MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
LOTRO Goes Beta! https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=21235 |
Strona 15 z 25 |
Autor: | konrador [ 28 mar 2007, 21:16 ] |
Tytuł: | |
Porownaj sobie zlozonosc postaci i szczegolowosc swiata w grach robionych w czasach engine Unreal2 i Vanguard... Co do jakosci grafiki ogolnie, jesli w ogole, to chyba raczej powinienes miec pretensje do producentow sprzetu, ze nie produkuja odpowiednio mocnych maszyn w odpowiednio niskich cenach, zeby bezproblemowo mogly pociagnac gry wygladajace jak Rainbow Six: Vegas/Splinter Cell: Double Agent/Dark Messiah, bo to, czego sie czepiasz, to nie sa ograniczenia engine'u, tylko w glownej mierze ograniczenia technologiczne. W/w gry nie dzialaja dobrze na sredniej klasy komputerach w trybach single player, wiec jak maja dzialac dobrze w sytuacjach, z "seamless" world z dziesiatkami/setkami graczy na ekranie? Wymagasz jak na dzisiaj troche za duzo. Z tego co piszesz mozna wywnioskowac, ze nie podoba Ci sie zadna z gier z (pseudo)realistyczna grafika, ktora ukazala sie do tej pory na rynku. W co grasz? :\ A jednak sie dalo. Nie bardzo. To, ze w DDO _niektore_ questy nie wymagaly od gracza zabicia wszystkiego co sie rusza, nie czyni tej gry czyms lepszym od zwyklej levelowki. Fakt jest faktem, ze w ten czy inny sposob w 90% misji (jesli nie w wiekszej czesci) trzeba bylo sobie rece mobkami zabrudzic. Byly takze questy, ktorych celem bylo wybicie okreslonej liczby mobow. O LOTRO tez mozna napisac, ze "nie jest to zwykla levelowka, bo przeciez tam sie nie zabija mobow, tylko robi sie questy, w ktorych trzeba zabijac moby, chociaz zazwyczaj (ta, jasne) sa to questy, w ktorych nie trzeba zabijac mobow, tylko np. trzeba pojsc do jakiejstam lokacji, znalezc jakis tam itemek/itemki i przyniesc do quest givera". Ogolnie to juz od jakiegos czasu powoli odchodzi sie (niestety tylko w zachodnich MMO) od standardowego do niedawna "modelu" levelowania postaci, gdzie glownym zrodlem expa bylo stanie na spocie i bicie mobkow. Teraz sa to taski, questy itp. i to wlasnie one i ich ukonczenie (nie moby) daja lwia czesc zdobywanego przez nas expa. Nie mozna nazwac tego odejsciem od levelowania, tylko ewentualna proba obejscia levelowania troche z boku, w ciut przyjemniejszy i bardziej lekkostrawny sposob. |
Autor: | Tor-Bled-Nam [ 28 mar 2007, 21:28 ] |
Tytuł: | |
konrador napisał(a): (...)
Z tego co piszesz mozna wywnioskowac, ze nie podoba Ci sie zadna z gier z (pseudo)realistyczna grafika, ktora ukazala sie do tej pory na rynku. W co grasz? :\(...) Let me guess... |
Autor: | iniside [ 28 mar 2007, 21:34 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Z tego co piszesz mozna wywnioskowac, ze nie podoba Ci sie zadna z gier z (pseudo)realistyczna grafika, ktora ukazala sie do tej pory na rynku. W co grasz? :\
Y no gram w gry ktore nie maja realistycznej grafiki. Np WoW (skoczone), DDO (aktualnie), Geometry Wars , pozatym, zawsze znajdzies sie jakis fajny RTS (CnC z 3 na czele aktualnie), albo strategia (Civ, ale tego juz dawno nie widzialem..). Wiesz cale narzekanie sprowadza sie do jednekgo. Skoro nie mozna technicznie zrobic gier z realistyczna grafika (MMO), czego akuart swiadomy jestem), to po co sie wogole wysilac... Wychodze takie pseud-realistyczne karyketury, takie nijakie. Naprawde czasami zamiast sie silic, i dawac tekstury wysokiej rozdzielczosci, modele z 100k polygnow, i Bloom (bo HDR i SM 3.0 to jakos nie widac),dzieki czemu wychodzi nan ladny, swiecacy potowrek, ktory ani realistyczny, ani szczegolnie ladny 0_o. Ladnie zazwyczaj w tedy wychodzi otoczenie. Co jak dla mnie zbyt kontrastuje z kiepawymi modelami postaci. Mozna sie troche wysilic i zaprojektowac cos malo realnego, ale za to na swoj sposob ladnego (; . Co tam era ladnych gier zaczyna sie wraz z DX10. Niekotre. Fakt ze sporo wymagalo ubica jednego-mega-zlego bosa na koncu (w sumie i tak takich jest teraz pare). Raczej chodzi o sama idee. Te questy rownie dobrze moglby nie wymagac zabicia czego kolwiek, tylko w tedy bylyby poprostu mniej atrakcyjne dla wiekszosci graczy, ale to juz inna sprawa zupelnie. EDIT: Tak na marginesie, nie tyl wina sprzetu, ile marnej optymilazacji kodu. Kod jest jest kiepski zoptymalizowany, bo programistów gonia deadliny, a marketingowcy chca miec gotowy produkt jak najszybciej. Błędne koło.. |
Autor: | Compton [ 29 mar 2007, 06:45 ] |
Tytuł: | |
iniside napisał(a): Tak na marginesie, nie tyl wina sprzetu, ile marnej optymilazacji kodu. Kod jest jest kiepski zoptymalizowany, bo programistów gonia deadliny, a marketingowcy chca miec gotowy produkt jak najszybciej. Błędne koło..
True! Ale tak jest wszedzie... i zawsze bedzie Bo pieniadz w dzisiejszym swiecie odgrywa glowna role Wiec co sie dziwic ?! |
Autor: | Teo [ 30 mar 2007, 16:42 ] |
Tytuł: | |
10k kluczy na 6 phase bety http://www.computerandvideogames.com/ar ... ?id=161108 |
Autor: | giwera [ 4 kwi 2007, 10:30 ] |
Tytuł: | |
Apropo premiery. Duzo ludzi planuje grac? Moze jakis server konkretny wybierzemy? |
Autor: | Drusek [ 4 kwi 2007, 11:17 ] |
Tytuł: | |
Ile jeszcze potrwa beta? Skad sciagnac klienta? Sciagnalem tego z fileplanet ale ma bledy CRC |
Autor: | Atherius [ 4 kwi 2007, 11:22 ] |
Tytuł: | |
To sciagnij jeszcze raz. |
Autor: | Huragan [ 4 kwi 2007, 11:24 ] |
Tytuł: | |
Drusek napisał(a): Ile jeszcze potrwa beta?
Skad sciagnac klienta? Sciagnalem tego z fileplanet ale ma bledy CRC world beta zaczyna sie za 2 dni i bedzie trwala do 24 kwietnia |
Autor: | Drusek [ 4 kwi 2007, 11:30 ] |
Tytuł: | |
Nie ma jakiegos lepszego zrodla? Np torrenta? |
Autor: | Dana [ 4 kwi 2007, 11:51 ] |
Tytuł: | |
Jeżeli chodzi o World Tour, to mi ściąga pełną predkością przez firmowego downloadera. Aż sam się zdziwiłem. |
Autor: | Drusek [ 4 kwi 2007, 11:55 ] |
Tytuł: | |
Dana napisał(a): Jeżeli chodzi o World Tour, to mi ściąga pełną predkością przez firmowego downloadera. Aż sam się zdziwiłem.
Skad? Gdzie? Jak? |
Autor: | Dana [ 4 kwi 2007, 12:09 ] |
Tytuł: | |
http://www.lotro.com/worldtour |
Autor: | Teo [ 4 kwi 2007, 13:54 ] |
Tytuł: | |
giwera napisał(a): Apropo premiery.
Duzo ludzi planuje grac? Moze jakis server konkretny wybierzemy? http://www.lotr-online.pl/forum/viewtop ... 1&start=15 |
Autor: | Beith [ 4 kwi 2007, 14:15 ] |
Tytuł: | |
Poczytalem na ty polskim forum opinie o becie ludzi co zrobili 50 level i juz wiem napewno ze ta gra to bedzie klapa:| |
Autor: | aLtar [ 4 kwi 2007, 15:16 ] |
Tytuł: | |
To sa opinie jak zreszta sam napisales dot. bety a nie finalnego produktu, wiec nie ma co sie jeszcze bawic we wrozke. http://www.lotr-online.pl/forum/viewtopic.php?t=62. |
Autor: | Undmeen [ 5 kwi 2007, 00:21 ] |
Tytuł: | |
Dziś w sklepach widziałem (w Irlandii) jest płyta i kluczyk za 3.99euro |
Autor: | konrador [ 5 kwi 2007, 02:04 ] |
Tytuł: | |
To byl oczywiscie pre-order pack, ktory u nas bedzie kosztowal 10zl. |
Autor: | Dana [ 5 kwi 2007, 02:25 ] |
Tytuł: | |
Ok już mam wszysko ściągnięte, spaczowane i przygotowane na 6 kwietnia. Jak ktoś jeszcze będzie testował to można się umówić na jakiś serwer (widzę 7 różnych). |
Autor: | Huragan [ 5 kwi 2007, 10:47 ] |
Tytuł: | |
Dana napisał(a): Jak ktoś jeszcze będzie testował to można się umówić na jakiś serwer (widzę 7 różnych).
http://www.lotr-online.pl/forum/viewtopic.php?t=69 na razie wygrywa server Snowbourn |
Strona 15 z 25 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |