Karol66 napisał(a):
Ja swoje zdanie opieram na tym, że FS póki nie wydał gry z tej serii na PC (DS1 nie liczę bo to był jakiś nędzny port) to chłopaki robili co 2 lata gry dla swojej grupy fanów i wszystko było ok (o ile się nie mylę to wydali "w tym stylu" 6 gier, zaczynając jeszcze na PS1), z każdym kolejnym tytułem ludzie byli coraz bardziej zadowoleni. Teraz słychać zupełnie inne głosy. A to "teraz", jakoś "przypadkowo" wiąże się z tym, że zerwali z robieniem gier tylko dla PS i weszli w rynek PC.
Może to niczym nie poparte pierdolenie a może, po prostu, Ty jesteś głupim fiutkiem :)
Ale co było "ok" ? Bo nie rozumiem, dalej opierasz swoje zdanie na tych śmiesznych przykładach z "crystal lizardami" które w Demon's souls znikały bezpowrotnie a w Dark Souls 1 (grze nie planowanej na PC) już nie?
Skrzyniach, które wcześniej można było napierdalać do woli (bo to mógł być mimic) a teraz można w ten sposób uszkodzić zawartość (ułatwienie, czy utrudnienie?).
Hollow form, które teraz odbiera życie i wcale nie chroni nas przed inwazjami jak to miało w poprzedniej części nie planowanej na PC (ułatwienie czy utrudnienie?).
Bo jak na razie to wniosek jest oczywisty - bardziej ambitne community na PC nie tylko doprowadziło w rewelacyjnym stopniu jedynkę do stanu używalności, ale uczyniło znacznie lepszą pod wieloma względami (nieporównywalna jakość grafiki, mody takie jak perma gravelord + aggression mod, które DIAMETRALNIE zmieniają poziom trudności - nie znajdziesz tego na konsoli).
A pierdolenie, że From uprościło grę dla community, które samo sobie tą grę jeszcze utrudnia w sposób niemożliwy na konsolach, dając przykład z jakąś skrzynią umieszczoną na "krze lawy" jest serio zabawne.
Aha no i ofc:
Karol66 napisał(a):
Ja swoje zdanie opieram na tym, że FS póki nie wydał gry z tej serii na PC (DS1 nie liczę bo to był jakiś nędzny port)
No to bez DS1, to tak się jakoś składa, że jeszcze nie wydał.
_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.