MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Star Wars: The Old Republic
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=30312
Strona 140 z 203

Autor:  Teo [ 20 lis 2011, 00:26 ]
Tytuł: 

Enhu napisał(a):
Co chcieli byście wiedzieć? w miarę mojego dostępu do gry i dobicia do 14 poziomu jedi knightem (dual saber, sentinel) mogę się podzielić jakimiś wrażeniami

czy po tygodniu gry to się nie znudzi ? :)

Autor:  Enhu [ 20 lis 2011, 00:31 ]
Tytuł: 

embe napisał(a):
czy po tygodniu gry to się nie znudzi ? :)


myślę, że raczej nie




szkoda tylko, że crafting samym sposobem craftu przypomina WoW'a a nie Swg :/

Autor:  Arturnik [ 20 lis 2011, 01:03 ]
Tytuł: 

Prot napisał(a):
@Arturnik
A co jeśli chodzi o zarzuty, że gra jest strasznie liniowa jak na mmo? Czytałem sporo opinii, że nie czuje się jakby to był otwarty świat, jest gorzej nawet porównując do wowa, wczytywanie pomiędzy kolejnymi krainami czy lokacjami, i ogólnie raczej klaustrofobicznie.
Jak dla mnie zapłacić te 30% więcej też robi różnicę i ciągle się waham czy zamówić, a z moim netem nie mam szans żeby ściągnąć te 36 giga w nawet w kilka dni i zagrać w weekend.


Nie za bardzo rozumiem wiekszosci zarzutow :<

Świat jest otwarty jak najbardziej - nawet przejście do "instancji" bardzo mi się podoba w ToR, tu przykład jak to wygląda (takie niebieskie pole siłowe na drzwiach) - http://i.imgur.com/fuNsD.jpg , przez co wchodzisz normalnie i masz cos takiego bez zadnego wczytywania - http://i.imgur.com/HWcaP.jpg

Jedyne wczytywanie jakie mamy w grze to pomiedzy planetami/stacjami kosmicznymi, ale na tych spedzamy po kilka godzin.

Co do liniowosci - kazdy quest mozesz zrobic na wiele sposobow i jego konsekwencje sa inne - moze to byc inna nagroda, quest od innej osoby, albo odeslanie do zupelnie innego quest huba - o punktach light/dark i affection dla companionow nie wspominajac

Na 1 screenie zaznaczylem w gornym lewym rogu mozna liczbe graczy znajdujaca sie na danej lokacji/planecie, z tego co wiem nie ma zadnych instancji wiec ciezko mowic o zamknietej grze :<

Autor:  Kabraxis [ 20 lis 2011, 01:24 ]
Tytuł: 

O otwatrosc swiata to chyba chodzi tu bardziej o wielkosc zon/planet i ich "otwartosc". Czy sa to duze otwarte zony dostepne calkowicie czy jakies korytarze stwarzajaca wrazenie otwartosci itp...
Czy istnieje exploracja, odkrywanie mapy, miejscowki niezwiazane z questami do odkrycia, jakies moze puzzle i zagadnki ala RIFT itd?

No i czy sa jakies fajne miejscowki? Wiem ze to SW i dla fana napewno sa ale porownam z WoW.. .czy sa takie miejsca ktore na 100% "zapisza sie" w pamieci graczy jak np. Blackrock Mountain czy STV albo Hillsbrad?
Bo srsly na filmikach wyglada to slabo pod tym wzgledem.


A o linearnosc to moim zdaniem chodzi o to nie czy mozna jednego questa zrobic na pare sposobow tylko czy np. jest wiele sciezek questowych roznych rownoczesnie, czy na danym przedziale levelowym (np.30-40) mozna wybierac gdzie sie chce leciec i questowac (czy leci sie sznurkiemprzez planety jak przez zony w RIFT).
Next: jakwyglada quest progress? Czy tak jak np. w Vanilla WoW gdzie chainy potrafily rzucac cie po swiecie a zony byly wlasnei "nielinearne" czy RIFT/WOTLK/CATA style gdzie przez cala gre i przez kazda zone lecisz po sznurku i w z gory ustalonej kolejnosci.

O takie rzeczy chodzi a nie o kolor pola silowego i ilosc ludzi w zonie.
Ogolnie chodzi o to czy jest to choc troche MMO czy tylko coop RPG do przejscia po sznurku jak single cRPG - raz i widziales all (choc teraz juz nawet MMO tak wygladaja - RIFT i WOW naprzyklad.. LOTRO w sumie tez.).

NO i jak z wielkoscia gry ogolna? Swiat duzy? Zajmuje to ponad 20GB... Widac to ingame wogole czy 3/4 to voiceovery? Gra rozbudowana jesli chodzi o staty/itemizacje czy WoW style z 4 statami na krzyz i skomplikowaniem na poziomie kolka i krzyzyk? Jak craft? wiem ze Click & forget ale moze choc "fajnoscia" i rozbudowniem daje rade? Da sie robic fajne rzeczy czy tylko gear ktory wyrzucasz po 2 dniach i potki?

NApiszcie cos wiecej o tej grze kurna a nie kolor pola silowego lolz. :P

Autor:  Kole0 [ 20 lis 2011, 01:25 ]
Tytuł: 

http://pl.twitch.tv/towelliee - jakis random stream.

biednie w chuj to wyglada.

Autor:  sula [ 20 lis 2011, 02:13 ]
Tytuł: 

Kole0 napisał(a):
http://pl.twitch.tv/towelliee - jakis random stream.

biednie w chuj to wyglada.

No wygląda jak typowy Themepark, tylko, że odpicowany i pewnie ze sporą ilością contentu na start, ale no nic ściągne i pogram za tydzień to się sam przekonam, bo nie chcę mi się oglądać tych streamów nie wiadomo ile.

Raczej nie kupię, ale nie ze względu na cenę, bo akurat box+abo bez IS to mi najbardziej pasuje do mmorpg, ale właśnie dlatego, że nie chcę kolejnego zwykłego themeparka chyba.

No chyba, że mnie gra zaskoczy w tym stress teście / preview czy co to ma tam być :/

Autor:  kapra L [ 20 lis 2011, 04:12 ]
Tytuł: 

Enhu napisał(a):
Coruscant wygląda genialnie

Tatooine jest zajebiscie pokazane(jesli lubi sie pustkowie :) ) i tam to juz raczej w grupie (open pvp) poruszanie sie samemu zle sie konczy.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Balmorra
Obrazek

Autor:  Enhu [ 20 lis 2011, 06:25 ]
Tytuł: 

Kabraxis napisał(a):
NO i jak z wielkoscia gry ogolna? Swiat duzy? Zajmuje to ponad 20GB... Widac to ingame wogole czy 3/4 to voiceovery?


4.93gb to wszystkie dźwięki z gry a 13.1gb to tekstury, na resztę odpowiem jak wstanę :wink:

Autor:  Spyke [ 20 lis 2011, 09:08 ]
Tytuł: 

Grafika dupy nie urywa.

Autor:  iniside [ 20 lis 2011, 09:28 ]
Tytuł: 

http://pl.twitch.tv/jerleminara
Sith Sorcerer.

Autor:  Bloodleaf [ 20 lis 2011, 11:26 ]
Tytuł: 

A jak to jest z klasami, wybiera się na 10tym levelu "rozwinięcie", można potem jak to było w TB kiedyś cofnąć do postaci przed wyborem i wybrać inne czy nie?

Autor:  Pocieszny [ 20 lis 2011, 11:27 ]
Tytuł: 

Spyke napisał(a):
Grafika dupy nie urywa.


Juz byly takie co urywaly (aoc w dniu premiry) i kazdy wie jak to sie konczylo nawet na high endowych sprzetach

Autor:  Pocieszny [ 20 lis 2011, 11:29 ]
Tytuł: 

takie 3min assasina w PvP , czuc moc i rozkurw :D

Daj ktos wkoncu linka do klienta :X

Autor:  Enhu [ 20 lis 2011, 11:46 ]
Tytuł: 

Kabraxis napisał(a):
O otwatrosc swiata to chyba chodzi tu bardziej o wielkosc zon/planet i ich "otwartosc". Czy sa to duze otwarte zony dostepne calkowicie czy jakies korytarze stwarzajaca wrazenie otwartosci itp...


duże otwarte zony dostępne całkowicie

Kabraxis napisał(a):
Czy istnieje exploracja, odkrywanie mapy, miejscowki niezwiazane z questami do odkrycia, jakies moze puzzle i zagadnki ala RIFT itd?


tak, cała mapa na początku zakryta jest 'fog of war' i stopniowo ją dopiero odkrywasz, ja na coruscant znalazłem leżący holocron który dodał mi jakieś tam statystyki chociaż nie wiem czy można to nazwać puzzlem, chociaż pewnie przy questach są

Kabraxis napisał(a):
No i czy sa jakies fajne miejscowki? Wiem ze to SW i dla fana napewno sa ale porownam z WoW.. .czy sa takie miejsca ktore na 100% "zapisza sie" w pamieci graczy jak np. Blackrock Mountain czy STV albo Hillsbrad?
Bo srsly na filmikach wyglada to slabo pod tym wzgledem.


parę takich rzeczy się znajdzie - nie będę spoilerował

Kabraxis napisał(a):
A o linearnosc to moim zdaniem chodzi o to nie czy mozna jednego questa zrobic na pare sposobow tylko czy np. jest wiele sciezek questowych roznych rownoczesnie, czy na danym przedziale levelowym (np.30-40) mozna wybierac gdzie sie chce leciec i questowac (czy leci sie sznurkiemprzez planety jak przez zony w RIFT).
Next: jakwyglada quest progress? Czy tak jak np. w Vanilla WoW gdzie chainy potrafily rzucac cie po swiecie a zony byly wlasnei "nielinearne" czy RIFT/WOTLK/CATA style gdzie przez cala gre i przez kazda zone lecisz po sznurku i w z gory ustalonej kolejnosci.


nie doszedłem jeszcze do posiadania własnego statku, ale z tego co wiem można sobie wolno latać pomiędzy planetami, jest jeden główny chain quest i za każdym razem zbiera się jakieś poboczne - a to uratowanie syna jakiejś laski a to pomoc przy zbiorach, i tak jest taka tendencja że questa dostaje się po jednej stronie mapki i trzeba cisnąć na drugą żeby go zrobić mordując po drodze hordę npców

Kabraxis napisał(a):
O takie rzeczy chodzi a nie o kolor pola silowego i ilosc ludzi w zonie.
Ogolnie chodzi o to czy jest to choc troche MMO czy tylko coop RPG do przejscia po sznurku jak single cRPG - raz i widziales all (choc teraz juz nawet MMO tak wygladaja - RIFT i WOW naprzyklad.. LOTRO w sumie tez.).


nie doszliśmy tak daleko - dwie pierwsze planety to cały czas 'noob zona'

Kabraxis napisał(a):
Gra rozbudowana jesli chodzi o staty/itemizacje czy WoW style z 4 statami na krzyz i skomplikowaniem na poziomie kolka i krzyzyk? Jak craft? wiem ze Click & forget ale moze choc "fajnoscia" i rozbudowniem daje rade? Da sie robic fajne rzeczy czy tylko gear ktory wyrzucasz po 2 dniach i potki?


itemizacja przypomina kotora, niektóre ciuchy (jak się np dobrze je craftnie) można rozebrać i włożyć w nie np underlayer czy jakieś inne elementy, tak samo z bronią - w niej jest kryształ który daje nie tylko kolor pociskom ale i jakiś dodatkowy patent np ileś procent na stunn - jak w kotorze, mają też niektóre rzeczy dodatkowe statystyki jeszcze. Przy 10 poziomie odblokowałem drzewko z abilities i z tego co zauważyłem to bardzo duże znaczenie będzie miało w co się punkty wpakowało, co do statów się nie wypowiem ponieważ nie przeglądałem dokładnie karty postaci. W ciuchach ze sklepu na 14 poziomie miałem o 70 pancerza więcej ale o 500 mniej życia (1400), za to w ciuchach z questów miałem o 70 pancerza mniej a życia aż 1900. Crafted itemy wydają się być lepsze od tych ze zwykłych questów, gdyż w porównaniu z nimi dawały więcej pancerza oraz statystyk + miały opcje do upgrade.

edit:

co do statystyk to są takie

Strength
---- Melee Damage
---- Glance Absorption

Agility
---- Ranged Damage
---- Ranged Critical

Endurance
---- Health
---- Health Regeneration

Cunning
---- Tech Damage
---- Tech Critical

Willpower
---- Elemental Damage Reduction
---- Internal Damage Reduction

Presence
---- Healing
---- Companion Health
---- Companion Damage

Autor:  Teo [ 20 lis 2011, 13:15 ]
Tytuł: 

1. To może inaczej, sam świat w grze pozwala na spacerowanie sobie i szukanie zajęcia czy mamy już wszystko zaplanowane w hubach questowych i sam świat sprowadza się do tego że przemieszamy go wyłącznie po to by wykonać jakieś questy ?

W przypadku swtor nie uważam by otwartość świata była decydująca, dla mnie może to być nawet multi i zamknięte zony ale by reszta miała ręce i nogi.

2. Czy grając idziemy po sznureczku fabuły z możliwościami wyborów, czy jest to zrobione bardziej swobodnie i nie jest jedyną rzeczą, którą musimy w grze robić ?

3. Czy gra jest jak zrobiona że po premierze będzie tylko jedyny cel w grze, czyli napieprzanie z lvl i ciągniecie questów do momentu osiągnięcia "endgame" ?

4. Czy już coś więcej wiadomo na temat jak ma wyglądać "endgame" czyli to co opowiadało bioware odnośnie ciągłego rozbudowywania fabuły, na która wpływa ma gracz co spowoduje że znany nam typowy wow style endgame nie istnieje ?

Autor:  Enhu [ 20 lis 2011, 13:25 ]
Tytuł: 

embe napisał(a):
1. To może inaczej, sam świat w grze pozwala na spacerowanie sobie i szukanie zajęcia czy mamy już wszystko zaplanowane w hubach questowych i sam świat sprowadza się do tego że przemieszamy go wyłącznie po to by wykonać jakieś questy ?

W przypadku swtor nie uważam by otwartość świata była decydująca, dla mnie może to być nawet multi i zamknięte zony ale by reszta miała ręce i nogi.


świat pozwala ci na olanie wszystkich questów i swobodne spacerowanie sobie - jak jesteś w miejscu z nazwijmy ich 'żółtymi mobami' to zarzuci ci podquest zabij xxx żółtych mobów w tym miejscu dodając ci za każdym ukończeniem coraz więcej mobów i więcej expa za nie bez klikania na żadne npc w questhubie, wszystkie zony są otwarte poza elementami w których 'you must go alone' - takim typowym motywem jaki był na dagobah z yodą

embe napisał(a):
2. Czy grając idziemy po sznureczku fabuły z możliwościami wyborów, czy jest to zrobione bardziej swobodnie i nie jest jedyną rzeczą, którą musimy w grze robić ?


jak w kotor

embe napisał(a):
3. Czy gra jest jak zrobiona że po premierze będzie tylko jedyny cel w grze, czyli napieprzanie z lvl i ciągniecie questów do momentu osiągnięcia "endgame" ?


nie mam pojęcia, nie doszedłem do endgame, co więcej byłem od niego lata świetlne - cap 50lv

embe napisał(a):
4. Czy już coś więcej wiadomo na temat jak ma wyglądać "endgame" czyli to co opowiadało bioware odnośnie ciągłego rozbudowywania fabuły, na która wpływa ma gracz co spowoduje że znany nam typowy wow style endgame nie istnieje ?


na forum swtor pewnie coś o tym jest, ale przyznam się, że nie za bardzo chce mi się szukać

Autor:  Lorath [ 20 lis 2011, 15:56 ]
Tytuł: 

Enhu napisał(a):
embe napisał(a):
4. Czy już coś więcej wiadomo na temat jak ma wyglądać "endgame" czyli to co opowiadało bioware odnośnie ciągłego rozbudowywania fabuły, na która wpływa ma gracz co spowoduje że znany nam typowy wow style endgame nie istnieje ?


na forum swtor pewnie coś o tym jest, ale przyznam się, że nie za bardzo chce mi się szukać


Wszystko wskazuje na to ze endgame bedzie na wzor WoWa - rajdy i battlegroundy.

Autor:  Teo [ 20 lis 2011, 16:00 ]
Tytuł: 

Lorath napisał(a):
Enhu napisał(a):
embe napisał(a):
4. Czy już coś więcej wiadomo na temat jak ma wyglądać "endgame" czyli to co opowiadało bioware odnośnie ciągłego rozbudowywania fabuły, na która wpływa ma gracz co spowoduje że znany nam typowy wow style endgame nie istnieje ?


na forum swtor pewnie coś o tym jest, ale przyznam się, że nie za bardzo chce mi się szukać


Wszystko wskazuje na to ze endgame bedzie na wzor WoWa - rajdy i battlegroundy.

Linkuj te wskazówki bo ja wiem tylko to co bioware opowiadało, czyli właśnie całkowicie coś innego, może się zmieniło co mnie nie zdziwi, kasa się liczy, a wprowadzenie czegoś innego niż wow style nie jest proste.

Autor:  Lorath [ 20 lis 2011, 16:13 ]
Tytuł: 

To musiales cos innego czytac niz ja. Bo ja poza informacjami o instancjach, rajdach i bg czytalem tylko jakies bardzo skape wzmianki o contested planets.

Autor:  Falangista [ 20 lis 2011, 17:05 ]
Tytuł: 

Arturnik napisał(a):
@Falangista ciezko powiedziec, dopiero 7 poziom wbilem smugglerem. Z cc to jak dotad mam tylko kopniecie ze stunem, a dmg jak dotad ma niezly, swoja droga bardzo podoba mi sie chowanie za przeszkodami (niektore skille smugglera wymagaja zeby sie schowal, zeby dzialaly).
Pogram troche wiecej dzis/jutro to ci napisze.

Za wszelkie info będę wdzięczny.

Strona 140 z 203 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team