MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Vanguard - beta test
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=17705
Strona 14 z 26

Autor:  Szlam [ 6 sty 2007, 23:21 ]
Tytuł: 

Szczerze nie mam ale to chyba dlatego ze pr go nie dotykac , ale jak probowalem w zakladce ui zminiejszyc wszystko bo mnie wielkosc irytowala to zaczelo mi litery obcinac w oknach chatu. Ale wiem ze duzo osob ma ten problem widzialem przynajmniej paru narzekajacych na chatach. Wiem ze ta gra ma jakis problem z nie ktorymi seriami kart nvida.

Autor:  Zematis [ 6 sty 2007, 23:24 ]
Tytuł: 

U mnie wszystko dziala jak nalezy, nie mam zadnych zwieszek ani bluescreenow. Tylko UI sie potrafi wywalic.

No nic pozyjemy zobaczymy. Cholera myslalem ze sobie dzis pogram, tak nam sie fajnie z kumpel duo'walo na lizardach a tu dupa...

Autor:  Szlam [ 6 sty 2007, 23:27 ]
Tytuł: 

Mnie zabolala likwidacja server pvp bo tam wszystkie chary mialem. W sumie to juz zrobilem wiekszosc class do lvl 10 tak zeby zobaczyc co i jak. Jak narazie na niskich lvl rzadzi Bard.

Autor:  Templair [ 6 sty 2007, 23:36 ]
Tytuł: 

Hah i mamy pvp server :) ...

T.

Autor:  Zematis [ 6 sty 2007, 23:41 ]
Tytuł: 

Fajny byl ale na 7lvl mi sie znudzil. To nie dla mnie.

Uwielbiam mojego monka, i w retail rollne pewnie monka.

BTW patch sie sciaga wlasnie, ale maly jest...

Nalezy pamietac ze klasy w VG swoje kluczowe abilities zdobywaja kolo 20 lvla. Do 10 to mniej wiecj kazda klasa jest super jesli sie wie jak grac.
Gameplay na 50lvl zapewne bedzie mocno rozny od tego z lvlu 30ego. To takie drugie EQ, jedziesz etapami.

Casterem sie zmeczylem. Po latach gry healerem w EQ mam dosc, mam dosc stania i tylko rzucania spot heali.

Mocno zmienieli rangerow, moze jeszcze sie zastanowie... jedyna klasa ktora nie gralem jest rogal. Ale po WoW jakos nie mam ochoty.

BTW ponawiam prosbe, czy mozemy dostac subforum VG. Przybywa nam osob zainteresowanych tematem. Jest juz co podwiesic bo pojawily sie strony z opisem skilli, custom UI's i modami.
Jeden duzy topic jest dobry do flames na pogadanki ale tutaj mysle ze warto juz nam fundac dzial ;)

Jestem przekonany ze bedzie przynajmniej kilka osob grajacych w VG z mmorpg.pl...

Autor:  Aenima [ 7 sty 2007, 00:09 ]
Tytuł: 

sie wczules w tego vanguarda zem, ja bym prosil o wiecej textu na temat pvp, loot? itp.

Autor:  Aenima [ 7 sty 2007, 00:10 ]
Tytuł: 

sie wczules w tego vanguarda zem, ja bym prosil o wiecej textu na temat pvp, loot? itp.

edit
A z dzialem to bym poczekal chociaz do retail

Autor:  Zematis [ 7 sty 2007, 01:35 ]
Tytuł: 

pvp info to raczej od kogos kto siedzi na pvp servie. ja sobie darowalem.

a wczulem sie, bo mi pasuje ta gra.

flying mounty ktore nie maja praktycznie zadnych ogranicznen, to jest dopiero cos ;)

edit:
wiesz ten topic jest dlugi, jest juz w nim sporo informacji i dojdzie wiecej jak w poniedzialek zacznie sie open beta dla euro i wiecej osob bedzie mialo konta.

za chwile zrbi sie tu taki smietnik ze ciezko bedzie cos znalesc. ale mnie to tam rybka szczerze mowiac ;)

Autor:  ProX [ 7 sty 2007, 01:45 ]
Tytuł: 

Czy wiadomo cokolwiek o dystrybucji tejże gry w Polsce??

Autor:  iniside [ 7 sty 2007, 09:19 ]
Tytuł: 

ProX napisał(a):
Czy wiadomo cokolwiek o dystrybucji tejże gry w Polsce??

Nie ale na 100% wyda Cenega (tak jak EQ). Dystrybutorem w Europie jest Koch Media, a Cenega ejst ich oficjalnym partnerem wiecj wiadomo (;.

Moglby coś ktoś napisać o rozwoju postaci ? Ja wiem, że to jest przynajmniej czesciowo opisane na oficjlanym forum, w FAQ i paru stronach, ale szczerze mowiac jakos nie wiele sie dowiedzialem ..Same ogólniki..
1. Levelowanie. Co, jak, gdzie?
2. Skille. Rozumiem, że ich rozwój następuje pod czas używania. To sie tyczy wszystkiego ? Magiii i zdolnosci klasowych ?
3. w EQ2 było taie drzewko, ja bym to porównał do talentów z Wow (tak mi sie skojrzyło jak pierwszy raz zobaczyłem),, tutaj jest coś podobnego ?
4. Ile taki Sorc, ma na przykład czarów (bo niechce mi sie wierzyć w przchwałki tworców o setkach na postać..)
5. Rozówj skilli/czarów następuje poprzez ich używanie(chodzi o zwiekszanie skilla w konretnym elemencie), czy poprostu nie wiem, wykupienie wyższego ranka u trenera ?
6. Mounta można mieć na dowolnym levelu, tak ? :D

No narazie tyle :D

Autor:  Jackhammer [ 7 sty 2007, 10:41 ]
Tytuł: 

1. ee?? no bijesz moby - duzo expa jest z questow - nie doszedlem dalej niz do 14 wiec nie moge powiedziec w sumie nic ciekawego glownie solowalem teraz dopiero zebraleismy grupke 4 na pvp
tu masz mapke thresty - zrobilem dla siebie
Obrazek
qaile i kojan zrobie pozniej

2. czary , umiejetnosci kupujesz u trenera (co 2 lvl) do tego sa skille ktore rosna podczas uzywania do max poziomu dla danego levela (np: cojnuration na 100% dla danego levela czyli dla 4 vll 40 punktow daje 95% szansy na trafienie czarem moba na lvlu 4) - wiekszosc skilli ma opis w postaci popupu jak nie ma to i ja nie wiem co daje

3. nie widzialem - zreszta w eq2 punkty aa to dopiero zostaly wprowadzone w drugim dodatku

4. moj BM na 14 mial dwa paski czarow i jak narazie dostawal co 2 lvl cos nowego

5. co pare leveli zamiast nowego skilla jest upgrade starego np: wielki wybuch 1 z pierwszego levela dostanie upgrade wielki wybuch 2 na 6
ale rownie dobrze mogloby sie to nazywac inaczej i robic za nowy skill

generalnie co 2 lvl kazdy dostaje 2-3 nawet 4 skille do kupienia wiec na 50 bedzie tego troche nawet jesli wiekszosc to upgrady - kilka hotbarow to zajmie

6. TAK - jesli tylko masz kase masz mounta (konia, rozne ceny w zaleznosci od szybkosci) inne mount pewnie beda wymagac zrobienia trudnych questow wiec trzeba bedzie miec odpowiedni level

CO do padow - padaja chunki startowe bo sa przeciazone (masa ludzi)
wystarczy pojsc dalej i jest spoko - gralem wczoraj cala noc i moze padlo mi 3 razy

Autor:  iniside [ 7 sty 2007, 11:01 ]
Tytuł: 

Cytuj:
5. co pare leveli zamiast nowego skilla jest upgrade starego np: wielki wybuch 1 z pierwszego levela dostanie upgrade wielki wybuch 2 na 6
ale rownie dobrze mogloby sie to nazywac inaczej i robic za nowy skill

Wiedziałem, że nic z tego (;.
Mi chodziło o uniklane czary/sklille. Twórcy tak sie chwalili co do ich ilości.
A chodziło mi to że np. mam czar i on co level automatycznie staje sie silniejszy (poprzez uzywanie np. czarów ognia, staja sie one automatycznie silniejsze). Cóż.. może kiedyś.. (;

Zapowiada sie ciekawie, w piatek pogrami ocenie..

Autor:  Zematis [ 7 sty 2007, 11:48 ]
Tytuł: 

Tak to ma bard ktory sam komponuje swoje piesni. Fajna sprawa, bo czasem nazwy tych songow sa zajebiste. Ostatnio bieglem z bardem ktory mial odpowiednik EQ Selo (speed buff) pt. Run to the Hills heh ;)

Autor:  Ozzie [ 7 sty 2007, 17:40 ]
Tytuł: 

Vanguard jest zajebiście nie równy jakościowo.
Różnice pomiędzy klasami i rasami dotyczą praktycznie wszystkiego, od newb zones, poprzez animacje i na questach czy zbalansowaniu skończywszy.

Różnica w jakości gry np. Gnomem healerem (sucks) a Halflingiem roguem (ownz) jest strasznie duża, prawie jak dwie różne gry. :x

Autor:  Zematis [ 7 sty 2007, 19:09 ]
Tytuł: 

Ozzie napisał(a):
Vanguard jest zajebiście nie równy jakościowo.
Różnice pomiędzy klasami i rasami dotyczą praktycznie wszystkiego, od newb zones, poprzez animacje i na questach czy zbalansowaniu skończywszy.

Różnica w jakości gry np. Gnomem healerem (sucks) a Halflingiem roguem (ownz) jest strasznie duża, prawie jak dwie różne gry. :x

No to chyba dobrze, rozumiem ze wolisz jak wszystkie wszedzie jest identyczne...

To ze Tobie nie pasuje gra healerem nie oznacza, ze nie pasuje innym. Ot,co.

Zroznicowanie powoduje ze gra sie nie nudzi tak szybko. TBH Nie rozumiem Twojej agrumentacji...

Autor:  Ozzie [ 7 sty 2007, 19:41 ]
Tytuł: 

Zacytuję siebie:
"Vanguard jest zajebiście nie równy jakościowo."

Część ras i klas oraz ich newbie areas jest dopracowanych, część wręcz przeciwnie i zniechęcają do dalszej gry.
Jest to jeden z głównych powodów, dlaczego opinie o VG są tak zróżnicowane.

Autor:  Zematis [ 7 sty 2007, 20:00 ]
Tytuł: 

Co ma znaczyc jakosciowo?

Lore jest na dobrym poziomie, quest line przewaznie inteligenie prowadzi Cie do kolejnych exp lokacji. Faktycznie biorac questa nie masz podane na tacy co masz zrobic, trzeba czasem ruszyc tymi szarymi komorkami i wykominowac o co chodzi... Jak dla mnie to plus.

Sporo rzeczy nie fukncjonuje, repair kazdego itema osobno doprowadza mnie do furii. Ale to beta... podobnych problemow jest wiecej.

Natknalem sie na 4 moze 5 bugged questy, i moze ze 3 ktore wydaly mi troche glupawe. Ale w kazdej innej grze jest tak samo.

Co Cie zniechecalo? Pytam z ciekawosci.

Juz mowilem, VG nie jest gra dla kazdego. I pewnie wiele osob sie zrazi z roznych wzgledow...

Autor:  Ozzie [ 7 sty 2007, 20:10 ]
Tytuł: 

Jakościowo znaczy rozłożenie mobków w okolicy, animacje postaci, zbalansowanie skilli i spelli, dostępność trenerów, swoboda w eksploracji newbie area i okolic, zlecane questy, muzyka w danym miejscu, ilość dziur w walkmeshu przez które wpadamy pod teren itd.

Chodzi mi o wszystko co nie trzyma tego samego poziomu w różnych starting areas.

Autor:  iniside [ 7 sty 2007, 20:10 ]
Tytuł: 

Nie zrozumiałeś go, ale ja wiem o co chodzi.
Tłuczac to wygląda tak, devsi w niektóre elementy widać, że włożyli serce i siły a inne zostawili na odpier.. sie. I to jest zróżnicowanie jakościowe.
Jeden rzeczy dopracowane bardziej inne mniej.

Autor:  Matkall [ 7 sty 2007, 20:14 ]
Tytuł: 

Tez zerknolem na Vang'a bo to w koncu cos nowego, nie gralem w bete i wiem tyle ile wyczytalem z forumow etc..ale po tych ostatnich postach tutaj w tym watku i po tym co wyczytalem, to to o czym mowi Ozzy czyli roznice "jakosciowe" moga wynikac z tego, ze czesc gry byla "spokojnie" robiona, rok dwa a czesc "na szybko" przez pare ostatnich miesiecy aby wydac to zanim SOE odetnie pepowine :) Takie odebralem wrazenie po tym co wyczytalem, oczywiscie imho.

Strona 14 z 26 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team