MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Dark Souls
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=39681
Strona 145 z 224

Autor:  Razoth [ 21 kwi 2014, 12:15 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Rooty w Dark Souls, lol.


Anyway - najbardziej kompleksowa krytyka drugiej części jaka kiedykolwiek ujrzy światło dzienne:

https://www.youtube.com/watch?v=UScsme8didI


Koleś jest zajebisty pod tym względem. Zjada na śniadanie całe te growe pseudo dziennikarstwo skurwione do granic możliwości i ma rewelacyjne recenzje (zwłaszcza serii Metal Gear Solid). Różnica w podejściu (przywiązywanie uwagi nawet do najmniejszych detali) jest wręcz oszałamiająca.

Autor:  Piszpan [ 21 kwi 2014, 14:05 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

ostatnio chcialem pokazac znajomemu dark souls (w sensie zeby poczytal sobie o grze i buildach pare postow karola) to musial sie przegrzebywac przez to cale wasze gowno ;/ jak cos sie wam niepodoba/podoba to rozumiem post czy dwa ale nie 10 stron .

ja w ds zadne nie gralem takze nie znam skilli nvm. ktos moglby mi z grubsza powiedziec jakich skilli uzywaja ci dwaj kolesie na tych filmikach:

https://www.youtube.com/watch?v=z_HrDVWunHI

https://www.youtube.com/watch?v=cWJ6VvKbHA0

Autor:  Razoth [ 21 kwi 2014, 14:14 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Piszpan napisał(a):

ja w ds zadne nie gralem takze nie znam skilli nvm. ktos moglby mi z grubsza powiedziec jakich skilli uzywaja ci dwaj kolesie na tych filmikach:


Masz napisane jak wół na ekranie przy wyborze każdego czaru i jeszcze się musisz pytać? Odpuść sobie tą grę, serio. :)

Autor:  Mark24 [ 21 kwi 2014, 14:37 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Piszpan tam całkiem inaczej wygląda walka niż w typowym mmorpg. Po pierwsze jesteś ograniczony terenem - tzn. bardzo łatwo jest kogoś zapędzieć w kozi róg a zonowanie jest niemożliwe, po drugie zawsze łapiesz addy więc uciekanie nie ma sensu. Po trzecie skille build jest tak naprawdę tyle wart co twój skill i umiejętności w sterowaniu postacią, wykorzystaniu terenu etc. Po ostatnie możesz być wszystkim naraz magiem w ciężkiej zbroji piżgającym zza winkla z łuku.
Nie masz rootów, nie masz timerów na skille. Overpower są(były) te hexy. Ale nie na tyle overpower by się przed nimi nikt nie potrafił obronić.
Masz HP + staminę (która się odradza wolno jak blokujesz i szybciej jak nie blokujesz) - reszta zależy od Ciebie, nowatorskiego buildu coby zakoczyć przeciwnika i umiejętności w opanowaniu pada/klawiatury - jedno oko zawieszasz na pasku staminy (bez staminy nic nie zrobisz, nawet blokowanie tarczą nie będzie działać), drugie na tym co robi wróg.

Autor:  Nyx [ 21 kwi 2014, 19:31 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Razoth napisał(a):
Rooty w Dark Souls, lol.


Anyway - najbardziej kompleksowa krytyka drugiej części jaka kiedykolwiek ujrzy światło dzienne:

https://www.youtube.com/watch?v=UScsme8didI


Koleś jest zajebisty pod tym względem. Zjada na śniadanie całe te growe pseudo dziennikarstwo skurwione do granic możliwości i ma rewelacyjne recenzje (zwłaszcza serii Metal Gear Solid). Różnica w podejściu (przywiązywanie uwagi nawet do najmniejszych detali) jest wręcz oszałamiająca.


"If can't make it good, make it difficult by adding more stuff" Ament to that

Po obejrzeniu calego tego materialu tak bym podsumowal ta gre

Autor:  Oyci3C [ 21 kwi 2014, 19:32 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Chyba większość gier :)

Autor:  zaboleq [ 22 kwi 2014, 07:44 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Hmm może coś z tego dsa2 da się jednak wyciągnąć:

http://www.pcgamer.com/2014/04/21/dark- ... ing-guide/

Niestety źródeł światła raczej przywrócić się nie da albo jest to mało prawdopodobne :). SweetFX coś tam zdziałał. W ostatnim artykule Durante ma napisać co być może da się zdziałać i jakie są rokowania na przyszłość.

Autor:  Piszpan [ 22 kwi 2014, 07:45 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

razoth odpusc sobie postowanie, serio.

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 22 kwi 2014, 09:54 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Gdzie kluczyki kupujecie? Nie wiem czy na steam nie wziąć, żeby być pewnym na premierę. Jest obsuwa w wersji pudełkowej, więc ze sklepu odpada.

Autor:  TobiAlex [ 22 kwi 2014, 11:21 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Tor-Bled-Nam napisał(a):
Gdzie kluczyki kupujecie? Nie wiem czy na steam nie wziąć, żeby być pewnym na premierę. Jest obsuwa w wersji pudełkowej, więc ze sklepu odpada.


Przecież ta obsuwa wersji pudełkowej dotyczy tylko Wielkiej Brytanii :/

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 22 kwi 2014, 12:00 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

A to przepraszam, nie było pytania. ;)

Autor:  Stobek [ 22 kwi 2014, 14:53 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Nyx napisał(a):
Razoth napisał(a):

"If can't make it good, make it difficult by adding more stuff" Ament to that

Po obejrzeniu całego tego materialu tak bym podsumowal ta gre


Sorry ale większość bossów z poprzednich części była po prostu za easy jak ktoś ogarniał grę. To była wręcz farma. Nie mówiąc już o graniu w co-opie.

Poza tym czepianie się combatu - wtf? Taka jest mechanika tej gry. Ta gra ma mega proste podstawy - atak, blok, unik - koniec i jest powolna jak turówka. Taki jej styl.
A że strzelasz z czaru i się cofasz albo kitujesz typów aż jeden z gubi agro i zostaniesz sam na sam z drugim to norma z każdej części. Demon's souls był tak łatwo exploitowalny, że połowe contentu i bossów robiło się bez możliwości dostania nawet rany.

Autor:  Mark24 [ 22 kwi 2014, 16:28 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

tak, stobek tylko dopóki nauczysz się bossa to niestety te 15 razy zdedzisz. A jak rzeczywiście ta gra jest taka prosta, że aż sie ją farmi to ja poproszę przykłady trudnych gier ;)

Kiedyś w gry się grało, skończenie gry to był naprawdę wyczyn. Aktualnie gry się przechodzi, ba odlicza sie czas ile czasu zajmie takie przejście gry.

Autor:  zaboleq [ 22 kwi 2014, 19:33 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Stobek napisał(a):
Nyx napisał(a):
Razoth napisał(a):

"If can't make it good, make it difficult by adding more stuff" Ament to that

Po obejrzeniu całego tego materialu tak bym podsumowal ta gre


Sorry ale większość bossów z poprzednich części była po prostu za easy jak ktoś ogarniał grę. To była wręcz farma. Nie mówiąc już o graniu w co-opie.

Poza tym czepianie się combatu - wtf? Taka jest mechanika tej gry. Ta gra ma mega proste podstawy - atak, blok, unik - koniec i jest powolna jak turówka. Taki jej styl.
A że strzelasz z czaru i się cofasz albo kitujesz typów aż jeden z gubi agro i zostaniesz sam na sam z drugim to norma z każdej części. Demon's souls był tak łatwo exploitowalny, że połowe contentu i bossów robiło się bez możliwości dostania nawet rany.


Tak większość - poza pewnymi walkami gdzie 95% populacji rozpierdalało pada o szafę. Nie mówiąc o NG++. Oczywiście były OP buildy i dlatego dało się grać dość lajtowo.

Autor:  RufeN [ 23 kwi 2014, 08:39 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

mozna gdzies taniej wyrwac klucz,niz 99zl na allegro?

Autor:  Piszpan [ 23 kwi 2014, 09:26 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

wlasnie gdzie najlepiej kupic? na allegro widze sa klucze ru z instalacja poprzez vpn. i druga sprawa jest jakas wersja ze sie dostaje zestaw broni na poczatku oplaca sie to?

Autor:  Aldatha [ 23 kwi 2014, 09:48 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Mark24 napisał(a):
tak, stobek tylko dopóki nauczysz się bossa to niestety te 15 razy zdedzisz. A jak rzeczywiście ta gra jest taka prosta, że aż sie ją farmi to ja poproszę przykłady trudnych gier ;)

Kiedyś w gry się grało, skończenie gry to był naprawdę wyczyn. Aktualnie gry się przechodzi, ba odlicza sie czas ile czasu zajmie takie przejście gry.


nie tak dawno grales w WoW , ile razy zdechles w Molten core ? ;)

Autor:  Mark24 [ 23 kwi 2014, 16:38 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

ale zes porownanie zarzucil Aldatha.

Autor:  raggnarok [ 24 kwi 2014, 17:02 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Po co proxy: Dark.Souls.II-RELOADED :evil:

Autor:  Nyx [ 24 kwi 2014, 17:15 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

raggnarok napisał(a):
Po co proxy: Dark.Souls.II-RELOADED :evil:


Tym razem chyba bedzie trzeba tak zrobic hahahaha.

Strona 145 z 224 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team