MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

DayZ
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=40885
Strona 14 z 99

Autor:  Highlander [ 12 maja 2012, 15:59 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

pro tip: NIGDY nie klikaj Q i E bedac na jakiejs wysokosci, na 99% spadniecie. ja dzis dorwalem bandita, fajny loot, z przywyczajenia chcialem sie przechylic, przeturlalem sie i spadlem. musialem w siebie wpakowac pelno lekow.

Jestem w cherno, z widokiem na hotel i kampie, wywalilem snajpe na rzecz winchestera i chyba zle zrobilem ;p

Autor:  gufnowapnjasz [ 12 maja 2012, 16:07 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

winczester tez jest pro w chuj, 2 szoty zabijaja w pvp afaik

Autor:  ShadorVD [ 12 maja 2012, 16:36 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

My z kumplem mamy winning streak od trzech dni.

Mam wynik zombie ~130, full zestaw typu mapa, zegarek, kompas, zapałki, nóż, flashlight, toolbox (!)... kumpel za to znalazl shotgun z wbudowaną latarką. Opadła mi kopara. Teraz kręcimy się po lotnisku inland i jest gorąco

Znalazłem w sieci zajebistą mapkę gotową do druku Mapa Topograficzna

Dla tej gry chyba warto wymienić sprzęt żeby chodziło wszystko na highest :)

Autor:  Highlander [ 12 maja 2012, 16:48 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

a czy warto kupic to PMC DLC?

Autor:  vivendi [ 13 maja 2012, 09:33 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

High, zaraz jak poszedles to ja kombinowalem ak tego kolesia wykurzyc z jego miejsca :D to mysle rzuce flare z daleka i schowam sie gdzies to moze zacznie szukac. Juz w trakcie rzutu slysze strzaly nad glowami lol spanikowalem i zaczalem uciekac brzegiem w kierunku elektro. Co chwila strzaly nad glowa i wogole nieciekawie ( nadal 6k krwi nic nie slysze i bez dobrego obrazu). W oddali widze lodke, stala podejrzanie blisko brzegu, to bez chwili ryzykuje zyciem biegne do tej lodki i wskakuje i co? I dziala :D to zaczalem spierdzielac lodka do elektro, wzialem po drodze 2 kolesi bo gadalismy na chacie. Benzyna sie jakos dziwnie szybko konczyla to zostawilem troszke benzyny i podplywamy do brzegu, wysiadamy zeby obczaic gas station, i pizd pizd 2 kolesi gleba ja dostalem po glowie i leze nieprzytomny, 700 krwi bandaz i leze i mysle co tu robic. Nagle koles za mna makarow w tyl glowy, egzekucja :( Emocje jak zawsze byly, za kazdym razem inna smierc i sytuacja :D jest fajnie kurde.

Autor:  Highlander [ 13 maja 2012, 09:44 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Ratowalem Cie i nie pomsciles mnie <smutas> ;d

Autor:  vivendi [ 13 maja 2012, 09:52 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

gdybym mial pelna krew to bym widzial i slyszal kto do mnie strzelal, nawet do tej pory nie wiem czy to ten sam strzelam czy moze 2 innych :S

Autor:  gufnowapnjasz [ 13 maja 2012, 13:36 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

no dzisiaj to nie ma szans wejsc na serwer, 20 minut spamowania join i sobie odpuscilem

Autor:  Highlander [ 13 maja 2012, 13:37 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

cza kupic pierwszy serwer PL ;]

Autor:  Kruzer [ 13 maja 2012, 18:04 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

problemem jest serwer postaci, a nie ten na którym się gra, więc nowy serwer PL nic nie da niestety :(

Autor:  Highlander [ 13 maja 2012, 18:08 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

no nie do konca, bo jest i tak za malo serwerow by pomiescic chetnych.

wczoraj to sie poczulem jakby ten za mna... http://www.youtube.com/watch?v=9sXlaBa75Iw

Autor:  gufnowapnjasz [ 13 maja 2012, 22:44 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

znalazlem dzialajacy samochod. jakis stary gruchot, łada albo cos w ten desen. przejechalem kilka kilometrow i zostawilem skitranego w drzewach. mial malo wachy, ogarne troche i po niego wroce - jesli save sie nie zjebie. kurwa zimny lokiec bedzie a plebs niech z buta zapierdala ;p

postawili dzisiaj pare serwerow btw, przynajmniej tak mi sie wydaje

Autor:  ShadorVD [ 13 maja 2012, 22:56 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

gufnowapnjasz napisał(a):
znalazlem dzialajacy samochod. jakis stary gruchot, łada albo cos w ten desen. przejechalem kilka kilometrow i zostawilem skitranego w drzewach. mial malo wachy, ogarne troche i po niego wroce - jesli save sie nie zjebie. kurwa zimny lokiec bedzie a plebs niech z buta zapierdala ;p

postawili dzisiaj pare serwerow btw, przynajmniej tak mi sie wydaje


Tydzien temu bylo do EU4 teraz jest juz EU12? :D

Autor:  Highlander [ 13 maja 2012, 23:00 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

ja dzis sie poddalem, nie moglem sie polaczyc ;p

Autor:  ShadorVD [ 14 maja 2012, 08:59 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Z przytupem :)

Zerknijcie jak wygląda oficjalna strona :) zaszła maaaałą zmiana.

edit:

UPDATE : 14 MAY 2012
Affected addons:
* dayz_code 1.5.7
* dayz 1.2.4
* dayz_sfx 1.1

Developer's Note:
* ITS MY BIRTHDAY. I AM 31.

Changelog:
* [NEW] Zombie Script converted to Finite State Machine for performance improvement
* [NEW] Zombie Numbers drastically increased
* [NEW] Amazing Draft Zombie sounds provided by Michael Manning (www.manningaudio.com)
* [NEW] Terrifying Zombie face provided by GenesisCrys (www.lostpoly.com)
* [NEW] Panicing sound effect
* [FIXED] Death when entering crashed heli's
* [FIXED] Hardly any zombies spawning (Lol... uh... like there is lots now)

Autor:  ShadorVD [ 14 maja 2012, 12:51 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Fuck...

Puscilem sobie na a3 w wysokiej rozdzielczosci te mapke http://www.dayz.pl/?p=14

I stwierdzam, ze wyglada to zajebiscie ;)

Autor:  Highlander [ 14 maja 2012, 19:19 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

ku...wa. nie moge wejsc do gry ;/

Autor:  vivendi [ 14 maja 2012, 19:26 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

tak przepelnione ze teraz to kurde cud by wbic na servery

Autor:  gufnowapnjasz [ 14 maja 2012, 20:10 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

ja tak sobie na forum dayz jak zerkam, to jeszcze w piatek bylo max 500 osob, w sobote 600, w niedziele 1k, dzisiaj juz 1,6k :) nie ma to pewnie duzego przelozenia do gry, ale jednak :>

Autor:  Highlander [ 14 maja 2012, 20:25 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

biohemia to powinna dac siano na rozwoj tego moda i w ogole supportowac.

Strona 14 z 99 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team