MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

XCOM: Enemy Unknown (2012+)
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=40171
Strona 15 z 17

Autor:  Mendol [ 27 paź 2012, 16:39 ]
Tytuł:  Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+)

jest do kitu tak czy siak.

Autor:  sula [ 27 paź 2012, 16:53 ]
Tytuł:  Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+)

Shador von Dal napisał(a):
ojej... nie ma Polski... ojej gra jest do kitu.

Coś sobie ubzdurałeś chyba.

Autor:  Havok [ 28 paź 2012, 16:47 ]
Tytuł:  Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+)

sula napisał(a):
Tylko, że tu już wnikamy za bardzo. Jest masę krajów mniejszych to i Polska powinna być. Ukraina też się z niczym konkretnym nie kojarzy. Większość państw Afrykańskich też nie.
Polska teraz to tylko z osobami się może kojarzyć. Szopen, Wałęsą (czy ogólnie Solidarność-Komunizm).

Po części unikalne kulturowe symbole to może podczas Rzeczpospolitej Obojga Narodów, ale ponieważ ciągłość państwa została przerwana i znikneło na 123 lata to żaden symbol się nie utrwalił poza Polską.

Tak jak pisałem, jeżeli są mniejsze kraje to pewnie bardziej rozpoznawalne, a taka ukraina zajmuje powierzchniowo znacznie więcej miejsca na mapie.
Swoją drogą chyba najbardziej rozpoznawalne "symbole kulturowe" pozostały w pamięci po RON to jaśnie oświeceni magnaci, szlachta zrywająca sejmy, elekcje królów :roll:

Autor:  sula [ 28 paź 2012, 17:03 ]
Tytuł:  Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+)

Havok napisał(a):
sula napisał(a):
Tylko, że tu już wnikamy za bardzo. Jest masę krajów mniejszych to i Polska powinna być. Ukraina też się z niczym konkretnym nie kojarzy. Większość państw Afrykańskich też nie.
Polska teraz to tylko z osobami się może kojarzyć. Szopen, Wałęsą (czy ogólnie Solidarność-Komunizm).

Po części unikalne kulturowe symbole to może podczas Rzeczpospolitej Obojga Narodów, ale ponieważ ciągłość państwa została przerwana i znikneło na 123 lata to żaden symbol się nie utrwalił poza Polską.

Tak jak pisałem, jeżeli są mniejsze kraje to pewnie bardziej rozpoznawalne, a taka ukraina zajmuje powierzchniowo znacznie więcej miejsca na mapie.
Swoją drogą chyba najbardziej rozpoznawalne "symbole kulturowe" pozostały w pamięci po RON to jaśnie oświeceni magnaci, szlachta zrywająca sejmy, elekcje królów :roll:

Raczej miałem na myśli np. Husarię czy strój polskiej szlachty, który się mocno różnił od zachodu, ale także od wschodu (mimo, zapożyczeń i pewnych wspólnych cech) jak np. Żupan i Kontusz.

Autor:  Havok [ 28 paź 2012, 17:15 ]
Tytuł:  Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+)

No tak, ale jak sam pisałeś, żaden z tych symboli nie utrwalił się poza granicami polski, chociaż husaria jak najbardziej by się do tego nadawała.

Autor:  warhameron [ 29 paź 2012, 00:19 ]
Tytuł:  Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+)

Polish Soldier Pack
http://www.strategyinformer.com/pc/xcom ... 46527.html

Autor:  Arturnik [ 29 paź 2012, 15:11 ]
Tytuł:  Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+)

tu calkiem ladna cena na UFO Extraterrestrials, tak juz w temacie ufo, jak komus grafika nie przeszkadza to powinien wziac
http://www.greenmangaming.com/s/pl/en/p ... d-edition/

Autor:  Rzeznik [ 31 paź 2012, 22:08 ]
Tytuł:  Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+)

na steam 2E jeszcze przez 19h

Autor:  Mendol [ 31 paź 2012, 22:15 ]
Tytuł:  Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+)

a jakies fajne mody sa do tego? bo oceny srednie zebralo.

Autor:  Rzeznik [ 31 paź 2012, 22:36 ]
Tytuł:  Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+)

Z tego co rozumiem, to jest wersja gold, ktora juz jest zmodowana.

Autor:  warhameron [ 31 paź 2012, 23:14 ]
Tytuł:  Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+)

NIEeeeeee, zara wam wkleje mody

http://www.ufo-scene.com/plugins/forum/forum.php
SyDaemon's Mod
Ishantil's IEEP Mod
Greyfiends UFO ET UNI-MOD (English)
Coasty's BmanEOU --4.07-- < the best (jesli biega o content, nie testowałem gold wersji ale prawie na bank działa )

Mozna powrzucać również muze z ufo/xcoma jak ktoś chce , ale ta orginalna ma klimat.

Po instalacji w opcjach będzie dostępnych masa dodatkowych opcji> typu ufo swarm (attack nie 1 ufo, ale np 15 battleshipów)
http://www.ufo-scene.com/plugins/forum/ ... .php?13507

Autor:  warhameron [ 11 lis 2012, 18:10 ]
Tytuł:  Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+)

http://sklep.muve.pl/pc/strategia/ufo-e ... -pc-pl/236
Dobra cena 5zł

Autor:  warhameron [ 10 sty 2013, 17:13 ]
Tytuł:  Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+)

http://www.gram.pl/news/2013/01/08/drug ... armo.shtml

Nawet nie wiedziałem ,że dali dlc za friko (popierduchowe ,ale zawsze). I podobno przed końcem zimy ma być duże dlc.

Autor:  raggnarok [ 10 sty 2013, 17:43 ]
Tytuł:  Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+)

Ja chce kurwa przynajmniej losowe lokacje ufokow, bo na losowe mapy nie ma co liczyc. Po 20h zabawy znam spawn pointsy na 90% mapach. Bez sensu sie gra z taka wiedza.

Autor:  Targaryen [ 11 sty 2013, 10:52 ]
Tytuł:  Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+)

Na najwyższym poziomie są grupy obcaków, które patrolują mapę. Szczególnie jest to widoczne na terrorach ale na crashsite'ach też występuje. Szkoda, że to tylko jakieś 30% przeciwników a reszta kampuje w swoich spawn pointach :/

Autor:  warhameron [ 17 mar 2013, 20:28 ]
Tytuł:  Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+)

Ostatnio wróciłem do xcoma i wydaje mi się ,że jest lepiej z AI ( raz mi wyszło 10 obcych na raz).
No i przeglądałem co tam w modach i te wyglądają ciekawie: http://xcom.nexusmods.com/mods/50/ Sprawdźcie screeny>armorki w kamuflażu wyglądają cool.

Graficzny upgrejd
http://xcom.nexusmods.com/mods/25/

I najbardziej rozbudowany mod?
http://xcom.nexusmods.com/mods/98/

Autor:  Deshroom [ 27 gru 2013, 13:20 ]
Tytuł:  Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+)

Gra ktoś Enemy Within Classic Ironman?
Ja gram i czasem coś bym podyskutowal tylko nie wiem czy ktoś jeszcze gra. Normal jest tak łatwy że wszystko jest obojętne.

Autor:  warhameron [ 27 gru 2013, 13:46 ]
Tytuł:  Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+)

Deshroom napisał(a):
Gra ktoś Enemy Within Classic Ironman?
Ja gram i czasem coś bym podyskutowal tylko nie wiem czy ktoś jeszcze gra. Normal jest tak łatwy że wszystko jest obojętne.


Ja grałem z Long War modem przed dodatkiem na normalu i co bym nie kombinował to wtopa. No tak trza kombinować ,że głowa mała. Wczoraj odpaliłem ten dodatek i wygląda ciekawie. Muszę pokombinować z modem i czuje wyjebioze (będę grał na easy prawdopodobnie). Z tego co wyczytałem trza steam wersję cofnąć do pacza 4 , wyłączyć aktualizację i mod działa.

Autor:  Deshroom [ 27 gru 2013, 13:53 ]
Tytuł:  Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+)

Ok.
Ja nie gram z modami. Nie lubię modow.

Autor:  warhameron [ 27 gru 2013, 13:55 ]
Tytuł:  Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+)

Mnie nie zmodowony xcom po prostu odrzuca głupotą rozwiązań. Imo powinni tych moderów zatrudnić or im zapłacić i wydać tego moda jako dlc. Może inaczej> nie zmodowany xcom jest dla emo kidsów, zmodowany daje fun dojrzałym graczom :D

Strona 15 z 17 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team