mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2933 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134 ... 147  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 20 wrz 2013, 19:40 
Cytuj  
Racja z ruskimi, ale med scout to nie jest proste. Med snajper? Tak nie grałem za dużo.
Pytał czy med czy TD.

Ja robię taki błąd że T44 czy T71 jade za bardzo, za wcześnie do przodu.


_________________
psn

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 21 wrz 2013, 16:47 
Cytuj  
Da się w meltym jakoś te kolory zmienic celownika?


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 21 wrz 2013, 19:32 
Cytuj  
Wszystko się da bo przecież autor wybrał więc możesz zmienić na inny. Tyle że nie będziesz chciał na to poświęcić wymaganego czasu.

Ale masz po 3 celowniki do wyboru. Polecam 3 i 3 w opcjach gry.
Tyle że komuś może się nie podobać futurystyczny trójkąt 3D.
Trzeci celownik jest dla mnie idealny. Szczególnie że w ostatnim update zrobił cieniowanie pod cyframi.


_________________
psn

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 21 wrz 2013, 20:31 
Cytuj  
Pytanie zasadnicze - jak to jest z tym addonem do wylicza efektywność/grubość pancerza na naszym czołgu?? Czytam FAQ i w sumie z niego nie wynika co oznaczają te dwie wartości (zakładam, że przód i boczny...). Jak dla mnie to one zmieniają się w dość dziwny sposób i nie kumam tego :D.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

*

Posty: 146
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2013, 09:54 
Cytuj  
Zagadnienie jest dość proste - grubość pancerza jest zwiększana o współczynnik wynikający z drogi jaką musi przebyć pocisk trafiając w daną płytę pod kątem.
Jeśli pocisk trafia pod kątem 90 stopni (czyli oś lotu pocisku jest prostopadła do powierzchni pancerza) w płytę o grubości 100 mm - penetracja pocisku musi wynieść 101 mm aby zostały zadane obrażenia z pocisku AP;
Teraz inna sytuacja pocisk trafia pod kątem 60 stopni - aby przebić płytę pocisk podróżuje przez około 116 mm - więc pocisk o penetracji mniejszej nie zada obrażeń (efektywną grubość pancerza najprościej wyliczyć z twierdzenia sinusów).

Melty mod sprawdza podstawową ilość pancerza i przelicza względem kąta z którego zostanie wystrzelony pocisk (przy założeniu, że lufa Twojego czołgu celuje w przeciwnika) podając co się stanie jeżeli strzał zostanie oddany w przód lub bok Twojego pojazdu.

Mam nadzieję, że pomogłem.


_________________
Muminki Cię śledzą, uduszą i zjedzą
Mumiiinki...

***
Avatar użytkownika

Posty: 811
Dołączył(a): 29.05.2006
Offline
PostNapisane: 28 wrz 2013, 09:46 
Cytuj  
Cos wyczytalem ze w ktoryms z najblizyszych patchy maja dac mozliwosc ukrywania statystyk. Czyzby zblizal sie koniec XVM?

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 28 wrz 2013, 11:41 
Cytuj  
Damien napisał(a):
Cos wyczytalem ze w ktoryms z najblizyszych patchy maja dac mozliwosc ukrywania statystyk. Czyzby zblizal sie koniec XVM?

Lepiej zablokowaliby modyfikacje UI a xvm to może być


_________________
psn

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 28 wrz 2013, 11:44 
Cytuj  
Lepiej zablokowaliby w ogóle mody.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 28 wrz 2013, 11:47 
Cytuj  
Oyci3C napisał(a):
Lepiej zablokowaliby w ogóle mody.

No tak. Oprócz UI to z modów skiny zostają.
Moim zdaniem xvm jest fajny a z zablokowanym UI i tak by nikt nic nie widział ingame to xvm by sam umarł


_________________
psn

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 28 wrz 2013, 11:51 
Cytuj  
Mnie odpycha od WoT jak widzę na jakimś filmiku kolesia co robi zoom-out na pół mapy.
Pamiętam, że po zobaczeniu kilku modów w akcji odechciało mi się grać min. to co powyżej i weakspoty in game.
Bzdura i tyle.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 28 wrz 2013, 11:53 
Cytuj  
Oyci3C napisał(a):
Mnie odpycha od WoT jak widzę na jakimś filmiku kolesia co robi zoom-out na pół mapy.
Pamiętam, że po zobaczeniu kilku modów w akcji odechciało mi się grać min. to co powyżej i weakspoty in game.
Bzdura i tyle.

Ja mam masę modów ala hax (mega zaawansowane) ale wolałbym żeby to wyjebali.

Patrze na czołg widzę jaki ma czas reload, czy mnie może zespotowac z max skillem i sprzętem. Jeżeli może to ile musze się cofnąć.


_________________
psn

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 28 wrz 2013, 11:58 
Cytuj  
Dokładnie, bez modów było fajniej.


_________________
@polygamia

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 28 wrz 2013, 12:08 
Cytuj  
Deshroom napisał(a):
Patrze na czołg widzę jaki ma czas reload, czy mnie może zespotowac z max skillem i sprzętem. Jeżeli może to ile musze się cofnąć.


No to ładne haxy już są. Mod myśli za gracza.


_________________
Χ Ξ Σ

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 28 wrz 2013, 12:13 
Cytuj  
Nie jest do końca jak pisze desh... modey podają ile wymaxowany czołg/załoga mogą czasu przeładować, tak na prawdę nie bierze pod uwagę, czy załoga ma perka BiA, moduły, sprzęt eksploatacyjny premium także nie można brać tego aż tak dosłownie.
WG raczej z modów już się nie wycofa, dla mnie największą przewagę daje camera zoom i xvm, reszta celowników z danymi jak w wxcelu mnie nie jara, bo zwyczajnie nie ma czasu na to patrzeć podczas walki. Weakspoty też się zapamiętuje i nie trzeba poświęcać czasu na szukanie innego kolorku na czołgu tylko już z automatu wiesz gdzie walić. Także dla skillzora tylko camera (daje realną przewagę w przeglądzie pola walki) to must have, reszta to ozdobniki.


_________________
@polygamia

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 28 wrz 2013, 12:14 
Cytuj  
Jest też taki, który pokazuje na mapce, w którą stronę skierowana jest lufa wrogiego czołgu.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 28 wrz 2013, 12:21 
Cytuj  
Dla jasności. Te mody zakładają że masz np. BIA i bino oraz max skilla z ventem więc długość reload nie może być niższa a odległość spota większa.

Nie rozumiem za bardzo dlaczego wg nie blokuje niczego w modach.


_________________
psn

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 28 wrz 2013, 12:26 
Cytuj  
Bo masa ludzi lubi z takimi rzeczami grać, a ci co nie lubią to mimo narzekania i tak w większości dalej grają, a nie quitują?

W WoW-iku przecież to samo.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 28 wrz 2013, 12:34 
Cytuj  
Tak ale WoWik nie jest na tyle competitive jak WoT.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 28 wrz 2013, 12:42 
Cytuj  
No i co z tego? Mógłby sobie być tak competive jak Quake i nie miałoby to znaczenia - jeżeli by gra kosiła taką kasę jak kosi.

WoT sobie radzi zajebiście. Toną w kasie. To, że ktoś popierdoli na forum, że nie lubi modów - to jakie ma znaczenie dla Wagramingu? Tym bardziej, że większość narzekających dalej gra i płaci.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 28 wrz 2013, 12:47 
Cytuj  
Mi mody nie przeszkadzają bo je ogarniam i poświęcam im czas żeby zdobyć "nieudczciwą przewagę"


_________________
psn

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2933 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134 ... 147  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.