MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

DOTA 2
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=37597
Strona 149 z 314

Autor:  Ravushimo [ 9 paź 2012, 07:59 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2 by Valve

Na ta chwile to liczy tylko K / D / A, przynajmniej na to wyglada na mojej liscie.

Autor:  Highlander [ 10 paź 2012, 19:43 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2 by Valve

nie rozumiem czemu niby lycanem latwo junglowac. Prophetem jest 100 razy prosciej. chodzi o poczatek.

Autor:  siled [ 10 paź 2012, 19:48 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2 by Valve

junglowac sie da wszystkim, bo tutaj chodzi tylko o umiejetne stackowanie i pullowanie. roznica miedzy postaciami typowo lesnymi a reszta jest taka, ze lesnicy potrafia wykorzystac jungle bez jakiegokolwiek pullowania

a lycan i prophet to postacie o bardzo rozniacych sie od siebie rolach.

Autor:  Arturnik [ 10 paź 2012, 20:06 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2 by Valve

lycan dostal teraz znacznego nerfa jesli chodzi o jungle early game bo jego wilczki maja 2x mniej hp, wczesniej jego sila i ogolnie to ze byl jednym z pierwszych banow w kazdej pro grze wychodzila z tego ze jungle czyscil bardzo szybko i tak samo szybko skladal vlada, bkb i co tam juz chcial.

prophetem moze i latwiej sie jungluje, no ale zeby wymiatac tak jak lycan potrzebuje duzo wiecej czasu zeby zebrac itemki, no ale ja osobiscie nie lubie grac prophetem jako carry - bardziej support itemki, albo do pushu itemki bardziej mi odpowiadaja

Autor:  Highlander [ 10 paź 2012, 20:09 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2 by Valve

aha, no wlasnie mnie zastanawialo jak ogladalem guide jak koles lajtowo sobie czysci jungle. A teraz po prostu wilczki są słabe w chuj ;]

Autor:  Arturnik [ 10 paź 2012, 20:50 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2 by Valve

tzn zeby nie bylo - wilczki sile caly czas maja. jak jest np. treant w teamie i daje swoja tarcze na lycana tak ze jest w stanie przytankowac mocniej to lycan jest w stanie tak samo prawie ze farmic jak przed nerfem

btw szkoda ze treantowi zabrali dmg z ulti :<

Autor:  cypis [ 11 paź 2012, 14:54 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2 by Valve

Przeciez ten ult dostal kosmicznego buffa

Autor:  Quetzacotl [ 11 paź 2012, 16:30 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2 by Valve

co nie zmienia faktu, że szkoda ;) a ten living armor to tak jak myslalem, wcale dupy nie urywa, wiezy tym nie obronisz, a jak ktos dostaje ganka to i tak przewaznie pada

Autor:  Highlander [ 11 paź 2012, 17:11 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2 by Valve

wilczki lycana zadaja dmg, ale padaja jak muchy, trzeba tankowac herosem ;p

zagralem sobie przeciw botom jak sie sfarmilem to praktyczni emoglem solowac cala 5tke botow lulz

Autor:  Archer [ 12 paź 2012, 14:30 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2 by Valve

Jaka jest kontra na naixa? Pytam, zeby wiedziec na co uwazac, bo na moim pugowym poziomie robie nim rzeznie, majac midasa, armlet i threads praktycznie nikt nie ma szans mnie zabic/uciec. (oczywiscie chodzi mi o low-skill poziom, nie watpie, ze kazdy pro by mnie zjadl na sniadanie)

Autor:  Quetzacotl [ 12 paź 2012, 14:36 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2 by Valve

naix jest dość słaby jak przeciwnicy wiedza jak go wylaczyc, kazdy atack speed debuff, slowy itp.
poza tym midas to fail. Ja robie szybko threadsy i bashera. Druga sprawa to nie siedziec nim ciagle w jungle i gankować często, zreszta on duzo lepiej farmi na lane.

Autor:  tomugeen [ 12 paź 2012, 14:38 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2 by Valve

Obrazek

Ghost Scepter. + wszystkie przeszkadzajki, force staffy, CC i armor, zeby go ladnie zabic i kitowac.

Autor:  Arturnik [ 12 paź 2012, 14:42 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2 by Valve

wszystkie spierdalatory na czas slowa - force staff, jakis skill jak sie ma do uciekania, dagger jesli nas nie uderzyl, a jak naix nie ma bashera a daleko jestesmy od domu to TP zaraz po force staffie.

edit: w sumie z basherem przeciez tez tp, moze nie wejdzie :wink:

Autor:  cypis [ 12 paź 2012, 16:11 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2 by Valve

Quetzacotl napisał(a):
poza tym midas to fail. Ja robie szybko threadsy i bashera.


h8uehuehuehuehuehue

Autor:  Archer [ 12 paź 2012, 19:07 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2 by Valve

Jeszcze apropo midasa-lepiej uzywac go na duzych creepach, "tracac" wiecej golda i zyskujac wiecej xp, czy na malych? (bo z tego co zauwazylem po zabiciu moba midasem dostaje sie 190g, ale nie dostaje golda, ktory jest przypisany do creepa)

Autor:  cypis [ 12 paź 2012, 19:44 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2 by Valve

To zalezy. Jak potrzebujesz xp, to na duzych. Wiecej golda = najmniejsze

Autor:  Highlander [ 14 paź 2012, 14:25 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2 by Valve

nyx, faktycznie skurwiel ;p

Autor:  Highlander [ 14 paź 2012, 22:06 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2 by Valve

btw. czemu w competitive prawie nigdy nie ma phantom lancera? Jak czasem sie pojawia u mnie w grach albo cos ogladam to mocarz.

Autor:  cypis [ 15 paź 2012, 08:57 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2 by Valve

Bo jestes w takiej ciemnej dupie gdzie ludzie nie potrafia kupic dustow/wardow

Autor:  Eshim [ 15 paź 2012, 09:20 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2 by Valve

Highlander napisał(a):
btw. czemu w competitive prawie nigdy nie ma phantom lancera? Jak czasem sie pojawia u mnie w grach albo cos ogladam to mocarz.


bierzesz jakies postacie z aoe i pl jest w ciemnej dupie.

Strona 149 z 314 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team