MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Battlefield https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=38431 |
Strona 132 z 295 |
Autor: | Havok [ 6 gru 2011, 20:14 ] |
Tytuł: | |
imo to pokazuje jak durna jest gra w której nic nie widać ![]() ![]() |
Autor: | Ravushimo [ 6 gru 2011, 20:25 ] |
Tytuł: | |
To kup sobie haxy albo pograj w ponga. Jak sie biegnie na "pałe" przed siebie na sprincie to faktycznie mozna pominac co nieco, ale tak sie w bfa nigdy nie gralo. |
Autor: | Highlander [ 6 gru 2011, 20:30 ] |
Tytuł: | |
hmm ale imo nie zwalaj tego na brak IRNV. Mozna zrobic tak by bez tego gralo sie dosc komfortowo. Zagralem wlasnie chwile, nieudalo mi sie ukonczyc mapy: - "game error something went wrong" - wywalilo z gry, nie zapisalo statow - disconnected freom EA online - wchodze na serwer 31/32 - disconnected, server full myslalem, ze z tym sie poprawilo. Co do grania komfortowo, najwiecej razy zginalem ze spawna, nic sie nie zmienilo widze, co raczej wynika tez samych map, dalej wszyscy kampią ile wlezie. W BC2 tak nie bylo. Ogolnie chyba najlepiej sie gra ludziom co lubia siedziec w pojazdach. Jakby byly serwery ze spawnem tylko na leaderze squadu, to tez nie byloby takiej wojny siedzacej... gdy gram w stylu "careful" to przejscie korytarza trwa 5 minut, bo caly czas ktos wylazi pod lufe. Grand bazar mocno smierdzi. No coz, chyba ja musze sobie tę grę jednak odpuscic. Komu sie podoba, mi nic do tego. |
Autor: | Havok [ 6 gru 2011, 20:41 ] |
Tytuł: | |
Ravushimo napisał(a): To kup sobie haxy albo pograj w ponga. Jak sie biegnie na "pałe" przed siebie na sprincie to faktycznie mozna pominac co nieco, ale tak sie w bfa nigdy nie gralo. Spierdalaj ![]() |
Autor: | Highlander [ 6 gru 2011, 20:53 ] |
Tytuł: | |
na "pro serwerach" to "pro team gospodarzy" spawnkilluje ;] |
Autor: | Nestor [ 6 gru 2011, 20:59 ] |
Tytuł: | |
Taka jest magia battlefielda. W BF2/2142 byl artillery strike, bardzo czesto budziles sie pod ostrzalem i ginales od razu. Na pro serverach za baserape jest ban. Jak cie killuja na capture poincie, to poprostu czesc gry. |
Autor: | Sou [ 6 gru 2011, 21:23 ] |
Tytuł: | |
W bf3 nie da się spawnkillować bo spawny są poza zasięgiem przeciwnej drużyny, sorry. W bf2 dało się wejść do bazy wroga i mu c4 na pojazdy popodkładać... jak ktoś płacze, że go spawnkillują to niech się spawnuje w swojej bazie i tyle. |
Autor: | SnowPanther [ 6 gru 2011, 21:32 ] |
Tytuł: | |
Nowe stare mapy są w pyte. Zadania - miłe ale szału nie ma (np. napraw 10 pojazdów i zabij kogoś palnikiem). Dodatek na ps3 waży 1.3 GB. |
Autor: | redruM [ 6 gru 2011, 21:58 ] |
Tytuł: | |
obadalem dlc na ps3 i "nowe" mapki klada wszystko co dali w podstawce, patrzylem na razie tylko rush jak sa obj porozstawiane i jest wrecz idealnie - bardzo przemyslane dojscia, zawsze kilka sciezek do flankowania no i masa budynkow takze patrzcie duzo w gore bo to zazwyczaj sa najlepsze spoty do wgladu na mapke (dzwig ftw ![]() jesli mialbym dawac jakies tipy to jeden - od razu bierzcie enga z rurka albo montujcie noobtube, budynko-kryjowek jest cala masa i tuba albo rurka najszybciej wykurzycie kamperie ktorej troche na tych mapkach bedzie (poza wake bo jest otwarta) sharqi i gulf na razie debesciary, wake troche waskie gardla w rushu, karkand jest maksymalnie sandniggerowy tzn tynk i piasek leci na ryj nonstop bdb dlc, teraz tylko dopatchowac irnv i bedzie mozna przyjemnie pograc ; rehash starych rzeczy widze zaraz bedzie norma, niestety albo stety ten jest bardzo udany |
Autor: | Highlander [ 6 gru 2011, 22:15 ] |
Tytuł: | |
Sou napisał(a): W bf3 nie da się spawnkillować bo spawny są poza zasięgiem przeciwnej drużyny, sorry. W bf2 dało się wejść do bazy wroga i mu c4 na pojazdy popodkładać... jak ktoś płacze, że go spawnkillują to niech się spawnuje w swojej bazie i tyle.
Dobrze mistrzu i bede sprintowal 3 minuty by gdzies dobiec ;] dla mnie to wszystko wina, ze kazdy moze spawnowac sie na kazdym, to jest glupie akurat. w BF2 praktycznie nie bylo base rape, bo byly za to bany od adminow. Tu jakos nie zauwazylem. |
Autor: | Jackhammer [ 6 gru 2011, 22:21 ] |
Tytuł: | |
taka gra dzisiaj wlazłem do tanka i jak nooby nie potrafia go zniszczyc to siedziałem na poincie a oni ciagle sie spawnowali - po chwili bylo 18-0 (proximity scan mocno pomaga- gram zawsze na serverach hardcore) znefili noktowizje, znerfili fullauto - juz nie da sie tak łatwo zabijać gości na mid range |
Autor: | Morgul [ 6 gru 2011, 23:03 ] |
Tytuł: | |
Ja zagralem dwa razy i mialem problem z trafieniem ludzi w tym mid range, no kurde troszke imo przegieli. Mialem sytuacje ze strzelalem w plecy i ani razu nie trafilem seria. (nie pojawil sie ten magiczny X na ekranie), ani razu - wczesniej koles by padl w polowie magazynka. Pojedyncze strzaly tez jakby trudniej wchodza - latalem z f2000. |
Autor: | Sou [ 6 gru 2011, 23:12 ] |
Tytuł: | |
Highlander napisał(a): w BF2 praktycznie nie bylo base rape, bo byly za to bany od adminow
lol, smutne, to chyba jakies polskie serwery musialy byc:) EDIT: znalazlem cos lepszego http://www.youtube.com/watch?v=g5prH0Go ... -u#t=8m27s kick za uzywanie latarki:] Dobrze sa pojebani niektorzy, moze powinni swoja gre napisac?;] |
Autor: | Highlander [ 6 gru 2011, 23:32 ] |
Tytuł: | |
smutne serwery? a jaki sens gry z takim baserapem jak przeciwny team moze wejsc na spawn/do bazy przeciwnika i kampic? Zreszta fajnie jak byly zronicowane serwy, np. z zakazem granatnikow. Sam napisales, ze mozna bylo siedziec w bazie wroga, jaki w tym sens. |
Autor: | 4fr0 [ 6 gru 2011, 23:44 ] |
Tytuł: | |
Sou napisał(a): W bf3 nie da się spawnkillować bo spawny są poza zasięgiem przeciwnej drużyny, sorry. W bf2 dało się wejść do bazy wroga i mu c4 na pojazdy popodkładać... jak ktoś płacze, że go spawnkillują to niech się spawnuje w swojej bazie i tyle.
nie raz widziałem sytuacje jak ktoś amtrakiem ślepo napiżdżał w spawn z 'kilometra' i robił najwięcej fragów... |
Autor: | sula [ 6 gru 2011, 23:50 ] |
Tytuł: | |
Highlander napisał(a): smutne serwery? a jaki sens gry z takim baserapem jak przeciwny team moze wejsc na spawn/do bazy przeciwnika i kampic? Zreszta fajnie jak byly zronicowane serwy, np. z zakazem granatnikow.
Zgodzę się, też nie lubię chamskiego spawnkillu w FPS-ach. Przypominają mi się spawnrap-y z Enemy Territory, na serwerach na których nie było kickbana za to. Jak ktoś był doświadczony i miał timing dobrze ustawiony na moździeż to 9 na 10 razy ginąłeś w sekundzie respawnu jako, że respawny były na grupowym timerze. Bez sensu gra. |
Autor: | revange [ 7 gru 2011, 10:33 ] |
Tytuł: | |
Poprawili w tym patchu te crashe? Bo jeszcze nie sciagalem |
Autor: | Ravushimo [ 7 gru 2011, 10:45 ] |
Tytuł: | |
U mnie wczoraj nawet calkiem calkiem, ani razu gra nie wyleciala przy dolaczaniu (co przed patchem bylo norma ze 2-3 razy probowalem sie za 1 razem dolaczyc do serwera), ani razu w ciagu gry (co wczesniej tez mi sie raczej nie zdazalo). Moze to byc tez oczywiscie zbieg okolicznosci i dobry uklad planet bo jednak sporo osob ma te crashe dalej. |
Autor: | Sou [ 7 gru 2011, 11:44 ] |
Tytuł: | |
Morgul napisał(a): Ja zagralem dwa razy i mialem problem z trafieniem ludzi w tym mid range, no kurde troszke imo przegieli. Mialem sytuacje ze strzelalem w plecy i ani razu nie trafilem seria. (nie pojawil sie ten magiczny X na ekranie), ani razu - wczesniej koles by padl w polowie magazynka. Pojedyncze strzaly tez jakby trudniej wchodza - latalem z f2000.
Ja tam żadnej różnicy nie widzę w celowaniu. W patchnotes też nic nie pisali. Wydaje mi się że miałeś zły dzień albo lagi:p |
Autor: | Deshroom [ 7 gru 2011, 11:53 ] |
Tytuł: | |
full auto bardzo się zmieniło. G36C i F2000 praktycznie nie zabija z daleka jak ktoś nie umie puścić lewego klawisza myszy ![]() wcześniej kosiło prawie od niechcenia nawet na long, nawet zapomniałem że istnieje shortcut "V" |
Strona 132 z 295 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |