MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Dragon Age:Origins
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=34815
Strona 14 z 77

Autor:  Deshroom [ 6 lis 2009, 16:54 ]
Tytuł: 

np :wink:

Autor:  Kabraxis [ 6 lis 2009, 16:55 ]
Tytuł: 

Ej nie robcie syfu przynajmniej w tym temacie. Ta gra zasluguje na normalny thread. :)

Autor:  Icekk [ 6 lis 2009, 17:00 ]
Tytuł: 

Fajnie sie gralo. Itemy co prawda przez reszte late game'u mi padaly tylko dla rogala, i to jakies koksowne. Zakonczen rzeczywiscie jest w uj i jeszcze troche. Gief jakis expansion pack.. Hordes of underdark or smthn.

Autor:  tomugeen [ 6 lis 2009, 17:03 ]
Tytuł: 

Nie masz co robic, ze juz skonczyles? bleh

Ja to bede sobie smakowal powoli gre, chociaz chyba pomysle nad przjesciem jako bogobojny templar i dopiero jak poznam gre to skoncze jako moja wredna magiczka. Jak nie ogarne gry wczesniej to wszyscy z party mnie opuszcza za zle zachowanie i bede solowal.
Dlatego tak bardzo przydalaby sie opcja zrobienia calej custom druzyny.

Autor:  Kabraxis [ 6 lis 2009, 17:09 ]
Tytuł: 

OMG Dla mnie przejsc ta gre w 3 dni to grzech. :) Jest tyle do zwiedzania, tyle do czytania (Codex). Moze do konca Listopada przejde. :)

Autor:  raggnarok [ 6 lis 2009, 17:09 ]
Tytuł: 

DLC dzialaja z patchem. Problem sie rozwiazuje tak:

"Dragon Age: Origins - Content Updater (display name)
DAUpdaterSvc (Service Name)

It is set to manual by default which means that you have to start it manualy. If this is nbot running the game won't check for updates or DLC.

If you Richt click My Computer -> Manage -> Services and Application -> services, you should find it. Richt click and select properties. Set it for Automatic and start te service."


Jesli chodzi o dex bug, to tak, jest to potwierdzone, podbnie jak uzywanie daggerow mija sie obecnie z celem bo w endgame built daggerowy jest gimped ze wzgledu na fakt, ze daggery sa modyfikowane takze przez Strength. Podobnie jak spieprzony spec archerski dla rogali, co wynika tez z faktu, ze archery modyfikowane jest tak: 0.5dex/0.5str, zamiast 1x dex. Ponoc archerzy Warriorzy sa za to niezli, poniewaz maja lepszy Attack rating no i Strength wspiera zadawany dmg oraz szanse na trafienie.
Generalnie, jak dla mnie, to total fail i troche mi sie odechcialo grac z tego powodu. Zostanie mi chyba granie warriorem w dual wieldzie na swordach albo mag, ehh...

Autor:  Kabraxis [ 6 lis 2009, 17:13 ]
Tytuł: 

Ja tam mam to w dupie - gram tym czym mi sie podoba. To nie jest Diablo zebym musial miec wykoksane itemki z pierdyliardem DMG i DEF i moja postac musi ownowac. Pierwszy raz gram dla poznania swiata i fabuly. takie mam podejscie. Co innego jak bym gral po raz wtory.

Autor:  Icekk [ 6 lis 2009, 17:23 ]
Tytuł: 

Kabraxis napisał(a):
Ja tam mam to w dupie - gram tym czym mi sie podoba. To nie jest Diablo zebym musial miec wykoksane itemki z pierdyliardem DMG i DEF i moja postac musi ownowac. Pierwszy raz gram dla poznania swiata i fabuly. takie mam podejscie. Co innego jak bym gral po raz wtory.

True, wlasnie to byl kolejny plus tej gry. Banan na ryju za kazdym razem jak jakis item z historia w codexie znalazlem. Bylo co czytac. Postacie raczej sa non depended od itemow.
Tak samo jak i pogon za specjalizacjami, tez niezly pomysl pod rpg. Irytujace jest czasami jak sie postacie przestaja ruszac podczas walki, zreguly jak ktos spierdziela.
Kamera tez czasami sie blokuje. Sa questy, ktore sie wykonuje po pol godziny, a reward - i to naciagany - cale trzy zlocisze. Aczkolwiek nie znalazlem zastosowania dla pieniedzy w tej grze, no moze oprocz tych 3 ksiazek +1 do skilla.
Ogolnie niezly fun, nawet na hardzie.

P.S Dalej jest pare jednostek, ktorych jeszcze nie dalem rady ubic ; d

Autor:  iniside [ 6 lis 2009, 17:29 ]
Tytuł: 

tomugeen napisał(a):
Nie masz co robic, ze juz skonczyles? bleh

Ja to bede sobie smakowal powoli gre, chociaz chyba pomysle nad przjesciem jako bogobojny templar i dopiero jak poznam gre to skoncze jako moja wredna magiczka. Jak nie ogarne gry wczesniej to wszyscy z party mnie opuszcza za zle zachowanie i bede solowal.
Dlatego tak bardzo przydalaby sie opcja zrobienia calej custom druzyny.
Pewnie jechal tylko glowny watek. Ja gram duzo w 4 dni ma 25h i zrobilem ledwie dwa questy glownego watku i mam dopiero 16% gry..

Autor:  Aldatha [ 6 lis 2009, 17:31 ]
Tytuł: 

Kabraxis napisał(a):
OMG Dla mnie przejsc ta gre w 3 dni to grzech. :) Jest tyle do zwiedzania, tyle do czytania (Codex). Moze do konca Listopada przejde. :)


ta, raz zrobilem sobie tylko posiedzenie szesciogodzinne i powiedzialem sobie ze tak nie moze byc :) . Dozuje sobie dawke bo wiem ze po DA bedzie dlugo dlugo nic...

pozatym replayability jest ogromne i zawsze mozna grac totalnym bucem , zamiast dobrym chlopcem w bialym kapeluszu :)

znakomicie mi sie gra magiem i pewnie jak nim przejde gre to zobacze pozostale wprowadzenia krasnala i humanka , rogala i wara . ---Spoiler---

do itemkow sie nie przywiazuje , raz znalazlem ubar staff i szef magow mi go kazal oddac :) , ze niby zlodziej jestem :wink:

Autor:  Mendol [ 6 lis 2009, 17:47 ]
Tytuł: 

a czy patch naprawia problem z dexem czy jeszcze nie bardzo?

kurwa jeden dlc sciaga mi sie od godziny i co chwila jakis error.

Autor:  Icekk [ 6 lis 2009, 17:49 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
tomugeen napisał(a):
Nie masz co robic, ze juz skonczyles? bleh

Ja to bede sobie smakowal powoli gre, chociaz chyba pomysle nad przjesciem jako bogobojny templar i dopiero jak poznam gre to skoncze jako moja wredna magiczka. Jak nie ogarne gry wczesniej to wszyscy z party mnie opuszcza za zle zachowanie i bede solowal.
Dlatego tak bardzo przydalaby sie opcja zrobienia calej custom druzyny.
Pewnie jechal tylko glowny watek. Ja gram duzo w 4 dni ma 25h i zrobilem ledwie dwa questy glownego watku i mam dopiero 16% gry..

True, interesowal mnie koniec, mam co chcialem :)
Na 31h mialem raptem 53% gry. A World discovered 86%.
3 Kombinacje speli + Skille od Reavera i byla miazga.
Teraz pewnie zrobie jakiegos rogala i mozna zaczac smakowac gre.

Autor:  Jelcyn [ 6 lis 2009, 17:49 ]
Tytuł: 

Nie dobrze z tym dexem.. Tak jak ktoś już wcześniej wspomniał mimo 28pkt w dex nadal mój rogue ma tylko 8dmg daggerami. Po dodaniu w str. wartość wzrasta.

Szkoda, chciałem jednak tymi nożami pociachać.

Patch 1.01 oczywiście.

Może gra od nowa coś da, sam nie wiem.

Autor:  raggnarok [ 6 lis 2009, 17:49 ]
Tytuł: 

Niestety nie naprawa tego buga. Zostaje granie combat rogalem, heh, czyli na swordach. Kurcze, ta gra coraz bardziej przypomina singlowa wersje WoWa :)

Autor:  Mendol [ 6 lis 2009, 18:03 ]
Tytuł: 

e czemu.
zamiast w dexa trzeba ladowac w str :)

icek, ktory level wyciagnales?

btw. wazne pytanie.

Czy ktos gra juz w spolszczona wersje i moglby powiedziec czy jest dobrze zrobiona?
Zastanawiam sie czy nie przerobic swojej ang jednak.

Autor:  Highlander [ 6 lis 2009, 18:25 ]
Tytuł: 

wreszcie mialem troche czasu by pograc, gierka jest zajebista, najlepszy crpg imo jaki ostatnio wyszedl. Nareszcie.

Dla mnie lepsze to niż jakieś Riseny i wieśki.

Autor:  Icekk [ 6 lis 2009, 19:04 ]
Tytuł: 

[quote="Mendol"][/quote]
19 i ze 4 bary. Ale nawet nie wiem, ktory jest max.
Punktow do skilli juz nie mialem na co wydawac, cechy lekko przekoksane chyba. Str do 70 dobite. Dymalem z jakims 1h axem z runami paralizu i +20 phy resist. Na broni w sumie jeszcze telekineza od maga byla. Ze stenem, dwarfem i morigan.

Autor:  Highlander [ 6 lis 2009, 19:31 ]
Tytuł: 

juz kurna przeszedles, 120 h? :/

w edycji kolekcjonerskiej:
dodatkowy quest w grze i postać do odblokowania

czyli co? ;p

Autor:  Mark24 [ 6 lis 2009, 20:06 ]
Tytuł: 

ja tam czekam na wersję PS3 :)

Autor:  Keii [ 6 lis 2009, 20:23 ]
Tytuł: 

Ja właśnie złożyłem zamówienie na EK PC na empik.com z darmową wysyłką kurierem. Niestety będzie dopiero na początku przyszłego tygodnia.

Strona 14 z 77 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team