MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
XCOM: Enemy Unknown (2012+) https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=40171 |
Strona 15 z 17 |
Autor: | Mendol [ 27 paź 2012, 16:39 ] |
Tytuł: | Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+) |
jest do kitu tak czy siak. |
Autor: | sula [ 27 paź 2012, 16:53 ] |
Tytuł: | Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+) |
Shador von Dal napisał(a): ojej... nie ma Polski... ojej gra jest do kitu. Coś sobie ubzdurałeś chyba. |
Autor: | Havok [ 28 paź 2012, 16:47 ] |
Tytuł: | Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+) |
sula napisał(a): Tylko, że tu już wnikamy za bardzo. Jest masę krajów mniejszych to i Polska powinna być. Ukraina też się z niczym konkretnym nie kojarzy. Większość państw Afrykańskich też nie. Polska teraz to tylko z osobami się może kojarzyć. Szopen, Wałęsą (czy ogólnie Solidarność-Komunizm). Po części unikalne kulturowe symbole to może podczas Rzeczpospolitej Obojga Narodów, ale ponieważ ciągłość państwa została przerwana i znikneło na 123 lata to żaden symbol się nie utrwalił poza Polską. Tak jak pisałem, jeżeli są mniejsze kraje to pewnie bardziej rozpoznawalne, a taka ukraina zajmuje powierzchniowo znacznie więcej miejsca na mapie. Swoją drogą chyba najbardziej rozpoznawalne "symbole kulturowe" pozostały w pamięci po RON to jaśnie oświeceni magnaci, szlachta zrywająca sejmy, elekcje królów ![]() |
Autor: | sula [ 28 paź 2012, 17:03 ] |
Tytuł: | Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+) |
Havok napisał(a): sula napisał(a): Tylko, że tu już wnikamy za bardzo. Jest masę krajów mniejszych to i Polska powinna być. Ukraina też się z niczym konkretnym nie kojarzy. Większość państw Afrykańskich też nie. Polska teraz to tylko z osobami się może kojarzyć. Szopen, Wałęsą (czy ogólnie Solidarność-Komunizm). Po części unikalne kulturowe symbole to może podczas Rzeczpospolitej Obojga Narodów, ale ponieważ ciągłość państwa została przerwana i znikneło na 123 lata to żaden symbol się nie utrwalił poza Polską. Tak jak pisałem, jeżeli są mniejsze kraje to pewnie bardziej rozpoznawalne, a taka ukraina zajmuje powierzchniowo znacznie więcej miejsca na mapie. Swoją drogą chyba najbardziej rozpoznawalne "symbole kulturowe" pozostały w pamięci po RON to jaśnie oświeceni magnaci, szlachta zrywająca sejmy, elekcje królów ![]() Raczej miałem na myśli np. Husarię czy strój polskiej szlachty, który się mocno różnił od zachodu, ale także od wschodu (mimo, zapożyczeń i pewnych wspólnych cech) jak np. Żupan i Kontusz. |
Autor: | Havok [ 28 paź 2012, 17:15 ] |
Tytuł: | Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+) |
No tak, ale jak sam pisałeś, żaden z tych symboli nie utrwalił się poza granicami polski, chociaż husaria jak najbardziej by się do tego nadawała. |
Autor: | warhameron [ 29 paź 2012, 00:19 ] |
Tytuł: | Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+) |
Polish Soldier Pack http://www.strategyinformer.com/pc/xcom ... 46527.html |
Autor: | Arturnik [ 29 paź 2012, 15:11 ] |
Tytuł: | Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+) |
tu calkiem ladna cena na UFO Extraterrestrials, tak juz w temacie ufo, jak komus grafika nie przeszkadza to powinien wziac http://www.greenmangaming.com/s/pl/en/p ... d-edition/ |
Autor: | Rzeznik [ 31 paź 2012, 22:08 ] |
Tytuł: | Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+) |
na steam 2E jeszcze przez 19h |
Autor: | Mendol [ 31 paź 2012, 22:15 ] |
Tytuł: | Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+) |
a jakies fajne mody sa do tego? bo oceny srednie zebralo. |
Autor: | Rzeznik [ 31 paź 2012, 22:36 ] |
Tytuł: | Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+) |
Z tego co rozumiem, to jest wersja gold, ktora juz jest zmodowana. |
Autor: | warhameron [ 31 paź 2012, 23:14 ] |
Tytuł: | Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+) |
NIEeeeeee, zara wam wkleje mody http://www.ufo-scene.com/plugins/forum/forum.php SyDaemon's Mod Ishantil's IEEP Mod Greyfiends UFO ET UNI-MOD (English) Coasty's BmanEOU --4.07-- < the best (jesli biega o content, nie testowałem gold wersji ale prawie na bank działa ) Mozna powrzucać również muze z ufo/xcoma jak ktoś chce , ale ta orginalna ma klimat. Po instalacji w opcjach będzie dostępnych masa dodatkowych opcji> typu ufo swarm (attack nie 1 ufo, ale np 15 battleshipów) http://www.ufo-scene.com/plugins/forum/ ... .php?13507 |
Autor: | warhameron [ 11 lis 2012, 18:10 ] |
Tytuł: | Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+) |
http://sklep.muve.pl/pc/strategia/ufo-e ... -pc-pl/236 Dobra cena 5zł |
Autor: | warhameron [ 10 sty 2013, 17:13 ] |
Tytuł: | Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+) |
http://www.gram.pl/news/2013/01/08/drug ... armo.shtml Nawet nie wiedziałem ,że dali dlc za friko (popierduchowe ,ale zawsze). I podobno przed końcem zimy ma być duże dlc. |
Autor: | raggnarok [ 10 sty 2013, 17:43 ] |
Tytuł: | Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+) |
Ja chce kurwa przynajmniej losowe lokacje ufokow, bo na losowe mapy nie ma co liczyc. Po 20h zabawy znam spawn pointsy na 90% mapach. Bez sensu sie gra z taka wiedza. |
Autor: | Targaryen [ 11 sty 2013, 10:52 ] |
Tytuł: | Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+) |
Na najwyższym poziomie są grupy obcaków, które patrolują mapę. Szczególnie jest to widoczne na terrorach ale na crashsite'ach też występuje. Szkoda, że to tylko jakieś 30% przeciwników a reszta kampuje w swoich spawn pointach :/ |
Autor: | warhameron [ 17 mar 2013, 20:28 ] |
Tytuł: | Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+) |
Ostatnio wróciłem do xcoma i wydaje mi się ,że jest lepiej z AI ( raz mi wyszło 10 obcych na raz). No i przeglądałem co tam w modach i te wyglądają ciekawie: http://xcom.nexusmods.com/mods/50/ Sprawdźcie screeny>armorki w kamuflażu wyglądają cool. Graficzny upgrejd http://xcom.nexusmods.com/mods/25/ I najbardziej rozbudowany mod? http://xcom.nexusmods.com/mods/98/ |
Autor: | Deshroom [ 27 gru 2013, 13:20 ] |
Tytuł: | Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+) |
Gra ktoś Enemy Within Classic Ironman? Ja gram i czasem coś bym podyskutowal tylko nie wiem czy ktoś jeszcze gra. Normal jest tak łatwy że wszystko jest obojętne. |
Autor: | warhameron [ 27 gru 2013, 13:46 ] |
Tytuł: | Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+) |
Deshroom napisał(a): Gra ktoś Enemy Within Classic Ironman? Ja gram i czasem coś bym podyskutowal tylko nie wiem czy ktoś jeszcze gra. Normal jest tak łatwy że wszystko jest obojętne. Ja grałem z Long War modem przed dodatkiem na normalu i co bym nie kombinował to wtopa. No tak trza kombinować ,że głowa mała. Wczoraj odpaliłem ten dodatek i wygląda ciekawie. Muszę pokombinować z modem i czuje wyjebioze (będę grał na easy prawdopodobnie). Z tego co wyczytałem trza steam wersję cofnąć do pacza 4 , wyłączyć aktualizację i mod działa. |
Autor: | Deshroom [ 27 gru 2013, 13:53 ] |
Tytuł: | Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+) |
Ok. Ja nie gram z modami. Nie lubię modow. |
Autor: | warhameron [ 27 gru 2013, 13:55 ] |
Tytuł: | Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+) |
Mnie nie zmodowony xcom po prostu odrzuca głupotą rozwiązań. Imo powinni tych moderów zatrudnić or im zapłacić i wydać tego moda jako dlc. Może inaczej> nie zmodowany xcom jest dla emo kidsów, zmodowany daje fun dojrzałym graczom ![]() |
Strona 15 z 17 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |