mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10421 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151 ... 522  Następna strona
Autor Wiadomość
**

Posty: 451
Dołączył(a): 7.08.2005
Offline
PostNapisane: 4 lis 2009, 12:17 
 
Cholibka, jak to jest... Niby tacy poważni faceci a grają jakimiś chudziakami w sukienkach, albo gejowatymi łucznikami....
Choć z drugiej strony ja zwykle grywam pure melee osiłkami :)


_________________
Obrazek
Cytuj:
Mendol: zostalem wyruchany na maxa przez Microsoft

Cytuj:
Sathorn: U mnie role gowna odgrywa wielkosc ekranu

******

Posty: 4059
Dołączył(a): 5.01.2002
Offline
PostNapisane: 4 lis 2009, 12:23 
 
Nestor napisał(a):
*SPOILER*

Jestes ostatnim synem tatusia, ktorego razem z mamusia zabili zli ludzie w waszym zamku. Ratuje cie tajemniczy przybysz, ktory proponuje ci wstapienie do tajemnego kregu. Przyrzekasz zemste na zlych ludziach, ktorzy zabili ci rodzicow, ale dopiero po tym jak uratujesz swiat przed zaglada.

*END OF SPOILER*



Zgodze sie ale ...

*SPOILER*

Czy ostatnia rozmowa z ojcem nie wydala Ci sie dziwna? I to cale parcie na to ze *** jest zly i trzeba lay vengeance upon him? Imo we are in for a twist ...

*END OF SPOILER*


Feel Baldurow jest ale brakuje mi mega exploringu, przegladania szaf w poszukiwaniu ksiazek itp. To bylo tluste w BG. Tutaj wszystko jakos tak zubozone pod konsole :< ...

T.


Ostatnio edytowano 4 lis 2009, 12:29 przez Templair, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 4 lis 2009, 12:28 
 
Kiedys sie wkurwie, pojde na jakas terapie hipnozy, kaze sobie wymazac wszystkie wspomnienia zwiazne z Falloutami, Baldurami, seria Wizardry etc. i zagram w te wszystkie gry od nowa, mwhahahahah....

Niestety dzisiaj praktycznie wszystko z PC wychodzi tez na konsole i musi byc pod taki tez target robiony. Kudos dla Bioware ze chociaz postarali sie jakos rozgraniczyc wersje PC i konsolowe, wiekszosc developerow ma takie podejscie gleboko w dupie.

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 4 lis 2009, 12:35 
 
raggnarok napisał(a):
Kiedys sie wkurwie, pojde na jakas terapie hipnozy, kaze sobie wymazac wszystkie wspomnienia zwiazne z Falloutami, Baldurami, seria Wizardry etc. i zagram w te wszystkie gry od nowa, mwhahahahah...


Jeszcze tego brakuje.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 4 lis 2009, 12:46 
 
Templair napisał(a):
Feel Baldurow jest ale brakuje mi mega exploringu, przegladania szaf w poszukiwaniu ksiazek itp. To bylo tluste w BG. Tutaj wszystko jakos tak zubozone pod konsole :< ...

T.


Magiem w pierwszej lokacji naexplorowalem, naczytalem i nakradlem tyle, ze polowe ksiazek zostawilem sobie na dzisiaj. A i tak cos opusclem bo jednej czy dwoch szkol magii nie mam opisanych.



***Spoiler***
Kiedy bedzie jakis healer do teamu? Albo lepiej melee z healami. Moja magiczka drainuje sobie hp z zywych i umarlych, ale glupie siepacze szybko dostaja w tylek. Potiony bede chyba robil.
*******


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

******
Avatar użytkownika

Posty: 3185
Dołączył(a): 13.12.2004
Offline
PostNapisane: 4 lis 2009, 12:48 
 
raggnarok napisał(a):
Kiedys sie wkurwie, pojde na jakas terapie hipnozy, kaze sobie wymazac wszystkie wspomnienia zwiazne z Falloutami, Baldurami, seria Wizardry etc. i zagram w te wszystkie gry od nowa, mwhahahahah....

Niestety dzisiaj praktycznie wszystko z PC wychodzi tez na konsole i musi byc pod taki tez target robiony. Kudos dla Bioware ze chociaz postarali sie jakos rozgraniczyc wersje PC i konsolowe, wiekszosc developerow ma takie podejscie gleboko w dupie.


To niech ci tez wymaza wspomnienia o tym jak w dzisiejszych czasach wyglada grafika, bo ile razy bierze mnie nostalgia zeby w cos starego zagrac, to sie okazuje ze to jest tak brzydkie ze sie patrzec na to nie da, a bledy w designie gier i ogolnym usability same rzucaja sie w oczy.


_________________
Nestor#1522

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 4 lis 2009, 12:55 
 
Zadziwiejaca jest nieznajomosc podstaw taktyki przez ludzi w tej pierwszej bitwie. Co za idiota rzuca sie szarza na przewazajace sily wroga ?
No nic, malo to epickie bylo za to bardzo smieszne i glupie :D.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 4 lis 2009, 13:07 
 
magiem sie na normal gra dosc prosto , bez friendly fire i ciezko na hard+
dostaje sie na poczatku fajne nuki i si debuff . Mnie sie podoba ze jest jak w Baldurach , mozna krzywa gadka zebrac w ryj albo sie wylgac :) , moja ulubiona czesc Baldura 2 to byla ta komnata z zagadkami , mile zaskoczenie ze juz na poczatku gry magiem mialem podobna zabawe :)

fabula jest jak ksiazka , jednemu sie spodoba drugiemu nie
to jest heroic fantasy co nowego sie w tym wymysli? , nie przesadzajcie

ja mam inny problem ...w co isc magiem :/ , niby w magie ale zal mi willpower bo daje ciekawe opcje dialogowe , zboczenie z Tormenta , zawsze rozwijalem postac pod katem nowych linijek tekstu ze statow/skilli :)

i tak jak mendol napisal ...ludzie sie podniecaja Borderlands co daje fun tylko w coop , czy MW2 gdzie zabawy w sp starcza na 7 h jak jestes impaired :har: , a mieszaja pierwszego dobrego crpg od lat


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."


Ostatnio edytowano 4 lis 2009, 13:10 przez Aldatha, łącznie edytowano 1 raz
**
Avatar użytkownika

Posty: 7080
Dołączył(a): 13.05.2005
Offline
PostNapisane: 4 lis 2009, 13:10 
 
iniside napisał(a):
Zadziwiejaca jest nieznajomosc podstaw taktyki przez ludzi w tej pierwszej bitwie. Co za idiota rzuca sie szarza na przewazajace sily wroga ?
No nic, malo to epickie bylo za to bardzo smieszne i glupie :D.

bo to szarzy bohaterowie sa ;d


_________________
rufen.@steam
rufenn@psn
rufen@wot

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 4 lis 2009, 13:10 
 
moze jednak oddzielny temat zrobimy :)

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 4 lis 2009, 13:16 
 
Ja jestem za bo strob będzie przybywać.Ale chyba Topicj jakis ktos zakladal?


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 4 lis 2009, 13:20 
 
Nestor napisał(a):
raggnarok napisał(a):
Kiedys sie wkurwie, pojde na jakas terapie hipnozy, kaze sobie wymazac wszystkie wspomnienia zwiazne z Falloutami, Baldurami, seria Wizardry etc. i zagram w te wszystkie gry od nowa, mwhahahahah....

Niestety dzisiaj praktycznie wszystko z PC wychodzi tez na konsole i musi byc pod taki tez target robiony. Kudos dla Bioware ze chociaz postarali sie jakos rozgraniczyc wersje PC i konsolowe, wiekszosc developerow ma takie podejscie gleboko w dupie.


To niech ci tez wymaza wspomnienia o tym jak w dzisiejszych czasach wyglada grafika, bo ile razy bierze mnie nostalgia zeby w cos starego zagrac, to sie okazuje ze to jest tak brzydkie ze sie patrzec na to nie da, a bledy w designie gier i ogolnym usability same rzucaja sie w oczy.


E tam, ostatnio odpalalem Wizardry 8 na monitorze LCD i gra wygladala normalnie. Ja tam jakims 'graphic whore' nie jestem :wink: Zreszta do wielu starszych gier wyszly mody polepszajace czy to rozdzielczosc, czy tekstury.

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 4 lis 2009, 13:21 
 
Wizardry 8 jest fajne , robisz team 6 warkow ktorzy pod koniec gry zdejmuja 400 hp+ w jednej rundzie :)


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 4 lis 2009, 13:22 
 
RufeN napisał(a):
iniside napisał(a):
Zadziwiejaca jest nieznajomosc podstaw taktyki przez ludzi w tej pierwszej bitwie. Co za idiota rzuca sie szarza na przewazajace sily wroga ?
No nic, malo to epickie bylo za to bardzo smieszne i glupie :D.

bo to szarzy bohaterowie sa ;d


Jest to ladnie wyjasnione przeciez.

*SPOILER*


Krol to kretyn.... zafascynowany legendami i historia, slepo wierzacy we wlasna sile i niesmiertelnosc idiota. Wierzyl ze historia musi sie powtorzyc i Darkspawny na sam widok Grey Wardens uciekna w poplochu a on bedzie triumfowal w glorii i chwale. Akurat postepowanie w czasie bitwy moge zrozumiec ze wzgledu na krola. Dodajmy jeszce ze czekali na posilki, ktore nie nadeszly. W sumie dobrze ze dednal (dosc efektownie dodam) bo by mnie wkurwial przez reszte gry. :)


*SPOILER*

**
Avatar użytkownika

Posty: 7080
Dołączył(a): 13.05.2005
Offline
PostNapisane: 6 lis 2009, 08:14 
 
Mass Effect za 33zl na steamie ;d


_________________
rufen.@steam
rufenn@psn
rufen@wot

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 6 lis 2009, 10:21 
 
Cytuj:
Zadziwiejaca jest nieznajomosc podstaw taktyki przez ludzi w tej pierwszej bitwie. Co za idiota rzuca sie szarza na przewazajace sily wroga ?


Rzucili się bo oczekiwali że jebaka Loghain oflankuje darkspawn (a zobacz jaka tam armie miał w custscene) rozjedzie ich i wszyscy będą mogli iść do domu.

Ja się bardziej dziwie jak oni strzelali z łuków w czasie deszczu. Chyba że używali jakichś magicznych cięciów nie zrobionych ze zwięrzęcych ścięgien które nie nasiąkają w wodzie i przestają być efektywne :<

*
Avatar użytkownika

Posty: 6736
Dołączył(a): 18.09.2004
Offline
PostNapisane: 8 lis 2009, 03:10 
 
Jeśli ktoś nie porzucił Torchlighta dla DA, pewnie zainteresuje go fakt, że do tego pierwszego wyszedł całkiem spory patch:
Cytuj:
Touchlight v1.12 Update
* Fixed several issues which could overwrite saves, and
protected against possible save loss. Save backups are now
also generated.
* Much reduced load times for many users
* Some minor ingame performance improvements
* Fixed Needle Arc XP exploit
* Fixed Shadow Armor stacking effects
* Fixed vendor dupe bug
* Fixed various fullscreen startup issues
* Fixed broken Brink cinematic on subsequent plays
* Fixed merchant 'thief' exploit
* Fixed right clicking in inventory casting certain spells
* Fixed console not activating on Steam builds - this also
fixes the fact that subsequent characters didn't see the
random dungeon unlock after the first completion
* Fixed issue with Syl's cinematic not being "skippable"
during first boss fight
* Fixed some DOT deaths not dropping loot
* Quest items no longer allowed in stash
* Several level fixes for a few places where things
overlapped, or collision was missing, or stuck-issues
cropped up
* Fixed texture/mesh/ replacement issues with mods
* You can now change difficulty level on the fly from the
console without being branded a Cheater ( UNLESS you're
playing hardcore )
* Fixed pet minions not awarding fame
* Fixed slow load times when mods were enabled
* Pets inherit your spell masteries
* Magic find takes the max value between you and your pet
when pets or pet minions make a kill
* Visible/increasing chance of stripping enchants via
enchanter. Price based on # of enchants. Variables
tunable in globals.dat
* Troll pet is properly invincible
* Tree Boss could be charmed - fixed
* Fixed issue - Returning to town if you died during Ember
Colossus or Medea would make them dormant on return
* weapon + shield doesn't count as 'dual wielding'
* Shimmering Scale ( and 2 other socketables ) now work
properly when socketed
* Ember lance slight nerf
* Ember lightning slight buff
* Aloe Gel summon provides better healing
* Equippables properly provide bonuses to passive skills
* Fixed display issue where multiple skill bonuses on the
same item would collapse into a single display
* Hardware skinning settings respected properly for pet
paperdolls
* Fix for potential bad state in the henchman battle
* Enchantments at level 100 now work
* Relabeled difficulty levels, and added tooltips
explaining each
* Fixed 'free spell purchase' exploit
* Socketables cannot be heirloomed
* Fix for masteries not updating certain spell bonuses
until logout/login
* Summon Blood Skeleton has 11 levels now
* Various small grammar and spelling fixes
* ADDITION : Rimlights, HW Skinning, and VSynch can all
be altered from the Settings menu now.

Żeby nie było zbyt różowo:
Cytuj:
You have to uninstall our privious release, since the file
structure has changed entirely for the game. This was
necessary for the developer to improve loading speeds.

Therefore a complete reinstall of the game is needed.

This v1.12 update has the complete game, so use the included
Torchlight_v1.12_Setup.exe to reinstall everything.

Remember to backup your previous savegames, do that by
unchecking the icon during uninstall of our previous release.

If you want to be extra safe, you can manually backup your
saves.
Start->run

Type %appdata% and press return

Then browse to Runic Games\Torchlight\Save - backup all the
files in there.

Note!

Game says v1.11, but it is v1.12 - it's a developer mistake.
You can read about it in the official forum of the game.


_________________
Obrazek

**
Avatar użytkownika

Posty: 7080
Dołączył(a): 13.05.2005
Offline
PostNapisane: 12 lis 2009, 11:54 
 
hoi3 na steamie w promo do jutra jest bodajze.


_________________
rufen.@steam
rufenn@psn
rufen@wot

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2134
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 12 lis 2009, 12:02 
 
http://www.gametrailers.com/video/behin ... ghts/58682

Ktoś wie coś więcej? Wygląda i zapowiada się co najmniej fajnie.


_________________
Obrazek

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 12 lis 2009, 13:14 
 
WithnesS napisał(a):
http://www.gametrailers.com/video/behind-the-fairytale-fights/58682

Ktoś wie coś więcej? Wygląda i zapowiada się co najmniej fajnie.


ta miałem "przyjemność" w to coś pograć. Gra jest tragiczna, oceny zresztą dostaje bardzo niskie w stylu 3/10. Sterowanie srasznie pływa, chaos jak jest kilku przeciwników, jedyny plus to ta krew.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10421 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151 ... 522  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.