slaba chyba ze medyk na apteczce siedzi.

A te jakies dodatkowe unlocki dla medyka i enga, jak lepsza apteczka powinny byc dozwolone, poniewaz poki co nie ma kompletnie jak tego zweryfikowac czy ktos tego uzywal.

Kwestia broni to wyrzucic OP bronie i tyle. Przydaloby sie odgorne zablokowanie.

Kwestia battlerecordera, ktorego nei ma, jedyne jakie widze rozwiazanie to xray/UAC2, robi screenshoty podczas meczu i wrzuca na stronke.

jak ja gralem pcw to biegali sami asfalci, noobtube spam, 0 skilla. My na white pass obie druzyny zniszczyly wszystkie budynki z tuby.

jestem tez przeciw 3d spotowaniu, czesto to darmowy wallhack.

Goatus napisał(a):
Assault bez granatnika, pro... To jest integralna część tej klasy dla mnie :(

Sure noobki które chowają się za kamieniem rzucają sobie pod nogi ammo i nic nie robią poza waleniem z granatnika są wkurwiające, ale jakoś sobie nie wyobrażam np atakowania dobrze bronionego budynku bez możliwości wyjebania ściany za którą chowa się ch* wie ilu medyków z toną apteczek pod nogami :/

2 medykow, 2 apteczki.

Autor:  Mendol [ 16 mar 2010, 13:31 ]
Tytuł: 

ta, jak pisalem spotowanie to easy mode - szczegolnie recon z lornetka ;/

gufno - bez assaulta to nie bardzo widze jakakolwiek gre. na wstepie wydaje sie, ze ammo masz duzo jako medyk czy engi, ale jesli grasz pare minut to niestety po chwili biegasz z nozem. tak jak ja wczoraj, musialem sie prosic parokrotnie o ammo (gralem engi) po czym w koncu zginalem bo juz nie mialem czym strzelac. no chyba, ze wywalisz magazynek a potem rzucisz sie na wroga z nozem i respawn.

co do dmgu to moze i racja ale naprawde trzeba dobrego gracza zeby z daleka cie zdjal medykiem. inaczej assault (wedlug mnie i jakis tam doswiadczen) ma wieksze szanse wygrac starcie z wiekszej odleglosci.

Autor:  Highlander [ 16 mar 2010, 13:33 ]
Tytuł: 

co do spotowanie to i tak uwazam, ze jest jakies zbugowane, klikam Q, widze kolesia wyraznie i mi nie oznacza. Za to pootrafi oznaczyc kogos za skala. Spotowanie na minimapce moze sobie byc, ale w 3d to troche glupie.

Autor:  Mendol [ 16 mar 2010, 13:35 ]
Tytuł: 

imo spotowanie powinno byc tylko w okreslonej 'klasie'. np. wlasnie assault.
a tak teraz czasami chowasz sie za drzewkiem, jezdzisz celownikiem dookola spammujac Q a potem walisz heady ;/

na hc tego nie ma :)

btw. dlaczego znowu wlaczyliscie conquest? ;/

Autor:  Highlander [ 16 mar 2010, 13:40 ]
Tytuł: 

jest rush obecnie, wczoraj byl conquest.. Na normalu tez nie musi byc 3d spotowania. Ale mysle, ze na publiku jest wtedy wiekszy ogar?

Autor:  Goatus [ 16 mar 2010, 14:29 ]
Tytuł: 

No ja po prostu logiki w tym nie widzę, w końcu głównym feature BC2 jest właśnie możliwość niszczenia otoczenia, i to że można to jako taktyczną przewagę użyć (zniszczyć ścianę za którą ktoś kampi) tymczasem wy macie zamiar praktycznie to uniemożliwić. To nie lepiej już w inną grę grać?

No ale nvm, przyznam że nigdy pro gamingu nie rozumiałem za bardzo i całe to 'okrawanie' gry z różnych features tylko po to żeby odpowiadała bardziej wymaganiu e-sportu mnie bawiło :roll:

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 16 mar 2010, 14:32 ]
Tytuł: 

Wyrzucanie granatnika z gry to jakas glupota. Przydaloby sie ograniczenie na ilosc strzalow z tego czy at, ale jak sie nie da to niech juz bedzie. Rozwalka scian to esencja tej gry.

Autor:  gufnowapnjasz [ 16 mar 2010, 14:36 ]
Tytuł: 

granatnik pewnie by zostal, gdyby dalo sie zmodyfikowac jego dmg, np. strzal w korpus zabije, ale splash dmg pod same nogi zabierze max 80%, a reload time bylby 2x dluzszy.
noob tube nie jest tak przegiety jak w mw, ale dalej to jest jakby nie patrzec nubska bron. wkurza tylko to, ze assault imo i tak - nawet z granatnikiem - jest slabszy od meda/enga.

sciany mozna dalej wyburzac z broni enga, pojazdow (uav, czolgi), ppac rakiet stacjonarnych. zreszta nie ma co tu przeginac - przykladowo mortar zostal zablokowany bo demolowal cala mape momentalnie.

Autor:  Highlander [ 16 mar 2010, 14:39 ]
Tytuł: 

tak jakby granatnik byl tylko od tego. Esencja z gry walenie z tuby na oslep ;] gg. Gdybyscie grali ten sam mecz co ja to byscie wnet zrozumieli o co chodzi. Gdyby strzelanie z tego bylo trudniejsze albo byla ograniczona ilosc to jeszcze. jesli tuby mialyby zostac musialby zostac tylko 1 asalut na team. Sęk w tym, ze absolutnie zadna umiejetnoscia nie trzeba sie wykazac walac z tuby w tej grze. Nawet w cod4 granatnik nie jest az tak denerwujacy jak tutaj. Bo mozna go uzyc 2 razy tylko.A chodzi o to, ze po prostu mecz zamienia sie w pojedynek na tuby. prezentuje sie to kretynsko ;p

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 16 mar 2010, 14:39 ]
Tytuł: 

Zaly kto czego oczekuje. Dla mnie strzal z granatnika pod nogi powinien zabijac. Ma byc jakas realnosc czy zabawa w terminatorow? Problem jest ze z duza iloscia ammo mozna to spamowac.

Autor:  Highlander [ 16 mar 2010, 14:40 ]
Tytuł: 

najgorszy jest straszny spam granatnika, no masakra. Ktos od nas wszystkich zabil z tuby, chyba 30... gg.

nie zabraniajac niczego:
asalut-tylko tuba
medyk- m60

i napier.

PS. dzisiaj chyba pacz.

Strona 127 z 190 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team