MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Age of Conan - polski fansite
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=22665
Strona 14 z 18

Autor:  Varenthin [ 18 sty 2008, 22:27 ]
Tytuł: 

embe napisał(a):
Ja pier... po co tu dyskusja na temat grania w Eve, sam gram w ta gre ale co mnie interesuje ta sprawa w temacie o Conanie ?!
Porownywanie modulow w Eve do skili w innych grach to bzdura calkowita, lepiej napiszcie cos ciekawego o Conanie.

/agree przestańcie śmiecić topic o AoC, sio sio

Autor:  zax [ 18 sty 2008, 23:03 ]
Tytuł: 

Mark24 napisał(a):
Przypuszczam, że w większości mmorpg da się też swobodnie poruszać w 3d lub naprawdę nic nie stoi na przeszkodzie by ten ruch w 3d wprowadzić

Kto powiedział, że poruszanie się w 3d jest unikalne dlatego że trudno to zaimplementować? Po prostu praktycznie nikt jeszcze tego na większą skalę w MMO nie zrobił, przez co jest to unique.

Mark24 napisał(a):
hmm przeciętna ilość aktywnych skilli w ficie statku to 3-4 (przyjmując skille od dps jako jeden, bo w sumie grzechem by było 7 identycznych wyrzutni rakiet robiących dokładnie to samo rodzielać? prawda?). Więc wyrzutnie (1), naprawiaczka (czasami jej nie mamy, czasami mamy aktywny hardener)(2), dopalacz(3) - Full fit PvE, do PvP dochodzi jeszcze jakiś zakłócacz (4).


Mark, zaczynasz mnie irytować. :-?

Przykładowy fit na megazłoma.

Raile/Blastery [DPS] + różne rodzaje ammo pod konkretny range?
Remote Armor Rep [healing] lub /Launcher/Cloak
NOS [mana leech?]
Repairer [self healing]
Hardener TH [Buff resów]
Hardener KI [Buff resów]
DC [buff resów, shield, armor, hull]
MWD [speed buff]
MFS [aura?]
Cap booster [mana potion?]
Web [speed debuff]
Warp Scram [debuff]

Do tego kilka rodzajów [summonów] - dron.

Dla porównania, np w L2 skilli uzywanych w PVP i PVE jest 3-5 (zaleznie od klasy).
W WOWie w pve używa się też średnio trzech, a w pvp o kilka więcej.
Bajki o 30 skillach Mark, to wiesz gdzie sobie wsadź? Do WOWa, z tego co wiem, tur jeszcze nie zaimplementowali żeby swobodnie tymi 30 skillami operować.

Autor:  RufeN [ 18 sty 2008, 23:35 ]
Tytuł: 

gief txt about AoC plz!

Autor:  Viracept [ 18 sty 2008, 23:47 ]
Tytuł: 

Combosów nie można robić w ruchu więc nie będzie biegania wokół charów. Różnica między combosem a normalnym atakiem jest jak 5-7 do 1. Walka opiera się więc na combosach. Buffy są długotrwałe 30min, 1h,2h itd. Do 40 lvl są 3 kierunki uderzania, później 5 ale tylko dla klas melee. Crafting będzie od lvl 40.

V.

Autor:  RufeN [ 19 sty 2008, 00:01 ]
Tytuł: 

Viracept napisał(a):
Combosów nie można robić w ruchu więc nie będzie biegania wokół charów. Różnica między combosem a normalnym atakiem jest jak 5-7 do 1. Walka opiera się więc na combosach. Buffy są długotrwałe 30min, 1h,2h itd. Do 40 lvl są 3 kierunki uderzania, później 5 ale tylko dla klas melee. Crafting będzie od lvl 40.

V.


mnie ciekawi, czy da się coś takiego z siebie zrobić :]

Obrazek

btw. BARDZO ciekawi mnie, czy np. taką długą włócznią/kopią mam większy attack range, ale np. w zwarciu nie mogę się już nią posługiwać za bardzo? tak na zdrowy rozum to kilkumetrowym drzewcem w zwarciu ciężko krzywdę zrobić, ale podczas szarży jest idealne coś takiego do przyszpilania wrogów.
działa taki system w AoC, czy wszystko jedno czy biję kastetem, czy wielkim toporem dwuręcznym - zasięgi są takie same? orientuje się ktoś?

Autor:  Varenthin [ 19 sty 2008, 00:01 ]
Tytuł: 

mounty też od 40

@up: można takie coś zrobić

taką włócznią możesz się bić, czy zasięg zwiększa nie wiem, chyba tak

Autor:  Viracept [ 19 sty 2008, 00:14 ]
Tytuł: 

Chgw co do zasięgu. Taką włócznią/polearmem to guardian ma celować. Rhino są dostępne w pre-orderze, normalnie też będą dostępne i najprawdopodobniej będzie można ich używać także poza BK.

V.

Autor:  RufeN [ 19 sty 2008, 00:21 ]
Tytuł: 

gdzieś czytałem, że poza kegiem bez dna wszystkie inne bonusy z preodrerów będzie mógł mieć każdy gracz poprzez zakupienie ich w grze (ofc za kasę z gry, a nie $).

Autor:  Viracept [ 19 sty 2008, 00:26 ]
Tytuł: 

True. Tylko drinking cape jest special. Nie wiem jak jest z ringiem z CE.

V.

Autor:  Varenthin [ 19 sty 2008, 05:32 ]
Tytuł: 

ugh
Cytuj:
Prestige Classes Possibly Being Removed

Another meaty announcement that came during the entire press day was the reveal that the prestige classes may be removed from the game. According to Guate, the prestige classes were "limiting players" and that they are going to more of a "salad bowl" type approach. What this means is that the prestige class abilities would be spread out through the various existing classes Rather than what is already announced. While this is still a "possibility" type of announcement, the Ten Ton Hammer staff is working on getting a more official answer to this question throughout the weekend.

Please don't panic. *smiles*

http://www.tentonhammer.com/node/21046

na forum bety był topic No more Prestige classes?, który został zamknięty przez Head Moderatora
Cytuj:
until you can quote your source, this thread is closed.

Title changed to reflect that this is a rumor and nothing more.

Feel free to PM me to discuss.

teraz topic jest pod nazwą I heard a rumor - No more Prestige classes? :) ciekawe jak to będzie, czy ktoś specjalnie puszcza ploty (konkurencja?) aby zmniejszyć zainteresowanie AoC

Autor:  Mark24 [ 19 sty 2008, 11:34 ]
Tytuł: 

zax napisał(a):
Mark24 napisał(a):
Przypuszczam, że w większości mmorpg da się też swobodnie poruszać w 3d lub naprawdę nic nie stoi na przeszkodzie by ten ruch w 3d wprowadzić

Kto powiedział, że poruszanie się w 3d jest unikalne dlatego że trudno to zaimplementować? Po prostu praktycznie nikt jeszcze tego na większą skalę w MMO nie zrobił, przez co jest to unique.


ja tylko piszę, że nie ma sensu tej unikalności implementować w każdym mmorpg-u. To tak jakby pisać, że F15 Strike Eagle jest lepsze niż diablo, bo ma unique poruszanie się w przestrzeni 3d. Bzdura.

zax napisał(a):
Mark24 napisał(a):
hmm przeciętna ilość aktywnych skilli w ficie statku to 3-4 (przyjmując skille od dps jako jeden, bo w sumie grzechem by było 7 identycznych wyrzutni rakiet robiących dokładnie to samo rodzielać? prawda?). Więc wyrzutnie (1), naprawiaczka (czasami jej nie mamy, czasami mamy aktywny hardener)(2), dopalacz(3) - Full fit PvE, do PvP dochodzi jeszcze jakiś zakłócacz (4).


Mark, zaczynasz mnie irytować. :-?

Przykładowy fit na megazłoma.

Raile/Blastery [DPS] + różne rodzaje ammo pod konkretny range?
Remote Armor Rep [healing] lub /Launcher/Cloak
NOS [mana leech?]
Repairer [self healing]
Hardener TH [Buff resów]
Hardener KI [Buff resów]
DC [buff resów, shield, armor, hull]
MWD [speed buff]
MFS [aura?]
Cap booster [mana potion?]
Web [speed debuff]
Warp Scram [debuff]

Do tego kilka rodzajów [summonów] - dron.

Dla porównania, np w L2 skilli uzywanych w PVP i PVE jest 3-5 (zaleznie od klasy).
W WOWie w pve używa się też średnio trzech, a w pvp o kilka więcej.
Bajki o 30 skillach Mark, to wiesz gdzie sobie wsadź? Do WOWa, z tego co wiem, tur jeszcze nie zaimplementowali żeby swobodnie tymi 30 skillami operować.


Bzdura. Jasne pierdylion używanych skilli.
Pierwsza prawda: balans na zasadzie nożyce-kamień-papier po prostu oznacza (jak dla mnie) brak balansu. Po drugie 4 rodzaje resistów i rodzaje damagu to raczej standardowe minimum. Po 3 wymieniłeś fit który zawiera chyba wszystkie możliwe aktywne moduły jakie da się na niego wsadzić. Naprawdę unique, obejrzyj sobie jak to wygląda w praktyce, bo widzę, że na siłę próbujesz udowodnić skomplikowanie rozgrywki w eve:
http://www.youtube.com/watch?v=sTGCNAmfRVA
http://www.youtube.com/watch?v=LjcUz3_gJJI
http://www.youtube.com/watch?v=LjcUz3_gJJI

3-4 uzywane aktywne "skille", do tego bardzo mocno powiązane z fitem, to tak jakbyś w innym mmorpgu używał części swojej zbroi.
itd. itp.

W praktycznie każdym innym mmo "fit" jest niezależny (najwyżej dodaje jakieś specjalne umiejętności) a skille to całkiem inna bajka. Też przykłady:
WoW:
http://www.youtube.com/watch?v=cJVYvcCEbmA
skilli ze 20 (mozesz policzyć), itemków na pasku szybkiego dostępu (buffy, debuffy, zarcie, potiony, switchowanie broni w trakcie walki, pułapki - około 10, oczywiście wszystko można w trakcie walki zrzucić i założyć coś innego), do tego wykorzystanie terenu czy chociażby głupie "trafiasz tylko wtedy gdy jestes twarzą do przeciwnika" - czasami bardzo męczące

EQ2:
http://www.youtube.com/watch?v=hx5V33rU8uk - 20-25 skilli

FFXI:
gra polegająca na kooperacji, efekty specjalna (ciosy specjalne) są uzyskiwane w ten sposob, że każdy gracz w party musi w odpowiednim momencie użyc odpowiedniego skilla:
http://www.youtube.com/watch?v=gn7Jftx6l_A
lista skilli jest rozwijana - około 15-20 dostępnych, do tego oczywiście itemy.

Lotro:
http://www.youtube.com/watch?v=El1qagI3HyA - 20-30, dalej mi się nie chce, naprawdę trzeba sięgnąć do koreańskich napierdalanek by uzyskać taką prostotę jaką mamy w Eve :/

Zagraj (o ile będziesz potrafił) w coś innego, bo naprawdę poziom skomplikowania combatu w Eve jest na poziomie gier przez przeglądarkę www.

Autor:  Varenthin [ 19 sty 2008, 15:40 ]
Tytuł: 

ślepy czy co? widzisz jaki jest temat tego topiku, przestańcie z łaski swojej śmiecić
załóżcie sobie nowy temat i tam gadajcie

Autor:  RufeN [ 19 sty 2008, 20:48 ]
Tytuł: 

Varenthin napisał(a):
ślepy czy co? widzisz jaki jest temat tego topiku, przestańcie z łaski swojej śmiecić
załóżcie sobie nowy temat i tam gadajcie

Mark i eve-drama pojawiał się już w wielu topicach dot. wielu różnych gier (ale przyznam, że nawet mnie przekonał w pewien sposób do swojego zdania) ;)

Autor:  iniside [ 19 sty 2008, 20:54 ]
Tytuł: 

RufeN napisał(a):
Varenthin napisał(a):
ślepy czy co? widzisz jaki jest temat tego topiku, przestańcie z łaski swojej śmiecić
załóżcie sobie nowy temat i tam gadajcie

Mark i eve-drama pojawiał się już w wielu topicach dot. wielu różnych gier (ale przyznam, że nawet mnie przekonał w pewien sposób do swojego zdania) ;)

A mnie.
mam wrazenie ze zax i konrador widzieli EVE tylko na skirnach i filmach. Cała ich silnie uargumentowana dyskusja wygladala jak przezucanie pileczki.
Mark biadoli na eve gdzie popadnie juz na niego nie zwracam uwagi :D.

Autor:  Mark24 [ 19 sty 2008, 20:55 ]
Tytuł: 

jaka eve-drama? Po prostu jestem naturalną przeciwwagą (jak to w przyrodzie) dla tych wszystkich fanatyków Eve Online biegających po internecie i oznajmiających tonem wyroczni, że Eve jest najlepsze we wszystkim, a kto się z nimi nie zgadza jest po prostu za głupi by przejść w tej grze tutorial.

Autor:  zax [ 19 sty 2008, 21:16 ]
Tytuł: 

inside napisał(a):
mam wrazenie ze zax i konrador widzieli EVE tylko na skirnach i filmach.

A ja mam wrażenie, że to ty widziałeś EVE tylko na trialu, bo po co podawać fake chara w sigu? "Kompleks niskiego levelu"?

Autor:  iniside [ 19 sty 2008, 21:26 ]
Tytuł: 

zax napisał(a):
inside napisał(a):
mam wrazenie ze zax i konrador widzieli EVE tylko na skirnach i filmach.

A ja mam wrażenie, że to ty widziałeś EVE tylko na trialu, bo po co podawać fake chara w sigu? "Kompleks niskiego levelu"?

Skad wiesz ze fake ? Tak sie sklada ze jest prawdziwy ale nvm.
Niech sie z tobad klucic, zeby nie rozpierdalac tego topicu do reszty, ale jeden i drugi durnoty piszecie i na temat eve i innych mmo, i ich prownywania do siebie.

Autor:  zax [ 19 sty 2008, 21:36 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Skad wiesz ze fake ? Tak sie sklada ze jest prawdziwy ale nvm.

Tak sie składa, że takiego chara jak "Xavier Ataka" nie ma w grze, więc nie widzę *żadnych* podstaw do jakichkolwiek zarzutów z z twojej strony w tym temacie. Chciałeś udowodnić mój brak wiedzy o EVE to proszę bardzo, ale z uzasadnieniem. Chyba że był to tylko szczeniacki pseudo argument to nvm.

Autor:  konrador [ 19 sty 2008, 21:48 ]
Tytuł: 

mam wrazenie ze zax i konrador widzieli EVE tylko na skirnach i filmach.

Ja natomiast mam pewnosc, ze nie wiesz o czym mowisz. EVE testowalem we wczesnej becie i robilem wiele podejsc w retail, bo naprawde podoba mi sie pomysl na gre i otwartosc/sandboxowosc systemu, ale nigdy nie zdecydowalem sie na dluzsza gre z powodow wymienionych we wczesniejsznych postach. Dyskutuje o plusach/minusach tylko tych gier, w ktore mialem okazje grac w beta, czy retail, a mialem okazje grac w wiele, dlatego moge sobie robic takie przekroje i porownania oparte o wlasne doswiadczenie i wiedze zgromadzona przez wiele lat. wtfru?

Autor:  iniside [ 19 sty 2008, 21:49 ]
Tytuł: 

zax napisał(a):
iniside napisał(a):
Skad wiesz ze fake ? Tak sie sklada ze jest prawdziwy ale nvm.

Tak sie składa, że takiego chara jak "Xavier Ataka" nie ma w grze, więc nie widzę *żadnych* podstaw do jakichkolwiek zarzutów z z twojej strony w tym temacie. Chciałeś udowodnić mój brak wiedzy o EVE to proszę bardzo, ale z uzasadnieniem. Chyba że był to tylko szczeniacki pseudo argument to nvm.

Moglby ci udowodnic ale oplacone nie mam :<
1. EVE ma taki combat w 3D jak 100% innych mmo. Znaczy nie ma zadnego.
To czy walisz w przeciwnika z gory, z dolu, czy po skosie nie ma zadnego znacznia. Liczy sie sygnatura i odleglosc (dla gunow). Rownie dobrze eve moglby byc plaskie combat bylby identyczny. Dla rakiet wazny jest speed zamiast odleglosci od celu. JEszcze takie pierdoly jak tracking bla bla.
2. Calosc opiera sie o to, ze na chuj wy probojecie porownac fireballa w wow do hybrydy w EVE ? No WTF!? Ja naprawde nie wiem, jak mozna bylo na cos takiego wpasc, ale gratuluje pomyslowosci.
3. Jesli juz sie upieramy przy takim prownywaniu do modolow maksym,lanie moze byc 24 (inna sprawa, ze na zadnym okrecie nie da sie tyle sfitowac). w GW skilli jest 8 (na pasek max), a WoW, uzywa sie ja wiem 5 ?.
4. Po nastepne. Fakt jest taki ze sterowanie w EVE jest prymitywne. Poprosty prymitywne i tyle. Mozna orbitowac wokol obiektu, albo trzymac odleglosc. A no i mozna stac w miejscu. Nie musi to byc X3, bo EVE nigdy nie mialo byc symulatorem, ale jakis wiekszy wplyw by sie przydal. Wracajac do przyklady gdyby grafika byla 2D nie robiloby to zupelnie zadnej roznicy dla mechaniki gry.
5. Wlasciwie to ja kuwa, nie wiem o co wyzescie sie klocili ? Jeden z drugim wyciegneli, jakis smieszne fakty, z roznych gier i zaczeli je do siebie przyrownywac.

@up wierze. Bo sumie czemu nie ? EVE nie jest idealne (co napisalem wyzej), ale od innych mmo z drugiej strony naprawde nie wiele sie rozni. Poza tym ze wiekszosc mmo ma sterowanie WSAD + myszka. Ale, rozkladajac mechnike na czesci pierwsze to, to jest jedyna naprawde istotna roznica.

Strona 14 z 18 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team