mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9732 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152 ... 487  Następna strona
Autor Wiadomość
*****
Avatar użytkownika

Posty: 2206
Dołączył(a): 27.03.2006
Offline
PostNapisane: 28 sty 2010, 12:12 
Cytuj  
psn store nie pozwala na reselling
to czemu sony ma czekac na PC i patrzec jak sie takie blokady "przyjmą" na PC?
napieraj


_________________
Walter Sobchak: Fuck it, Dude, let's go bowling.

*

Posty: 6460
Dołączył(a): 14.07.2002
Offline
PostNapisane: 28 sty 2010, 14:07 
Cytuj  
czytanie ze zrozumieniem...

mowisz ze sony niema nic wspolnego z rynkiem pc, gdzie producenci probuja wyeliminowac reselling.

podaje ci przyklad psp go, a ty albo rzniesz glupa albo nim jestes.


_________________
Z racji swojej niestabilności emocjonalnej oraz rujnowania rozrywki innym na zawsze opuściłem to zacne forum z resztkami nasienia Oyci3C'a na okrężnicy po głębokim bansticku. :'(

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2206
Dołączył(a): 27.03.2006
Offline
PostNapisane: 28 sty 2010, 14:49 
Cytuj  
ty mnie nie czytasz
zobacz co napisał senex i zastanów się czy ma to sens
eot


_________________
Walter Sobchak: Fuck it, Dude, let's go bowling.

*
Avatar użytkownika

Posty: 6736
Dołączył(a): 18.09.2004
Offline
PostNapisane: 28 sty 2010, 16:07 
Cytuj  
Przetestowałem patcha do Bayonetty i muszę przyznać, że po instalacji loadingi skróciły się bardzo znacznie. W końcu wygląda to jak powinno. Mam wrażenie, że sama gra chodzi jakby płynniej, ale to może tylko wishful thinking.


_________________
Obrazek

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 28 sty 2010, 19:17 
Cytuj  
To już jest patch?
Rotfl, najpierw zaprzeczają, że będzie. Potem potwierdzają i praktycznie następnego dnia patch jest gotowy.

Senex/Ashton - Każdy ma chęć zlikwidować rynek wtórny a sprzedaż gier nieuchronnie zbliża się do czasów "TYLKO I WYŁĄCZNIE cyfrowej dystrybucji". Nie zmienisz tego. Owszem Sony wyskoczyło z PSP Go jak filip z konopii i nieźle się na tym przejechało, ale za 5 lat takie coś już nikogo dziwić nie będzie.
Sony przynajmniej nie ma tak debilnych pomysłów jak opłata za granie online - gdzie to ty opłacasz dostawcę internetowego i ty zapłaciłeś za grę, ty lub twoj kolega hostuje grę - a rola microsoftu sprowadza się do blokowania odpowiednich opcji jak nieuregulujesz rachunku... Równie dobrze mogliby blokować przycisk power na konsoli - jak nie opłacisz abonamentu konsoli nie właczysz i tyle...

*
Avatar użytkownika

Posty: 6736
Dołączył(a): 18.09.2004
Offline
PostNapisane: 28 sty 2010, 20:08 
Cytuj  
Mark, afair nikt oficjalnie nie zaprzeczał - artykuły wzięły się z jednego maila postniętego na forum Platinum Games, rzekomo od Segi, w którym pisali, że patcha nie będzie.
http://allegro.pl/item899094195_nareszc ... nnych.html - lol.


_________________
Obrazek

****
Avatar użytkownika

Posty: 1594
Dołączył(a): 17.07.2004
Offline
PostNapisane: 29 sty 2010, 08:05 
Cytuj  
http://kotaku.com/5459329/grand-theft-a ... ps3-and-pc

hyhyhyhy.


_________________
Obrazek
Obrazek

*
Avatar użytkownika

Posty: 6736
Dołączył(a): 18.09.2004
Offline
PostNapisane: 29 sty 2010, 08:44 
Cytuj  
Ash, nie ciesz się z ochłapów, to nie przystoi.


_________________
Obrazek

****
Avatar użytkownika

Posty: 1594
Dołączył(a): 17.07.2004
Offline
PostNapisane: 29 sty 2010, 09:34 
Cytuj  
co jak co, ale DLC do gta iv to nie to samo co DLC do batmana, wiec ochlapem bym tego nie nazwal :)

strasznie na to czekalem, i w koncu pogram :)

a na haet ze strony retardow ashtonow jestem juz uodporniony ;]


_________________
Obrazek
Obrazek

*
Avatar użytkownika

Posty: 6736
Dołączył(a): 18.09.2004
Offline
PostNapisane: 29 sty 2010, 10:41 
Cytuj  
Wiesz, dla mnie na przykład patch do Bayonetty zdecydowanie nie jest ochłapem, no ale skoro Escaflowne tak twierdzi, to pozostaje się zgodzić :<


_________________
Obrazek

****
Avatar użytkownika

Posty: 1491
Dołączył(a): 14.03.2004
Offline
PostNapisane: 29 sty 2010, 11:17 
Cytuj  
Keii kochaniutki ty mój :wink:

Mi tylko chodziło o to ze tego typu patch, powinien być wydany z 2 dni po premierze (nie wspominając o ty jakim cudem wersja na PS3 przeszła fazę beta). Bo nie dodaje on nic innego niż możliwość zainstalowania gry na dysk twardy. A tak to pod naporem graczy łaskawie wydali poprawkę.

Zrzucili kość ze stołu dla głodnego skomlącego psa, co od miesiąca dławił się tylko woda.

Ciekawe ile będzie kosztował GTA4 DLC do PS3. Jak dadzą za darmo Sony odzyska mój szacunek.

*
Avatar użytkownika

Posty: 6736
Dołączył(a): 18.09.2004
Offline
PostNapisane: 29 sty 2010, 11:45 
Cytuj  
Nie dadzą za darmo, afair 50$ ma kosztować ta paczka z DLC.

A co do patcha, to wina leży po stronie Platinum games, że nie zrobili gry na obie konsole jak na przykład Capcom, tylko zlecili port chyba największym partaczom na rynku - Sedze. I w dalszym ciągu nie rozumiem, czemu nie powinienem się cieszyć z tego, że poprawili największą wadę wersji na PS3. Zresztą miesiąc po premierze to nie aż tak źle - Activision do dziś nie wypuściło poprawki do wersji pecetowej Prototype (ja na przykład w ogóle gry nie mogę odpalić w natywnej rozdzielczości, a postów na forum supportu jest 1k+).
Plus to nie tak, że 'wersja na x360 ma opcję instalacji a ps3 nie'. Bo możliwość instalacji to ficzer Xa, a nie Bayonetty - jako, że konsola Sony takowego nie ma (oby szybko się to zmieniło), to trzeba było to dorobić do gry.

Edit:
Cytuj:
Sega has admitted that its recent patch for the botched PS3 port of Bayonetta was actually made for it by Sony.

Lol.


_________________
Obrazek

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 29 sty 2010, 20:07 
Cytuj  
Escaflone - już Ci tłumaczę. Wersję PS3 Bayonetty robił całkiem inny team niż wersję X360. PS3 to konsola, X360 to PC-et z padami i bez windowsa, więc jak może gdzieś tam czytałeś czy słyszałeś na jakimś bazarku, PS3 programuje się trochę ciężej, wielowątkowo or something, do X360 wystarczy znajomość If, else i begin i lecisz z koksem jak za czasów basic-a w liceum...

A przeszła autoryzację Sony w identyczny sposób jak kompletnie (kilka razy bardziej) skopany Risen w porównaniu do wersji PC przeszedł autoryzację na X360. Co cieszy, że na PS3 jest taki boom, że mimo że wersja PS3 jest znacząco gorsza to i tak sprzedało się ich więcej na konsolę PS3. I to o jakies 20%. Devsi faktycznie rozłożyli wersję PS3 a sony miało do wyboru albo wypuścić "crap" albo dać za free kolejnego czasowego "exclusiva" microsoftowi. A microsoft za dużo zapłacił za opóźnienie DLC do GTA4 i F3 i już nie dał się nabrać na kolejne 50mln?!?

Do tego wersja Bayonetty na PS3 mimo, że jest brzydsza niż na X360 generalnie i tak zawyża średnią multiplatform. Wychodzą znacznie gorsze kwiatki - da się w to pograć (grałem tylko w demko i było cool).

Przeszedłem w końcu Darksiders - prawie 21h na aopocaliptic. Końcówka czesze beret aczkolwiek poziom trudności po skompletowaniu zbroi i wykuciu mieczyka leci na ryj (jest się prawie invicible dla zwykłych minibossów czy innego tałatajstwa). Trzeba czekać na na dwójeczkę, mam tylko nadzieję, że devsi nie zrobią znów h&s na ponad 20h gry, bo szczerze mówiąc wymiękałem...

Druga sprawa - PS3 zaczyna się lepiej sprzedawać nawet w US. To, że sprzedaż w jp jest 10-krotnie większa to wiadomo od dawna. To, że w EU średnio 2 razy wyższa też nikogo nie dziwi - ale żeby w rodzinnym kraju microsoftu konsola PS3 (co prawda nieznacznie) sprzedawała się lepiej to już dziwi - przynajmniej mnie.

I idę spać - przez ostatnie 4 dni siedziałem do ~2am przy darksiders, wciąga jak bagno to fakt, ale 5h snu na dobę przez prawie cały tydzień to dla mnie trochę za mało (wiem, wiem Ashton Ty nie spałeś od miesiąca i jest cool..)

***
Avatar użytkownika

Posty: 15620
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 29 sty 2010, 20:42 
Cytuj  
Mark24 napisał(a):
Escaflone - już Ci tłumaczę. Wersję PS3 Bayonetty robił całkiem inny team niż wersję X360. PS3 to konsola, X360 to PC-et z padami i bez windowsa, więc jak może gdzieś tam czytałeś czy słyszałeś na jakimś bazarku, PS3 programuje się trochę ciężej, wielowątkowo or something, do X360 wystarczy znajomość If, else i begin i lecisz z koksem jak za czasów basic-a w liceum...

Mam PS3, wolę PS3, ale Ty Mareczku pierdolisz głupoty.
X360 nie jest bazowany na architekturze x86. To, że są gotowe frameworki nie oznacza, iż każdy z nich korzysta - wielu developerów i tak pisze niskopoziomowo.

Cytuj:
Druga sprawa - PS3 zaczyna się lepiej sprzedawać nawet w US. To, że sprzedaż w jp jest 10-krotnie większa to wiadomo od dawna. To, że w EU średnio 2 razy wyższa też nikogo nie dziwi - ale żeby w rodzinnym kraju microsoftu konsola PS3 (co prawda nieznacznie) sprzedawała się lepiej to już dziwi - przynajmniej mnie.

Bo x360 już mają? Bo przestały się psuć? Bo wyszło kilka fajnych exclusive'ów na PS3? Myślisz, że dla nich 300$ to coś nad czym muszą się długo zastanawiać?


_________________
ciemny lud to kupi
Deshroom napisał(a):
jeszcze mnie lewy kciuk boli od biegania

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2291
Dołączył(a): 30.01.2005
Offline
PostNapisane: 30 sty 2010, 13:38 
Cytuj  
tczewika ma racje.

Kwestia "PS3 czy XBOX360?" to kwestia archaiczna dla klientów z takich państw jak Japonia (już prehistoryczna wręcz) czy USA. Tam kilka platform w domu to zadna rewelacja.


_________________
Hana wa Sakuragi,
Hito wa Watashi...


Obrazek

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 30 sty 2010, 18:59 
Cytuj  
mylisz się. Mieszkam w UK kilka lat i mimo tego, że zarobki są tutaj kilka razy wyższe niż w PL, mało kto ma kilka platform. To wcale nie chodzi o kwestie finansowe tylko czysto praktyczne. Po co komuś dwie platformy do grania? Identyczny sens jak wstawianie 2 telewizorów do jednego pokoju bo jeden z nich ma wyłączność na BBC14 a drugi wyłączność na BBC15 - dla tych 10 exów rocznie naprawdę nie warto bawić się w 2 konsole w salonie..
No i to tylko polacy i inne narody trzeciego świata myślą, że jak ktoś więcej zarabia to łatwiej wydaje pieniądze. Nic bardziej błędnego.

tczewiak - wielu pisze niskopoziomowo a wielu bawi się w budowanie z gotowych klocków całości. Poczytaj sobie kilka artykułów o tym jak to ciężko programuje się na PS3 bo trzeba przestawić się na programy działające wielowątkowo, a jak prosto i łatwo programuje się na X360. I doczytaj sobie o XNA:
http://en.wikipedia.org/wiki/Microsoft_XNA
dokładnie te same narzędzia pod X360 jak pod windows xp, vista i 7. Więc jak ktoś dłubał coś na PC-cie to przesiadka na "całkiem inną platformę jaką jest X360" to jak przesiadka z malucha do dużego fiata. Owszem nie jest to to samo, ale po 3 dniach nawet totalny noskill załapie różnice.

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 30 sty 2010, 19:44 
Cytuj  
nie, ale obecność identycznego frameworka na "dwie znacznie różniące się platformy" daje mi do myślenia. Zresztą część kodu (różnej maści menu, powiazania z XBLA etc. czyli system zaproszeń, czat online) to zwykłe copy&paste, dużą część odwala engine, który pewnie po małych przeróbkach różni się od tego z PC-ta marginalnie (czyli tak jak XNA z PC z XNA na X360).
Gry które powstawały autorsko od zera pewnie można policzyć na palcach. Zresztą czasy programowania od zera się skończyły już dawno na wszystkich platformach.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1139
Dołączył(a): 6.01.2002
Offline
PostNapisane: 30 sty 2010, 22:25 
Cytuj  
Marku poczytal o wieloplatformowym frameworku graficznym openGL uzywanym w ps3. Brainfuck murowany.
Pozatym XNA moglby dzialac z powodzeniem na twojej konsolce wiec wg twojego toku myslenia ps3 jest zwyklym pc'tem.
Fajnie sie czyta jak uzywasz argumentu ze wielowatkowosc trzeba 'umiec' i sie przestawic nie majac zielonego pojecia o programowaniu.

Pozatym stosowanie dziwacznej architektury ma sens jezeli daje to wymierne korzysci jak w przypadku Emotion Engine. Natomiast wmawianie ze cell to dobra platforma do gier to jak przekonywanie ze drabina da sie kroic chleb.

Na koniec, sam doczytaj o XNA i do czego to sluzy.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1491
Dołączył(a): 14.03.2004
Offline
PostNapisane: 31 sty 2010, 01:12 
Cytuj  
roball napisał(a):
Marek, ale to tylko przemawia na korzysc X360.


Dokładnie to samo chciałem napisać :P "Prostota" w tworzeniu gier to bądź co bądź wielki plus.

***
Avatar użytkownika

Posty: 15620
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 31 sty 2010, 09:30 
Cytuj  
Marek, ale czy jesteś świadomy, że na PS3 pisze się dokładnie w taki sam sposób jak na X'a? Też frameworki. Nie masz różowego pojęcia o programowaniu więc się o tym nie wypowiadaj ok? Bo brzmisz prawie jak highlander w temacie o sprzęcie do CS4 :D
To, że brytole siedzą na jednej platformie nie oznacza, że cywilizowany świat tak robi. Teraz większość świata inwestuje we wszystkie platformy - właśnie dla tych ex'ów.


_________________
ciemny lud to kupi
Deshroom napisał(a):
jeszcze mnie lewy kciuk boli od biegania

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9732 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152 ... 487  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.