MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Bad Company 2 + Lista kontaktowa i status serwera w 1 poście
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=34864
Strona 14 z 190

Autor:  Robo [ 15 sty 2010, 14:30 ]
Tytuł: 

http://gamecorner.pl/gamecorner/1,86013 ... nsoli.html

Tak jak piszą, dla normalnego gracza nie jest to niezbędne, ale ciekawi mnie rozwiązanie dla administratorów, bo coraz bardziej zaczyna mi to śmierdzieć MW2.

Autor:  Highlander [ 15 sty 2010, 14:42 ]
Tytuł: 

hmm zobaczymy jak to bedzie, ale jesli gra nie bedzie oferowac zaawansowanych funkcji to bedzie troche kupa... nie wiem tez czy to nie zakonczy kręcenia configow (w sumie jestem za).

Ale konsola zawsze pozwalala dojsc do parametrow o ktorych zapomnieli tworcy, albo cos wylaczyc typu ak47- 1/0 i wlaczalo lub wylaczalo taką bron na serwie. pozyjemy zobaczymy.

no i banowanie/kickowanie musi byc latwe ;p mi z konsoli zawsze bylo najwygodniej.

Co slysze newsy to mi sie coraz mniej podoba...

Autor:  Deshroom [ 15 sty 2010, 15:24 ]
Tytuł: 

Highlander napisał(a):
Co slysze newsy to mi sie coraz mniej podoba...
mam deja vu, schodzisz z tonu jak przed premierą MW2 :wink:

bez złosliwosci to pisze bo mam nadzieje że sie nie zawiedziesz

Autor:  Mendol [ 15 sty 2010, 15:37 ]
Tytuł: 

na szczescie w przypadku bf'a mamy dostep do bety, po ktorej bedzie mozna powiedziec czy sam gameplay jest na tyle dobry zeby olac reszte.

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 15 sty 2010, 15:39 ]
Tytuł: 

Highlander patrzy z innej prespektywy. Mnie sama obecnosc dedykow i mozliwosc wyboru paru serwerow na ktorych gram zupelnie wystarczy. Z tym, ze mnie sie MW2 bardzo podobal. Poza iw.net ofc. :>

Autor:  Highlander [ 15 sty 2010, 16:10 ]
Tytuł: 

O MW2 marudziem i dobrze, to gra tylko i wylacznie do polatania sobie, nic wiecej. Bylaby calkiem cool w taki sposob na to patrzac, gdyby nie iw net. Boje sie po prostu, ze powtorzy sie sytuacja: "dlugo czekalem na gre, a okazala sie czyms zupelnie innym niz sie spodziewalem"

Generalnei jak slysze newsy o czitach w MW2 bo VAC to gowno a popularnosc MW2 jest duza, o sposobie na gre na piracie przez steam... to masakra.

Do pogrania od tak sobie mysle, ze bedzie zajebista, pod wzgledem klanowym nie mam pojecia. To, ze w ogole beda dedyki a nie zasrany iw net to ogromny plus.

bo co news to rzewczywiscie mi sie nie podoba, brak czolgania, brak dedykow dla wszystkich (czyli cale szczescie, ze zrezygnowalismy juz z dedykowanego serwa, bo bysmy juz go nie spozytkowali), brak konsoli, brak wsparcia dla modow... i inne jakies tam, lecz to wszystko nie przewaza o jakosci samej gry.

Jesli rzeczywiscie pomysleli o graczach PC, i ich wewnetrzny konfigurator serwow starczy i z powodzeniem zastapi konsole itp. ( czego w becie sie nie dowiem) i bedzie jakis "match mode", ze nie bede potrzebowal zadnego moda do tego.... to bede chwalil BC2 nie z tej ziemi. Prawie wszystko pokaze beta.

Autor:  Buffchef [ 15 sty 2010, 16:15 ]
Tytuł: 

A po ile będą te ich serwery? bo mogą taką cenę przypierdolić, że się wszyscy obesrają, delikatnie mówiąc ofc.

Autor:  Highlander [ 15 sty 2010, 16:19 ]
Tytuł: 

Nie wiadomo. Ale w cod4, na gamesnet.pl publiczny serwer bez TS'a z lokalizacja w polsce (za granica drozej) na 32 osoby kosztuje 216 zl ;] W niemczech, razem z ts - 248 złnasz prywatny na 10 osob z 40 zl. Z tym, ze chyba kupowanie za granica w euro bardzies sie oplaca.

Autor:  Mendol [ 15 sty 2010, 17:05 ]
Tytuł: 

czyli nawet jak ci sie gra spodoba jesli chodzi o grywalnosc, rozwiazania, teamplay - a zjebane bedzie zarzadzanie serwerem to nie kupisz? :)

Autor:  Highlander [ 15 sty 2010, 17:25 ]
Tytuł: 

pewnie kupie, bo w MW2 srednio mi sie chce pykac ;p. Ale przede wszystkim chce w nową gre klanowo grac, jesli nie da rady to sie zastanowie czy brac ;p

Autor:  Highlander [ 15 sty 2010, 20:22 ]
Tytuł: 

gamesnet.pl odpisal mi czy beda mieli serwery BC2 i czy ukladaja sie z EA Polska...

Cytuj:
Witaj!

Otrzymałeś odpowiedź na swoje zgłoszenie.

Tytuł: Battlefield: Bad Company 2
Kategoria: Serwery
Status: Realizowany
Treść:

Witaj!

Tak, czekamy na liście mailingowej, w sprawie umowy o hostowanie nowego tytułu. Jak tylko będziemy posiadać świeże informację, poinformujemy wszystkie osoby, które są zainteresowaniem wynajmu u nas tego tytułu :-).

Serdecznie pozdrawiam,

Jan 'a1k3on' Skórka

Autor:  Nyx [ 15 sty 2010, 21:09 ]
Tytuł: 

to dobrze czy zle ? bo nie jestem w temacie

Autor:  Huba [ 15 sty 2010, 23:09 ]
Tytuł: 

Dopiszcie mnie do listy kontaktowej. Kiedy ta beta sie zaczyna?

Autor:  Highlander [ 15 sty 2010, 23:52 ]
Tytuł: 

28.01, ogolnei co do dedykow dobrze, ale bedzie bardzo dobrze, jesli dostanie wielu providerow mozliwosc sprzedazy serwow, jesli nei mogą byc drogie. W kazdym razie NA PEWNO będą dedyki.

Cytuj:
Tytuł: Battlefield: Bad Company 2
Kategoria: Serwery
Status: Realizowany
Treść:

Witam,

tak jak wspomniał kolega wyżej, wstępną umowę w sprawie rankingowych serwerów już podpisaliśmy. Czekamy obecnie na pliki serwerów, zarówno Battlefield 1943 jak i Bad Company 2.

Jak tylko je otrzymamy i zaimplementujemy do naszego panelu, poinformujemy o tym na stronie. Konkretnej daty niestety jak na razie nie znamy.

Serdecznie pozdrawiam,

Patryk Pusch
GamesNet crew

Autor:  Highlander [ 18 sty 2010, 01:15 ]
Tytuł: 

Ciekawe czy BF1943 bedzie po staremu z dedykami i tym co zawsze bylo.

Zaczyna się :D

http://www.youtube.com/watch?v=570cluuYtDY
DICE @ PC Players: 'don't worry, we got your back'

http://forums.electronicarts.co.uk/batt ... eveiw.html review

EA/DICE has just posted news on Twitter that the Beta will be available on hosted servers in the US, Western & Eastern Europe, South Africa, Brazil, Middle East, Oz, New Zealand, & Japan.

DICE is trying to get the Beta pre-order on Steam as we speak, for those of you having trouble getting it locally.

So far we have:

No developer console.
No PBBans. (No offence GGC but I hadn't even heard of you until this fiasco)
No Server client.
No Mod tools.
No Screenies/Videos.
Delayed Beta.
No Demo.
Lower Sound Quality than Consoles.
Silly features we don't want instead of ones we do.
No Moments 1 HUD.
No battlerecorder.
No good RCON (Unknown but I'm not holding my breathe with any features.)



This effectively means:

No competitive community.
No mappers community.
No potential Forgotten Hope 3 community.
No potential Project Reality 2 community.
No BF3C, 21CW etc.
Over run with hackers, padders & glitchers
Therefore no hardcore pub clans/communities.

And so on.


This also hurts the normal pubbers because:

Many comp clans/teams have a pub server or two. Also many comp players swap back to vanilla every so often & see bellow.
Mod community keeps the game alive, most mod players swap back to vanilla every so often & this helps stop the game dying.
Admins will have hard time running a good server. This will mean there are less, this will mean less community & choice for players.
All of the above means less clans & therefore less servers.


If you don't believe me just look at ETQW, FFoW, 2142. They have so few servers & population now it's just ridiculous.

Game server stats at time of writing:
ET:QW: ~40 active servers. Many with only 1 or 2 players in, probably idling.
FFoW: 9 active servers. 5 have under 10 players.
2142: 143 active servers. 51 have under 10 players.


You do not want your game to turn out like that!


Also - Please give me a good reason why I should stick with DICE & this game because there are other games with seemingly better support & community relations etc etc that I could go switch my pre-order to. I now realise the only reason I am still here is because I LOVE the PC Battlefield games. I'm sure others are here for the same reasons, if this game didn't have the "Battlefield" title I wouldn't have given it a second thought after hearing about the 'features'.

ibleedv20 napisał(a):
An Omnilinkit Audio Editorial
Please click on podcast
[mp3]http://www.omnilinkit.com/music/theofferofdedicatedservers.mp3[/mp3]
by ibleedv20
http://www.omnilinkit.com

Do you remember when there was a server admin?

Do you remember when there was a modding community?

Do you remember when there was a mapping community?

And do you remember when all three came together to form a crafted PC gaming community that was more than the sum total of it's parts.

Yeah that was just 6 mos ago wasn't it?

It looks as if gaming communities that practice the Craft of PC gaming where the sum of the parts is greater than the whole might be a thing of the past.

It seems that there is a real trend now to eliminate the mapping and modding community from any involvement in future games themselves.

Dice ,the creators of the soon to be released BFBC2 has goneout of it's way to court the cast off COD PC gamers left in the dust by IW.There was some promise of map and mod tools by Gorden Van DykeThe associate producer for Dice. and now there is the unequivacle statement by Gorden himself that There will be NO Tools released for this game,

Quote:Mod Tools: There will not be mod tools for BFBC2. However a majority of the the games logic is controlled by the server and there will be Serverside control options for the dedicated servers.

So no Mod tools for Mapping and Modding to be practiced.More than a little dissapointing for many in the gaming community.

However, it seems that players should be satisfied to have some server side settings to keep them happy.Didnt IW promised the same thing with MW2?

Maybe the server files will be tweakable enough to save the server admins from obsolescence.Uh I don't think so.

Gorden says:Public Server Files: We will not distribute these publicly. There are many factors for why we have decided this with the biggest factor being security & integrity of our game & Dedicated Servers.

This is doublespeak for lockdown.just as IW locked MW2 down to funell all the players through IWNET for whatever monetary reason they wish in the future.

Van Dyke say in a twitter post

Yes, server rentals are available through our partners and on our dedicated servers. Won't release the server code.

So there will be no acess to the server files.And this can only mean server admins will have to be content to tick off some boxes that change the game state or gametype in some way.

Thats not server admin.Thats gamesetup.And we all have seen what that can mean.Just look at what IW has delivered to us as far as tweakables in private matches.

So the hype and excited promise that is alive in the COD community over the BFBC2 release as some substitute for MW2 debacle is now being shown in contrast to what Dice is actually offering.

No control : No competitive community

No Server files: No server Admin Community

No Mod tools:No Mappers and no Modding community.

All in all this game is not much different from MW2 in that you can play it but not much else.You will have to rest your hopes on Dice releasing a damn fine game with excellent support and a promise.

The horrible peer to peer listen server experience of MW2 will be substituted by server partners where you will pay for but have no control over. Or you can play on EA's own dedicated servers where that experience is a crapshoot also.

Now why would anyone pay for a dedicated server with no control over the config except for private gameplay?

I imagine SOME clans might want that.

And as far as an EA dedicated server goes remember that this game has destructible environments and max 32 players for PC.

Those better be high quality dedis and there had better be plenty of them.

This game is no shoe in as a success on PC by any means.The PC gamer is waking up to the awful reality that MW2 is just an awful PC experience.And after talking to the PC community in a direct fashion Van Dyke has set the bar high enough for BFBC2 that voices will be heard and PC sales lost if BFBC2 is a subpar online experience.

Autor:  gufnowapnjasz [ 18 sty 2010, 12:39 ]
Tytuł: 

no zaczyna smierdziec takim waleniem w chuja jak iw.

Autor:  Highlander [ 18 sty 2010, 13:09 ]
Tytuł: 

no niestety... ale kurna no, 2 tytuly, a moze MoH tez i sie zawiode? no kurwa, sam w to nie wierze ;p

tacy są anty cziterzy a streamingu do pbbans itp organizacji nie bedzie - BULLSHIT, cokolwiek by nie zrobili, czity i tak znajda droge...


A co do BF1943... wyglada jak jakis mini dodatek ;p
* Destructible environments
* Available on Xbox Live, Playstation Network, and PC download
* Classic Battlefield multiplayer with cutting-edge technology
* Gameplay wise more like Bad Company
* Pricing similar to Braid (Currently 1200 MS Points = $15) Around $15-$20
* 350 MB download on Xbox Live
* Max 24 players. 12 vs 12. Might get bumped up on PC, not a sure thing
* 2 armies - US Marines & Japanese Imperial Army
* Conquest game mode only
* Ability to level up, but won't give you weapons or abilities
* 3 maps with 5 capture points each
* Japanese army can melee with a samurai sword
* No unlocks but customizable load outs
* Kits with variety of weapons
* 3 classes - Infantry, Riflemen, and Scout
* Auto health & unlimited ammo
* Frostbite engine (Bad Company engine)
* No possibility of cross-platform play
* "Stamp and postcard" reward system in addition to trophies and achievements
* New "Frontline" feature allowing you to spawn at the point with the most action
* Mini map will be in full release
* Addition of the "bomber shack"
+ Building player can enter on the island
+ Calls in a squadron of 3 bombers controlled by the player
+ Ability to steer squad left and right
+ Switch to bomb sight to view the payload
+ Recharge time before it can be used again
+ Can be destroyed by enemy planes

Autor:  Varenthin [ 18 sty 2010, 22:53 ]
Tytuł: 

eh ja już chcę betę to się przekonamy czy warto dać tej grze szansę i ją kupić :/

Autor:  Highlander [ 18 sty 2010, 23:05 ]
Tytuł: 

mysle, ze w becie tego nie odczujemy, bo to problem stoi po stronie adminow serwerow i tworzenia przez nich community. Ciekawe czy beda czity juz w becie. Miala nie byc to kopia z gry konsoli, a troche smierdzi IW, tylk dedyki są.

-brak konsoli- brak mieszania w configach?
-brak nagrywania dem- istnieją programy robiące screeny graczom, ale muszą je miec zainstalowane na swoim kompie, w przypadku braku dem, nikt nam nie wysle nagrania z cziterem, chyba ze frapsem nagra.
-nie wiemy jak bedzie wygladala kontrola serwem i chyba nie dowiemy sie w becie, musieliby dac bardzo zaawansowane opcje, ktore mysle czitami bedzie mozna obejsc, komendą nigdy
-Punkbuster bedzie, za to + ale bez pbbans/GV szybko czity sie rozprzestrzenia i jak zbanuje na 1 serwie to na 2 juz sobie pobiega
-brak dedykow dla wszystkich nie jest chyba az tak strasznym problemem

niektorych rzeczy nie da sie ominac, a są glupie:
-brak modow- chyba, ze dodadza w DLC taka mozliwosc- czyli brak dluzszej zywotnosci gry, mody meczowe? brak custom map - brak realism modow itp.
-brak czolgania- bez modow nikt tego nie fixnie
-gorszy dzwiek niz na konsoli - no k... ;p w cod4 mnie to wk...

jest jeszcze jedna mozliwosc, gracze porobia modyfikacje tej gry bez mod toolsa, odpalą gre unranked itp. ;p

info o BC2 november 25 :p
# Dedicated Ranked Server - Everyone gets non-stop action with no connection penalties based on some other player's internet. Ranked Server Provider program will give players opportunity to rent their own server(s) located in professional grade datacenters, ability to modify settings like map rotation, create reserved slots for friends or clan members, kick & Ban players, and custom name your ranked server.
# Clan Support & Private Servers - Independent Clan Tag, and ability to rent servers for hosting and controlling private password protected competitive servers with expanded control over the settings from public ranked servers.

Autor:  Nyx [ 19 sty 2010, 12:19 ]
Tytuł: 

Data Premiery wersji demo

Strona 14 z 190 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team