MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

The Elder Scrolls V: Skyrim
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=38006
Strona 14 z 39

Autor:  Yarrow [ 14 sie 2011, 00:07 ]
Tytuł: 

Ale TES'y to nie jest gatunek cRPG'a nastawionego na hiper-ultra-zaje..szczo wciagajacy watek glowny, kazdy kto nastawi sie na fabule, niespodziewane zwroty akcji itp. zawiedzie sie na serii TES sromotnie, moze herezja i fekaliami we mnie rzucac bedziecie ale ... od fabuly jest wiedzmin nr 2, a odz czerpania fun'u z exploracji swiata jest seria TES (czesto - gesto modowana)

Autor:  Aldatha [ 14 sie 2011, 00:12 ]
Tytuł: 

Nestor napisał(a):
Aldatha napisał(a):
w Oblivionie watek glowny ssal murzynska pale

najlepsze Lore/ fabula bylo w Shivering Island


Wlasnie gram Shivering Isles, czasem mysle ze wchodzenie tutaj na Lv2 bylo pomylka. Mam juz wiekszosc amber setu i jakos ide do przodu, robiac questy, a moze ich nie robiac? ;-)


ja tam wszedlem na 3 levelu a wyszedlem na ok 17 , z pelna zbroja Golden saint + tarcza

warto zrobic ten exp pack bo koncowka miazdzy jajca

Autor:  raggnarok [ 14 sie 2011, 00:16 ]
Tytuł: 

Yarrow napisał(a):
Ale TES'y to nie jest gatunek cRPG'a nastawionego na hiper-ultra-zaje..szczo wciagajacy watek glowny, kazdy kto nastawi sie na fabule, niespodziewane zwroty akcji itp. zawiedzie sie na serii TES sromotnie, moze herezja i fekaliami we mnie rzucac bedziecie ale ... od fabuly jest wiedzmin nr 2, a odz czerpania fun'u z exploracji swiata jest seria TES (czesto - gesto modowana)


Ja nie oczekuje od fabuly w sandoboxie cudow, ale zeby bylo to chociaz na przyzwoitym poziomie. Watek glowny w Morrowinidzie byl calkiem fajny, takze mozna to zrobic. Glowa fabula w O. byla zwyczajnie tak banalna, durna i irytujaca, ze gorzej juz tego w Skyrimie nie moga zrobic, to pewne.

Autor:  Yarrow [ 14 sie 2011, 00:39 ]
Tytuł: 

raggnarok napisał(a):
Ja nie oczekuje od fabuly w sandoboxie cudow, ale zeby bylo to chociaz na przyzwoitym poziomie. Watek glowny w Morrowinidzie byl calkiem fajny, takze mozna to zrobic. Glowa fabula w O. byla zwyczajnie tak banalna, durna i irytujaca, ze gorzej juz tego w Skyrimie nie moga zrobic, to pewne.


Widzsz, morrek (jesli chodzi o serie TES) to byla ostatnia gra pod tym szyldem, robina "recznie""spuszczanie sie" nad kazdym elementem swiata (dungeony, umiejscowienie uberness itemkow -> TES3) .. tu byla ludzka reka, zajebistosc w odkrywaniu tajamnic swiatata, pogrzebanych od zarania dziejow artefaktow, ktore mozna bylo zdobyc w prosty sposob, badz tylko wtedy kiedy dysponowlismy uber-hiper postacia. w tes 4, poszlismy na latwizne, to co znajdziesz zalezy od tego jak bardzo jestes "skoxany" (pomijajac DLC - czy tzw. dodatki, gdzie mozna bylo wytargac najlepszy sprzecior nie wbijajac max lvlu) w tes V pewnie bedziemy mieli r-play z TES IV wszyczo random generowane (bo devsom sie nie che juz lokacji klepac od reki)...... jedyna nadzieja ze dalej pozwolana pierdyliard nic nie wnoszacych q pobocznych, i kupe, kupe lokacji do przeszperania.

Autor:  Junkier [ 14 sie 2011, 00:43 ]
Tytuł: 

Cytuj:
znajac serie, glowny watek bedzie - ( banalny, beznadziejny, mocno ubogi)

my chyba graliśmy w różne Morrowindy

Autor:  Yarrow [ 14 sie 2011, 00:51 ]
Tytuł: 

Junkier napisał(a):
my chyba graliśmy w różne Morrowindy


nie gdybys czytal to co pisze ..... TES z odcinka na odcinek podupada, morrek byl evenementem ... najbardziej rozbudowana glowna os fabularna + wzbogacona o dodatki (i tak < all exploracja) w obku nie bylo fabuly( byla ale brzmiala jak najgorszy fekalny zart swiata jaki slyszalem), a exploracja nudzila bo wszuystko zalezalo od twojego lvlu + generator swiata, dungeonow .... w zyci mam swiat generowany przez tranzystor :P

Autor:  Kabraxis [ 14 sie 2011, 00:53 ]
Tytuł: 

Yarrow napisał(a):
w tes V pewnie bedziemy mieli r-play z TES IV wszyczo random generowane (bo devsom sie nie che juz lokacji klepac od reki)...... jedyna nadzieja ze dalej pozwolana pierdyliard nic nie wnoszacych q pobocznych, i kupe, kupe lokacji do przeszperania.


Zapowiadaja cos wrecz przeciwnego. Kazdy dungeon ma byc zrobiony recznie. Zespol dungeonow rozrosl sie z JEDNEJ osoby w oblivionie (tak to wszytko zrobila jedna osoba z generatorem) do osmiu i podobno klepia recznie.

Pierdyliard questow pobocznych i lokacji nic nie zmieni jesli te lokacje beda takie same i nudne. Podobno maja nie byc tym razem.

Watpie zeby poziom hancraftingu byl na poziomie Morrowinda ale imho bedzie lepiej niz Oblivion. Z wywiadow wynika ze Howard wie jakie glowne bledy popelnili w Obku (swiat i dungeony z generatora, mialki watek glowny, lvl scaling swiata) i nie chce ich powtarzac.

Nie zapominajmy jednak ze glowna platforma sa konsole a to dobrze takiej grze nie wrozy i nikt mnie nie przekona ze jest inaczej.

Autor:  Yarrow [ 14 sie 2011, 01:08 ]
Tytuł: 

i wlasciwie to do tego dazylem, chca uzyskac maxymalne uproszczenie, wracajac do korzeni serii. imo niemozliwe bo devsi to lenie patentowane nastawione na kase, wide main target konsola ....

lekko zbaczajac z tematu, kiedys devsi gier przeroznych dyktowali postepy w sprzecie, dzis zabiedzony hardware dyktuje jakie gry robic ...... z duzo $$$ wpompowalismy w obecne konsole zebyscie nam dzis wyskakiwali z wszymi "next gen pomyslami".... zrob cos co nam nie odpali na naszym ps3/x360 i powiem ci kolego jestes 1 milion $ w plecki ..... (teoretycznie, bo w praktyce w plecki jest pewnie wiecej)

Autor:  Templair [ 14 sie 2011, 01:16 ]
Tytuł: 

Zabiedzony hardware dyktuje aby devsi wzieli sie za robote i zaczeli porzadnie kodowac, a nie spuszczali wszystko na barki najnowszego sprzetu. I jak widac po chocby Skyrim to dziala. Wystarczy spojrzec na postniete przez Dane porownanie ...

T.

Autor:  Yarrow [ 14 sie 2011, 01:23 ]
Tytuł: 

pokaz mi to in game, a nie po przepuszczniu screenow przez photoshopa, wtedy uwierze, a patrzac na te screeny "wood elf" albo zapmonieli podrasowac, albo to fotka z modowanego obka, nie chodzi o designn, ale graficznie 2006 :O

Autor:  Templair [ 14 sie 2011, 01:58 ]
Tytuł: 

Ja Ci nic nie musze pokazywac. Jaki kon jest kazdy widzi. Czy przepuszczone przez PSa? Pewnie tak. Czy gra bedzie wygladala lepiej niz Oblivion? Tak. Ergo? Czegos sie nauczyli ...

T.

Autor:  raggnarok [ 14 sie 2011, 11:01 ]
Tytuł: 

Obejrzyj sobie filmiki ze Skyrima, jest ich sporo. Gra wyglada jak na tych screenach.

Autor:  Aldatha [ 14 sie 2011, 11:40 ]
Tytuł: 

Yarrow napisał(a):
i wlasciwie to do tego dazylem, chca uzyskac maxymalne uproszczenie, wracajac do korzeni serii. imo niemozliwe bo devsi to lenie patentowane nastawione na kase, wide main target konsola ....

lekko zbaczajac z tematu, kiedys devsi gier przeroznych dyktowali postepy w sprzecie, dzis zabiedzony hardware dyktuje jakie gry robic ...... z duzo $$$ wpompowalismy w obecne konsole zebyscie nam dzis wyskakiwali z wszymi "next gen pomyslami".... zrob cos co nam nie odpali na naszym ps3/x360 i powiem ci kolego jestes 1 milion $ w plecki ..... (teoretycznie, bo w praktyce w plecki jest pewnie wiecej)


nie chodzi o zabiedzony hardware bo current geny daja jeszcze rade , ale o infrastrukture sieciowa , zwlaszcza Live! czy platny PSN , Wii moglo wystartowac z nowa konsola bezbolesnie bo nie mialo nigdy tylu uzytkownikow online , a i sama usluga sieciowa nie byla zbyt rozbudowana

Sony i Ms ma problem bo raz jak wspomnianio za duzo kasy wpompowano dwa , dopiero teraz powoli konsole zaczynaja na siebie zarabiac . trzy , konsola bez gier jest bezuzyteczna a gry ktore beda powstawac na next gen beda o wiele bardziej skomplikowane i pochlona wiecej pieniedzy- co sie odbije na odbiorcy koncowym

dlatego Wii U nie przyspieszy nowych maszyn

z obecnych zabawek mozna wiele wycisnac , PC zazwyczaj dostaje porty konsolowe kompletnie zjebane (Fable 3 hi )

Autor:  raggnarok [ 14 sie 2011, 18:09 ]
Tytuł: 

http://www.justpushstart.com/2011/08/13 ... ls-emerge/

-Joinable Factions: Rebels with branching path quests (Stormcloaks) and Riverwood Tavern Warrior Clan.

-Pickpocket skill provides greater RP opportunities and much more realistic thievery for thieves.

-Myriad options for face-paint.

-Even minor NPCs have much more complexity and depth compared with Oblivion.

-Character Generation remembers your settings when switching between races

-You can persuade various random NPCs to accompany you and they feel like fleshed out, interesting companions.

-There are six different stages to crafting items. The first two are: Refining crude ore and Assembling materials.

-More realistic alchemy labs.

-In addition to alchemy ingredients there are also reagents.

-Some spells can be learned by reading spell tomes, while others can be bought from merchants.

-Hand to Hand attacks have a much improved gravity and physicality.

-There are more ways to complete quests.

-Lockpicking mini-game is improved.

-There are bards in the game.

-You can choose not to spend perk points each level, and hold onto them instead.

-During Character Generation you can add laugh lines to your character.

-There are dozens of sliders for character creation.

-Aurora Borealis is confirmed.

-You can have animal companions.

-Bosmer “Animal Allies” Racial Ability confirmed.

-NPCs can throw rocks if they are on a bridge above you

-Glow Worms confirmed.

-Killable Bees and insects confirmed (you can harvest bees from beehives).

-Fast Travel costs money.

-Perks do not stop at level 50.

-There are more types of poison.

-Bosmer are immune to most types of poison.


Animal companions!!! Hell yeah!! Wielki niedzwiedz dla mnie :)

Autor:  iniside [ 14 sie 2011, 18:40 ]
Tytuł: 

Animal ? Tzn. nie będzie wzywania demonów ? ;/ (wiem czepiam sie, ale ja gram tylko magiem ;p) Tzn. będzie w modach ;p.

Autor:  raggnarok [ 14 sie 2011, 18:42 ]
Tytuł: 

Oj, pobiegasz sobie z krwiozercza tchorzofretka i tez bedzie dobrze.

Autor:  Razoth [ 14 sie 2011, 18:46 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Animal ? Tzn. nie będzie wzywania demonów ? ;/


A gdzie masz to niby napisane?

Autor:  iniside [ 14 sie 2011, 18:49 ]
Tytuł: 

Razoth napisał(a):
iniside napisał(a):
Animal ? Tzn. nie będzie wzywania demonów ? ;/


A gdzie masz to niby napisane?

W poprzednich TESach też nie było. Zmian nie przeiwduje szczerze mówiac.
I tak sie ciesze jak cholera, że magia w TES wkońcu wygląda jak magia a nie latajca kupa.

Autor:  Razoth [ 14 sie 2011, 18:51 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
W poprzednich TESach też nie było.


Oczywiście, że było.

I nie rozumiem, dlaczego teraz miałoby być inaczej.

Autor:  sula [ 14 sie 2011, 19:46 ]
Tytuł: 

Yarrow napisał(a):
ihardware dyktuje jakie gry robic ...... z duzo $$$ wpompowalismy w obecne konsole zebyscie nam dzis wyskakiwali z wszymi "next gen pomyslami".... zrob cos co nam nie odpali na naszym ps3/x360 i powiem ci kolego jestes 1 milion $ w plecki ..... (teoretycznie, bo w praktyce w plecki jest pewnie wiecej)

Efekt tego , że więcej ludzi szczególnie w US gra na konsolach niż kiedyś.
PC Gaming się niby odradza ,ale konsole i tak mają taką pozycje ze względu na ilość graczy na nich ,że niestety :/

Poza tym kiedyś było dużo mniej wspólnych tytułów na PC i Konsole a teraz wszystko chcą "pchać" na wszystkie platformy , co dziwne nie jest z punktu widzenia wydawców i deweloperów ,ale ze szkodą dla gier na PC często i całego rynku gier w zasadzie można by zaryzykować bo unifkijują gry równając w dół ehh.

Zastanawiam się tylko ile tak pociągną bo przecież "piece" w miejscu nie stoją , a konsole już ledwo nadążają od dawna.

Co do Skyrima wygląda obiecująco narazie , tylko ,żeby nie był uproszczony za bardzo.

Strona 14 z 39 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team