MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Bad Company 2 + Lista kontaktowa i status serwera w 1 poście
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=34864
Strona 137 z 190

Autor:  Robo [ 19 mar 2010, 15:05 ]
Tytuł: 

Te pierdolone stery od nvidii (196.75) zjebały mi 8800GT. Usunąłem je zaraz po tym jak pojawiły się pierwsze informacje o tym, że są wadliwe.. i tak już po chuju. Czytam sobie teraz forum nvidii, dużo tematów o tym, że ludziom się karty zjebały, a nvidia co ? Gówno, w dupie to ma :D Podejrzewam, że nawet nie ma szans na żadną reklamacje. To co odjebali to się w głowie nie mieści.

Autor:  Highlander [ 19 mar 2010, 15:08 ]
Tytuł: 

Aenima napisał(a):
przeciez jest podpisane...

chodzilo mi w sensie, ze nie widzialem, ale fajnie wyglada.

Autor:  Highlander [ 19 mar 2010, 16:42 ]
Tytuł: 

Bad Company 2 - Patched to R7
Mar 19 2010 15:12:36 by Killing
All servers are currently patching to the new server build just released by DICE (R7) this has quite a few fixes:

* Several common crash fixes. Especially those which have monitoring scripts that rely on the Remote Admin interface should see stability improvements.
* PunkBuster can send commands to Remote Admin interface (so �pb_sv_task 0 -1 <stuff to send to admin interface>� works)
* Veteran-rank handling corrected (it was broken in R6 and possibly earlier)
* Switched back to Release version of the low-level networking library; less debug output but higher performance
* Increased the initial server reconnection interval to 30+rand(30) seconds
* PB GUID generation is now based on EA account IDs (it used to be based on persona names)
* Added new command line options which allow providers to easily maintain server GUID's


Everyone will see their server restart as it patches so no need to worry.
Hopefully this version will help reduce the number of crashes everyone's been seeing :)

Autor:  Robo [ 19 mar 2010, 16:42 ]
Tytuł: 

Widze, że servery w R7 przechodzą, niby naprawili niektóre bugi, zobaczymy ;p

Autor:  redruM [ 19 mar 2010, 17:22 ]
Tytuł: 

Goatus napisał(a):
Ćwiczyłem trochę latanie heli na pustym serwerze, i mam pytanie:

Wie ktoś czy alternatywna broń heli (ze specjalizacji) to jest jakoś namierzana? Bo mi się czerwony kwadracik pokazał jak przy lockowaniu na zaznaczony cel z rpg, ale był kompletnie poza moją kontrolą (tzn pokazał się gdzieś z boku w randomowym miejscu)

Chyba że piechota najpierw musi cel tracerem oznaczyć i dopiero wtedy warto z tego strzelać?


jako pilot bierzesz alt perk i masz dodatkową broń dla heli - np hellfire missile dla apache'a, potem gunner (albo ktokolwiek z tracerem) traceruje ci jakiś pojazd (1wszy strzał z działka gunnera to tracer) a ty do niego strzelasz z alt fire i rozwalasz pojazd 1shotem

Autor:  Huba [ 19 mar 2010, 18:23 ]
Tytuł: 

Gunner tez ma jakis alt fire pod prawym, moze to ten trace?

Autor:  redruM [ 19 mar 2010, 18:35 ]
Tytuł: 

dunno, może coś mieć ale żeby gunner wypluł tracer to po prostu wali się serią i 1wszy srtrzał to zawsze tracer, żeby wystrzelić kolejny trzeba opróżnić mag - nie potrzeba alta do tego

btw słyszeliśce o bugu na jednej z map? nie wiem dokładnie której (port valdez może) ale chodzi o 1wszy crate na 1wszym obj :
rozwala sie nożem drabinę leżącą przy domku i rozwala to cały domek z MCOMem....lol much? :oops:

Autor:  Highlander [ 19 mar 2010, 19:17 ]
Tytuł: 

wrocil m1 garand oraz chyba lepsze hit detection.

Autor:  Delight908 [ 19 mar 2010, 22:16 ]
Tytuł: 

jestem team killerem :( dobrze ze tu nie odejmuje wiecej pkt za ROE :P maks 15 dostalem za kogos :P
no ale specjalnie to nie bylo :) jeszcze raz sry :D

Autor:  Robo [ 19 mar 2010, 22:28 ]
Tytuł: 

No zdarza się, ja zginąłem już od swoich nie wiem ile razy i chyba tylko Robal przeprosił :D W sumie to nie wiem jakim cudem mnie zabił, bo byłem jako pasażer w czołgu 4-osobowym.

Autor:  Delight908 [ 19 mar 2010, 22:36 ]
Tytuł: 

mi zawsze przypadkiem ktos wejdzie na linie strzalu :P albo odruchowo, jak ktos na mnie "wlatuje" to idzie fire

Autor:  Robo [ 19 mar 2010, 22:50 ]
Tytuł: 

A no.. żeby nie było.. jeszcze Goatus przeprosił ;) No ale zdarza się to dość często.. bywa.

Autor:  Highlander [ 19 mar 2010, 23:29 ]
Tytuł: 

roball to epic teamkiller ;d

Autor:  Marti [ 19 mar 2010, 23:35 ]
Tytuł: 

Delight908 napisał(a):
mi zawsze przypadkiem ktos wejdzie na linie strzalu :P albo odruchowo, jak ktos na mnie "wlatuje" to idzie fire

ta dzis tak dostalem od Ciebie seryjka w ryja,dobrze ,ze atm medykiem gram to sie poskladalem jakos ;D

Autor:  Highlander [ 19 mar 2010, 23:49 ]
Tytuł: 

Arcybla zrozum, jest TK wlaczone, wiec nie strzelaj przez czlonkow druzyny. Nie lubia takze jak po nich jezdzisz czolgiem, skuterem, quadem itp. Ten noz w moja strone tez nie byl fajny do tego nie wskrzesiles mnei bedac medykiem. Ogarnij sie ;d Nie umawiajmy sie, ze robisz to przypadkowo, bo sie nie nauczysz. Twoja druzyna jest oznaczona na zielono - squad, niebiesko reszta teamu ;d

Autor:  Robo [ 19 mar 2010, 23:55 ]
Tytuł: 

Ja miałem jedną taką sytuacje, chyba na Zgredzie. Zrespawnowałem się, jakiś koleś z teamu zaczął do niego strzelać przez pomyłke, to tak się wystraszyłem, że Zgred dostał całą serie :D

Autor:  Goatus [ 20 mar 2010, 00:03 ]
Tytuł: 

Robo napisał(a):
A no.. żeby nie było.. jeszcze Goatus przeprosił ;) No ale zdarza się to dość często.. bywa.


Nom na gromie dzisiaj miałem jakąś pechową serię :cry: . Chyba 3+ team kille zrobiłem, 2 razy ktoś między mnie, a przeciwnika wlazł w pechowym momencie, a raz po spawnie zobaczyłem kogoś przed nosem i zanim w ogóle zdążyłem pomyśleć to odruchowo mu jednym pociskiem pięknego headshota wpakowałem, szkoda że takie mi się na przeciwnikach nie trafiają >.>

Edit: No i zdarza się że granat pośle tam gdzie mi się wydaje że przeciwnika widziałem, a ktoś z teamu zdecyduje się podbiec tam, no ale to już nie moja wina biorąc pod uwagę że granat jest oznaczony, a postać się drze przy rzucie.

Dalej strasznie mało ludzi daje attack/defend order :(

High strasznie się miotałeś po mapie jak z tobą w składzie latałem ;)

Autor:  Highlander [ 20 mar 2010, 00:22 ]
Tytuł: 

gadalem na ts o bzdurach i sporo alt tabowalem wtedy ;] to attack/defend order... czemu czasem nie dziala? -.-

Autor:  Delight908 [ 20 mar 2010, 09:10 ]
Tytuł: 

H1gh ja rozumiem wszystko, nawet to, ze na serwie Gromu sa lagi i opoznienia po 2 sekundy. Rozumiem tez to ze kiedy mi gra zaczyna plywac ni chuja nie wiem co sie dzieje i nie mam czasu patrzec na minimape czy to swoj czy nie xd anyway to tylko gra, 4 fun :)

no offence :)

Autor:  McMaster [ 20 mar 2010, 10:06 ]
Tytuł: 

Delight908 napisał(a):
mi zawsze przypadkiem ktos wejdzie na linie strzalu :P albo odruchowo, jak ktos na mnie "wlatuje" to idzie fire


Ja tam wole grac na serverach z wylaczonym friendly fire, wtedy mozna naparzac na maksa, heh

Strona 137 z 190 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team