MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Strategie - 4X, TBS, RTS
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=44352
Strona 14 z 35

Autor:  raggnarok [ 6 sie 2016, 20:00 ]
Tytuł:  Re: Strategie - 4X, TBS, RTS

Dwojeczka bardzo fajna imho. Polecam.

Autor:  Highlander [ 12 sie 2016, 07:31 ]
Tytuł:  Re: Strategie - 4X, TBS, RTS

Wie ktoś gdzie korzystnie kupić Endless Space Emperor Edition + DLC ?

takie allegro jest legitne ?
http://allegro.pl/endless-space-gold-pl ... 06453.html
albo g2a?
https://www.g2a.com/endless-space-gold- ... ore=polish

na steam 35 EUR ;]

Autor:  TobiAlex [ 12 sie 2016, 08:00 ]
Tytuł:  Re: Strategie - 4X, TBS, RTS

Highlander napisał(a):
Wie ktoś gdzie korzystnie kupić Endless Space Emperor Edition + DLC ?

takie allegro jest legitne ?
http://allegro.pl/endless-space-gold-pl ... 06453.html
albo g2a?
https://www.g2a.com/endless-space-gold- ... ore=polish

na steam 35 EUR ;]


Koniecznie od razu chcesz z DLC? Bo tu masz bezpośrednio od wydawcy (Techland):

https://boxoffstore.pl/en/games/endless ... r-edition/

Tyle, że bez DLC.

PS.
Disharmony jest po polsku a nie jak gościu na tej aukcji pierdoli, że nie.

Autor:  Highlander [ 12 sie 2016, 08:16 ]
Tytuł:  Re: Strategie - 4X, TBS, RTS

a co? to dlc nie jest warte zakupu ?
jakies opnie czytalem, ze lepiej z dlc.

Autor:  tiomor [ 12 sie 2016, 08:21 ]
Tytuł:  Re: Strategie - 4X, TBS, RTS

DLC to głównie rasy.

Autor:  Perrin [ 12 sie 2016, 08:27 ]
Tytuł:  Re: Strategie - 4X, TBS, RTS

Disharmony DLC:

Cytuj:
NAJWAŻNIEJSZE CECHY
Zupełnie nowa frakcja, Harmonia, usiłująca zrealizować jeden jedyny cel: zniszczyć Pył!
Nowe jednostki myśliwców i bombowców, które zrewolucjonizują przebieg bitew, zwłaszcza za sprawą nieznanych dotąd szyków bojowych i systemów namierzania.
Opracowany na nowo interfejs projektu statku, w tym udoskonalony system uzbrojenia zawierający kategorie modułów (do walki bezpośredniej oraz starć średniego i dalekiego zasięgu).
Dodano nowe aspekty mechaniki inwazji: przygotuj ludność swojego imperium na bombardowania, oblężenia i inwazje lądowe!
Przeciwnicy kontrolowani przez SI okażą się dla Ciebie nie lada wyzwaniem z powodu zastosowania nowego elastycznego systemu wieloczynnikowego.
Liczne nowe dodatki i funkcje wybrane w drodze głosowania lub na życzenie społeczności, w tym czterech nowych bohaterów i nowa opcja umożliwiająca wyłączenie wymiany technologii.

Autor:  Highlander [ 12 sie 2016, 09:50 ]
Tytuł:  Re: Strategie - 4X, TBS, RTS

- Dodano nowe aspekty mechaniki inwazji: przygotuj ludność swojego imperium na bombardowania, oblężenia i inwazje lądowe!
- Przeciwnicy kontrolowani przez SI okażą się dla Ciebie nie lada wyzwaniem z powodu zastosowania nowego elastycznego systemu wieloczynnikowego.

brzmi gut.

Autor:  warhameron [ 12 sie 2016, 14:21 ]
Tytuł:  Re: Strategie - 4X, TBS, RTS

No parę dni temu to gra była po 5-6 e na jakiejś wyprzedaży. Teraz ma chyba gamersgate,bundle stars i cos jeszcze (może wróci oferta)

W Humble Jumbo Bundle 4 był W Endless Space Emperor Edition za około 1$.

Autor:  Arturnik [ 13 sie 2016, 16:17 ]
Tytuł:  Re: Strategie - 4X, TBS, RTS

8-Bit Armies/8-Bit Hordes - niezły gem, jak ktoś nie zna.

Klasyczny RTS, taki bardziej w stronę C&C wydał dzisiaj swój standalone expansion - Hordes.

8Bit Armies miało setting przypominający C&C, natomiast Hordes już ma uderzać do Warcrafta, pomimo, że mechaniki, tak jak były dla C&C tak są nadal. (z prawej pasek z budowaniem jednostek i budynków, naprawianie budynków za kasę, odsprzedaż, superbronie)

Kampania 2X misji, co-op kampania, skirmishe oraz multiplayer, czyli wszystko co w takim RTS jest potrzebne - polecam jak ktoś ma ochotę na dobrego RTS w starym stylu.

http://store.steampowered.com/app/497850/

Autor:  Highlander [ 13 sie 2016, 16:41 ]
Tytuł:  Re: Strategie - 4X, TBS, RTS

fajne to 8-Bit Hordes w akcji
https://www.youtube.com/watch?v=AGfaMHrT6o8

Autor:  tiomor [ 24 sie 2016, 09:18 ]
Tytuł:  Re: Strategie - 4X, TBS, RTS

https://cdp.pl/kozacy-3-pud-pc.html

Tanioszka. Nic tylko braść!

Autor:  Junkier [ 24 sie 2016, 09:42 ]
Tytuł:  Re: Strategie - 4X, TBS, RTS

raggnarok napisał(a):
Generalnie gra jest bardzo fajna, chociaz cierpi na pare problemow, ktore sa charakterystyczne dla tej serii - glownie w kwestii bitwenego AI. Ale np. dyplomacja jest o wiele lepsza, frakcje sa niesamowicie zrobione i naprawde maja swoj wlasny, unikalny styl. Az szkoda ze sa tylko cztery, ale moze jest ich tak malo bo sa tak dobrze zrobione? Srednio wypada za to magia, itemki tez jakies takie malo ciekawe. No i jest kurwa trudno, bo jak nie grasz orkami, to tak z polnocy najezdza cie Chaos, a z poludnia jak Orki ruszaja na Waaagh! to czasem robi sie goraco :)

Anyway, jak cos to pytajcie :) Aha, w multi sie nie bawilem.

AI bitewne to tradycyjnie bida aż piszczy. Jeżeli bitwy są trudniejsze niż w poprzednich częściach, to dlatego, że toczą się za szybko i ciężko ogarnąć co się dzieje na mapie bez włączania pauzy. Nie do końca też ogarniam mechanizm sypania się jednostek nieumarłych, więc często nagle znika mi pół armii mimo w miarę wyrównanych sił po obu stronach.

Dyplomacja - Na plus, bo teraz jak przeciwnik dostaje wpierdol to przynajmniej sam składa propozycje zawieszenia broni za kasę. Nie wiem jak było z tym w ostatnich częściach, bo zatrzymałem się na epoce Medieval 2, gdzie komputer odmawiał jakichkolwiek negocjacji nawet posiadając jedną oblężoną osadę.

Magia domyślnie jest cienka jak barszcz, ale są mody. Chałas powinien mieć swoje szkoły magii, w ogóle jak na możliwości jakie oferuje lore to strasznie uboga ta nacja (znowu - mody), jeszcze kurwy sobie każą sobie dodatkowo płacić za możliwość gry nimi.

Standardowe questy są żenujące - "zdobądź 5 osad, dostaniesz 5000 $". Questy na magiczne itemki bohaterów mają jakiś tam potencjał, ale psuje je możliwość natychmiastowej teleportacji armii na pole bitwy.

Gram vampirami, chałas poszedł na imperium, ja męczę się z orkami. Mechanizm niszczenia osad skutkuje tym, że moja Sylvania otoczona jest pasem ziemi niczyjej, imo niezbyt fortunny pomysł.

Wystarczyłoby zatrudnić ruskich modderów odpowiedzialnych za Call of Warhammer i byłby Total War z prawdziwego zdarzenia :/

Autor:  tiomor [ 24 sie 2016, 14:41 ]
Tytuł:  Re: Strategie - 4X, TBS, RTS

Setny raz w tym miesiącu trzymam kursor nad "kup", a potem widzę taki post :o

Nie ma żadnych modów zmieniających te bitwy? Jakiś odpowiedników DarthModa?

Autor:  4fr0 [ 24 sie 2016, 14:50 ]
Tytuł:  Re: Strategie - 4X, TBS, RTS

Cytuj:
Magia domyślnie jest cienka jak barszcz, ale są mody. Chałas powinien mieć swoje szkoły magii, w ogóle jak na możliwości jakie oferuje lore to strasznie uboga ta nacja (znowu - mody), jeszcze kurwy sobie każą sobie dodatkowo płacić za możliwość gry nimi.

Jeśli o magię chodzi, to jest kilka czarów mocno w dalszym ciągu przegiętych (z lore of death), ale ogólnie to magia jest dobrze zbalansowana. Daje fajne buffy, ale nie wygra Ci bitwy. Co do szkół magii chaosu, to jest zgodnie z 8edycją wfb, więc to narzekanie dla narzekania ;p

Autor:  Junkier [ 24 sie 2016, 21:02 ]
Tytuł:  Re: Strategie - 4X, TBS, RTS

A nie wiem nawet jak było w 8ed. Powinny być osobne czary, marki i jednostki każdego boga i np. poważne kary do morale za mieszanie jednostek wrogich sobie bóstw. Chciałbym pograć dajmy na to hordą Tzeentcha, to nie mogę bo jest tylko Undivided. Demonów też nie ma :( Zresztą w Imperium podobna bida, bo nie można grać prowincjami.

Autor:  4fr0 [ 24 sie 2016, 21:05 ]
Tytuł:  Re: Strategie - 4X, TBS, RTS

osobne armie i demony chaosu zaplanowali na sam koniec wg jakiegoś wycieku, który do tej pory się sprawdza:

Kod:
That being said, with Beastmen labeled as DLC3 in the files, and being the 3rd DLC, so far they're following the same progression.

For those too short on time to look up the discussion of this find at the other forums, here are the list of DLC/Expansion races, in the order they were intended to come out originally:

DLC5 - Wood Elves
DLC8 - Tomb Kings
DLC10 - Skaven
DLC13 - Chaos Dwarfs
DLC15 - Ogre Kingdoms

Exp1 - Dark Elves, High Elves, Lizardmen
Exp2 - Chaos Nurgle, Chaos Tzeentch, Chaos Slaanesh, Chaos Khorne

Autor:  Katoneo [ 24 sie 2016, 21:07 ]
Tytuł:  Re: Strategie - 4X, TBS, RTS

Junkier napisał(a):
Nie do końca też ogarniam mechanizm sypania się jednostek nieumarłych, więc często nagle znika mi pół armii mimo w miarę wyrównanych sił po obu stronach.

Może Ci generał zaczyna uciekać? Wtedy crumbling praktycznie z automatu

Cytuj:
Magia domyślnie jest cienka jak barszcz, ale są mody. Chałas powinien mieć swoje szkoły magii, w ogóle jak na możliwości jakie oferuje lore to strasznie uboga ta nacja (znowu - mody), jeszcze kurwy sobie każą sobie dodatkowo płacić za możliwość gry nimi.

Niektóre spelle, szczególnie jak się je overcastuje potrafią przesądzić o wygranej.

Cytuj:
Standardowe questy są żenujące - "zdobądź 5 osad, dostaniesz 5000 $". Questy na magiczne itemki bohaterów mają jakiś tam potencjał, ale psuje je możliwość natychmiastowej teleportacji armii na pole bitwy.

No niestety standardowe misje ubogie, ale otoczka wokół questów legendarnych lordów jest świetna. Ja w swojej pierwszej kampanii nie wiedziałem o teleportacji i dymałem Mannfredem na sam koniec ziemi orków, wtedy to dopiero trudna bitwa była jak wojsko wyczerpane. Nikt nie każe się teleportować, a jak bym miał do każdego znacznika misji dochodzić samemu, to bym zrezygnował z tych przedmiotów prędzej.

Cytuj:

Gram vampirami, chałas poszedł na imperium, ja męczę się z orkami. Mechanizm niszczenia osad skutkuje tym, że moja Sylvania otoczona jest pasem ziemi niczyjej, imo niezbyt fortunny pomysł.

No a co by miał chaos robić? Przejmować osady? To by dopiero było bez sensu. Problem jest w tym, że chaos jest za wcześnie i jest za słaby (rzadko kiedy niszczy coś poza Kislevem). Kolejna słaba rzecz, to głupie drzewko rozwoju osad, przez co spotkanie armii imperium z demigryfami czy steam tankiem jest praktycznie niemożliwe. Da się to rozwiązać modem pozwalającym na budowę ulepszeń czwartego poziomu we wsiach i modem na lepszą rekrutację, ale nie tak to powinno wyglądać imo.

Autor:  Junkier [ 25 sie 2016, 18:52 ]
Tytuł:  Re: Strategie - 4X, TBS, RTS

4fr0 napisał(a):
osobne armie i demony chaosu zaplanowali na sam koniec wg jakiegoś wycieku, który do tej pory się sprawdza:

Na razie wygrzebałem moda dodającego lordów, marki i lore każdego z bogów.

Cytuj:
Może Ci generał zaczyna uciekać? Wtedy crumbling praktycznie z automatu

Nope, nie pamietam, żeby Manfred kiedykolwiek mi się złamał. Zapewne w grę wchodzi ilość otrzymywanego dmg/sec albo kwestia oflankowania.
Cytuj:
No a co by miał chaos robić? Przejmować osady? To by dopiero było bez sensu.

Lore-wise to jest jak najbardziej poprawne, ale z tego co widze komputer ma spory problem z odbijaniem zniszczonych osad.
Cytuj:

Kolejna słaba rzecz, to głupie drzewko rozwoju osad, przez co spotkanie armii imperium z demigryfami czy steam tankiem jest praktycznie niemożliwe. Da się to rozwiązać modem pozwalającym na budowę ulepszeń czwartego poziomu we wsiach i modem na lepszą rekrutację, ale nie tak to powinno wyglądać imo.

Ten nowy (czyt. wprowadzony w Empire TW) system rozwoju prowincji jest strasznie spierdolony, jakby coś było nie tak z tym z Medieval 2. Sam mam problem z ogarnięciem tego, więc nie dziwię się, że AI też sobie nie radzi.

Autor:  Senex [ 25 sie 2016, 19:15 ]
Tytuł:  Re: Strategie - 4X, TBS, RTS

Crumbling jest powiązany z morale. U VC jednostki nie uciekają, zamiast tego zaczynają się sypać.

Autor:  Farin [ 29 sie 2016, 15:22 ]
Tytuł:  Re: Strategie - 4X, TBS, RTS

Huehuehue, czyżby zapowiadał się shit na miarę No Man Sky w gatunku RTS ?
https://www.youtube.com/watch?v=07otSDQIUYg

Strona 14 z 35 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team