MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Wiedźmin 3
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=42461
Strona 146 z 212

Autor:  Deshroom [ 26 maja 2015, 18:33 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

Ja mam tylko problem z alttab do pulpitu musze kombinować ale da się.

Autor:  zaboleq [ 26 maja 2015, 18:36 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

Jak macie OC grafiki to niestety nowy silnik redów ma problem z tym - sam durante na to narzeka.

Autor:  Sobtainer [ 26 maja 2015, 18:57 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

Co do setowek zielonych. Miecze unikatowe mają 3 sloty na runy co daje im ogromną przewagę. Wole miecz unikatowy brązowy z 3 kamieniami i mniejszym dmgem niż zielony z większym bez kamieni.

Szansa na podpalenie czy stuny z kamieni są zajebistym bonusem w czasie walki.

Ja miałem w sumie z 15-20 craszy ale mam OC GPU wiec to podobno ma wpływ.

Autor:  EloNis [ 26 maja 2015, 19:03 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

@Sob

nie wiem czy zauważyłeś, ale każdy upgrade mieczy wiedźmińskich dodaje 1 slot dodatkowy. czyli na 14 lvlu możesz mieć miecz setowy z 2 slotami.


Właśnie się zastanawiam czy nie walnąć sobie respeca i zobaczyć jak się gra stricte pod walkę mieczem. Myślę nad założeniem sobie mieczy z setu miśka i zbroi z setu kota. Mam tylko nadzieję że się refreshuje ten kupiec bo już wcześniej respeca robiłem.

Autor:  Ravushimo [ 26 maja 2015, 19:20 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

Morgul napisał(a):
No u mnie do 1.03 miałem z 2-3crashe (~60h), po 1.4 (poniżej 10h) 6-7, także dramat. No i w niektórych lokacjach z 60fps zrobiło się ~53.

Atm 90h i na razie 0 crashy (chyba ze liczyc to ze raz po wyjsciu gra mi zostala jako proces w tle i musialem wylaczyc przez alt taba ;)), a gram na sprzecie na ktorym martwilem sie czy pojdzie w ogole... atm siedze na xeonie z 6870 z ustawieniami na medium - bez aa i z foliage distance (trawa, drzewa itp) czy jak sie to nazywa na low. Wyciaga mi to od 30 do 60 fpsow zaleznie od lokacji, wiec jestem mega zadowolony. Jedyne co zauwazylem po patchu ostatnim to wolniejsze ladowanie okolicy, bywa ze npce pojawiaja sie po kilku sekundach albo sie pokaza od razu tyle ze sa na zielono w przypadku bandytow i dopiero po chwili gra zaskakuje.

Autor:  raggnarok [ 26 maja 2015, 19:24 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

Sobtainer napisał(a):
Tak samo z cenami. Znalazłem niebieski miecz dzisiaj i miał cenę 870 a u vendora poszedł za 300. Nie rozumiem tego.


Grasz w RPG od wczoraj? Zawsze tak jest.

Autor:  Razoth [ 26 maja 2015, 19:26 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

Ravushimo napisał(a):
Atm 90h i na razie 0 crashy


13 godzin dzień w dzień, wtf.

Autor:  Morgul [ 26 maja 2015, 19:32 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

Zmieniłem wyświetlanie z okna na pełny ekran i na razie jest spoko ze stabilnością. Ale w novigradzie fpsy na rynku spadaja jak jadę do 54, wcześniej tego nie było. Na południu na takim bagnie mam 52, stałem tam zmieniałem ustawienia i nie było dużej różnicy, magia :/ Zresztą trochę osób ma problemy po tym patchu, spadające fpsy, crashe.

EloNis napisał(a):
Mam tylko nadzieję że się refreshuje ten kupiec bo już wcześniej respeca robiłem.


Ja u niego kupiłem dwa poty.

Autor:  Mark24 [ 26 maja 2015, 19:36 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

Sobtainer napisał(a):
Co do setowek zielonych. Miecze unikatowe mają 3 sloty na runy co daje im ogromną przewagę. Wole miecz unikatowy brązowy z 3 kamieniami i mniejszym dmgem niż zielony z większym bez kamieni.

Szansa na podpalenie czy stuny z kamieni są zajebistym bonusem w czasie walki.

Ja miałem w sumie z 15-20 craszy ale mam OC GPU wiec to podobno ma wpływ.



superiory mają po 3 sloty na kamienie.

Autor:  Sobtainer [ 26 maja 2015, 19:40 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

Morgul napisał(a):
Zmieniłem wyświetlanie z okna na pełny ekran i na razie jest spoko ze stabilnością.


Też słyszałem, że to pomaga, ale ja mam profil kolorystyczny pod monitor zrobiony i on działa tylko na windowed :)

Generalnie 1 crash na 3-4h rozgrywki to mnie jebie.

Autor:  Mark24 [ 26 maja 2015, 19:42 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

robię quest Lord of Undvik (nie do pominięcia bo nie popchniemy fabuły mimo, że quest poboczny) - pierwszy quest który mnie zaczyna na serio irytować. Ten "GPS" jest tragiczny - wystarczy, że po drodze masz przeszkodę, na którą bez problemu się wespniesz i nie pokazuje tej drogi.

Autor:  Sobtainer [ 26 maja 2015, 19:53 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

Robił ktoś miejscówkę o nazwie Nowy Mogolnik a dokładniej miejsce w którym musimy użyć Magicznego kaganka? nie kumam tej miejscówki, kaganek mi pokazuje tylko tego kolesia co próbuje odkopać o obrabować grób.

Dokładnie ta miejscówka:

Obrazek

P.S
Co oznaczają te trójkąty na minimapie czerwone?

Autor:  EloNis [ 26 maja 2015, 20:04 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

Trójkąt pokazuje że coś jest poniżej/powyżej w zależności od tego gdzie ten trójkąt jest.
Z tym kagankiem nic więcej tam zrobić nie można, przynajmniej ja nie zauważyłem niczego więcej.

Mówiliście o Wyjcu, że długo go strasznie biliście. 3 igni i padł na 3 poziomie trudności, giegiewupe.

Autor:  Sobtainer [ 26 maja 2015, 20:09 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

No ale na mapie ten znaczek jest cały czas na biało, nawet jak zaświecę kagankiem więc tym bardziej nie rozumiem.

Który zielony jest w stanie się równać z tym mieczem na tym levelu --> http://imgur.com/7iK2UO5

Autor:  Sobtainer [ 26 maja 2015, 20:45 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

Bies :D musiałem włączyć Nvidia Hairworks żeby sobie to zobaczyć, coś pięknego!

Obrazek
http://i.imgur.com/OaguobY.png - oryginal BMP

Obrazek
http://i.imgur.com/ZgRr3ws.png - oryginal BMP

Autor:  EloNis [ 26 maja 2015, 20:56 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

Sobtainer napisał(a):
Który zielony jest w stanie się równać z tym mieczem na tym levelu --> http://imgur.com/7iK2UO5


ulepszony stalowy miecz wiedźmińskiego cechu gryfa jest na ten sam level i jest ZNACZNIE lepszy, obrażenia ma 138 - 168, dwa sloty, 10% mocy znaków.

Autor:  Sobtainer [ 26 maja 2015, 21:02 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

No qrwa Cyklopa jeszcze znalazłem, ta gra mnie roooooooozpierdala.

Autor:  Xender [ 26 maja 2015, 21:25 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

Generalnie wszystkie ciekawe miejsca na mapie są oznaczone znakami zapytania? Tzn nie ma ryzyka że coś ominę jak odwiedzę wszystkie znaki zapytania na mapie?

Autor:  Sobtainer [ 26 maja 2015, 21:28 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

Dokładnie. A wiesz mi, wszystkie najlepsze walki miałem na znakach :D

Autor:  kamilus [ 26 maja 2015, 21:46 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

To prawda, że po 1.04 gra nie wygląda już jak konsolowa kupa?

Strona 146 z 212 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team