MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

LOTRO Goes Beta!
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=21235
Strona 15 z 25

Autor:  konrador [ 28 mar 2007, 21:16 ]
Tytuł: 

Porownaj sobie zlozonosc postaci i szczegolowosc swiata w grach robionych w czasach engine Unreal2 i Vanguard... Co do jakosci grafiki ogolnie, jesli w ogole, to chyba raczej powinienes miec pretensje do producentow sprzetu, ze nie produkuja odpowiednio mocnych maszyn w odpowiednio niskich cenach, zeby bezproblemowo mogly pociagnac gry wygladajace jak Rainbow Six: Vegas/Splinter Cell: Double Agent/Dark Messiah, bo to, czego sie czepiasz, to nie sa ograniczenia engine'u, tylko w glownej mierze ograniczenia technologiczne. W/w gry nie dzialaja dobrze na sredniej klasy komputerach w trybach single player, wiec jak maja dzialac dobrze w sytuacjach, z "seamless" world z dziesiatkami/setkami graczy na ekranie? Wymagasz jak na dzisiaj troche za duzo.

Z tego co piszesz mozna wywnioskowac, ze nie podoba Ci sie zadna z gier z (pseudo)realistyczna grafika, ktora ukazala sie do tej pory na rynku. W co grasz? :\

A jednak sie dalo.

Nie bardzo. To, ze w DDO _niektore_ questy nie wymagaly od gracza zabicia wszystkiego co sie rusza, nie czyni tej gry czyms lepszym od zwyklej levelowki. Fakt jest faktem, ze w ten czy inny sposob w 90% misji (jesli nie w wiekszej czesci) trzeba bylo sobie rece mobkami zabrudzic. Byly takze questy, ktorych celem bylo wybicie okreslonej liczby mobow. O LOTRO tez mozna napisac, ze "nie jest to zwykla levelowka, bo przeciez tam sie nie zabija mobow, tylko robi sie questy, w ktorych trzeba zabijac moby, chociaz zazwyczaj (ta, jasne) sa to questy, w ktorych nie trzeba zabijac mobow, tylko np. trzeba pojsc do jakiejstam lokacji, znalezc jakis tam itemek/itemki i przyniesc do quest givera". Ogolnie to juz od jakiegos czasu powoli odchodzi sie (niestety tylko w zachodnich MMO) od standardowego do niedawna "modelu" levelowania postaci, gdzie glownym zrodlem expa bylo stanie na spocie i bicie mobkow. Teraz sa to taski, questy itp. i to wlasnie one i ich ukonczenie (nie moby) daja lwia czesc zdobywanego przez nas expa. Nie mozna nazwac tego odejsciem od levelowania, tylko ewentualna proba obejscia levelowania troche z boku, w ciut przyjemniejszy i bardziej lekkostrawny sposob.

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 28 mar 2007, 21:28 ]
Tytuł: 

konrador napisał(a):
(...)
Z tego co piszesz mozna wywnioskowac, ze nie podoba Ci sie zadna z gier z (pseudo)realistyczna grafika, ktora ukazala sie do tej pory na rynku. W co grasz? :\(...)

Let me guess...

Autor:  iniside [ 28 mar 2007, 21:34 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Z tego co piszesz mozna wywnioskowac, ze nie podoba Ci sie zadna z gier z (pseudo)realistyczna grafika, ktora ukazala sie do tej pory na rynku. W co grasz? :\

Y no gram w gry ktore nie maja realistycznej grafiki. Np WoW (skoczone), DDO (aktualnie), Geometry Wars :D, pozatym, zawsze znajdzies sie jakis fajny RTS (CnC z 3 na czele aktualnie), albo strategia (Civ, ale tego juz dawno nie widzialem..).

Wiesz cale narzekanie sprowadza sie do jednekgo. Skoro nie mozna technicznie zrobic gier z realistyczna grafika (MMO), czego akuart swiadomy jestem), to po co sie wogole wysilac... Wychodze takie pseud-realistyczne karyketury, takie nijakie. Naprawde czasami zamiast sie silic, i dawac tekstury wysokiej rozdzielczosci, modele z 100k polygnow, i Bloom (bo HDR i SM 3.0 to jakos nie widac),dzieki czemu wychodzi nan ladny, swiecacy potowrek, ktory ani realistyczny, ani szczegolnie ladny 0_o. Ladnie zazwyczaj w tedy wychodzi otoczenie. Co jak dla mnie zbyt kontrastuje z kiepawymi modelami postaci. Mozna sie troche wysilic i zaprojektowac cos malo realnego, ale za to na swoj sposob ladnego (; . Co tam era ladnych gier zaczyna sie wraz z DX10.

Niekotre. Fakt ze sporo wymagalo ubica jednego-mega-zlego bosa na koncu (w sumie i tak takich jest teraz pare). Raczej chodzi o sama idee. Te questy rownie dobrze moglby nie wymagac zabicia czego kolwiek, tylko w tedy bylyby poprostu mniej atrakcyjne dla wiekszosci graczy, ale to juz inna sprawa zupelnie.

EDIT:
Tak na marginesie, nie tyl wina sprzetu, ile marnej optymilazacji kodu. Kod jest jest kiepski zoptymalizowany, bo programistów gonia deadliny, a marketingowcy chca miec gotowy produkt jak najszybciej. Błędne koło.. :D

Autor:  Compton [ 29 mar 2007, 06:45 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Tak na marginesie, nie tyl wina sprzetu, ile marnej optymilazacji kodu. Kod jest jest kiepski zoptymalizowany, bo programistów gonia deadliny, a marketingowcy chca miec gotowy produkt jak najszybciej. Błędne koło.. :D


True! Ale tak jest wszedzie... i zawsze bedzie Bo pieniadz w dzisiejszym swiecie odgrywa glowna role Wiec co sie dziwic ?!

Autor:  Teo [ 30 mar 2007, 16:42 ]
Tytuł: 

10k kluczy na 6 phase bety
http://www.computerandvideogames.com/ar ... ?id=161108

Autor:  giwera [ 4 kwi 2007, 10:30 ]
Tytuł: 

Apropo premiery.
Duzo ludzi planuje grac? Moze jakis server konkretny wybierzemy?

Autor:  Drusek [ 4 kwi 2007, 11:17 ]
Tytuł: 

Ile jeszcze potrwa beta?
Skad sciagnac klienta? Sciagnalem tego z fileplanet ale ma bledy CRC

Autor:  Atherius [ 4 kwi 2007, 11:22 ]
Tytuł: 

To sciagnij jeszcze raz.

Autor:  Huragan [ 4 kwi 2007, 11:24 ]
Tytuł: 

Drusek napisał(a):
Ile jeszcze potrwa beta?
Skad sciagnac klienta? Sciagnalem tego z fileplanet ale ma bledy CRC


world beta zaczyna sie za 2 dni i bedzie trwala do 24 kwietnia

Autor:  Drusek [ 4 kwi 2007, 11:30 ]
Tytuł: 

Nie ma jakiegos lepszego zrodla? Np torrenta?

Autor:  Dana [ 4 kwi 2007, 11:51 ]
Tytuł: 

Jeżeli chodzi o World Tour, to mi ściąga pełną predkością przez firmowego downloadera. Aż sam się zdziwiłem.

Autor:  Drusek [ 4 kwi 2007, 11:55 ]
Tytuł: 

Dana napisał(a):
Jeżeli chodzi o World Tour, to mi ściąga pełną predkością przez firmowego downloadera. Aż sam się zdziwiłem.

Skad? Gdzie? Jak? :D

Autor:  Dana [ 4 kwi 2007, 12:09 ]
Tytuł: 

http://www.lotro.com/worldtour

Autor:  Teo [ 4 kwi 2007, 13:54 ]
Tytuł: 

giwera napisał(a):
Apropo premiery.
Duzo ludzi planuje grac? Moze jakis server konkretny wybierzemy?


http://www.lotr-online.pl/forum/viewtop ... 1&start=15

Autor:  Beith [ 4 kwi 2007, 14:15 ]
Tytuł: 

Poczytalem na ty polskim forum opinie o becie ludzi co zrobili 50 level i juz wiem napewno ze ta gra to bedzie klapa:|

Autor:  aLtar [ 4 kwi 2007, 15:16 ]
Tytuł: 

To sa opinie jak zreszta sam napisales dot. bety a nie finalnego produktu, wiec nie ma co sie jeszcze bawic we wrozke.
http://www.lotr-online.pl/forum/viewtopic.php?t=62.

Autor:  Undmeen [ 5 kwi 2007, 00:21 ]
Tytuł: 

Dziś w sklepach widziałem (w Irlandii) jest płyta i kluczyk za 3.99euro :D

Autor:  konrador [ 5 kwi 2007, 02:04 ]
Tytuł: 

To byl oczywiscie pre-order pack, ktory u nas bedzie kosztowal 10zl.

Autor:  Dana [ 5 kwi 2007, 02:25 ]
Tytuł: 

Ok już mam wszysko ściągnięte, spaczowane i przygotowane na 6 kwietnia.

Jak ktoś jeszcze będzie testował to można się umówić na jakiś serwer (widzę 7 różnych).

Autor:  Huragan [ 5 kwi 2007, 10:47 ]
Tytuł: 

Dana napisał(a):
Jak ktoś jeszcze będzie testował to można się umówić na jakiś serwer (widzę 7 różnych).


http://www.lotr-online.pl/forum/viewtopic.php?t=69

na razie wygrywa server Snowbourn

Strona 15 z 25 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team