MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Wiedźmin 3 https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=42461 |
Strona 139 z 212 |
Autor: | TobiAlex [ 24 maja 2015, 20:26 ] |
Tytuł: | Re: Wiedźmin 3 |
Sobtainer napisał(a): Mówisz o tym ze strony http://www.nexusmods.com/witcher3/mods/ ... w%3D&pUp=1 ?? Przecież to wygląda jak totalna sraczka................. gamma jest przerośnięta totalnie, wszystko co jest czarne jest ciemno szare. Zrobiłeś takie ustawienia jak on proponuje? |
Autor: | Sobtainer [ 24 maja 2015, 20:28 ] |
Tytuł: | Re: Wiedźmin 3 |
Własnie doczytalem koncowke, zaraz sprawdze. |
Autor: | Nyx [ 24 maja 2015, 20:30 ] |
Tytuł: | Re: Wiedźmin 3 |
Sobtainer napisał(a): Nyx napisał(a): Wyglada dobrze, standardowe kolory sa zbyt cukierkowe Nie zgodzę się. Te modyfikacje są fajne na screenach, na 4k monitorach i w odległości 4m od ekranu. Mam skalibrowany monitor Spyderem 4, kolory są zajebiste i te modyfikacje nawet pasek HP w lewym górnym rogu robią brązowy prawie/bordowy. Wygląda to okropnie. Yep wyglada dobrze na 110' Ekranie |
Autor: | Sobtainer [ 24 maja 2015, 20:44 ] |
Tytuł: | Re: Wiedźmin 3 |
@Tobi Kurdę to jest za niebieskie dalej, nie kumam tego moda. http://static-8.nexusmods.com/15/mods/9 ... 406914.jpg Zobacz sobie pasek HP, żenada jak chuj. Olewam tego moda cieplutkim. |
Autor: | Kelebglin [ 24 maja 2015, 20:50 ] |
Tytuł: | Re: Wiedźmin 3 |
i jak dla mnie za duże ziarno/ ostrość, a zrobiłem jak koleś napisał, no jeszcze trochę im brakuje do dobrego efektu,, |
Autor: | Razoth [ 24 maja 2015, 21:13 ] |
Tytuł: | Re: Wiedźmin 3 |
Niezłomnego piania na temat gry ciąg dalszy, tym razem muzyka. Pominę już fakt, że jak na bagnach walczyłem i włączały mi się te Percivalowe słowiańskie motywy to miałem gamingowy orgazm za orgazmem. Ale jak już przy wykonywaniu jednego questa (wypytywanie dziewczyn o Jaskra) pojechałem tak koło południa na te osiedle z chatkami w Novigradzie i w świetle słońca włączył się taki spokojny utwór z anielskimi wokalami, to się autentycznie w czasy dzieciństwa przeniosłem. Kurwa jaki klimat. Niestety ziarno goryczy wskoczyło jak Priscilla zaczęła śpiewać w tawernie. Osoba odpowiedzialna za montaż dźwiękowy albo była wtedy naćpana jak to składała, albo coś u nich w silniku uniemożliwiło normalne zrobienie tej sceny jak Bóg przykazał. Szkoda, bo utwór klimatyczny. |
Autor: | zaboleq [ 24 maja 2015, 21:19 ] |
Tytuł: | Re: Wiedźmin 3 |
Dla mnie z tych wszystkich konfigów istnieją tylko 3. K-putte: http://sfx.thelazy.net/games/preset/3691/ Reality: http://sfx.thelazy.net/games/preset/3700/ I ten http://pastebin.com/KGPDrrP7# Chyba Stobek go wklejał. Reszta albo ma zjebaną saturację/ziarnistośc/kolory albo wszystko jest szare i nijakie. |
Autor: | EloNis [ 24 maja 2015, 21:30 ] |
Tytuł: | Re: Wiedźmin 3 |
Mnie się ten EFX zajebiście podoba. Jeśli liczycie na jakieś fajerwerki to muszę was rozczarować, nie zmieni się palety kolorów w grze SweetFXem bez zmiany palety kolorów w interfejsie i HUDzie, na takie fajerwerki trzeba poczekać aż ENB wyjdzie (ale znowu kto będzie miał na tyle potężną maszynę żeby to ucisnąć ![]() |
Autor: | Yuurei [ 24 maja 2015, 21:42 ] |
Tytuł: | Re: Wiedźmin 3 |
To ciekawe z tą ciemnością, bo na PS4 dla mnie jest ogólnie za jasno. W nocy jest widno, jak jest burza to się robi nieco ciemniej. Najciemniej chyba miałem w Velen w jaskini Wilkołaka. Spodziewałem się, że chodzenie nocą po lesie to będzie wpadanie na drzewa i bez pochodni lub kota się nie obejdzie, a tak noc od dnia różni to co świeci/błyszczy na niebie i inna paleta barw. Ale z drugiej strony to wiedźmak, oni w nocy widzą dobrze, jak koty ![]() Co do palety barw to nie mam o co się przyczepić, te screeny z modów albo przeostrzone, albo atakują zbyt wielką szarością. IMHO to co jest domyślnie w W3 jest bardzo w porządku, ale to też gusta i percepcja świata. |
Autor: | TobiAlex [ 24 maja 2015, 21:46 ] |
Tytuł: | Re: Wiedźmin 3 |
Na PS4 wystarczy ustawić pełne kolory RGB (a nie auto). I każda gra wygląda o wiele, wiele lepiej (ot taki pseudo SweetFX ![]() |
Autor: | Sobtainer [ 24 maja 2015, 22:30 ] |
Tytuł: | Re: Wiedźmin 3 |
Ja pierdole, po 25h gry, wjechałem do Novigradu i ominąłem główne wejście, jadę sobie koniem, głośniki na maxa i sikam pod siebie widokami. Gra jest przekozacka, co to by było jakby nie dali tego downgrade'a to ja nie wiem... |
Autor: | Sobtainer [ 24 maja 2015, 22:40 ] |
Tytuł: | Re: Wiedźmin 3 |
![]() |
Autor: | Senex [ 24 maja 2015, 22:53 ] |
Tytuł: | Re: Wiedźmin 3 |
EloNis napisał(a): Udźwig zwiększają juki, a nie siodło. W Novigradzie, chyba koło banku Vivaldiego na placyku, jest kupiec który sprzedaje juki zwiększające udźwig o 100. Jebłem się, Elonis ma rację. Chodziło o juki. |
Autor: | Sobtainer [ 25 maja 2015, 00:51 ] |
Tytuł: | Re: Wiedźmin 3 |
Własnie miałem cut scenke z Jaskrem, nie wiem kto to miał z Was ale! ta gra własnie powinna wygląda jak na tej scence ![]() http://i.imgur.com/H0dJmvC.jpg http://i.imgur.com/mlht98N.jpg http://i.imgur.com/kqzSF2j.jpg |
Autor: | candidoser [ 25 maja 2015, 05:59 ] |
Tytuł: | Re: Wiedźmin 3 |
To nie jest Jaskier... W ogole do Zamachowskiego niepodobny. |
Autor: | Mark24 [ 25 maja 2015, 07:13 ] |
Tytuł: | Re: Wiedźmin 3 |
cat czy griffin set? który lepszy? |
Autor: | Tor-Bled-Nam [ 25 maja 2015, 07:37 ] |
Tytuł: | Re: Wiedźmin 3 |
A rozumiesz choć troche mechanikę w tej grze? Nie ma lepszy/gorszy, kwestia buildu. |
Autor: | Mark24 [ 25 maja 2015, 07:41 ] |
Tytuł: | Re: Wiedźmin 3 |
łał rozumieć mechanikę w Wieśku ![]() to który z nich bardziej pod melee się nadaje? Zresztą zobacze który ładniejszy. Btw. głupi quest poboczny na secik armorka i jest epicko. Jaskinia robi wrażenie i dwa guardiany na które trzeba uważać. |
Autor: | Tor-Bled-Nam [ 25 maja 2015, 09:07 ] |
Tytuł: | Re: Wiedźmin 3 |
Obalałeś teorię względności, a teraz problem z dopasowaniem opisów na itemkach i skilach? No Mareczek, nie poznaję. Czyżby za trudne jednak dla konsolowców? |
Autor: | Kaban [ 25 maja 2015, 09:10 ] |
Tytuł: | Re: Wiedźmin 3 |
Mark24 napisał(a): łał rozumieć mechanikę w Wieśku ![]() to który z nich bardziej pod melee się nadaje? Zresztą zobacze który ładniejszy. Btw. głupi quest poboczny na secik armorka i jest epicko. Jaskinia robi wrażenie i dwa guardiany na które trzeba uważać. Wydaje mi się, że im lżejszy set, tym bardziej nastawiony na posługiwanie się znakami. Ciężkie zbroje, jak set niedźwiedzia, mocno obniżają regenerację wytrzymałości. I mechanika w wieśku jest akurat całkiem fajnie rozbudowana. |
Strona 139 z 212 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |