MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Bad Company 2 + Lista kontaktowa i status serwera w 1 poście
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=34864
Strona 128 z 190

Autor:  Highlander [ 16 mar 2010, 14:48 ]
Tytuł: 

najbardzie imba łopon.

jest pacz.

Autor:  Aldatha [ 16 mar 2010, 14:54 ]
Tytuł: 

coldzik napisał(a):
Q6600 Quad @ 3.8
GF 8800 GT
2GB Ramu

Na Medium wszystko bardzo plynne, bez jakichkolwiek krzakow (high nie probowalem)


mysle ze mozesz smialo probowac na hi , ja w 1280x1024 z wymuszonym dx=9 , shadows na medium (reszta na high) mam srednio 25-40 fpsow , glownie 33-34 , zdecydowanie da sie grac , chociaz fpsy na multi to nie sa:)

dotychczas nie ruszalem gier z serii battlefield , call of duty wyglada zalosnie w porownaniu do grafiki w BC2 , najwiekszym hitem bylo jak rosjanie nie mogac wygonic mnie z budynku z ktorego wesolo ich filetowalem...rozjebali..budynek:) , nie zlicze ile razy japsy mnie pojechaly bo sie gapilem na fale zamiast strzelac

Autor:  Keii [ 16 mar 2010, 14:56 ]
Tytuł: 

Patchnotes:
Cytuj:
Changelog for 522174

Single Player -
Fixed: Graphical issues on some systems on SP_03 (at start and when displaying background mountains at “Up river”)
Fixed: Character voice issue during cut scenes in SP_03b (only affected Spanish)
Fixed: Hang when killed using TOW Launchers in SP_05
Fixed: Graphical issue on some systems on SP_05 (displaying background mountains)
Fixed: Voice volume in cut scenes on SP_06
Fixed: Unexpected dialog at start of SP_08 (only affected Italian)
Fixed: Random crash in SP_09 cut scenes

Multi Player -
Fixed: Server Browser – Joining a password protected server results in a connection timeout
Fixed: Server Browser auto updating server list when reopened causing a timeout issue
Fixed: Server Browser showing “all servers” when re-entering browser on the History or Favorites tab.
Fixed: Password issue during Friend invites
Fixed: Password text field issue on joining a password protected server
Fixed: “Flickering” ship on Arica Harbor
Fixed: Clan tags that use numbers in them displaying a “0” on the Select Spawn Point screen
Fixed: Display issue on long server names
Fixed: Mortar Strike icon not updating (Beta issue)
Fixed: No “Exit Game” menu option appearing at the end of some rounds.
Fixed: Flickering user rank icon (appeared as an animated gif) when user reaches rank 10.
Fixed: Flickering trees and “Red Box” on Laguna Presa
Fixed: User is logged out when failing to create a new soldier
Fixed: Zeus stationary weapon not appearing in stats
Fixed: Zu23 not appearing in stats
Fixed: BMD3 AA not appearing in stats
Fixed: Friend request displaying incorrect Veteran stats
Fixed: End of Round screen displayed incorrect “UAV_Station” – now displays correct localized text.
Fixed: K/D ratio displays in the Front End
Fixed: K/D ratio displays correctly when “comparing”
Change: Server browser now defaults to list via Ping first
Change: News Ticker font support for Spanish, Polish, Russian and Japanese
Change: New message for server full (reported as “I get no message when I try and join a server, it does nothing”)
Change: New message displayed for attempting to join a password protected server without providing a password (reported as “I get no message when I try and join a server, it does nothing”)
Change: Displays version number on Front End Legal Screen
Change: Display of weapon icon during loading screen

Edit: Coś spory ten patch jak na takie małe zmiany.

Autor:  Robo [ 16 mar 2010, 15:02 ]
Tytuł: 

Nie spory, tylko rzuciło sie na raz pełno osób i ledwo ściąga :D

Autor:  Keii [ 16 mar 2010, 15:15 ]
Tytuł: 

Netlimiter mi pokazuje, że ściąga na ile łącze pozwala (240 kb/s), więc aż taki mały nie jest :P

Autor:  Highlander [ 16 mar 2010, 16:56 ]
Tytuł: 

absolutnie nie widze roznicy, na serwy to musza wgrac czy jak? chyba nie.

Autor:  coldzik [ 16 mar 2010, 17:24 ]
Tytuł: 

Moze mi ktos powiedziec, czemu sygnaturka sie nie aktualizuje? Na stronie mam inne wyniki, anizeli w sigu :/

Autor:  Marti [ 16 mar 2010, 17:28 ]
Tytuł: 

chyba sie updatuje raz na 12/24h przynajmniej cos takiego pisze na stronce bfbc2

Autor:  Sou [ 16 mar 2010, 17:31 ]
Tytuł: 

Powiedzcie mi czy jest jakis taki program co mi celownik bedzie na ekranie wyswietlal zawsze ( tak jak fraps fpsy )? Nie chce mazac sobie po ekranie niczym i wolalbym rozwiazac to software'owo ;p

Autor:  coldzik [ 16 mar 2010, 17:40 ]
Tytuł: 

Marti napisał(a):
chyba sie updatuje raz na 12/24h przynajmniej cos takiego pisze na stronce bfbc2


Aktualizuje sie co 24h i byla juz aktualizacja, ale w sigu mam to co mialem 24h temu, a nowe dane widnieja tylko jak wejde na strone...

Autor:  Robo [ 16 mar 2010, 17:49 ]
Tytuł: 

coldzik napisał(a):
Aktualizuje sie co 24h i byla juz aktualizacja, ale w sigu mam to co mialem 24h temu, a nowe dane widnieja tylko jak wejde na strone...


Czasem trzeba poczekać jeszcze dodatkowych kilka godzin.

Autor:  Highlander [ 16 mar 2010, 18:23 ]
Tytuł: 

Sou napisał(a):
Powiedzcie mi czy jest jakis taki program co mi celownik bedzie na ekranie wyswietlal zawsze ( tak jak fraps fpsy )? Nie chce mazac sobie po ekranie niczym i wolalbym rozwiazac to software'owo ;p

na normalu jest zawsze, a na hc nie. A jak dorobisz softwarowo to hax. I chyba najglupsza rzecz za co mozna poleciec.

Autor:  Sou [ 16 mar 2010, 18:47 ]
Tytuł: 

Highlander napisał(a):
Sou napisał(a):
Powiedzcie mi czy jest jakis taki program co mi celownik bedzie na ekranie wyswietlal zawsze ( tak jak fraps fpsy )? Nie chce mazac sobie po ekranie niczym i wolalbym rozwiazac to software'owo ;p

na normalu jest zawsze, a na hc nie. A jak dorobisz softwarowo to hax. I chyba najglupsza rzecz za co mozna poleciec.


hax ? lol, to mam sobie brudzic monitor jak w czasach CSa? : / co za sredniowiecze

Autor:  Highlander [ 16 mar 2010, 19:02 ]
Tytuł: 

Sou napisał(a):
hax ? lol, to mam sobie brudzic monitor jak w czasach CSa? : / co za sredniowiecze

ta czerwona kropka w cod4 byla haxem, lapanym przez pb, sorry ale sama gra nie pozwala na to, wiec jest to zewnetrzny program. Nie widze tez sensu brudzic monitor :roll:

Autor:  Robo [ 16 mar 2010, 19:05 ]
Tytuł: 

Nie wiem co ten patch "naprawił", ale teraz puszczenie mortara graniczy u mnie z cudem. Może za 20stym razem po przytrzymaniu LPM mi się udało, a tak to nie reagowało -.-

Autor:  Robo [ 16 mar 2010, 20:02 ]
Tytuł: 

roball napisał(a):
Rozczarowalem sie m95 :(


No niestety tak jak już ktoś tu pisał, jest to raczej broń przeznaczona do walki z pojazdami. Do piechoty lepiej M24/GOL.

Autor:  Highlander [ 16 mar 2010, 20:04 ]
Tytuł: 

Dla snipów :] + film z meczu snipera http://www.youtube.com/watch?v=gbr7TaC7 ... r_embedded

snipe313 napisał(a):
Poradnik do BC2: Recon

Oparty (po części) na zasadzie szablonu poradnika autorstwa Qusso.

Recon:

Klasa ta jest przez wszystkich nazywana "nieprzydatnymi kamperami grającymi dla k/d ratio". Zaznaczam, że wszyscy którzy tak myślą są w błędzie. Reconi nie grają dla k/d ratio. Po prostu reconi nie są do walki na małe i średnie dystanse, a na duże i wielkie. To że nikt ich nie potrafi zdjąć - nie mój problem ;)

Recon dzieli się na 2 typy: Snajper/Zwiadowca.

1. Snajper:

I. Swoje cele likwiduje na odległość, często bardzo dużą, za pomocą karabinów snajperskich. Od samego początku kierujemy się zasadą "One Shot One Kill" ( Jeden strzał Jeden Trup ). Pozwoli to nam dążyć do perfekcji w zabijaniu na odległość.
Trzema najlepszymi karabinami są (wg. mnie): M24, GOL Magnum i M95. Ze względu na ich celność i zadawane obrażenia są najczęściej wybieranymi karabinami snajperskimi przez większość snajperów w grze.
Różnica między M24 a GOL'em jest niewielka (celność i zadawane obrażenia - w małym stopniu), oprócz tego, że luneta tego drugiego jest pozbawiona "swing effect'u" (efekt huśtania się celownika). Różnica między powyższymi dwoma karabinami, a M95 jest nieco większa, ponieważ za pomocą M95 możemy zapewniać pilotom awaryjne lądowanie. ( Zadawane obrażenia: ok. 97/ z amunicją magnum: ok. 99 )
II. Grając jako Snajper na dużych mapach wybieramy którąkolwiek broń z trzech wyżej wymienionych i znajdujemy sobie jakiś spot ( miejsce gdzie jesteśmy niewidoczni lub mało widoczni, a zarazem mamy duży zasięg widzenia ). Należy pamiętać, że w grze ( jak już pewnie zdążyliście zauważyć ) rządzi grawitacja.
Dlatego też mając na celowniku wroga ( zależnie od odległości ) musimy wziąć na nią poprawkę:
( 1. Jeśli cel stoi - kilka pikseli nad nim. 2. Jeśli jest w ruchu - kilka pikseli w górę i kilka pikseli przed żołnierza - zależnie od kierunku w którym biegnie ).
Wymaga to regularnych ćwiczeń i uczeniu się na swoich błędach. Pamiętać trzeba także o trzymaniu przycisku strzału po jego oddaniu - widzimy wtedy gdzie pocisk trafia i za drugim razem, jeśli pierwszy strzał był chybiony, trafiamy.
III. Żeby nie dać się zajść od tyłu i być nazywanym "dogtagiem" rzucamy jeden sensor ruchu pod swoje nogi (obserwujemy wtedy minimapę) i jeden gdzieś w pole bitwy żeby drużyna mogła łatwiej radzić sobie z przeciwnikami.
IV. Spotujemy ( naciskamy Q ile się da ) - jest to podstawą dobrego snajpera - pomagamy w ten sposób drużynie i nic nie tracimy ( dostajemy punkty za dostrzeżenie).
V. Najważniejsze to działać szybko i po cichu wtedy przy odrobinie szczęścia nie zostaniemy zauważeni.

2. Zwiadowca:

I. Zwiadowca to drugi typ recona, nienazywany kamperem, działający często za linią wroga. Wyposażony w M14, strzelbę Saiga lub też czasami karabin snajperski na małe dystanse - SWU. Jest bardzo zabójczy tam, gdzie nikt się go nie spodziewa. Jest to pewien rodzaj sabotażysty, ponieważ po cichu, niezauważenie może przekraść się do stacji przekaźnikowej zdając się na swój ghillie suit ( w krzakach jest małe prawdopodobieństwo że ktoś go zobaczy ).
II. Kiedy rozpoczyna się strzelanina nie jest - jak w przypadku snajpera - "bezbronny". Karabiny których może używać zwiadowca są dobre do walki na mały i średni dystans i równają się nawet z niektórymi broniami Assaulta czy Engineera.
III. Sensory ruchu jak w przypadku snajpera przydają się reszcie drużyny, dlatego trzeba je rozrzucać po polu bitwy.
IV. Spotowanie - wiadomo - zawsze i wszędzie.

Autor:  Sou [ 16 mar 2010, 20:44 ]
Tytuł: 

OMG jak mozna napisac poradnik do klasy w grze FPS?

EDIT: chociaz pamietajac snajperow z polskich serwerow stojacych przed scianami zamiast za nimi to mozna. Najlepsze jak sie wtedy po lekkim wkur#@ bierze snajperke ( bo przeciez w twoim teamie nikt inny tego nie potrafi zrobic ) i sciaga taka druzyne amatorow w kilkanascie sekund ; ]

Autor:  Highlander [ 16 mar 2010, 20:47 ]
Tytuł: 

idz i posnajp w cod4 na promodzie, gg. ale jestes pro :P

ten patch jest czy go nie ma gra pokazuje mi v522174 a v522175?

Autor:  Delight908 [ 16 mar 2010, 20:49 ]
Tytuł: 

cos tam sie sciagalo tej paczki, ale co zmienilo to nie wiem, jeszcze nie gralem

Strona 128 z 190 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team