MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
World of Tanks https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=38819 |
Strona 127 z 147 |
Autor: | meterrr [ 14 wrz 2013, 10:54 ] |
Tytuł: | Re: World of Tanks |
jesli potrafisz tak dokladne informacje wykorzystac na swoja korzysc , ze np w polu C5 byl tiger2 a nie jakis inny HT no to niezle bo mi sam fakt ze byl tam ht wystarczy i nie potrzebuje do tego modow tak samo jak nie ogarniam nigdy calej mapy tylko swoj kawalek, to jest najczesciej 5-6 czolgow , po co mi wiedziec co sie dzieje na drugim koncu mapy nie mowiac juz o tym ze jak ci znikaja z mapki to chuj wie gdzie moga pojechac i ich lokalizacja jako last seen by mnie jeszcze mylila no ale co gracz to preferencje |
Autor: | Atherius [ 14 wrz 2013, 11:42 ] |
Tytuł: | Re: World of Tanks |
Podpisy do ikonek bardzo się przydają, wiesz czy na przeciwko kampi ISU-152 czy jagdpanther a to zasadnicza różnica. ![]() |
Autor: | zaboleq [ 14 wrz 2013, 12:08 ] |
Tytuł: | Re: World of Tanks |
Jaki jest mod na podpisy ikonek :F?? Bo ja zawsze alt wciskam... |
Autor: | Atherius [ 14 wrz 2013, 12:10 ] |
Tytuł: | Re: World of Tanks |
Chodzi o ikonki na minimapie. To pod alt to możesz w opcjach ustawić co ma się wyświetlać. |
Autor: | Damien [ 14 wrz 2013, 12:36 ] |
Tytuł: | Re: World of Tanks |
meterrr napisał(a): jesli potrafisz tak dokladne informacje wykorzystac na swoja korzysc , ze np w polu C5 byl tiger2 a nie jakis inny HT no to niezle bo mi sam fakt ze byl tam ht wystarczy i nie potrzebuje do tego modow tak samo jak nie ogarniam nigdy calej mapy tylko swoj kawalek, to jest najczesciej 5-6 czolgow , po co mi wiedziec co sie dzieje na drugim koncu mapy nie mowiac juz o tym ze jak ci znikaja z mapki to chuj wie gdzie moga pojechac i ich lokalizacja jako last seen by mnie jeszcze mylila no ale co gracz to preferencje To ze wlasnie gosc po zalatwieniu tankow w swojej okolicy widzi dokladnie ze zostal np TD na A1 a nie na A0, mogl to wczesniej przeoczyc, oczywiscie TD moze juz byc gdzie indziej ale jednak jest to jakas podpowiedz. I nie pogubiles sie za bardzo? Ja mowie ze takie mody sa przegiete i ich nie powinno byc wiec o jakich preferencjach mowisz? WoT to gra competetive, jak w kazdej takiej grze masa graczy sobie stara sie ulatwiac by zyskac najmniejsza przewage, gdyby nie bylo mozliwosci modowania wszyscy mieli by rowne szanse. Mi to wisi bo klepanie innych idzie mi chyba nienajgorzej, ale chodzi o sama zasade. |
Autor: | meterrr [ 14 wrz 2013, 14:03 ] |
Tytuł: | Re: World of Tanks |
o takich preferencjach ze dla ciebie to przegiecie a dla mnie nie ![]() to w wocie lubie ze wchodze pykne kilka meczy , wkurwie sie bo jak zwykle wylosuje mi kretynow i wylaczam ![]() btw tak jak wczesniej op byly arty tak teraz widze jak wszyscy zapierdalaja samymi td, same obj i fochy155 czasami jak jade sobie is8 i dostane pizde za 1k to odrazu wylaczam gre wkurwiaja mnie debile ktorzy rushuja i potem maja pretensje o brak supportu idioci ktorzy na mapie gdzie bronisz swojej bazy atakuja kretyni ktorzy pushuja przeciwnika w miejsce gdzie nie ma wsparcia od arty i dostaja w pizde w ciagu kilku sek ogolnie wszelkiej masci retardy to mnie bardziej wkurwia a nie czy ktos wie gdzie bylem czy tez nie kiedys nawet zainstalowalem sobie xvm czy jak to sie nazywa i jedyny przydatny ficzer to pokazanie kto ma wysokie win ratio, bo do tych trzeba strzelac na starcie - to wszystko |
Autor: | Atherius [ 14 wrz 2013, 14:05 ] |
Tytuł: | Re: World of Tanks |
To graj na niższych tierach, gdzie nie ma takich czołgów ? ja najbardziej lubię VI-VIII tiery, najlepiej zbalansowane. Poza tym grając VII HT nie ma szansy, żeby wylosowało na X. ![]() |
Autor: | meterrr [ 14 wrz 2013, 14:07 ] |
Tytuł: | Re: World of Tanks |
odpowiedz na to ze gra jest obecnie skrzywiona na korzysc TD - graj na nizszych tierach , srsly kuwa ? |
Autor: | Atherius [ 14 wrz 2013, 14:21 ] |
Tytuł: | Re: World of Tanks |
Jak Ci nie idzie na wysokich to graj na niższych albo quitnij. ;> Czy ja wiem czy jest skrzywiona ? Foch 155 jest dla mnie jedynym OP td ale na niego już niedługo przyjdzie pora, bo nerf w drodze. Wiadomo, że chujowy gracz nawet jak będzie miał dostęp do super czołgu to i tak będzie dawał dupy także samo posiadanie nie gwarantuje dobrych wyników.. Powiem tak, grając samemu można bardzo często poczuć frustrację i niechęć do tej gry, wiadomo jak to jest na randomkach, nie ma rady. Ale już w kilka osób można coś zdziałać także na smutek radzę grać w plutonie. |
Autor: | Mendol [ 14 wrz 2013, 14:30 ] |
Tytuł: | Re: World of Tanks |
no pluton sie przydaje, szczegolnie jak gra sie z kims kto ogarnia mapy i wie co i jak. ja tam mam skleroze, wiec nigdy nie wiem gdzie powinienem sie swoim td ustawic. co czesto konczy sie tym, ze robie za scouta ![]() |
Autor: | Atherius [ 14 wrz 2013, 14:40 ] |
Tytuł: | Re: World of Tanks |
Od razu widać po win ratio kto gra regularnie w plutku a kto nie. ;> TD to ja nie mam często cierpliwości do kampy i nieraz gram jak HT i nawet wychodzi. ![]() |
Autor: | Oyci3C [ 14 wrz 2013, 14:44 ] |
Tytuł: | Re: World of Tanks |
Mnie tylko oslabia jak ludzie boja sie pojechac i bez wzgledu na objective mapy gowno robia ![]() |
Autor: | zaboleq [ 15 wrz 2013, 20:02 ] |
Tytuł: | Re: World of Tanks |
Dawno nie grałem(ponad rok?) ale coś tam potrafię ![]() ![]() |
Autor: | Atherius [ 15 wrz 2013, 20:15 ] |
Tytuł: | Re: World of Tanks |
Miło, że teraz jak zrobisz najlepszy dmg w rundzie to mimo porażki masz xp i kredek jak za wygraną, inaczej by nie było asa. ;> Fajnie masz perki rozdzielone, braterstwo broni tylko na jednym załogancie a na reszcie jakieś kompletnie zbędne. ;> Pamiętaj, że na dowódcy pierwszy perk to żarówa musowo, na reszcie naprawa, drugi jak grasz HT to może być dopiero braterstwo, tylko dajesz to na wszystkich załogantach, inaczej nie działa. ![]() |
Autor: | zaboleq [ 15 wrz 2013, 20:18 ] |
Tytuł: | Re: World of Tanks |
Można to jakoś pozmieniać:P? Nie wiem czy naprawa jest taka pro bo zawsze masz moduł w sumie... BTW czy tylko ja mam wrażenie, że po Isie 3 gramy czymś gorszym :F?? |
Autor: | Atherius [ 15 wrz 2013, 20:24 ] |
Tytuł: | Re: World of Tanks |
Ale moduł użyjesz raz i co później ? Będziesz czekał 10 sekund zanim się auto naprawi albo 5, różnica jednak jest, dodatkowo braterstwo zwiększa jeszcze czas naprawy, bo daje bonus do wszystkiego, czasu celowania, szybkości it. Pozmieniać można, za kredki resetujesz ale tak jak z wyszkoleniem załogi tracisz 10%, za złoto nic, czyli powiedzmy jak teraz przeszkolisz za kredki i masz pierwszego perka wbitego a drugiego na 83% to będziesz mógł sobie wybrać nowy pierwszy perk i drugi, ale nie będzie już miał 83% tylko powiedzmy z 70%. |
Autor: | zaboleq [ 15 wrz 2013, 20:53 ] |
Tytuł: | Re: World of Tanks |
Ok, no to jedziemy z koksem dalej :F. Trzeba HT dociągnąć do 10 tieru i medy do 10 + brytyjskie medy do 10 i TD jakieś na 10... Może do premiery bf4 zdążę z czymś chociaż... |
Autor: | Deshroom [ 15 wrz 2013, 21:27 ] |
Tytuł: | Re: World of Tanks |
nie lubię is-8, nie mogę znaleźć właściwej roli .. rozumiem że jest szybszy i bardziej miękki od is-3 ale to heavy wiec tak sobie. |
Autor: | Atherius [ 15 wrz 2013, 21:31 ] |
Tytuł: | Re: World of Tanks |
IS-8 graj bardziej jak medem, jest w miarę zwrotny ale pancerz nie nadaje się do grania w pierwszej linii. |
Autor: | Deshroom [ 15 wrz 2013, 21:33 ] |
Tytuł: | Re: World of Tanks |
Atherius napisał(a): IS-8 graj bardziej jak medem, jest w miarę zwrotny ale pancerz nie nadaje się do grania w pierwszej linii. no własnie wyedytowałem, nie podoba mi się to za bardzo. ruski heavy ma być twardy ![]() tak wiem, robię drugą linie ale dopiero KV-4 |
Strona 127 z 147 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |