MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Star Wars: The Old Republic
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=30312
Strona 15 z 203

Autor:  WithnesS [ 19 lip 2009, 18:06 ]
Tytuł: 

konrador napisał(a):
Ty tak na powaznie? Co w tym genialnego jest? Siedzenie za sciana i wymienianie sie numerkami losowanymi przez komputer z przeciwnikiem AI, az ten w koncu zdechnie? Widzialem cos takiego w gameplay videos ze Stargate Worlds i zamiast "genialne" powiedzialbym, ze jest to raczej "tak nudne, ze na sama mysl chce sie rzygac". Mimo ze GOW byl nudny jak flaki z olejem, to przynajmniej trzeba bylo celowac i mial ladna grafike.


W twojej wypowiedzi, wychodzą 100% personalne odczucia. Tak jak i w mojej. Ja tam GoWa bardzo lubiłem, i mówienie że był "nudny jak flaki z olejem", woła o pomstę do nieba IMO ; ) Dla mnie to rozwiązanie z przyczepianiem się do ścian może być czymś ciekawym. Wystarczy zwiększyć dmg w melee i od różnego rodzaju explosive'ów jaki wtedy dostaniemy. I proszę. Już nie jest tak nudno, i trzeba się ruszać.
Anyway - Czas pokaże czy zrobią z tego coś ciekawego, czy będzie to nudna wymiana cyferek. Mi się wstępnie podoba.

Autor:  Oyci3C [ 19 lip 2009, 19:10 ]
Tytuł: 

Mi sie przyjemnie w GOWa gralo przez pierwsze minuty - potem niestety ale flaki z olejem bo odnosilem wrazenie, ze tylko tlo sie zmienia, nic poza tym.

Co do SW to niestety ale wydaje mi sie, ze pomysl bedzie chybiony i razem do gry powinni dodawac talon na popcorn do konca roku.

Autor:  konrador [ 19 lip 2009, 20:15 ]
Tytuł: 

Co do chowania sie za scianami, to tak jak mowilem - widzialem jakis filmik z tego Stargate i combat system prezentowal sie mniej wiecej tak samo ciekawie jak ten w EVE. Dwie postaci ukryte za scianami co chwile wychylaly sie, zeby oddac pare strzalow w kierunku przeciwnika. Combat w MMO jest wystarczajaco prosty i nudny, nie trzeba go dodatkowo debilizowac.

Lubie dobre TPP strzelanki, ale GOW sie wg mnie do nich nie zaliczal. Byl nudny z uwagi na swoja schematycznosc. Co chwile powtarzal sie ten sam scenariusz - dobiegasz do jakiegos placyku/pokoiku, gdzie sa kolumny/zapory/beczki/murki, za ktorymi mozesz sie chowac i strzelac w kierunku nadcierajacych przez paredziesiat sekund kosmitow. Po czym ruszasz dalej, zeby dobiec do kolejnej tego typu lokacji, moze troche inaczej wygladajacej. Taka schematycznosc + brak celowania + random number generator + slamazarnosc combat = mega chujowy combat system. Ale oczywiscie wszystko jest kwestia indywidualnych gustow i zapewne jesli sie na zaimplementowanie czegos w tym stylu zdecyduja, to znajdzie sie grupka graczy o zapedach sadomasochistycznych, ktorym tego typu rozwiazania beda jak najbardziej w smak.


Co do calej produkcji to zgadzam sie w calej rozciaglosci z tym, co napisal mrynar:

"To moze byc fajny RPG, ale kiepski MMORPG."

Czym wiecej info o grze, tym mniej wydaje sie ona przypominac MMO.

Autor:  Bloodleaf [ 20 lip 2009, 07:26 ]
Tytuł: 

Mi wystarczy jak to będzie dobry RPG , już dawno przestałem liczyć na jakikolwiek DOBRY MMO.

Autor:  MagPS [ 20 lip 2009, 07:35 ]
Tytuł: 

Bloodleaf napisał(a):
Mi wystarczy jak to będzie dobry RPG


Dokładnie, taki kotor 3 z mp

Autor:  Oyci3C [ 20 lip 2009, 08:22 ]
Tytuł: 

No ok, wszystko pieknie ale niech nie wprowadzaja ludzi w blad nazywajac ta produkcje MMORPG.

Autor:  iniside [ 20 lip 2009, 09:11 ]
Tytuł: 

Oyci3C napisał(a):
Mi sie przyjemnie w GOWa gralo przez pierwsze minuty - potem niestety ale flaki z olejem bo odnosilem wrazenie, ze tylko tlo sie zmienia, nic poza tym.

Co do SW to niestety ale wydaje mi sie, ze pomysl bedzie chybiony i razem do gry powinni dodawac talon na popcorn do konca roku.

Jak dla mnie GoW byl genialny. Inne TPP moga byc podobne -;-.

Autor:  Compton [ 20 lip 2009, 09:21 ]
Tytuł: 

Szkoda tylko ze ten KOTOR 3 z MP bedzie platny :P

Wydaje mi sie ze na dluzsza mete to sie nie sprawdzi.

Ludzie pograja miesiac lub dwa i tyle.

Autor:  Razoth [ 20 lip 2009, 09:24 ]
Tytuł: 

Mi odpowiadałaby metoda zastosowana w Guild Wars czy Hellgate.

Oczywiście bez abonamentu. Nie mam zamiaru płacić za cRPG choćby nie wiem jak był zajebisty.

Autor:  Compton [ 20 lip 2009, 09:27 ]
Tytuł: 

@UP

Jestem tego samego zdania.

Autor:  Kabraxis [ 20 lip 2009, 12:39 ]
Tytuł: 

Oyci3C napisał(a):
No ok, wszystko pieknie ale niech nie wprowadzaja ludzi w blad nazywajac ta produkcje MMORPG.


Ludzi? Jakich ludzi? Tych ostatnich 10ciu uwazajacych UO za wzor MMORPG? :-) Swiat sie zmienia, gracze sie zmieniaja i definicja sie zmienia. Live with this or die......

Moga sobie to nazywac jak chca byleby gra byla dobra.
Zreszta powinniscie sie cieszyc ze nazywaja to MMORPG, dzieki temu UO fanboje i inne MMO nerdy maja o czym gadac na forum.

W 99% obecnych na rynku gier MMORPG ze skrotu "MMOPRG" zostalo tylko "MMO" (a i to nie zawsze poprzez cuda w postaci instanced world i innych dystryktow, albo po prostu dlatego ze w tytul gra oszalamiajaca ilosc 5k ludzi), w zupelnosci mi nie przeszkadza ze Tutaj poszli w druga strone i zostanie "RPG" z mala domieszka "MMO". Moze byc mila odmiana ze w koncu bede mogl pograc z kuplami a do tego nie odmozdzac sie w 100%.

W sumie tez mi sie nie widzi placenia za to abonamentu ale jesli za ta kase beda stale updaty i patche wnoszace chociazby tyle contentu co bezplatne patche w WoW czy EVE to moge w to pograc i to dlugo - ze wzgledu na swiat chociazby.

Autor:  Mac [ 20 lip 2009, 12:54 ]
Tytuł: 

Na pewno nie jest to MMO, ale bedzie mozna z 1-2 miesiace pograc - zawsze mialem slabosc do SW. :) Oby tylko nie bylo zadnego grindu, skoro stawiaja na fabule...

Autor:  iniside [ 20 lip 2009, 13:25 ]
Tytuł: 

Mac napisał(a):
Na pewno nie jest to MMO, ale bedzie mozna z 1-2 miesiace pograc - zawsze mialem slabosc do SW. :) Oby tylko nie bylo zadnego grindu, skoro stawiaja na fabule...

Huehue, no a jak chcesz wyexpic swoja postac ? Pewnie skonczy sie na grindzie questow i napierdzielaniu do Max lvl.
Dlatego ogolnie jestem przeciwnikiem levelowania przez expienie. Levelowanie do max levela powinno byc szybkie, latwie i przyjemne, nie zajmowac wiecej jak dwa dni luznego grania. (najlepiej, zeby [rzy tym nie trzeba nawet bylo opuszczac miasta,outpostu, whatever), a producent powinien sie skupic na Endgame i innych drogach rozwoju postaci (albo, zapewnic dosc kombinacji z max levelem, umozliwic reset postaci i po przydzielanie roznych rzeczy od nowa). I wszyscy sa zadowoleni. Nubki nie placza, ze ich ktos rznie w czasie levelowania, a ci na max levelu maja co robic.

Autor:  Kassei [ 29 lip 2009, 17:53 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Yes, there will be PvP in game, with the mechanics revealed at a later date. Crafting, auction houses and the galactic economy will be in game. There won't be permanent death, but the death mechanic is also not something they are ready to talk about.
Może coś jednak z tej gry będzie...

źródło : LINK

Autor:  Saw666 [ 29 lip 2009, 18:53 ]
Tytuł: 

Nie no grafa nie szokuje ale ma wlasnie swoj styl , combat jedi wygalda nawet niezle , szczegolnie ten poczatek jakis skok , zajebsite

Autor:  Kassei [ 23 sie 2009, 02:18 ]
Tytuł: 

Trochę gameplaya z GC2009. Komiksowo i kolorowo, ale całkiem fajnie :)

Part 1
Part 2
Part 3
Part 4

Autor:  dakota12 [ 23 sie 2009, 15:00 ]
Tytuł: 

Wygląda obiecująco, może być bardzo fajną pozycją do pogrania z paroma znajomymi.

Autor:  Enhu [ 23 sie 2009, 15:24 ]
Tytuł: 

Zapowiada się ciekawie, strasznie nostalgicznie i kotorowo

dziwnie tylko że dla old republic stosują terminologie z okresu upadku republiki/imperium jak grand moff

Autor:  iniside [ 23 sie 2009, 15:36 ]
Tytuł: 

Enhu napisał(a):
Zapowiada się ciekawie, strasznie nostalgicznie i kotorowo

dziwnie tylko że dla old republic stosują terminologie z okresu upadku republiki/imperium jak grand moff

Juz wczesniej na to zwracałem uwage niby 2000 lat wczesniej, a wszystko wyglada tak samo..

Widać taka specyfika wolnej interpretacji universum Star Wars :D.

Autor:  Enhu [ 23 sie 2009, 17:06 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Enhu napisał(a):
Zapowiada się ciekawie, strasznie nostalgicznie i kotorowo

dziwnie tylko że dla old republic stosują terminologie z okresu upadku republiki/imperium jak grand moff

Juz wczesniej na to zwracałem uwage niby 2000 lat wczesniej, a wszystko wyglada tak samo..

Widać taka specyfika wolnej interpretacji universum Star Wars :D.


no, w sumie nigdzie nie jest zapisane czarno na białym jak to dokładnie powinno być :-?

Strona 15 z 203 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team