MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Battlefield
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=38431
Strona 128 z 295

Autor:  zaboleq [ 4 gru 2011, 10:42 ]
Tytuł: 

Pytanie - mam ruską wersję BF3, którą zaangielszczyłem. Jak to teraz będzie z Back to Karkand? Też muszę kupić ruską czy wersja ANG powinna działać? Czy nie ma to znaczenia??

Autor:  Deshroom [ 4 gru 2011, 11:03 ]
Tytuł: 

Koleś napisał(a):
Desh mógł byś zapuścić furmarka na karcie, test typu extreme burn in i powiedzieć czy będzie crash?
10 minut, bo mam dzieci na głowie.

temperatura nie rośnie już po 10 minutach ale jest bardzo wysoka.

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Autor:  Goatus [ 4 gru 2011, 13:41 ]
Tytuł: 

Deshroom napisał(a):
Koleś napisał(a):
Desh mógł byś zapuścić furmarka na karcie, test typu extreme burn in i powiedzieć czy będzie crash?
10 minut, bo mam dzieci na głowie.

temperatura nie rośnie już po 10 minutach ale jest bardzo wysoka.


83 stopnie w furmarku? Meh to nie jest bardzo wysoka temperatura, raczej norma. Mój stary radek 4870 przed zmianą chłodzenia potrafił do 100-110 dolecieć ;)

Edit: patrzyłeś na tab sensorów z GPUZ? Bo istotna jest też temperatura sekcji zasilania która często jest gorze chłodzona i przegrzewanie się tej części karty właśnie powoduje problemy. Przegrzewanie samego gpu zwykle da ci najpierw artefakty.

Autor:  gufnowapnjasz [ 4 gru 2011, 14:08 ]
Tytuł: 

ta, raczej normalna temperatura. zreszta w grze na pewno jest te 5-10 stopni mniej (nawet w wymagajacej liek bf3/crysis)

Autor:  Sobtainer [ 4 gru 2011, 14:22 ]
Tytuł: 

99-105 miałem na 280GTX kiedyś :) 80 stopni to cudeńko, widać jak bardzo 2xx się grzały przy technologii jaką jest 5xx. Ja mam referenta 570GTX i tak samo mam, 80-83 stopnie góra. Jeszcze nie słyszałem wentylatora przy tej karcie.

Autor:  Deshroom [ 4 gru 2011, 14:27 ]
Tytuł: 

Goatus napisał(a):
Deshroom napisał(a):
Koleś napisał(a):
Desh mógł byś zapuścić furmarka na karcie, test typu extreme burn in i powiedzieć czy będzie crash?
10 minut, bo mam dzieci na głowie.

temperatura nie rośnie już po 10 minutach ale jest bardzo wysoka.


83 stopnie w furmarku? Meh to nie jest bardzo wysoka temperatura, raczej norma. Mój stary radek 4870 przed zmianą chłodzenia potrafił do 100-110 dolecieć ;)

Edit: patrzyłeś na tab sensorów z GPUZ? Bo istotna jest też temperatura sekcji zasilania która często jest gorze chłodzona i przegrzewanie się tej części karty właśnie powoduje problemy. Przegrzewanie samego gpu zwykle da ci najpierw artefakty.
nie patrzyłem ale ja mam mocno wentylowaną budę antec p182

na 2 wiatraki karty wieją dwie 12cm noctuy na 800 czy 900rpm (spiąłem paskami z obi dwie i taką tackę zrobiłem i dzięki temu skręcam do bf wiatraki na 40% prędkości. mam około 60 stopni w bf3

Autor:  revange [ 4 gru 2011, 14:30 ]
Tytuł: 

Nie wiem czy juz bylo, ale musialbym sporo przegladna.

Zainstalowalem gre. dolaczam do serwera i po jakiejs minucie obraz staje i wywala mnie z gry. Spotkal sie ktos z tym?

karta to gtx580 gigabate. Sterwoniki sciagnalem najnowsze

ok, jakim programem robi sie ten underclocking? Jestem zupelnie zielony w temacie stad takie lamerskie pytanie :)

Ok, to tez juz znalazlem. GPU clock mam 855 Mhz mam zmniejszyc do 800 czy jak? tylko to zmieniac czy jakies shadery i inne duperele tez?

Autor:  Marti [ 4 gru 2011, 15:19 ]
Tytuł: 

zmnijesz do 800 i nic wiecej nie musisz robic

Autor:  Xender [ 4 gru 2011, 15:32 ]
Tytuł: 

To w końcu pytanie, bo co inny test to inne wyniki, większą wydajność w BF3 oferuję gtx560Ti czy radek 6950, generalnie radek w większości pozostałych gier jest lepszy? Stoję przed tym ciężkim wyborem i nie mogę się zdecydować, waham się jeszcze czy czekać na gtx560Ti 448sp, ah ten bf3 i jego wymagania ;p

PS: Te testy całkowicie mieszają z błotem moją wiedze na temat wydajności kart graficznych w bf3. 560ti jak radek 6870? WTF

http://www.techspot.com/review/458-batt ... page4.html


a tu juz gora 560ti

http://www.guru3d.com/article/battlefie ... ark-test/5

Autor:  revange [ 4 gru 2011, 16:23 ]
Tytuł: 

Ogolnie chuja daje zmiana na 800. Gre jak wywalalo tak dalej wywalo.

Idzie sie porzadnie wkurwic. Czlowiek wydaje hajs na oryginalna gre w ktora nie moze sobie pograc. Kawal jebanego interesu.

Ciekawe czy zamierzaja to naprawic w tym patchu 6 grudnia

Autor:  Marti [ 4 gru 2011, 16:42 ]
Tytuł: 

@Ravange
poczytaj sobie na battlelogu na ile musisz przedstawic zegar w karcie , mi styklo na 800 (tyle miala bez fabrycznego podkrecenia) sprawdz jakie fabryczne taktowanie miala Twoja karta i na takie parametry ja ustaw :)

Autor:  Highlander [ 4 gru 2011, 17:52 ]
Tytuł: 

czemu nie zrobia takiego czegos dla bf3?
http://www.p4fleague.com/

Autor:  Morgul [ 4 gru 2011, 18:11 ]
Tytuł: 

Koleś napisał(a):
To w końcu pytanie, bo co inny test to inne wyniki, większą wydajność w BF3 oferuję gtx560Ti czy radek 6950, generalnie radek w większości pozostałych gier jest lepszy? Stoję przed tym ciężkim wyborem i nie mogę się zdecydować, waham się jeszcze czy czekać na gtx560Ti 448sp, ah ten bf3 i jego wymagania ;p

PS: Te testy całkowicie mieszają z błotem moją wiedze na temat wydajności kart graficznych w bf3. 560ti jak radek 6870? WTF

http://www.techspot.com/review/458-batt ... page4.html


a tu juz gora 560ti

http://www.guru3d.com/article/battlefie ... ark-test/5


Ogolnie 6950 jest szybsza karta od 560ti ale w bf3 wyniki sa wyrownane, albo nv jest ciut szybsza. Ja mam 6950 w fullhd smiga wszystko na ultra aax2 afx4, multi. Nie mam przygod z random crashami i nic nie trzeba grzebac przy karcie.

btw. Przegladajac takie testu musisz tez wziasc pod uwage stery ktore moga zmieniac wyniki.

Autor:  Xender [ 4 gru 2011, 18:40 ]
Tytuł: 

Czyli biorąc radka 6950 w BF3 będę miał marginalne różnice + generalnie większą wydajność a do tego brak problemu z crashami? To chyba wezme radka albo dołoze do gtx 570

Autor:  revange [ 4 gru 2011, 18:48 ]
Tytuł: 

Koleś napisał(a):
Czyli biorąc radka 6950 w BF3 będę miał marginalne różnice + generalnie większą wydajność a do tego brak problemu z crashami? To chyba wezme radka albo dołoze do gtx 570


Ja mam gtx580 i nie wiele to zmienia jezeli chodzi o crashe. Grac sie nie da. To raczej problem ogolnie nvidi

Autor:  Xender [ 4 gru 2011, 18:49 ]
Tytuł: 

Tylko czy to wina software'u czy generalnie fermii jest pojebany, czyt. uwalony?

Autor:  revange [ 4 gru 2011, 19:43 ]
Tytuł: 

Ogolnie na razie odpukac udalo mi sie uruchomic na dwa mecze bez crasha.

To moj pierwszy battlefield i musze powiedziec ze totalna masakra. Zabic kogos jest niemozliwe jak narazie, w ogole dostrzec jakiegos piechura. Totalny chaos

Autor:  Xender [ 4 gru 2011, 19:45 ]
Tytuł: 

Bo to pole bitwy :P

Autor:  revange [ 4 gru 2011, 19:59 ]
Tytuł: 

Jednak wywalilo
Ale przynajmniej ocs zagralem, nawet zabic sie mi udalo 2 osoby ;)

Moze z wtorkowym patchem poprawia te cashe

Autor:  Havok [ 4 gru 2011, 20:01 ]
Tytuł: 

revange napisał(a):
To moj pierwszy battlefield i musze powiedziec ze totalna masakra. Zabic kogos jest niemozliwe jak narazie, w ogole dostrzec jakiegos piechura. Totalny chaos

Imo jak najszybciej odblokuj sobie IRNV i gra na większości zadymionych map stanie się bardziej grywalna ;)

Strona 128 z 295 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team