MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Dark Souls
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=39681
Strona 144 z 224

Autor:  Lukas24MwO [ 18 kwi 2014, 06:44 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Jakby w Dark Souls grafika w ogóle miała znaczenie... :)

Autor:  Mark24 [ 18 kwi 2014, 08:39 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

cicho, dla nich ma.
Co nie przeszkadza tym samym osobom w innym temacie podniecać się jakimś rozpikselowanym retro shitem, które wygląda jak produkcja z 8-bitowego atari :D

Autor:  Razoth [ 18 kwi 2014, 08:55 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Lukas24MwO napisał(a):
Jakby w Dark Souls grafika w ogóle miała znaczenie... :)


Oczywiście, że ma. Kapitalne znaczenie. Seria pod względem technicznym nigdy nie stała na wysokim poziomie ale pod względem artstyle/designu zawsze była top notch z MAŁYMI wyjątkami (Lost Izalith w Dark Souls 1 na przykład) co budowało wspaniałą atmosferę.


Mark24 napisał(a):
cicho, dla nich ma.
Co nie przeszkadza tym samym osobom w innym temacie podniecać się jakimś rozpikselowanym retro shitem, które wygląda jak produkcja z 8-bitowego atari :D


Ja rozumiem, że masz wrażliwość artystyczną i oko do detali na poziomie rozwielitki, ale nie musisz się tym zaraz koniecznie chwalić.

Autor:  zaboleq [ 18 kwi 2014, 09:34 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Lukas24MwO napisał(a):
Jakby w Dark Souls grafika w ogóle miała znaczenie... :)


Bo oczywiście budowanie odpowiedniego klimatu w takiej grze np za pomocą dynamicznego oświetlenia w ogóle znaczenia nie ma...

Autor:  Mark24 [ 18 kwi 2014, 10:36 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

razoth - ja już pisałem, ja gram w gry a nie w graficzne benchmarki. Jak gra jest dobra to w nią gram bez względu na oprawę audiowizualną. Podobnie jak ksiażka jest dobra to ją połknę w starym pożółkłym wydaniu z podartymi kartkami, jak jest chujowa to i kryształki svarowskiego nie pomogą.
A wy widzę uskuteczniacie swoje double standardy - nad jednym tytułem się znęcacie, innym się podniecacie mimo, że wygląda jak totalna kupa. Minimum konsekwencji w tym co robicie proponuję.
Czy to po prostu chęć udowodnienia, ze wasze imba PC-ty są lepsiejsze niż konsola sprzed dekady?

Autor:  Razoth [ 18 kwi 2014, 10:48 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Nie posiadasz umiejętności czytania ze zrozumieniem albo jesteś ignorantem (ew prostakiem, który nie rozumie pojęcia "kierunek artystyczny"). Nie będę z tobą dyskutował. :)

Autor:  zaboleq [ 18 kwi 2014, 11:08 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Razoth napisał(a):
Nie posiadasz umiejętności czytania ze zrozumieniem albo jesteś ignorantem (ew prostakiem, który nie rozumie pojęcia "kierunek artystyczny"). Nie będę z tobą dyskutował. :)


+1
Marek chyba za dużo farby się nawdychał w UK i teraz trudno zrozumieć jego bzdetne argumenty.

Autor:  Mark24 [ 18 kwi 2014, 11:20 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

czyli identyczna grafika, ale mniejsza rozdzielczość = brak artyzmu, większa rozdzielczość = artyzm.
No chyba, ze styl retro wtedy im mniejsza rozdzielczość = tym większy artyzm?

bezsens bezsensem poganiany.

Autor:  iniside [ 18 kwi 2014, 11:31 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Tak pieprzysz glupoty w tej chwili ze, az ciezko to skomentować. Wyjasnie ci to slowami ktore moze zrozumiesz.

8-bitowa retro grafika w grze 2D, to taki troll. Kazdy wie, ze to jest troll, troll o tym wie i kazdy sie bawi trollowaniem. Wszyscy sa zadowoleni.

Dark Souls 2, to tez jest troll, tylko ze w tym przypadku trollowanie wynika, z faktu, ze troll uwaza, ze nim nie jest i idzie w zaparte, ze tak ma byc jak mowi.

Ergo, 8 bitowa grafika to pewien obrany kierunek artystyczny z ktorego tworcy w pelni sobie zdaja sprawe.

Dark Souls 2, celuje i to widać na kazdym kroku w realistyczna grafike, problem polega na tym, ze jego tworcy nie maja pojecia jak to zrobic, wiec mamy takiego potworka z calkiem niezlymi teksturami, modelami, i tragicznym oświetleniem, ktore wyglada jak z 2005 roku.

Autor:  Mark24 [ 18 kwi 2014, 11:37 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

dziękuję za wyjaśnienie. No zobacz gwóźdź do trumny te lights w Dark Souls. Taka szkoda... teraz się nie dziwię, że osoby z tego forum z pewnym smakiem artystycznym ominą tą imho całkiem niezłą grę szerokim łukiem. Te światła, te cienie, nawet podbicie rozdziałki do 4k nic nie da...
Żal mi ich. Tych osób które rezygnują z gry bo im światła i cienie nie pasują. :lol:

teraz rozumiesz inside?
Czy dalej nie kumasz że rezygnowanie z dobrej gry tylko dlatego, ze ma kiepską grafikę jest totalnie bez sensu z mojego punktu widzenia?

Autor:  Nyx [ 18 kwi 2014, 11:38 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Imho pod wzgledem oswietlenia i budy klimatu tym narzędziem powinni sie uczyc od designerów dungeonow w teso.

Autor:  Razoth [ 18 kwi 2014, 11:38 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

iniside napisał(a):

Dark Souls 2, celuje i to widać na kazdym kroku w realistyczna grafike, problem polega na tym, ze jego tworcy nie maja pojecia jak to zrobic


Tylko właśnie to jest najśmieszniejsze, że mają pojęcie:

https://www.youtube.com/watch?v=3Qj2BkF7jh4


No ale najlepiej równać w dół niż w górę (bo taniej/szybciej) i wykastrować grę pod najniższy wspólny mianownik.

Autor:  Oyci3C [ 18 kwi 2014, 11:42 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

No to z lustrem na tarczy to jakaś masakra :)

Autor:  zaboleq [ 18 kwi 2014, 11:45 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Mark24 napisał(a):
czyli identyczna grafika, ale mniejsza rozdzielczość = brak artyzmu, większa rozdzielczość = artyzm.
No chyba, ze styl retro wtedy im mniejsza rozdzielczość = tym większy artyzm?

bezsens bezsensem poganiany.


Czy ktoś tu pisze o teksturach? My gadamy o oświetleniu którego brak w sposób dość drastyczny zmienia to jak gra prezentuje się w odbiorze. Cały internet o tym chuczy, topowe stronki piszą o tym a samo FM wydaje oświadczenie i się tłumaczy. Więc chyba tylko ty mareczku nie widzisz w tym problemu. Zawsze znajdzie się konsument, któremu jest wszystko jedno albo zadowala się produktem zrobionym na 50%.

Przez kilka lat karmiono nas super materiałami by potem zrobić nas w uja. W tym jest problem. Jak go nie widzisz to szczerze Ci współczuje.

Poza tym, DS2 pod paroma względami z opini wielu ludzi prezentuje się gorzej - design lokacji i przeciwników w grze tego typu jest dość ważny. Widziałem sporo bossów w DS2 i razem nie zrobili na mnie takiego wrażenia jak Artorias czy Siff np. Gapling dragon mimo swoje prostoty też robił wrażenie.



Same walki też wyglądaja bardziej na zasadzie: ok, dajmy 5 przeciwników zamiast 2 ciekawych/trudnych. Oczywiście nie twierdzę, że tak jest cały czas ale na design walk narzeka spora ilość graczy. I nie interesują mnie recenzje topowych magazynów bo niestety ci topowi recenzencji często ulegają skurwieniu typowemu ostatnio dla growej prasy.

Design sporej ilości lokacji w DS1 był genialny i nawet jak lokacja wkurwiała(say hello to Sens Fortress and Blight Town!) to i tak parło się naprzód. Ludzie zgodnie stwierdzili ze w Demon Souls i Dark Souls całośc była lepiej zaprojektowana.

Sam z chęcią zagram ale może poczekam aż się modderzy dorobią co by mieć jak najlepsze wrażenia. Póki co mam TESO i trenowanie w DS1.

Gra pewnie i tak jest świetna, ale mogła być wręcz zajebista. W tym problem.

Autor:  Nyx [ 18 kwi 2014, 11:51 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

https://www.youtube.com/watch?v=bheXLi2dD1U#t=427 tak sie powinno bawic swiatlem i cieniami.

Autor:  zaboleq [ 18 kwi 2014, 12:09 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Nyx napisał(a):
https://www.youtube.com/watch?v=bheXLi2dD1U#t=427 tak sie powinno bawic swiatlem i cieniami.


Eh a ja wczoraj stwierdziłem, że zaczynam maga lvlować prócz templara :F. Templar już na 32 lvlu ale go nie odpuszcze :P. Mag ma po prostu takiego powera jakoś...

Autor:  iniside [ 18 kwi 2014, 12:10 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Razoth napisał(a):
iniside napisał(a):

Dark Souls 2, celuje i to widać na kazdym kroku w realistyczna grafike, problem polega na tym, ze jego tworcy nie maja pojecia jak to zrobic


Tylko właśnie to jest najśmieszniejsze, że mają pojęcie:

https://www.youtube.com/watch?v=3Qj2BkF7jh4


No ale najlepiej równać w dół niż w górę (bo taniej/szybciej) i wykastrować grę pod najniższy wspólny mianownik.

Dzieki. Ten film idealnie obrazuje co jest nie tak z grami wogole 0_o.

Autor:  Sobtainer [ 18 kwi 2014, 12:13 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Bardzo ładnie to wygląda, rzeczywiście.

Autor:  Piszpan [ 20 kwi 2014, 23:03 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

karol zapodalbys jakis buil chociazby zalozenia czysto pvp. lubie ranged moge pizgnac czarem ale tez zeby nie padac. ten twoj mag pyro daje rade? widzialem tez jakies takie jakby 1hnad kusze i czy da sie zrobic viable bow build? z jakimis rootami?

Autor:  Mark24 [ 21 kwi 2014, 09:15 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

rooty w tej grze nie mają sensu.

Strona 144 z 224 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team