MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Dark Souls
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=39681
Strona 143 z 224

Autor:  goatguy [ 9 kwi 2014, 17:04 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Obie wersje brzydkie jak kupa, na PC trochę lepsze tekstury. Za to miodność najwyższego rzędu, a licznik będzie stukał jak w mało której grze.

Autor:  zaboleq [ 9 kwi 2014, 20:10 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

E no ale bosowie w tym DS2 to jakaś kupa w porównaniu do tego co było w jedynce. Naoglądałem się niepotrzebnie streamów z DS2 ale serio, żaden z tych bosów nie ma nawet startu do Manusa albo Artoriasa. Sif i Gwyn też wymiatali(ok z Gwynem nie walczyłem ale widziałem jak kumple walczy i było zajebiście:P). Natomiast w DS2 jakoś nie widzę aby Ci bossowie wgniatali w podłogę. Już nie chodzi nawet o sam poziom trudności ale raczej o walkę z nimi, klimat i ich design. Nie wiem jak wy ale jak Artoriasowi dawałem się zabić specjalnie po to aby jeszcze z nim powalczyć i posłuchać tej zajebistej muzy. Siffa też miałem problem zabić bo mi go żal było po prostu.

Zaraz pewnie ktoś zacznie płakać, że skoro nie grałem to żeby nie się nie wypowiadał ale jakoś nie widać w necie psalmów na temat zajebiśtości bossów z DS2. Coś w tym musi być chyba jednak.

Autor:  Karol66 [ 10 kwi 2014, 01:33 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

zaboleq napisał(a):
Zaraz pewnie ktoś zacznie płakać, że skoro nie grałem to żeby nie się nie wypowiadał ale jakoś nie widać w necie psalmów na temat zajebiśtości bossów z DS2. Coś w tym musi być chyba jednak.


Są mocno "nierówni" - tzn niektórzy upierdliwi do granic możliwości (czytaj: 1 błąd, rolka nie w tą stronę i game over) a inni banalnie prości.
Ale prawdą jest, że nie wbijają się jakoś szczególnie w pamięć.
Jedyną "fajną" walkę pamiętam z tym trio z Lost Bastille (zresztą, chyba najlepiej zrobiona cała zona w grze), rydwan-boss z undead pur. i nekrosi z huntsman.

Anyway - dla mnie DS2 to najlepiej wydana kasa w ostatnim roku bo dostałem to, czego oczekiwałem :)
Przykre jest tylko to, że na DS3 trzeba będzie czekać kolejne 2 lata :(

@Mendol
Usiadłem teraz do ESO więc w DS2 nie gram.
Jak już znudzi mnie to "nowe Lineage", to wracam na miesiąc do WoT a dopiero potem do DS2. Może w wersji na PC (jak będzie grywalna) żeby sobie ze scorpem pograć w teamie (sprzedał PS2).

Autor:  Mendol [ 10 kwi 2014, 08:03 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

o to daj name w teso :)

Autor:  Karol66 [ 10 kwi 2014, 08:27 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

karol66 :)

Autor:  Oyci3C [ 10 kwi 2014, 09:15 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

a jaki masz Ty nick mendol :D

Autor:  Razoth [ 16 kwi 2014, 18:41 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

http://www.pcgamer.com/2014/04/16/dark- ... enshots/3/

Screeny z wersji na PC w rozdzielczości 4K.

Z litości nie skomentuję, chociaż w niektórych miejscach jest ładnie. Ogólnie tak jak już mówiłem dawno temu - poziom bardzo nierówny.

Autor:  EloNis [ 16 kwi 2014, 23:46 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

wyjdzie dsfix, bedzie gitara

Autor:  Razoth [ 16 kwi 2014, 23:51 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Dsfix nie wyjdzie, bo nie ma nic do fixowania.

Autor:  zaboleq [ 17 kwi 2014, 11:53 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Ja tylko nie kumam czemu jak była beta i pokazy na których ludzie grali, to jakoś dało się grać z tymi ficzerami graficznymi a teraz nagle kupa. Mi to śmierdzi wydaniem fixniętej wersji na ps4 i XO za jakiś czas. Jak tak zrobią to chujów 100 im w dupe. I tak po tym co zrobili z ds i ds2 nie kupię już nic od nich tylko pożyczę z torrentowni pewnie. Najwiekszy wałek ostatnich kilku lat chyba.

Autor:  Mark24 [ 17 kwi 2014, 12:18 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

nie było bety dark souls 2 na PC.

Autor:  zaboleq [ 17 kwi 2014, 13:52 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Mark24 napisał(a):
nie było bety dark souls 2 na PC.


Co z tego skoro była na ps3 "dla wybranych" i gra wyglądała tam tak jak na trailerach? Co więcej wersja w którą grali dziennikarze na E3 też tak wyglądała. Już mi rage przeszedł ale znowu mnie kurwica wzięła bo zobaczyłem jak DS po fixach u mnie wygląda...

Autor:  Oyci3C [ 17 kwi 2014, 19:54 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Jakiś mod guru od DS1, Durante:

With Dark Souls 2, From Software and Namco Bandai deliver a PC version of their game which not only fulfills all the standard expectations in terms of resolution and framerate support, but also adds additional options beyond that. Crucially, they have included high-resolution texture assets which generally fit even the expectations of gamers who play beyond 1080p.

One might also claim that, even if they never acknowledged the modding of their first port, they did certainly learn from it. Whether it is large changes like the inclusion of ambient occlusion, higher resolution textures and good mouse controls, or smaller but equally useful additions such as the ability to turn off the UI or skip the introduction logos, there is a lot in Dark Souls 2 at launch which modders only added to the PC port of the first game over time.

While it is not quite the (almost generational) leap which was initially shown in previews, Dark Souls 2 on PC is a better experience and a more beautiful game than even a fully modded Dark Souls 1, and it also performs well on a wide range of hardware. It adds effects which greatly enhance the visual impact of some scenes, such as dynamic godrays, improves the resolution of environment textures, greatly improves shadow resolution and filtering, and maintains the highly detailed equipment models, textures and ambient specular reflections which were a hallmark of the original Dark Souls’ graphics.

Of course, we wouldn’t be PC gamers if we were not always looking to get even more out of our games. In future articles we will look at some tweaks using generic tools in order to further improve Dark Souls 2’s graphics, and later on investigate its technology in more depth to determine what else might be possible with game-specific modifications.

Autor:  Razoth [ 17 kwi 2014, 20:52 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

No ja ostatecznie postanowiłem przetestować "triala" i jeżeli mi podpasi to kupuję. Jak nie to wypierdalam z dysku i czekam na ewentualną poprawę grafy modami, jeżeli takowa nastąpi.

"Overall experience" zapowiada się na znacznie lepsze niż na konsoli (błyskawiczny czas ładowania, 60 fps, lepsza rozdziałka) więc dam przynajmniej szansę.

W tym temacie więcej screenów: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=803724


Jednak w dalszym ciągu w głowie mi się nie mieści, że do gry w której jest sporo lokacji na prawdę ładnie wyglądających, wrzucono też coś takiego:

http://dl.pcgamer.com/LPC/darksouls2/da ... ull-11.png (o każdej teksturze w tle można napisać osobny artykuł)

http://abload.de/img/screenshot59737n7bof.jpg

Autor:  Oyci3C [ 17 kwi 2014, 20:57 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

To pozostałości z konsoli gdzie się oszczędza na wydajności zapełniając miejsca z reguły niewidoczne :)

Autor:  Mendol [ 17 kwi 2014, 20:59 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

a ty ciagle sie czepiasz tej 8 letniej konsoli?

Autor:  Oyci3C [ 17 kwi 2014, 21:02 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Ja się nie czepiam tylko odpowiadam skąd takie miejsca.

Autor:  Mendol [ 17 kwi 2014, 21:04 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

z dupy :)

Autor:  Oyci3C [ 17 kwi 2014, 21:04 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

heheszki :)

Autor:  zaboleq [ 17 kwi 2014, 22:44 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

No ja po cichu licze, że Durante i jemu podobne ziomki wycisną jeszcze z DS2 co się da. Leje na tekstury bo te nie są złe(poza miejsciówkami, gdzie dali rzeczywiście ciała). W sumie to skoro w DS2 poprawili tekstury to może tutaj pokuszą się o jakiś overhaul? Niech coś zrobią z tym oświetleniem i mrokiem a raczej jego brakiem. Nie przekonują mnie teksty, że musieli wyjebać cały ten mrok bo jak masz pochodnię to nie możesz mieć tarczy albo 2h i grać tak jak chcesz - to po prostu zabrało klimat z wielu miejsc.

Strona 143 z 224 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team