MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

World of Tanks
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=38819
Strona 131 z 147

Autor:  Deshroom [ 20 wrz 2013, 19:40 ]
Tytuł:  Re: Odp: World of Tanks

Racja z ruskimi, ale med scout to nie jest proste. Med snajper? Tak nie grałem za dużo.
Pytał czy med czy TD.

Ja robię taki błąd że T44 czy T71 jade za bardzo, za wcześnie do przodu.

Autor:  zaboleq [ 21 wrz 2013, 16:47 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

Da się w meltym jakoś te kolory zmienic celownika?

Autor:  Deshroom [ 21 wrz 2013, 19:32 ]
Tytuł:  Re: Odp: World of Tanks

Wszystko się da bo przecież autor wybrał więc możesz zmienić na inny. Tyle że nie będziesz chciał na to poświęcić wymaganego czasu.

Ale masz po 3 celowniki do wyboru. Polecam 3 i 3 w opcjach gry.
Tyle że komuś może się nie podobać futurystyczny trójkąt 3D.
Trzeci celownik jest dla mnie idealny. Szczególnie że w ostatnim update zrobił cieniowanie pod cyframi.

Autor:  zaboleq [ 21 wrz 2013, 20:31 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

Pytanie zasadnicze - jak to jest z tym addonem do wylicza efektywność/grubość pancerza na naszym czołgu?? Czytam FAQ i w sumie z niego nie wynika co oznaczają te dwie wartości (zakładam, że przód i boczny...). Jak dla mnie to one zmieniają się w dość dziwny sposób i nie kumam tego :D.

Autor:  Cybot [ 22 wrz 2013, 09:54 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

Zagadnienie jest dość proste - grubość pancerza jest zwiększana o współczynnik wynikający z drogi jaką musi przebyć pocisk trafiając w daną płytę pod kątem.
Jeśli pocisk trafia pod kątem 90 stopni (czyli oś lotu pocisku jest prostopadła do powierzchni pancerza) w płytę o grubości 100 mm - penetracja pocisku musi wynieść 101 mm aby zostały zadane obrażenia z pocisku AP;
Teraz inna sytuacja pocisk trafia pod kątem 60 stopni - aby przebić płytę pocisk podróżuje przez około 116 mm - więc pocisk o penetracji mniejszej nie zada obrażeń (efektywną grubość pancerza najprościej wyliczyć z twierdzenia sinusów).

Melty mod sprawdza podstawową ilość pancerza i przelicza względem kąta z którego zostanie wystrzelony pocisk (przy założeniu, że lufa Twojego czołgu celuje w przeciwnika) podając co się stanie jeżeli strzał zostanie oddany w przód lub bok Twojego pojazdu.

Mam nadzieję, że pomogłem.

Autor:  Damien [ 28 wrz 2013, 09:46 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

Cos wyczytalem ze w ktoryms z najblizyszych patchy maja dac mozliwosc ukrywania statystyk. Czyzby zblizal sie koniec XVM?

Autor:  Deshroom [ 28 wrz 2013, 11:41 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

Damien napisał(a):
Cos wyczytalem ze w ktoryms z najblizyszych patchy maja dac mozliwosc ukrywania statystyk. Czyzby zblizal sie koniec XVM?

Lepiej zablokowaliby modyfikacje UI a xvm to może być

Autor:  Oyci3C [ 28 wrz 2013, 11:44 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

Lepiej zablokowaliby w ogóle mody.

Autor:  Deshroom [ 28 wrz 2013, 11:47 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

Oyci3C napisał(a):
Lepiej zablokowaliby w ogóle mody.

No tak. Oprócz UI to z modów skiny zostają.
Moim zdaniem xvm jest fajny a z zablokowanym UI i tak by nikt nic nie widział ingame to xvm by sam umarł

Autor:  Oyci3C [ 28 wrz 2013, 11:51 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

Mnie odpycha od WoT jak widzę na jakimś filmiku kolesia co robi zoom-out na pół mapy.
Pamiętam, że po zobaczeniu kilku modów w akcji odechciało mi się grać min. to co powyżej i weakspoty in game.
Bzdura i tyle.

Autor:  Deshroom [ 28 wrz 2013, 11:53 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

Oyci3C napisał(a):
Mnie odpycha od WoT jak widzę na jakimś filmiku kolesia co robi zoom-out na pół mapy.
Pamiętam, że po zobaczeniu kilku modów w akcji odechciało mi się grać min. to co powyżej i weakspoty in game.
Bzdura i tyle.

Ja mam masę modów ala hax (mega zaawansowane) ale wolałbym żeby to wyjebali.

Patrze na czołg widzę jaki ma czas reload, czy mnie może zespotowac z max skillem i sprzętem. Jeżeli może to ile musze się cofnąć.

Autor:  Atherius [ 28 wrz 2013, 11:58 ]
Tytuł:  Re: Odp: World of Tanks

Dokładnie, bez modów było fajniej.

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 28 wrz 2013, 12:08 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

Deshroom napisał(a):
Patrze na czołg widzę jaki ma czas reload, czy mnie może zespotowac z max skillem i sprzętem. Jeżeli może to ile musze się cofnąć.


No to ładne haxy już są. Mod myśli za gracza.

Autor:  Atherius [ 28 wrz 2013, 12:13 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

Nie jest do końca jak pisze desh... modey podają ile wymaxowany czołg/załoga mogą czasu przeładować, tak na prawdę nie bierze pod uwagę, czy załoga ma perka BiA, moduły, sprzęt eksploatacyjny premium także nie można brać tego aż tak dosłownie.
WG raczej z modów już się nie wycofa, dla mnie największą przewagę daje camera zoom i xvm, reszta celowników z danymi jak w wxcelu mnie nie jara, bo zwyczajnie nie ma czasu na to patrzeć podczas walki. Weakspoty też się zapamiętuje i nie trzeba poświęcać czasu na szukanie innego kolorku na czołgu tylko już z automatu wiesz gdzie walić. Także dla skillzora tylko camera (daje realną przewagę w przeglądzie pola walki) to must have, reszta to ozdobniki.

Autor:  Isengrim [ 28 wrz 2013, 12:14 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

Jest też taki, który pokazuje na mapce, w którą stronę skierowana jest lufa wrogiego czołgu.

Autor:  Deshroom [ 28 wrz 2013, 12:21 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

Dla jasności. Te mody zakładają że masz np. BIA i bino oraz max skilla z ventem więc długość reload nie może być niższa a odległość spota większa.

Nie rozumiem za bardzo dlaczego wg nie blokuje niczego w modach.

Autor:  sula [ 28 wrz 2013, 12:26 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

Bo masa ludzi lubi z takimi rzeczami grać, a ci co nie lubią to mimo narzekania i tak w większości dalej grają, a nie quitują?

W WoW-iku przecież to samo.

Autor:  Oyci3C [ 28 wrz 2013, 12:34 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

Tak ale WoWik nie jest na tyle competitive jak WoT.

Autor:  sula [ 28 wrz 2013, 12:42 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

No i co z tego? Mógłby sobie być tak competive jak Quake i nie miałoby to znaczenia - jeżeli by gra kosiła taką kasę jak kosi.

WoT sobie radzi zajebiście. Toną w kasie. To, że ktoś popierdoli na forum, że nie lubi modów - to jakie ma znaczenie dla Wagramingu? Tym bardziej, że większość narzekających dalej gra i płaci.

Autor:  Deshroom [ 28 wrz 2013, 12:47 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

Mi mody nie przeszkadzają bo je ogarniam i poświęcam im czas żeby zdobyć "nieudczciwą przewagę"

Strona 131 z 147 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team