MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Grac, tylko w co?
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=27430
Strona 136 z 1098

Autor:  sula [ 7 kwi 2012, 12:22 ]
Tytuł: 

Dana napisał(a):
Cytuj:
Chodzi mi o to ,że CDPRed na tyle dobrze traktuje konsumentów Wieśka 2 ,że warto by wesprzeć go lepiej a nie via ruski klucz z którego pewne z 5 zł mają .


Jakie 5 złotych co ty gadasz. Wydawca ma płacone od sztuki, a nie sprzedanego egzemplarza.

Nie wchodząc w zbędne szczegóły , po prostu odezwał się we mnie normalnie śpiący głęboko w ciemnej jakini patriota , który za dobrą grę w dobrej cenie i bez dodatkowego płacenia za DLC i inne takie ,co jest w modzie - jest za tym ,żeby Wieśka 2 kupić jako polski klucz.

Na pewno zarabiają na tym dużo więcej ,choćby ze wzlęd na to ,że sami są wydawcą w Polsce ,a w Rosji ktoś inny jest. I wiem ,że nie dostają od każdej sprzedanej sztuki w real-time, tylko najczęściej dystrybutorzy kupują ileś tam sztuk kluczy idące w grube tysiące. Zresztą inne umowy też są , - no ,ale naprawdę o technikaliach nie ma co dyskutować imo.

Autor:  iniside [ 7 kwi 2012, 12:23 ]
Tytuł: 

Ravushimo napisał(a):
@iniside: no to sa klucze do gog'a z targowych kuponow na allegro po trzy dyszki ;] a czemu oficjalnie nie sprzedaja kluczy wlasnie do GoG'a przez taki gram.pl? mozesz zapytac i podzielic sie odpowiedzia ;]

Niestety. Nikt nic nie wie ;p

Autor:  Dana [ 7 kwi 2012, 12:26 ]
Tytuł: 

Po co mieliby sprzedawać kody przez gram jak mają grę na gogu ?

Autor:  sula [ 7 kwi 2012, 12:28 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Ravushimo napisał(a):
@iniside: no to sa klucze do gog'a z targowych kuponow na allegro po trzy dyszki ;] a czemu oficjalnie nie sprzedaja kluczy wlasnie do GoG'a przez taki gram.pl? mozesz zapytac i podzielic sie odpowiedzia ;]

Niestety. Nikt nic nie wie ;p

Bo GoG ma politykę jednakowej ceny na całym świecie.



Musielby albo tą politykę zmienić albo zrobić digital download / sklep na gram.pl osobny po prostu.

Autor:  iniside [ 7 kwi 2012, 12:28 ]
Tytuł: 

Dana napisał(a):
Po co mieliby sprzedawać kody przez gram jak mają grę na gogu ?

GoG to skelp międzynarodowy, wiec i ceny ma dostosowane do odpowiednich standardów.

Autor:  Dana [ 7 kwi 2012, 12:29 ]
Tytuł: 

Ale gram jest już osobną spółką, niezwiązaną z cdprojekt. Musieliby altruistycznie naliczać straty dla polskiego konsumenta.

Autor:  Mendol [ 7 kwi 2012, 12:33 ]
Tytuł: 

nie wszystko.
ale odpalilem wieska na pc, podobnie jak me3 i w te gry lepiej mi sie gra na konsoli i tyle :)
w bf3 gram na pc a nie na ps3 ;p

Autor:  Highlander [ 7 kwi 2012, 12:36 ]
Tytuł: 

bf3 akurat jest o wiele lepszy na pc, mimo ze gralem 22h ;p

Autor:  Mendol [ 7 kwi 2012, 12:48 ]
Tytuł: 

na konsoli tez gra sie calkiem zacnie, tylko niestety trzeba poswiecic duzo czasu zeby sie przyzwyczaic do sterowania i celowania.

Autor:  Atherius [ 7 kwi 2012, 13:17 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
nie wszystko.
ale odpalilem wieska na pc, podobnie jak me3 i w te gry lepiej mi sie gra na konsoli i tyle :)
w bf3 gram na pc a nie na ps3 ;p


To na pewno, bo choćby taki me3 nie ma obsługi pada na pc. ;/

Autor:  Aldatha [ 7 kwi 2012, 13:20 ]
Tytuł: 

polecam Pinnacle profiler , z moim padem wireless dziala przednio
calego ME 3 przeszedlem na padzie

Autor:  WithnesS [ 7 kwi 2012, 13:45 ]
Tytuł: 

@Dark Souls PC:
Nowi bossowie to Guardian of the Tomb i Black Dragon. Guardian of the tomb to ten concept art lwa co miał ogon skorpiona i chyba skrzydła jeżeli dobrze pamiętam.
Stawiam, że Black Dragon będzie w Valley of Drakes(Za bardzo nie ma gdzie go wcisnąć) lub Blighttown (była tam "arena" pusta z dragon scalem, ale wtedy trzeba by ją powiększyć, chyba że smoczek mały będzie)
Guardian wiadomo - Albo Tomb Of Giants albo jako replacement Pinwheela, który jest uznawany za najsłabszego bossa a przecież ma Rite of Kindling - To tak się nie godzi ;)

Autor:  Razoth [ 7 kwi 2012, 13:56 ]
Tytuł: 

Da się przejść Dark Souls na coop?

Autor:  WithnesS [ 7 kwi 2012, 14:00 ]
Tytuł: 

Da się, ale na konsoli trochę zachodu z tym było. Zapewne na PC to poprawią.

Autor:  Razoth [ 7 kwi 2012, 14:03 ]
Tytuł: 

A czy poziom trudności skaluje się odpowiednio? Tzn większe hp mobów/bossów, coś w ten deseń?

Autor:  Keii [ 7 kwi 2012, 14:07 ]
Tytuł: 

Razoth napisał(a):
A czy poziom trudności skaluje się odpowiednio? Tzn większe hp mobów/bossów, coś w ten deseń?

Jeśli jest tak samo jak w Demon's Souls, to nic się nie skaluje.

Autor:  goatguy [ 7 kwi 2012, 14:19 ]
Tytuł: 

Keii napisał(a):
Razoth napisał(a):
A czy poziom trudności skaluje się odpowiednio? Tzn większe hp mobów/bossów, coś w ten deseń?

Jeśli jest tak samo jak w Demon's Souls, to nic się nie skaluje.


Nie zauważyłem, żeby się skalowało. Zresztą w coopie gra jest dużo prostsza.

Autor:  warhameron [ 7 kwi 2012, 14:28 ]
Tytuł: 

http://www.kickstarter.com/projects/161 ... un-returns
Przy 1 mln gra 2 x większa poniekąd +inne bonusy. Bez problemu wbija tego mln a, a pewnie i 1,5 przekroczy jak nie 2.

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 7 kwi 2012, 14:38 ]
Tytuł: 

Trochę śmieszy mnie ta nagła popularność kickstarterów. Dajcie nam kase to może zrobimy fajną grę, a jak wyjdzie chujnia... no cóż sry.

Autor:  Mendol [ 7 kwi 2012, 14:40 ]
Tytuł: 

czy ja wiem czy prostsza.
na pewno bylo wieksza szansa na inwazje :)
ale jak sie we 2 odkrywalo nowy teren to nie bylo wcale tak hop siup :)

Strona 136 z 1098 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team