MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Wiedźmin 3
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=42461
Strona 139 z 212

Autor:  TobiAlex [ 24 maja 2015, 20:26 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

Sobtainer napisał(a):
Mówisz o tym ze strony http://www.nexusmods.com/witcher3/mods/ ... w%3D&pUp=1 ??

Przecież to wygląda jak totalna sraczka................. gamma jest przerośnięta totalnie, wszystko co jest czarne jest ciemno szare.


Zrobiłeś takie ustawienia jak on proponuje?

Autor:  Sobtainer [ 24 maja 2015, 20:28 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

Własnie doczytalem koncowke, zaraz sprawdze.

Autor:  Nyx [ 24 maja 2015, 20:30 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

Sobtainer napisał(a):
Nyx napisał(a):
Wyglada dobrze, standardowe kolory sa zbyt cukierkowe


Nie zgodzę się. Te modyfikacje są fajne na screenach, na 4k monitorach i w odległości 4m od ekranu. Mam skalibrowany monitor Spyderem 4, kolory są zajebiste i te modyfikacje nawet pasek HP w lewym górnym rogu robią brązowy prawie/bordowy. Wygląda to okropnie.


Yep wyglada dobrze na 110' Ekranie

Autor:  Sobtainer [ 24 maja 2015, 20:44 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

@Tobi

Kurdę to jest za niebieskie dalej, nie kumam tego moda.

http://static-8.nexusmods.com/15/mods/9 ... 406914.jpg

Zobacz sobie pasek HP, żenada jak chuj. Olewam tego moda cieplutkim.

Autor:  Kelebglin [ 24 maja 2015, 20:50 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

i jak dla mnie za duże ziarno/ ostrość, a zrobiłem jak koleś napisał, no jeszcze trochę im brakuje do dobrego efektu,,

Autor:  Razoth [ 24 maja 2015, 21:13 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

Niezłomnego piania na temat gry ciąg dalszy, tym razem muzyka.

Pominę już fakt, że jak na bagnach walczyłem i włączały mi się te Percivalowe słowiańskie motywy to miałem gamingowy orgazm za orgazmem.

Ale jak już przy wykonywaniu jednego questa (wypytywanie dziewczyn o Jaskra) pojechałem tak koło południa na te osiedle z chatkami w Novigradzie i w świetle słońca włączył się taki spokojny utwór z anielskimi wokalami, to się autentycznie w czasy dzieciństwa przeniosłem.

Kurwa jaki klimat.

Niestety ziarno goryczy wskoczyło jak Priscilla zaczęła śpiewać w tawernie. Osoba odpowiedzialna za montaż dźwiękowy albo była wtedy naćpana jak to składała, albo coś u nich w silniku uniemożliwiło normalne zrobienie tej sceny jak Bóg przykazał. Szkoda, bo utwór klimatyczny.

Autor:  zaboleq [ 24 maja 2015, 21:19 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

Dla mnie z tych wszystkich konfigów istnieją tylko 3.

K-putte:
http://sfx.thelazy.net/games/preset/3691/
Reality:
http://sfx.thelazy.net/games/preset/3700/

I ten http://pastebin.com/KGPDrrP7#
Chyba Stobek go wklejał.

Reszta albo ma zjebaną saturację/ziarnistośc/kolory albo wszystko jest szare i nijakie.

Autor:  EloNis [ 24 maja 2015, 21:30 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

Mnie się ten EFX zajebiście podoba. Jeśli liczycie na jakieś fajerwerki to muszę was rozczarować, nie zmieni się palety kolorów w grze SweetFXem bez zmiany palety kolorów w interfejsie i HUDzie, na takie fajerwerki trzeba poczekać aż ENB wyjdzie (ale znowu kto będzie miał na tyle potężną maszynę żeby to ucisnąć :P) Sprawdzałem kilka persetów, ale ten jest najlepszy w mojej skromnej ocenie i dla mojego gustu. Rzeczywiście przybliża grę do tego co było pokazywane w 2013 pod względem kolorystyki, sama gra wygląda bardzo realistycznie, kolory są fajnie wyprane i pasują do klimatu wieśka. Jak gram na tym persecie to mam wrażenie, że kolorystyka bardzo przybliżona jest do tej z W2, która mi się bardzo podobała. No i kurwa, jak jest deszcz to nie jest ciemno jak w nocy jak w przypadku w/w persetów.

Autor:  Yuurei [ 24 maja 2015, 21:42 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

To ciekawe z tą ciemnością, bo na PS4 dla mnie jest ogólnie za jasno. W nocy jest widno, jak jest burza to się robi nieco ciemniej. Najciemniej chyba miałem w Velen w jaskini Wilkołaka. Spodziewałem się, że chodzenie nocą po lesie to będzie wpadanie na drzewa i bez pochodni lub kota się nie obejdzie, a tak noc od dnia różni to co świeci/błyszczy na niebie i inna paleta barw. Ale z drugiej strony to wiedźmak, oni w nocy widzą dobrze, jak koty ;)

Co do palety barw to nie mam o co się przyczepić, te screeny z modów albo przeostrzone, albo atakują zbyt wielką szarością. IMHO to co jest domyślnie w W3 jest bardzo w porządku, ale to też gusta i percepcja świata.

Autor:  TobiAlex [ 24 maja 2015, 21:46 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

Na PS4 wystarczy ustawić pełne kolory RGB (a nie auto). I każda gra wygląda o wiele, wiele lepiej (ot taki pseudo SweetFX ;-) Mało kto o tym wie / zmienia to ustawienie.

Autor:  Sobtainer [ 24 maja 2015, 22:30 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

Ja pierdole, po 25h gry, wjechałem do Novigradu i ominąłem główne wejście, jadę sobie koniem, głośniki na maxa i sikam pod siebie widokami. Gra jest przekozacka, co to by było jakby nie dali tego downgrade'a to ja nie wiem...

Autor:  Sobtainer [ 24 maja 2015, 22:40 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

Obrazek

Autor:  Senex [ 24 maja 2015, 22:53 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

EloNis napisał(a):
Udźwig zwiększają juki, a nie siodło. W Novigradzie, chyba koło banku Vivaldiego na placyku, jest kupiec który sprzedaje juki zwiększające udźwig o 100.

Jebłem się, Elonis ma rację. Chodziło o juki.

Autor:  Sobtainer [ 25 maja 2015, 00:51 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

Własnie miałem cut scenke z Jaskrem, nie wiem kto to miał z Was ale! ta gra własnie powinna wygląda jak na tej scence :D jest chyba renderowana filmowo, ale nie ukrywam zdeczka zamuliło mi ekran, albo to różnica 60 vs 29.97 filmowe FPS, albo rzeczywiście była to grafika in game, wygląda obłędnie:

http://i.imgur.com/H0dJmvC.jpg
http://i.imgur.com/mlht98N.jpg
http://i.imgur.com/kqzSF2j.jpg

Autor:  candidoser [ 25 maja 2015, 05:59 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

To nie jest Jaskier...




W ogole do Zamachowskiego niepodobny.

Autor:  Mark24 [ 25 maja 2015, 07:13 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

cat czy griffin set?
który lepszy?

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 25 maja 2015, 07:37 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

A rozumiesz choć troche mechanikę w tej grze? Nie ma lepszy/gorszy, kwestia buildu.

Autor:  Mark24 [ 25 maja 2015, 07:41 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

łał rozumieć mechanikę w Wieśku :lol:

to który z nich bardziej pod melee się nadaje? Zresztą zobacze który ładniejszy.

Btw. głupi quest poboczny na secik armorka i jest epicko. Jaskinia robi wrażenie i dwa guardiany na które trzeba uważać.

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 25 maja 2015, 09:07 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

Obalałeś teorię względności, a teraz problem z dopasowaniem opisów na itemkach i skilach? No Mareczek, nie poznaję. Czyżby za trudne jednak dla konsolowców?

Autor:  Kaban [ 25 maja 2015, 09:10 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

Mark24 napisał(a):
łał rozumieć mechanikę w Wieśku :lol:

to który z nich bardziej pod melee się nadaje? Zresztą zobacze który ładniejszy.

Btw. głupi quest poboczny na secik armorka i jest epicko. Jaskinia robi wrażenie i dwa guardiany na które trzeba uważać.


Wydaje mi się, że im lżejszy set, tym bardziej nastawiony na posługiwanie się znakami. Ciężkie zbroje, jak set niedźwiedzia, mocno obniżają regenerację wytrzymałości.

I mechanika w wieśku jest akurat całkiem fajnie rozbudowana.

Strona 139 z 212 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team