MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Age of Conan - polski fansite
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=22665
Strona 16 z 18

Autor:  Cybot [ 20 sty 2008, 15:54 ]
Tytuł: 

@inside
Cytuj:
Pelna kontrola nad statkiem to by byla, gdybym mogl mu kazac leciec w konrketnym kierunku, regulowac kazdy system na okrecie itd.


Inside, dblclick na ekranie, w miejscu gdzie nie ma jakiegos obiektu i Twoj statek wiedziony nieznanym impulsem zacznie lecieć we wskazanym kierunku... BTW to jest w tutorialu... 8) Jesli klikniesz na wskazniku predkosci Twojego statku to bedziesz mogl ustalic jego predkosc... czego Ci wiecej potrzeba? W tej grze wlasnie jest sie duzo bardziej kapitanem statku... a znacznie mniej pilotem niz w grach z celownikiem na srodku ekranu.

@Mark
Generalnie masz racje, w Eve gra malo ludzi. Ssie to za duze slowo. Ta gra poprostu jest niszowa bo autorzy zapomnieli lub nie umieli do niej zrobic czesci PvE.

Autor:  Shadhun [ 20 sty 2008, 16:44 ]
Tytuł: 

O Mareczek przyszedł szczekac na eve, czemu nie jestem zszokowany. Stary ty masz naprawde problem chyba :)

Autor:  Motopompa [ 20 sty 2008, 16:53 ]
Tytuł: 

Nie wiem czy ma problem, ale ciezko zadowolic jest sie ta gra, jesli poprzedni gralo sie po kilka godzin dziennie w inne mmo.Wiekszosc ludzi nawet triala nie wykorzystuje bo wieje nuda na kilometr.
Mam wrazenie, ze jest to ultra casual mmo dla ludzi, ktorzy potrafia zadowolic sie ogladaniem nowego stateczka po miesiacu skillowania.Glebszego celu jako takiego nie widze.

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 20 sty 2008, 17:13 ]
Tytuł: 

Mark postawil przed soba syzyfowe zadanie: uswiadamiac graczy eve, ze ich gierka tak naprawde niewiele oferuje. Ma racje, ale przy eve trzyma dosc sensowne pvp i glownie aspekt socjalny. Dlatego beda jej bronic jak honoru wlasnego rodu. hehe

Autor:  Shadhun [ 20 sty 2008, 17:25 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Mam wrazenie, ze jest to ultra casual mmo


Popularne mniemanie i dosyć błędne, eve potrafi zjadać od cholery czasu, sporo więcej niż WoW.

Cel rozgrywki ? To jest najlepsze że sam go sobie definiujesz, możesz byc kupcem i robic kase, możesz piracić, możesz pomagac budować swojej korporacji/alliansowi imperium. Mozliwości są spore jednak czasem niektórzy nie potrafią sobie tak naprawde poradzić ze zmianą sposobu myślenia, to nie jest gra która jak WoW stawia przed toba jedna właściwą ścieżke rozwoju.

Sam uważam eve za najfajniejszego mmorpga w tej chwili na rynku i pewnie bym w niego grał gdyby udało sie mi ich przekonać do niej.

Autor:  Motopompa [ 20 sty 2008, 17:33 ]
Tytuł: 

Wychowalem sie na ultimie i tam potrafilem wyznaczyc sobie cel.
I to jest najlepsze mmo na rynku, szkoda tylko, ze starusza i po wielu nieudanych operacjach plastycznych.
Wiec ostroznie z tym WoW.Nie kazdy zaczynal od tego :]

Autor:  zax [ 20 sty 2008, 17:43 ]
Tytuł: 

Tor-Bled-Nam napisał(a):
Mark postawil przed soba syzyfowe zadanie: uswiadamiac graczy eve, ze ich gierka tak naprawde niewiele oferuje. Ma racje


Sandbox MMO nie ma oferować miliona questów i solo contentu jak WOW i jego klony. Od tego są gry Single Player. Ten typ gier ma zapewnić jak najmniej ograniczeń i umożliwić tworzenie świata gry samym graczom.
EVE spełnia to w 100%.

Widzę, że większości z was, standardowe MMO ze swoim oklepanym schematem (lvl cap -> epixy -> pvp -> quit) wypaczyły mózgi i w grach o całkowitej swobodzie najzwyczajniej się gubicie. Przykre. :(

Autor:  Mark24 [ 20 sty 2008, 18:09 ]
Tytuł: 

Owszem Eve to chyba jedyny świat w tym stylu (bez celu, bez zadań, bez otoczki fabularnej), twórcy pierdyknęli świat (metodą copy&paste + random[ilość_stacji, ilość_księżyców, ilość_pasków) i ten świat nawet żyje.

Zgubić się w Eve raczej trudno bo masz autopilota, zresztą każdy system jest taki sam więc jak znasz jeden to znasz wszystkie, ale ja wolę widzieć jakiś cel przed sobą i niech tym celem będzie coś innego niż ilość zer na moim wallecie. A w Eve innych celów nie ma.
Do tego MOIM ZDANIEM PvP nie jest fajne (w znaczeniu absolutnie nie przynosi mi satysfakcji czy frajdy). Jeżeli komuś takie niezbalansowane (niezbalansowane to mało powiedziane wynik 99% walk jest z góry przesądzony, ten 1% to szansa na ucieczkę), przypominające kółko i krzyżyk PvP wystarcza - chylę głowę - ja nie umiem się w to wciągnąć.

Jedyny plus to to, że gra jest rzeczywiśie friendly dla casualów, wystarczy, że wpadniesz raz na tydzień klikniesz na skill i "exp" leci... Cała reszta to TYLKO i WYŁĄCZNIE grind (na kilka sposobów) służący nabijaniu sobie portfela (po co?).

Autor:  iniside [ 20 sty 2008, 20:42 ]
Tytuł: 

Cybot napisał(a):
@inside
Cytuj:
Pelna kontrola nad statkiem to by byla, gdybym mogl mu kazac leciec w konrketnym kierunku, regulowac kazdy system na okrecie itd.


Inside, dblclick na ekranie, w miejscu gdzie nie ma jakiegos obiektu i Twoj statek wiedziony nieznanym impulsem zacznie lecieć we wskazanym kierunku... BTW to jest w tutorialu... 8) Jesli klikniesz na wskazniku predkosci Twojego statku to bedziesz mogl ustalic jego predkosc... czego Ci wiecej potrzeba? W tej grze wlasnie jest sie duzo bardziej kapitanem statku... a znacznie mniej pilotem niz w grach z celownikiem na srodku ekranu.

@Mark
Generalnie masz racje, w Eve gra malo ludzi. Ssie to za duze slowo. Ta gra poprostu jest niszowa bo autorzy zapomnieli lub nie umieli do niej zrobic czesci PvE.

Grales w Homeworlda albo Nexsus ? No wlasnie, tego mi trzeba jesli chodzi o sterowanie. A jesli chodzi o szeroko pojeta mechanike walki to wiekszosc rozwiazań z NExsus >> EVE. Moze pozatym ze w EVE dodatkowo uwzgledniono tracking dzialek, wplyw eksplozji rakiet itp. Ale to naprawde margines imo.
Kapitanem to ja sie czulem grajac w NExsusa. Kiedy trzeba było przekierować energie z supprotu do tarcz bo sie okret rozpadal.., albo kazac niszczyc subsystemu okretu itd. Poprostu w takim Nexsus było to rozwiazne kilka klas wyzej i tyle. Az sie chcialo ogladac te bitwy w kosmosie.

Autor:  Varenthin [ 26 sty 2008, 01:19 ]
Tytuł: 

mała wiadomość o Conanie, jednak nie grze

http://countingdown.com/movies/583070/n ... id=4011869
Cytuj:
Nu Image/Millennium Films has made a North American distribution rights deal with Lionsgate for a new film series based on the Robert E. Howard-created character Conan the Barbarian. The first film will be written by the team of Thomas Dean Donnelly and Joshua Oppenheimer ("Sahara," "Cowboys & Aliens").

Pic will be produced by Lerner, Boaz Davidson, Joe Gatta, Paradox Entertainment's Fredrick Malmberg, George Furla and Henry Winterstern. Trevor Short and Dimbort are exec producers. Pic is earmarked to begin production later this year, but the start date will depend on the resolution of the writers strike.

Autor:  RufeN [ 26 sty 2008, 23:30 ]
Tytuł: 

gram.pl coraz śmielej nakręca hype na grę 8)

Autor:  zax [ 27 sty 2008, 00:54 ]
Tytuł: 

RufeN napisał(a):


Omg, ale paskudna grafa na tych skrinach.
Nawet pod tym względem wszyscy naśladują WOWa?

Autor:  iniside [ 27 sty 2008, 07:16 ]
Tytuł: 

zax napisał(a):
RufeN napisał(a):


Omg, ale paskudna grafa na tych skrinach.
Nawet pod tym względem wszyscy naśladują WOWa?

Nie masz sie juz czego czepic :<

Jak dla mnie moze byc, bylby tylko rozsadnie chodzilo przy 100+ obiektach na okreanie naGeForce 8800 GT.

Autor:  Viracept [ 27 sty 2008, 12:03 ]
Tytuł: 

zax napisał(a):
RufeN napisał(a):


Omg, ale paskudna grafa na tych skrinach.
Nawet pod tym względem wszyscy naśladują WOWa?


To prowokacja czy wada wzroku ? :] Grafa w AoC jest lepsza nie tylko od wszystkich dotychczasowych mmorpg ale i większości pozostałych gier na pc.

V.

Autor:  murekx [ 28 sty 2008, 02:18 ]
Tytuł: 

@up
imo grafika chocby cod4, crysis, oblivion > grafika aoc

Autor:  Sobtainer [ 28 sty 2008, 04:21 ]
Tytuł: 

murekx napisał(a):
@up
imo grafika chocby cod4, crysis, oblivion > grafika aoc


Chyba Cię suteczki rwą kolego.

Autor:  MagPS [ 28 sty 2008, 10:37 ]
Tytuł: 

murekx napisał(a):
@up
imo grafika chocby cod4, crysis, oblivion > grafika aoc


wiadomo że tak

Autor:  Varenthin [ 28 sty 2008, 10:48 ]
Tytuł: 

murekx napisał(a):
@up
imo grafika chocby cod4, crysis, oblivion > grafika aoc

bomba, idiota porównuje grafikę z fpsów i cRPG do mmorpg -.-
mhm spróbuj pograć w mmo z enginem CryENGINE2 (ten w crysisie) w tak zoptymalizowanej wersji jakiej jest i pobaw się w siege, glhf

Autor:  SwenG [ 28 sty 2008, 11:45 ]
Tytuł: 

Varenthin napisał(a):
bomba, idiota porównuje grafikę z fpsów i cRPG do mmorpg -.-
mhm spróbuj pograć w mmo z enginem CryENGINE2 (ten w crysisie) w tak zoptymalizowanej wersji jakiej jest i pobaw się w siege, glhf

Nie zauważyłeś na co on odpowiedział ? Dokładnie na to: wszystkich dotychczasowych mmorpg ale i większości pozostałych gier na pc.
No ja pierdolę, wy ułomni jacyś jesteście, czytać nie potraficie ?

Autor:  Varenthin [ 28 sty 2008, 13:35 ]
Tytuł: 

SwenG napisał(a):
Varenthin napisał(a):
bomba, idiota porównuje grafikę z fpsów i cRPG do mmorpg -.-
mhm spróbuj pograć w mmo z enginem CryENGINE2 (ten w crysisie) w tak zoptymalizowanej wersji jakiej jest i pobaw się w siege, glhf

Nie zauważyłeś na co on odpowiedział ? Dokładnie na to: wszystkich dotychczasowych mmorpg ale i większości pozostałych gier na pc.
No ja pierdolę, wy ułomni jacyś jesteście, czytać nie potraficie ?

yhm tyle że wymienił te tytuły z najlepszą grafiką, a Viracept pisał o większości a nie o wszystkich -.-

Strona 16 z 18 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team