MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Elemental Fallen Enchantress
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=40258
Strona 15 z 88

Autor:  Deshroom [ 20 mar 2012, 21:48 ]
Tytuł: 

RufeN napisał(a):
koniec ruchu dla danej postaci/jednostki to spacja
nice, thx :D

Autor:  Highlander [ 20 mar 2012, 21:55 ]
Tytuł: 

wylacz sobie autorurn na mapie, mnie osobiscie wkurzalo.

Autor:  Deshroom [ 20 mar 2012, 21:59 ]
Tytuł: 

Dzięki, gierka wygląda fajnie ale trzeba przysiąść trochę i poczytać tooltipy.
Nie grałem w to wcześniej.

Autor:  warhameron [ 20 mar 2012, 22:04 ]
Tytuł: 

http://forums.elementalgame.com/420318

Albo uprosza staty albo dojda nowe (obstawiam to drugie bo dojda religie? charakter>neutral evil itp jak w FFH)

Autor:  Highlander [ 27 mar 2012, 19:20 ]
Tytuł: 

http://www.youtube.com/watch?v=LxSJH4ws ... e=youtu.be intro

Autor:  warhameron [ 27 mar 2012, 19:41 ]
Tytuł: 

nienajgorsze,ale na intrze jest fire z wildlands ja nie spotkałem ktoś miał ?

Autor:  Farin [ 28 mar 2012, 16:55 ]
Tytuł: 

Intro ładny klimacik wprowadza :]
warhameron nie miałem jeszcze ognia ...

BTW jak się podbija te "dzikie ziemie" - wytłukłem wsio co tam żyło i nic...

Autor:  warhameron [ 28 mar 2012, 17:56 ]
Tytuł:  /

Jak wybijesz wszystko w tym bosa to można stawiać miasto or outpost bez ryzyka ich straty. (tam z reguły chyba jest lepszy shard do danej magii)

http://www.youtube.com/watch?v=w-T62CvizEA

Kurde myślałem ,że bete 3 nam dziś dadzą ,a typy piszą ze next week... urde. Na filmiku widadać ,że dodali nowe czary w tym pare globalnych fajnych> wręcz zajebiste co niektore czary. No i w końcu widać różnice w czarach ftw co niektóre. Oj zapowiada się miodnie.

Takie mody powinny byc do bety 3(do testowania) :
1. Summons Mod: This is mostly Heavenfall's mod, but I will be helping do the gritty xml stuff. He is making some beautiful creatures for this and Expanded Factions Mod. This mod will add around 100 summons to the game. It will be the most important mod and is scheduled to come out soon after FE's release.

2. Ivory Towers Mod: This is mostly my mod, but Heavenfall has been helping with the specifics and more may join me if they wish. This mod is all about adding a new strategy choice to the game. It will be something the AI can fully use. It will be mostly building additions and new summons and trained monsters. There will also be a unique story to go with it, done through quests and random events.

3. Quest Adventures: Circle of the Black Thorn. This will be a series of storyarchs added to the quest system. I have been working on this one since WoM, it just needs that new quest editor and some reworking to fit FE.

4. Quest Adventures: Return of Slayer. This is another series of storyarchs to be added to the stock quests. Also just needs some reworking to fit FE.

5. Quest Adventures: Tales of Orpheus. This one is partially done. It is a collection of smaller stories that resemble a choose your own adventure style.

6. Path Progression Mod. I am sure there will need to be some additions to Paths some time after release. This will be open to the community to help.

7. Books of Bedeviled Bewilderment. This is a collection of spellbooks and artifacts I wouldn't mind adding at some point to the random loot and quests. They use riddles to tell you what the spell does. Some have unexpected effects. There too little whimsy in the magic system.

Autor:  CavieZ [ 29 mar 2012, 13:56 ]
Tytuł: 

Jeszcze nie ma Bety 3? Bo kurde narazie nie gram czekając na betkę nową.

Autor:  warhameron [ 29 mar 2012, 14:07 ]
Tytuł: 

Niby dziś nie będzie, next week. Ale łudzę się ,żę jednak dziś.

Autor:  CavieZ [ 29 mar 2012, 14:44 ]
Tytuł: 

Ja na razie doczytałem, że to ktoś żartował iż pojawi dopiero w next tygodniu. masz gdzieś info że to ktos ze stardock napisał o zmianie premiery betki?

Autor:  RufeN [ 29 mar 2012, 14:53 ]
Tytuł: 

CavieZ napisał(a):
Jeszcze nie ma Bety 3? Bo kurde narazie nie gram czekając na betkę nową.

hehe to samo mam, nawet WOT odpalilem dzisiaj ;d

Autor:  CavieZ [ 29 mar 2012, 14:56 ]
Tytuł: 

No nic to wracam do serialu Gra o Tron i może wieczorem się pojawi ..bo w USa jest jeszcze noc więc pracownicy Stardocku chrapią w łóżku.

A jak się nie pojawi to wracam do ME3 .

Bo w Berta 1 nie ma chyba sensu grać skoro ma się sporo zmienić. To znów musze się uczyć podwójnie :D

Autor:  warhameron [ 29 mar 2012, 17:55 ]
Tytuł: 

To chyba nie beta 3 ,ale jako updajt jest 0.86.002 (to na pewno nie beta 3 , ale ten updejt chyba przegapilem)

Autor:  CavieZ [ 29 mar 2012, 20:51 ]
Tytuł: 

Ten update 002 jest od początku. Po protu to jest chyba do bety 1 nakladka moze.. bo jak instaluje na moją beta 2 to pisze, że wersja aktualna

Autor:  warhameron [ 30 mar 2012, 10:39 ]
Tytuł:  Uber mod

http://forums.elementalgame.com/419871

Zanim wyjdzie beta można pograć z modami. Ten prezentuje się ciekawie.

Odpaliłem tego moda > całkowicie inna gra !!! miód !!! Ten mod oficjalnie otrzymuje tytuł Warhameron POLECA :D

Gdyby ktoś miał problem z istalacją moda to pisać ( gra się dużo dłużej wczytuje, ale warto ! )

Z ciekawostek z tego moda: zaczynamy z bohaterem + w moim przypadku z 4 fire elementalami (wcale nie są op, w pierwszych 3 walkach starciłem 2 z nich tylko dwa) Wszystko lepiej zbalansowane(hp, dmg, specjalne attaki).
Masa questów, armie przeciwników od 6 szt do 9 przy czym mając armie deadly mozna wtopić z armią strong ! Całkowicie inna gra (ciekawsza i więcej wyzwań) Gram na normalu i co parę tur wpierdol> load i jeszcze raz (trza ręcznie rozgrywać walki)

Autor:  CavieZ [ 30 mar 2012, 19:18 ]
Tytuł: 

Nie wiem czy czekać? Kiedy ta Beta 3? Warhameron jak zacznę teraz to i tak się sproo zmieni. wrrr

Może jednak opisałbyś tego moda jak zainstalować :>

Autor:  warhameron [ 30 mar 2012, 19:52 ]
Tytuł: 

Robisz skrót z pliku odpalającego (w katalogu z FE), odpalasz właściwości na nim(na skrócie) i po spacji wklejasz -localdataonly i zapisz(element docelowy). katalog Data z FallenEnchantress/Data/English przegrywasz w inne miejsce (kopiujesz nie przenosisz) Wszystkie pliki (poza except CoreImprovementsTest and ArtImprovementsTest) kopiujesz do katologu data. te 2 pliki wrzucsz do katalogu/folderu Improvements, który znajduje się w folderze data/ english jeśli sie nie myle. Pliki z test zostają ,ale kasujesz ich odpowiedniki bez test w nazwie np coreunits kasujesz coreunitstest musi zostać. I odpalasz gre z tego skróta zmodyfikowanego.

Autor:  Highlander [ 30 mar 2012, 20:59 ]
Tytuł: 

http://gamasutra.com/view/news/167416/S ... e_game.php
heh

Autor:  warhameron [ 30 mar 2012, 21:06 ]
Tytuł: 

Jakby nie było szczera wypowiedź i nietypowe postępowanie. Ale o tym już nie raz pisałem tu na forum. Taki tytuł może zainteresować i skłonić do przeczytania.


Wracając do moda, jest urwa ultra hardcorowo na normalu. Pierwszy przeciwnik po prostu zjadł mnie po prostu wypas ! Teraz magia ma OGROMne znaczenie. Summony są fajne, ale tylko na początku. Trza inwestować 1 postacią w dany typ magii no ofc przejmować all shardy. Z tym modem NAPRAWDĘ Master of Magic wymięka. Śmieszne lub smutne może być to ,że ten mod może się okazać duzo lepszy niż beta 3 ... serio.


Ale dupa beta 3 dzień po premierze LoG.(ale to nie jest pewna data)
http://forums.elementalgame.com/420782/get;last

Ło magi:
http://forums.elementalgame.com/420781/get;last

Ale, jak tego moda podrasują pod bete 3 urwa będzie jazda:D

Minimum 2 tygodnie do bety 3, więc bierzcie się za moda bo jest miodny.

Strona 15 z 88 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team