MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

FPS'y
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=33061
Strona 15 z 162

Autor:  kluczmen [ 28 mar 2013, 12:11 ]
Tytuł:  Re: Dynamiczne FPS'y

no, może gra nabrałaby rumieńców w takim tdm na przykład, jeżeli możnaby ustalić respawn z armorem, podpakowanym mp40, wyrzuconą bronią z naprowadzaniem, brightskinami i mniejszymi eksplozjami, oraz trochę ciekawszymi mapami niż te pokazane (do takiego grim dungeons, retribution czy decka z UT żadna nie ma startu z tych co pokazali ;) )
w takim q2 na przykład też nie było typowo hitscanowej broni high endowej, chaingun był raczej używany podobnie do plazmy w q3, a gra się miodnie

Autor:  Highlander [ 28 mar 2013, 12:20 ]
Tytuł:  Re: Dynamiczne FPS'y

omg, deck w UT <3333333333333

Autor:  Highlander [ 28 mar 2013, 19:38 ]
Tytuł:  Re: Dynamiczne FPS'y

https://www.facebook.com/pages/ETLive/177015502378674
troche sie ruszylo z lajkami dla ET Live po tym jak oficjalna stronka udostepnila im fejsika ;]

polska stronka dirty bomb http://dirtybomb.pl/
http://forums.warchest.com/showthread.p ... omb-Videos czyli pewnie w nastepnyh videos bedzie wiecej o klasach

Autor:  Highlander [ 31 mar 2013, 19:29 ]
Tytuł:  Re: Dynamiczne FPS'y

http://dl.dropbox.com/u/51807573/ROTTSteam.jpg ROTT steam

Autor:  kluczmen [ 11 kwi 2013, 12:09 ]
Tytuł:  Re: Dynamiczne FPS'y

http://www.youtube.com/watch?v=9ZI8Mwh6ETY

cudne :)

Autor:  Highlander [ 11 kwi 2013, 12:33 ]
Tytuł:  Re: Dynamiczne FPS'y

hehe, juz to widzialem :D
"#3 - it is even not a frag! But looks awesomely great!" <3

ostatnio znalazlem ten temat:
http://www.esreality.com/post/2174598/b ... ches-ever/

Quakecon 2010 Grand Final: Cooller vs Cypher
http://www.youtube.com/playlist?list=PLC39CE9DD3D5EC1AA
to jest masakra.
"As far as I'm concerned there are still no other first person shooter games that have surpassed Quake as a game of skill. Quake is like chess in real time. Every move, every shot, every flick of the wrist, carefully timed jump, and manipulation of the movement physics is based on skill. There is very little, if any, luck involved in the outcome of the games. The only uncertainty involved has to do with areas in which a player's skills are not perfect. As far as I know, no other FPS claims this."
<3

btw.
http://shootersmania.blogspot.com/ Shitmania (zagralem jeszcze raz, gdybym teraz ta gre opisal to bym opisal jeszcze gorzej), plotki o Doom4 i Q5 i Dreamhack (wkurwie sie jak nie bedzie Quake).
Nie licze na Q5. Imo tylko 2GD Reborn, chyba 2015 i nic wiecej.

Autor:  kluczmen [ 11 kwi 2013, 12:47 ]
Tytuł:  Re: Dynamiczne FPS'y

to o q5 to mogłoby równie dobrze może być wprowadzenie ql do steama, widać na przykładzie popularności ostatniego tribes i planetside2, że taki krok może bardzo pomóc w ściągnięciu nowego mięsa na puby ;)

tym bardziej, że bardzo się to kłóci z tym co pisze o doom4, dodatkowo id planowało jako następną grę rage 2 ( :S )
chyba, że to miał być taki sam zapychacz robiony przez inne studio z chujowym singlem i jeszcze chujowszym multi jak q4, tylko jaki jest interes id w niszczeniu marki która jest tak rozpoznywalna, ponad CZTERNAŚCIE lat po wypuszczeniu ostatniej dobrej odsłony ?!

Autor:  Highlander [ 11 kwi 2013, 12:54 ]
Tytuł:  Re: Dynamiczne FPS'y

Bardzo chetnie przywitalbym Quakelive na steam, ale wolalbym wtedy w wersji sciagalnej a nie przegladarkowej... QL prism jako tako daje rade ale dalej czegos brakuje. I niby detal ale bardzo mi brakuje GORE. Cala ta otoczka browserowki jest imo lekko zjebana.

http://www.esreality.com/post/2397274/q ... ents-leak/
http://www.esreality.com/post/2397849/ql-on-steam/
Cos tam o QL na steam juz pisali na esreality, jakies leaki

Ogolnie advertising/marketing w QL to jakas żenada. Imo spokojnei by to mozna wypromowac. Ogolnie sfailowali ze sciagnieciem casuali do QL :/ generalnie to mam 3k fragow a rzuca mnie do ludzi co maja po 50k fragow ;d

W tym roku QuakeCon, wiec okaze sie co to bedzie.

Autor:  kluczmen [ 11 kwi 2013, 13:07 ]
Tytuł:  Re: Dynamiczne FPS'y

bo playerbase raczej się nie zmienił od roku/dwóch moim zdaniem, więc dostajesz takich typów ;)
jeżeli ten artykuł na kotaku jest prawdziwy to quake 5 wyjdzie tylko pod wyjątkiem, że doom 4 okaże się sukcesem, narazie może betheseda postara się podtrzymać przy życiu ql, mogliby w końcu zrobić coś dobrego dla community i pomóc ql zebrać ludzi ze steam

Autor:  Highlander [ 11 kwi 2013, 13:29 ]
Tytuł:  Re: Dynamiczne FPS'y

nie wierze w bethede i zenimax jesli chodzi o shootery i Quake, zwlaszcza po Rage ;p

Autor:  kluczmen [ 11 kwi 2013, 17:23 ]
Tytuł:  Re: Dynamiczne FPS'y

rage to wina tylko i wylacznie id, z reszta ta gra i tak ma ich najlepszy sp od czasow quaka dwa, duzo nie gralem ale poziom w opuszczonym miescie bardzo mi sie podobal

Autor:  Highlander [ 15 kwi 2013, 18:43 ]
Tytuł:  Re: Dynamiczne FPS'y

http://youtu.be/dWhsZAhfyqc 18 min gameplaya w ROTT

http://youtu.be/giHKD7pERsI cooller rozjebal cyphera 3:0. Co ciekawe cooller lepiej celowal/trafial. np. wygrywal pojedynki na LG. A to wlasnie cypher jest uwazany za typowego skill playera a cala reszta bardziej brain. Tylko nie wiem czy ping nie pomogl coollerowi.

hehe i ta podnieta na esreality, "cooller zmienil myszke i ustawienia!", jakby kogos interesowalo to wlasnie na zowie EC2 Evo.

http://www.youtube.com/watch?v=Y86n2VIwaqY epickie fragmovie z FACEIT

Autor:  Kabraxis [ 15 kwi 2013, 19:05 ]
Tytuł:  Re: Dynamiczne FPS'y

Highlander napisał(a):
http://youtu.be/dWhsZAhfyqc 18 min gameplaya w ROTT


its..... glorious....
The graphics are brutal, the music is unbelievably good, and I literally cant believe I actually see a "you killed X" message instead of "+ experience points". Keep it going Interceptor, ROTT might finally lead us out of the "CoD age" of shooters.


I tyle wystarczy... to bedzie F2P czy B2P?

Autor:  Highlander [ 15 kwi 2013, 19:38 ]
Tytuł:  Re: Dynamiczne FPS'y

15$, wiec przystepna cena. Z zapowiedzi wynika, ze kupujesz gre, "dlc" za free, udostepnione SDK. Wiec, gites.
+ widac, ze goscie staraja sie zrobic oldschool, rowniez sama gra ma byc po prostu remakiem. W koncu cos innego i "po staremu"

Autor:  kluczmen [ 15 kwi 2013, 21:09 ]
Tytuł:  Re: Dynamiczne FPS'y

miła wiadomość o coollerze, zawsze był jednym z moich ulubionych prosów, szkoda, że teraz już powymierały lany, bo czasem tęskni mi się śledzenie dramy na streamie/irc razem z komentarzem 2gd ;)

a rott wygląda całkiem miodnie, szkoda, że te modele tak słabo widoczne, jak nie będzie się dało niczego z tym zrobić to rozpieszczony kwakiem pewnie skończę z płaczem i krwawiącymi źrenicami, cóż :)

Autor:  Highlander [ 15 kwi 2013, 22:09 ]
Tytuł:  Re: Dynamiczne FPS'y

w ROTT bedzie mozna zrobic totalna konwersje, sam sie pytalem o ET, to odpowiedzieli, ze to calkiem mozliwe. Inni pisali o wolfenstein, tez potwierdzili. Wrzucenie innych skinow w takim razie nie powinno byc problemem.

Chyba w Rosji byl jakis Lan w Q. Teraz powinno byc na DH i QuakeCon.

Autor:  candidoser [ 16 kwi 2013, 09:52 ]
Tytuł:  Re: Dynamiczne FPS'y

eee, nie ma expa w ROTT? GUPIA GRA!
tu macie prawdziwe fast paced: http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... yxjVsojQI#!



trolololo:)
ustalili juz konocwa date premiery dla ROTT?

Autor:  Highlander [ 16 kwi 2013, 10:44 ]
Tytuł:  Re: Dynamiczne FPS'y

"Interceptor Entertainment's remake of Apogee's Rise of the Triad will be out sometime soon – no specifics announced yet"

Slyszalem cos o czerwcu.

PS. to powyzej z coda online raczej fejk, ale nie zdziwilbym sie jakby podobnie wygladalo ;)

PPS. kickstarter na 2GD Reborn mial jakos ruszac, ale cos nie widac :/ zeby to sie nie okazalo 2GD Reborn Forever.

Obrazek

Autor:  Highlander [ 16 kwi 2013, 22:03 ]
Tytuł:  Re: Dynamiczne FPS'y

haha, jakby to nowe ROTT bylo takie:
http://youtu.be/mwHwibtWH4c

Autor:  Highlander [ 18 kwi 2013, 23:29 ]
Tytuł:  Re: Dynamiczne FPS'y

http://interceptor-entertainment.com/fo ... 129&t=2866
"Modders are already starting to blockout maps from Quake III to put into Rise of the Triad 2013. Check it out on our forums and join in the conversation!"

GIEEEF.

udostepniac preorder.

Strona 15 z 162 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team