MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Counter-Strike: Global Offensive
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=39407
Strona 14 z 41

Autor:  Highlander [ 10 mar 2012, 09:55 ]
Tytuł: 

http://blog.counter-strike.net/index.ph ... enal-mode/

Autor:  Highlander [ 11 mar 2012, 11:15 ]
Tytuł: 

dodali gungame i w sumie dosc slicna mape do tego trybu. Osobiscie mam w dupie takie cos jak gungame ;p ale mozna poprobowac bronie.

Autor:  Highlander [ 11 mar 2012, 18:24 ]
Tytuł: 

http://www.youtube.com/watch?v=HCIipVAT ... re=related
znowu nasze winzory w cs ;d

Autor:  raas [ 11 mar 2012, 18:30 ]
Tytuł: 

70k ludzi ogladalo final na spectatorze ;p

Autor:  Highlander [ 11 mar 2012, 18:36 ]
Tytuł: 

http://esportsea.com.br/index.php?s=new ... s&id=10861 wywiad z heatonem jakis. I mysle tez ze to schylek 1.6.

Question:
Will you return to competitive playing with the release of CS:GO? Do you know of any other professionals that are talking about coming back?

Response:
First of I had that feeling, but then I tested the first beta and it was horrible! But now when they released a new big patch the game actually seem to become really good if they continue to listen to the community. So now I don’t know! I have talked a lot with SpawN & Potti about a possible comeback and we all feel like it, so time will tell ;)

Question:
Will CS:GO be the end of the road for 1.6? Will it finally combine the split 1.6 and CS:S communities?


Response:
I think no matter how good or bad CS:GO will be it will remove 1.6 from most of the big tournaments! My dream is that it combines both the 1.6 & source community, I mean just look at the amount of players we would have, how big the tournaments would become & how much media attention it would get! SO PLEASE MAKE CS:GO a huge success! I really can’t tell you how much I’m hoping for this!

ALE.
Niby wszystko ladnie pieknie itp. ale... pogralem ostatnio ociupinke w jakiegos cod4, tf2 cokolwiek bardziej dynamicznego od CS... to tak troszke CS wieje nuda ;P Nie wspominajac o quakelive, ale 1vs1 to nie na moje nerwy :p

Autor:  Turbot [ 11 mar 2012, 19:36 ]
Tytuł: 

bedzie sie cięzko wybić cs:go - teraz jak bf3 wypuszcza "Close Quarters"

Autor:  Highlander [ 11 mar 2012, 19:53 ]
Tytuł: 

Niby dlaczego? To zupelnie inne gry, no i bf3 nie ma zadnej sceny competitive.

Autor:  Turbot [ 11 mar 2012, 21:46 ]
Tytuł: 

No ale CQ jest przeznaczone dla DM na malych zamknietych lokacjach

Autor:  Highlander [ 11 mar 2012, 21:49 ]
Tytuł: 

DM?

Nawet jesli, to jak ma wygladac to jak mapa Metro to... Poza tym nie ma ani troche wsparcia dla Lig/Lanów itp. Nawet MW3 sie lepiej trzyma pod tym wzgledem.

http://www.gamersbook.com/scene/news/ne ... -lake-map/

Autor:  kluczmen [ 11 mar 2012, 23:23 ]
Tytuł: 

czy mi sie zdaje czy oni grali cpl_strike na esl? :D
a 1.6 chyba faktycznie będzie się wycofywać, wcześniej tego nie widziałem dopóki gry moba nie weszły tak mocno w esport, ale obecnie LOL zdaje się zbierać popularność wśród młodzieży która parę lat wcześniej by grała w cs właśnie, więc spot na teamową sieciówkę będzie zapełniony
co by oznaczało brak fps-ów w esporcie
a ten cs-go może się okazać gwoździem do trumny :D
w każdym razie sam bym chętnie stestował to w końcu, jakby ktoś miał kluczyk/wiedział gdzie można ładnie wychaczyć/mógł pożyczyć konto będę b. wdzięczny

Autor:  Highlander [ 11 mar 2012, 23:45 ]
Tytuł: 

cs1.6 ma te zalete, ze odpalisz to na kazdym zlomie, z tego powodu tez dlugo sie trzyma.

Autor:  Mirtul [ 12 mar 2012, 00:32 ]
Tytuł: 

Z cs 1.6 jest taki problem, ze znalezienie dzis serwera bez zadnych modow graniczy z cudem.
Co do 'powiewania nuda' - nowi gracze sa przyzwyczajeni od tf2/cod/bf/etc, ze jak zgina to musza tylko chwile poczekac. Albo, ze jak ktos ich postrzeli to musza sie schowac na 10 sekund po prostu (najwiekszy wtf dzisiejszych gier dla mnie). W CSie sama "rozgrywka" jest de facto przywilejem dla tych, ktorzy nie daja sie zabic ;]

Autor:  Highlander [ 12 mar 2012, 06:35 ]
Tytuł: 

e, czekanie mnie nie irytuje. Ale w porownaniu do reszty to CS jest sztywny ;) zreszta w cod4 w S&D jak zginiesz to czekasz, tylko, ze jest regenerujace zycie. Ale gdyby tego nie bylo to na obecnych mapach graloby sie strasznie... tf2 mozna wybaczyc bo to arcade. W BF wprowadzili to od najnowszych produkcji, w BF2 tego nie bylo. CS GO bede jeszcze dawala szanse, bo na razie beta jest slaba.

Ja zazwyczaj lubilem te serwerki:
http://rzeznia.eu/ TP i inferno/dust, bo tez czesto zapelnione

W CSS za to chyba oprocz Coolnet to chyba nie ma serwera bez pluginow :P

Autor:  Mirtul [ 12 mar 2012, 21:36 ]
Tytuł: 

Sztywnosc to nie to samo co brak dynamiki. Nie wiem czy to dobre slowa, ale mnie wlasnie denerwuje ta 'plastycznosc' (i regeneracja zycia ofc) nowych gier. Cos czego nie bylo w CS 1.6, a nie w Q3. To cos, co sprawialo, ze naprawde liczyl sie skill, ze nie bylo randomowosci w rozgrywce.
Dlatego teraz gram w Dote2, a nie nowe fpsy.

Autor:  Highlander [ 12 mar 2012, 21:54 ]
Tytuł: 

trudno mi tez ubrac w to dobre slowa sztywnosc a dynamika... bo CS jest dynamiczny, ale nie wiem jak to wyjasnic, wiele w movemencie sie dokonac nie da. W tf2 jest nieco podobnie do quake, nie ma regeneracji ale są apteczki no i medic, ale to juz niepodobne ;)

Wydaje mi sie, ze CS GO jednak bedzie troche mixem css i 1.6

Autor:  kluczmen [ 12 mar 2012, 22:23 ]
Tytuł: 

mi tam właśnie movement z cs 1.6 bardzo odpowiadał, bez jakiegoś bujania było precyzyjnie, bez jakichś sprintów i pronów i innych bzdetów :D
kto tego potrzebuje jak mogę robić bunny hopy po wagonach na de_pociąg i potem wskoczyć na połowe drabinki i od razu być na baszcie :D
aż sobie odpalę, ciekawe czy da się jeszcze gdzieś pograć na jakimś serwie bez cod / srod/ diablo modów tak do 10 slotów bez botów czy same napierdalanki po 50 osób :D
/update

Autor:  Highlander [ 12 mar 2012, 23:12 ]
Tytuł: 

mimo wszystko w 1.6 mi sie miodniej gra poki co.

Autor:  Dana [ 13 mar 2012, 18:26 ]
Tytuł: 

wtf

Autor:  Archer [ 13 mar 2012, 20:58 ]
Tytuł: 

Da sie tu skanowac jak w 1.6?

Autor:  Highlander [ 13 mar 2012, 21:09 ]
Tytuł: 

http://www.youtube.com/watch?v=3k1aCMvHwFY wallbanging

Strona 14 z 41 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team