Cała mechanika doty była specjalnie tworzona dla takiej mapy a nie innej.
Przez x lat gry w dote nawet przez chwile mi do głowy nie przyszło ze przydala by sie jakaś inna mapa, uwierz dobre opanowanie tej co jest, mimo ze wyglada na bardzo prosta zajmuje parę miesięcy (nie wiem jak w HoN, w docie tak bylo)
Jak to jest ze zawsze noobki placza o jakies custom mapki ? ;p Zawsze tak było w RTS-ach FPS-ach etc. Zamiast grac w perfekcyjnie dopracowany content tacy ludzie wola grac w jakis badziew tylko dlatego ze jest 'coś nowego'.
A właśnie, pytanie dla grających w dote i w hona, czy w honie jest fajny, skillowy motyw z doty : chowanie sie przed line of sight w drzewach etc (ma to jakąś konkretną nazwe, ale nie pamiętam) po prostu takie miejsca gdzie łatwo zgubić pościg
A wracając do przejrzystości : 2 rzeczy na pewno by poprawily ją znacznie : bardziej wyrazne pokolorowanie przeciwnikow i friendów, w docie była opcja e dokładnie wszyscy bohaterowie byli w kolorze niebieskim albo czerwonym w zaleznosci od teamu, tutaj mamy jaki lekki badziewny glow czy cos takiego ;/ Mozliwosc ustawienia paskow HP tylko nad przeciwnikami a nad swoimi tylko na zadanie (np alt).