MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

World of Tanks
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=38819
Strona 127 z 147

Autor:  meterrr [ 14 wrz 2013, 10:54 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

jesli potrafisz tak dokladne informacje wykorzystac na swoja korzysc , ze np w polu C5 byl tiger2 a nie jakis inny HT no to niezle
bo mi sam fakt ze byl tam ht wystarczy i nie potrzebuje do tego modow

tak samo jak nie ogarniam nigdy calej mapy tylko swoj kawalek, to jest najczesciej 5-6 czolgow , po co mi wiedziec co sie dzieje na drugim koncu mapy

nie mowiac juz o tym ze jak ci znikaja z mapki to chuj wie gdzie moga pojechac i ich lokalizacja jako last seen by mnie jeszcze mylila

no ale co gracz to preferencje

Autor:  Atherius [ 14 wrz 2013, 11:42 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

Podpisy do ikonek bardzo się przydają, wiesz czy na przeciwko kampi ISU-152 czy jagdpanther a to zasadnicza różnica. :D

Autor:  zaboleq [ 14 wrz 2013, 12:08 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

Jaki jest mod na podpisy ikonek :F?? Bo ja zawsze alt wciskam...

Autor:  Atherius [ 14 wrz 2013, 12:10 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

Chodzi o ikonki na minimapie. To pod alt to możesz w opcjach ustawić co ma się wyświetlać.

Autor:  Damien [ 14 wrz 2013, 12:36 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

meterrr napisał(a):
jesli potrafisz tak dokladne informacje wykorzystac na swoja korzysc , ze np w polu C5 byl tiger2 a nie jakis inny HT no to niezle
bo mi sam fakt ze byl tam ht wystarczy i nie potrzebuje do tego modow

tak samo jak nie ogarniam nigdy calej mapy tylko swoj kawalek, to jest najczesciej 5-6 czolgow , po co mi wiedziec co sie dzieje na drugim koncu mapy

nie mowiac juz o tym ze jak ci znikaja z mapki to chuj wie gdzie moga pojechac i ich lokalizacja jako last seen by mnie jeszcze mylila

no ale co gracz to preferencje


To ze wlasnie gosc po zalatwieniu tankow w swojej okolicy widzi dokladnie ze zostal np TD na A1 a nie na A0, mogl to wczesniej przeoczyc, oczywiscie TD moze juz byc gdzie indziej ale jednak jest to jakas podpowiedz.

I nie pogubiles sie za bardzo? Ja mowie ze takie mody sa przegiete i ich nie powinno byc wiec o jakich preferencjach mowisz?

WoT to gra competetive, jak w kazdej takiej grze masa graczy sobie stara sie ulatwiac by zyskac najmniejsza przewage, gdyby nie bylo mozliwosci modowania wszyscy mieli by rowne szanse. Mi to wisi bo klepanie innych idzie mi chyba nienajgorzej, ale chodzi o sama zasade.

Autor:  meterrr [ 14 wrz 2013, 14:03 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

o takich preferencjach ze dla ciebie to przegiecie a dla mnie nie :) i nie mam z tym problemu


to w wocie lubie ze wchodze pykne kilka meczy , wkurwie sie bo jak zwykle wylosuje mi kretynow i wylaczam :D

btw tak jak wczesniej op byly arty tak teraz widze jak wszyscy zapierdalaja samymi td, same obj i fochy155
czasami jak jade sobie is8 i dostane pizde za 1k to odrazu wylaczam gre

wkurwiaja mnie debile ktorzy rushuja i potem maja pretensje o brak supportu
idioci ktorzy na mapie gdzie bronisz swojej bazy atakuja
kretyni ktorzy pushuja przeciwnika w miejsce gdzie nie ma wsparcia od arty i dostaja w pizde w ciagu kilku sek

ogolnie wszelkiej masci retardy

to mnie bardziej wkurwia a nie czy ktos wie gdzie bylem czy tez nie

kiedys nawet zainstalowalem sobie xvm czy jak to sie nazywa i jedyny przydatny ficzer to pokazanie kto ma wysokie win ratio, bo do tych trzeba strzelac na starcie - to wszystko

Autor:  Atherius [ 14 wrz 2013, 14:05 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

To graj na niższych tierach, gdzie nie ma takich czołgów ? ja najbardziej lubię VI-VIII tiery, najlepiej zbalansowane. Poza tym grając VII HT nie ma szansy, żeby wylosowało na X.

Obrazek

Autor:  meterrr [ 14 wrz 2013, 14:07 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

odpowiedz na to ze gra jest obecnie skrzywiona na korzysc TD - graj na nizszych tierach , srsly kuwa ?

Autor:  Atherius [ 14 wrz 2013, 14:21 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

Jak Ci nie idzie na wysokich to graj na niższych albo quitnij. ;>
Czy ja wiem czy jest skrzywiona ? Foch 155 jest dla mnie jedynym OP td ale na niego już niedługo przyjdzie pora, bo nerf w drodze.
Wiadomo, że chujowy gracz nawet jak będzie miał dostęp do super czołgu to i tak będzie dawał dupy także samo posiadanie nie gwarantuje dobrych wyników..
Powiem tak, grając samemu można bardzo często poczuć frustrację i niechęć do tej gry, wiadomo jak to jest na randomkach, nie ma rady. Ale już w kilka osób można coś zdziałać także na smutek radzę grać w plutonie.

Autor:  Mendol [ 14 wrz 2013, 14:30 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

no pluton sie przydaje, szczegolnie jak gra sie z kims kto ogarnia mapy i wie co i jak.
ja tam mam skleroze, wiec nigdy nie wiem gdzie powinienem sie swoim td ustawic.
co czesto konczy sie tym, ze robie za scouta ;)

Autor:  Atherius [ 14 wrz 2013, 14:40 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

Od razu widać po win ratio kto gra regularnie w plutku a kto nie. ;>
TD to ja nie mam często cierpliwości do kampy i nieraz gram jak HT i nawet wychodzi. :D

Autor:  Oyci3C [ 14 wrz 2013, 14:44 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

Mnie tylko oslabia jak ludzie boja sie pojechac i bez wzgledu na objective mapy gowno robia :( Przez to jest wiekszosc przegranych.

Autor:  zaboleq [ 15 wrz 2013, 20:02 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

Dawno nie grałem(ponad rok?) ale coś tam potrafię :P. Gdyby nie to, że wziąłem za mało ammo i do tego jebanego amerykanskiego tdka musiałem strzelać z highexplosive (które i tak się skonczyło) to bym wygrał kurwa mać i zniszczył 10 tanków a tak to tylko 9 :/...

Obrazek

Autor:  Atherius [ 15 wrz 2013, 20:15 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

Miło, że teraz jak zrobisz najlepszy dmg w rundzie to mimo porażki masz xp i kredek jak za wygraną, inaczej by nie było asa. ;>
Fajnie masz perki rozdzielone, braterstwo broni tylko na jednym załogancie a na reszcie jakieś kompletnie zbędne. ;>
Pamiętaj, że na dowódcy pierwszy perk to żarówa musowo, na reszcie naprawa, drugi jak grasz HT to może być dopiero braterstwo, tylko dajesz to na wszystkich załogantach, inaczej nie działa. :)

Autor:  zaboleq [ 15 wrz 2013, 20:18 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

Można to jakoś pozmieniać:P? Nie wiem czy naprawa jest taka pro bo zawsze masz moduł w sumie...

BTW czy tylko ja mam wrażenie, że po Isie 3 gramy czymś gorszym :F??

Autor:  Atherius [ 15 wrz 2013, 20:24 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

Ale moduł użyjesz raz i co później ? Będziesz czekał 10 sekund zanim się auto naprawi albo 5, różnica jednak jest, dodatkowo braterstwo zwiększa jeszcze czas naprawy, bo daje bonus do wszystkiego, czasu celowania, szybkości it.
Pozmieniać można, za kredki resetujesz ale tak jak z wyszkoleniem załogi tracisz 10%, za złoto nic, czyli powiedzmy jak teraz przeszkolisz za kredki i masz pierwszego perka wbitego a drugiego na 83% to będziesz mógł sobie wybrać nowy pierwszy perk i drugi, ale nie będzie już miał 83% tylko powiedzmy z 70%.

Autor:  zaboleq [ 15 wrz 2013, 20:53 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

Ok, no to jedziemy z koksem dalej :F. Trzeba HT dociągnąć do 10 tieru i medy do 10 + brytyjskie medy do 10 i TD jakieś na 10... Może do premiery bf4 zdążę z czymś chociaż...

Autor:  Deshroom [ 15 wrz 2013, 21:27 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

nie lubię is-8, nie mogę znaleźć właściwej roli ..
rozumiem że jest szybszy i bardziej miękki od is-3 ale to heavy wiec tak sobie.

Autor:  Atherius [ 15 wrz 2013, 21:31 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

IS-8 graj bardziej jak medem, jest w miarę zwrotny ale pancerz nie nadaje się do grania w pierwszej linii.

Autor:  Deshroom [ 15 wrz 2013, 21:33 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

Atherius napisał(a):
IS-8 graj bardziej jak medem, jest w miarę zwrotny ale pancerz nie nadaje się do grania w pierwszej linii.

no własnie wyedytowałem, nie podoba mi się to za bardzo. ruski heavy ma być twardy :P
tak wiem, robię drugą linie ale dopiero KV-4

Strona 127 z 147 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team