MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

FPS'y
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=33061
Strona 14 z 162

Autor:  Highlander [ 19 mar 2013, 21:03 ]
Tytuł:  Re: Dynamiczne FPS'y

Mnie tylko troche boli ten UE3 ;]

Cytuj:
We want to add Gabe Newel as a playable character in Rise of the Triad 2013 Multiplayer - Dual Knife Wielding and Throwing Bearded Badass. Yes we are actually serious!

http://img.gawkerassets.com/img/18hz8yx ... iginal.png

comment:
Cytuj:
Please, have CEO of EA as a fraggable zombie in that case ;P

rotfl

Autor:  candidoser [ 19 mar 2013, 21:07 ]
Tytuł:  Re: Dynamiczne FPS'y

co ci nie pasuje w UE3?

Autor:  Highlander [ 19 mar 2013, 21:15 ]
Tytuł:  Re: Dynamiczne FPS'y

Powiedzmy, ze UT3 nie byl najwyzszych lotow, RO2 mialo masakryczne problemy na poczatku i dalej nie dziala jakos wyjatkowo super. No i lekko sie postarzal. Po prostu czesc gier miala z tym problem i mialbym obawe, ze tu tez to moze sie stac. Jakos mam wrazenie, ze problemy z wydajnoscia jesli chodzi o multi.

Ale w sumie Blacklight Retribution jest na tym a wyglada niezle. Chivalry tez i jest super czy Tribes.

Poza tym liczylbym, ze gra przyciagnie graczy Quake, a oni czesto machaja reka jak slysza, ze unreal ;p

Autor:  Turbot [ 20 mar 2013, 10:12 ]
Tytuł:  Re: Dynamiczne FPS'y

Sporo też innych gier jest na UE3 jak ostanie UFO czy DC universe. I wszystko na nim smiga na max detalach nawet na lapku.

Autor:  Highlander [ 20 mar 2013, 10:15 ]
Tytuł:  Re: Dynamiczne FPS'y

dlatego mam nadzieje, ze nie spierdola ;p

Autor:  Highlander [ 22 mar 2013, 09:13 ]
Tytuł:  Re: Dynamiczne FPS'y

Ostatnio cypher bardzo czesto streamuje.
http://pl.twitch.tv/cypheronline

http://esreality.com/post/2398451/cyphe ... is-config/
"Cypher is Streaming and his Config!"

btw. QL chyba dalej bedzie na Dreamhacku... poza tym QL chyba tylko bedzie na QuakeCon...

Finał z 17 marca w rtcw http://www.twitch.tv/warwitchtv/b/378998968 , rtcw chyba bylo jeszcze trudniejsze ;p

Autor:  candidoser [ 22 mar 2013, 09:22 ]
Tytuł:  Re: Dynamiczne FPS'y

"Accel : 0.07, offset : 5"

wow, nie wiedzialem, ze da sie jeszcze offset ustawic.

Swoja droga pamietam, jak pytalem sie o accel w Blacklight, to mi typ napisal, ze accel dodaje random value to your movement. Co za pacan. I ze oczywiscie zaden pro nie tego nie uzywa.

Autor:  Highlander [ 22 mar 2013, 09:31 ]
Tytuł:  Re: Dynamiczne FPS'y

Prosy w Quake uzywaja tego ponoc dlatego, ze maja ultra low sensitivity i potrzebuja troche accel. by wykonywac bardziej dynamiczne ruchy (?). Nie wiem, bo ja nie doszedlem do takiego etapu by wspomagac sie akceleracja myszy ;p

http://www.quakelive.com/forum/showthre ... l-Features

Co niby daje offset?

Ja akurat mam 1800 dpi, a sens jakos powyzej 2 w quake. W CoD/ET mialem jakos 1.35-1.45

Autor:  candidoser [ 22 mar 2013, 09:41 ]
Tytuł:  Re: Dynamiczne FPS'y

dokladnie tak - mozesz precyzyjnie celowac, a jak trzeba to mozesz wykonywac szybkie obroty i latwo skanowac otoczenie.
Co daje offset to jeszcze nie wiem. Zdziwilem sie po prostu, ze jest jeszcze dodatkowa opcja do ustawienia.

Taki fatal1ty gral z mouse accel w quake'u, a w Cod gral bez. Jak on sie potrafil przestawiac, to ja nie mam pojecia.

Edit: tu jest cos na temat offset, na razie nie mam czasu tego rozgryzac
http://www.quakelive.com/forum/showthre ... Live-Guide

Autor:  Highlander [ 22 mar 2013, 09:46 ]
Tytuł:  Re: Dynamiczne FPS'y

ee fatality w CSa raczej gral, a nie w coda. Ale ostatnio chyba cos z quake streamowal tez.

w quake troche tych opcji jest, w innych grach tyle tego nie ma. Quake jest po prostu inny ;]

Autor:  candidoser [ 22 mar 2013, 09:50 ]
Tytuł:  Re: Dynamiczne FPS'y

tak, nie cod, tylko CS.

dokladnie chodzilo o to:
"I, personally, have always enjoyed using Mouse Accel in Quake games and no Mouse Accel in CS. In Quake, I liked Mouse Accel because it got me on the guy fast and allowed me to use a lower sens. In CS, the game rewards no Mouse Accel in movement and most of the fights are over within seconds. So no need to have hit-scan setup to keep your crosshair on the guy every second and be moving very slowly with the mouse. You need to just REACT as fast as possible and KILL. In Quake, you’re still killing super fast, but there’s more gun changing, positioning and fights just last longer. So if you can be dead on for a good amount of time. it really pays off."

http://news.fatal1ty.com/fatal1ty-blog/ ... nsitivity/

wychodzi na to, ze zrobili dwie wersje akceleracji w QL.

Autor:  Highlander [ 22 mar 2013, 17:27 ]
Tytuł:  Re: Dynamiczne FPS'y

ROTT
pewnie zobaczymy gejmplej
https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/ ... 6162_n.jpg

Autor:  kluczmen [ 23 mar 2013, 00:38 ]
Tytuł:  Re: Dynamiczne FPS'y

candidoser napisał(a):
tak, nie cod, tylko CS.

dokladnie chodzilo o to:
"I, personally, have always enjoyed using Mouse Accel in Quake games and no Mouse Accel in CS. In Quake, I liked Mouse Accel because it got me on the guy fast and allowed me to use a lower sens. In CS, the game rewards no Mouse Accel in movement and most of the fights are over within seconds. So no need to have hit-scan setup to keep your crosshair on the guy every second and be moving very slowly with the mouse. You need to just REACT as fast as possible and KILL. In Quake, you’re still killing super fast, but there’s more gun changing, positioning and fights just last longer. So if you can be dead on for a good amount of time. it really pays off."

http://news.fatal1ty.com/fatal1ty-blog/ ... nsitivity/

wychodzi na to, ze zrobili dwie wersje akceleracji w QL.



http://www.quakelive.com/forum/showthre ... l-Features

były dwa, jest jeden

osobiście nie uważam, że accel daje coś jeżeli chodzi o hitscan, ale w quake trzeba się naprawdę szybko obracać podczas poruszania (mapy w każdym innym fps są zwyczajnie płaskie, pamiętam, żarcik scenowy gdzie mówiono że tylko quake jest trójwymiarowym fps a kamper strajki są 2d :P )
a do tego trzeba mieć bardzo dobrą celność, więc używam bardzo niskiej czułości myszy do kompletu z tak dobranym do łapy/myszki accelem abym mógł od razu zrobić obrót 90/180 stropni w każdym kierunku bez jakiegoś epickiego machania ramieniem

jeżeli ustawiacie sobie mysz, polecam odpalić jakąś mapę z pochodniami/znakami na ścianach (światła na mh na dm6 na przykład) i sprawdzać przy jakim ustawieniu dobrze Wam się obraca myszą tak, żeby od razu strzelić prosto w latarenkę (czy co to tam jest) np mając wcześniej mysz wycelowaną w kierunku rl, albo pod jakimś innym dziwnym kątem :P
do tego dopasować tak żeby się dobrze skakało i miało dobrą celność z lg, voila

Autor:  Highlander [ 25 mar 2013, 19:11 ]
Tytuł:  Re: Dynamiczne FPS'y

ROTT PAX2013
http://www.youtube.com/watch?v=Zujg0YAQ ... e=youtu.be
take my money ;)

Autor:  kluczmen [ 25 mar 2013, 23:15 ]
Tytuł:  Re: Dynamiczne FPS'y

widzę ten movement i robi się ciepło na serduchu, mam nadzieję, że da się trochę ograniczyć te eksplozje żeby było trochę czytelniej, jakieś brightskiny też by się przydały ;)

Autor:  candidoser [ 26 mar 2013, 08:55 ]
Tytuł:  Re: Dynamiczne FPS'y

hehe, jeszcze wylaczone cienie i textury;)
swoja droga ciekawe, ze to co w fps-ach jest akceptowane i czesto przyjete za norme, jest czesto pietnowane w mmo (np. addony do WoWa).

Autor:  Highlander [ 26 mar 2013, 09:06 ]
Tytuł:  Re: Dynamiczne FPS'y

Mnie to akurat drazni, wole grac w lepsej grafice a nie w stylu "lego quake", dlatego w Q mam dobre tekstury + brightskiny. W chuj nie umiem grac w tego Q ;d nie kumam troche tego, ze niektore gry mnie masakruja, a niektore dominuje ;p za duzo fpsow dla tardow.

http://www.youtube.com/watch?v=Ey_Wey4y ... e=youtu.be tutaj widac cos nowego

Autor:  Highlander [ 28 mar 2013, 07:00 ]
Tytuł:  Re: Dynamiczne FPS'y

http://www.youtube.com/watch?v=5YPQRE57 ... e=youtu.be
RoTT ^^

Z tym, ze rakietki to chyba troche za duzy damage. I nie wiem czy niektore nie sa samonaprowadzajace...

Autor:  kluczmen [ 28 mar 2013, 11:50 ]
Tytuł:  Re: Dynamiczne FPS'y

cóż, nie będę się zgrywać, że pamiętam orginalne rott, ale wygląda na to, że robiąc revamp przenieśli stary system broni który wygląda cudownie archaicznie (całkiem serio), ta gra na pubach może być niesamowicie miodna, ale nie widzę tego jako gry do grania lig / cupów, o lanach nie wspominając, każda broń wygląda jak insta kill, przez co w porównaniu do takiego quake, walka jest mocno ogłupiona, nie ma jakiegoś miejsca na wirtuozerię,
wystarczy +forward (może strafe jump) i napierdalasz bronią która strzela 5 rakietami na raz vs koleś który strzela rakietą naprowadzaną, podczas gdy z boku wyskakuje jakiś koleś z jakimś większym aoe (napalm :D), na ekranie nie widać zupełnie nic (rozmiar eksplozji) wszyscy giną, gg :lol:

Autor:  Highlander [ 28 mar 2013, 11:51 ]
Tytuł:  Re: Dynamiczne FPS'y

Tez nie widze tego jako "competitive" gry, ale stricte arcade gier praktycznie nie ma, wiec nie pogardze. No i w sumie licze nawet na dobrego single. No chyba, ze ktos wypusci moda.

Strona 14 z 162 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team