MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
MOBA https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=38950 |
Strona 16 z 52 |
Autor: | Mark24 [ 9 lut 2014, 11:45 ] |
Tytuł: | Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy |
Roball? Bronz. |
Autor: | Razoth [ 9 lut 2014, 11:49 ] |
Tytuł: | Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy |
Nie mam pojęcia jakie miałem elo czy jakieś diamenty, grałem ze znajomymi, mieliśmy fajny zgrany team, dużo funu i zero problemów. Gra była prościutka jak budowa cepa i przez to fajna, bo łatwo się było wkręcić i nawet nie trzeba było być za bardzo na bieżąco ze zmianami. Solo pograłem trochę i odpuściłem, bo gra ma dawać przyjemność a nie frustrować i powodować zwątpienie w gatunek ludzki. |
Autor: | Oyci3C [ 9 lut 2014, 12:25 ] |
Tytuł: | Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy |
Z tego co wiem wiele zmienili np. właśnie w support. Ja wrócę do pograć sobie w LoL jak wprowadzą lane queue. |
Autor: | Arturnik [ 21 lut 2014, 17:57 ] |
Tytuł: | Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy |
Zagralem w Strife kilka gier po tutorialu - straszny syf. LoLek + ułatwione do minimum zarządzanie resources (regeneracja hp/many out of combat, ogolnie mana rosnie smiesznie szybko), nieśmiertelny kurier + money sink pierdoly jak karmienie petow by te dostawaly coraz to wiekszy level i "craftowanie" dodajace do itemow w grze jakies dodatkowe umiejetnosci Sama gra wieje nudą. Zagralem kilka gier z czego moja pierwsza gra trwala 55 minut, zdecydowanie za dlugo. Osobiscie uwazam ze, mimo ze nie ogarniam podejrzewam na przyzwoitym nawet poziomie, druzynie przegrywajacej bardzo latwo jest wrocic do gry - roshan jest slaby jesli sie skoordynuje obrone, nie traci sie golda za smierc, last hity sa dzielone (wystarczy ze komus z teamu uda sie last hitnac), no i wszystko obmalowane skill shotami i poke'ami. z ficzerów: - Zniszczenie odpowiednikow barakow/inhibitorow w zaden sposob nie wplywa na creepy, daje duzo golda oraz zadaje obrazenia ancientowi, - Ancient się broni, - Krzaczki jak w LoLu, - Sama gra bazuje w glownej mierze na skillshotach i poke'owaniu jak w LoLu - Client jak w LoL - lobby okienkowe osobno, client sie odpala po znalezieniu meczu - najpierw wybiera sie bohatera pozniej sie wchodzi do kolejki - 14 bohaterow dostepnych podzielonych na 5 kategorii - Attack Damage, Ability Damage, Survivability, Crowd Control, Support - "Roshan" odblokowuje malpe ktora pushuje linie, jak przeciwnicy sa gotowi na to by sie przeniesc na linie gdzie ta malpa bedzie to mozna ja bardzo latwo zdjac - Sa replaye O ile sama gra jesli chodzi o dzialanie jest dosc solidna, zoptymalizowana itp, tak pod wzgledem gameplay'owym crap |
Autor: | Highlander [ 21 lut 2014, 18:22 ] |
Tytuł: | Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy |
Sądze, ze nie bedzie ciekawych moba poza dota... i niech Wam będzie LoLa (bo HoN sie raczej skonczyl). No moze jeszcze jak wyjda ich nowe części. albo gdy nie beda to klony tylko beda to jakies wieksz emodyfikacje. |
Autor: | Arturnik [ 26 lut 2014, 14:53 ] |
Tytuł: | Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy |
beda. jak tylko devsi przestana w kolko kopiowac te same rozwiazania. problemem dzisiejszych MOB jest praktycznie to samo co w MMORPG kilka lat temu. studia non-stop staraja sie skopiowac 90% ficzerów z LoLa zmieniajac pierdoly takie, ze np. te utility skille dostepne na kazdej postaci zamiast przed gra mozna wybrac w grze, ze wardy ma kazdy albo ze warda sie aktywuje. caly czas jest skupienie na skillshotach, poke'owaniu przeciwnika, takiego "back and forth" do momentu w ktorym jedna druzyna wygra decydujacego teamfighta w odpowiednim miejscu i czasie. jak gralem w Strife to za mimo wygrania teamfighta, nastepny przegrywalismy, by kolejny wygrac - kazda wygrana/przegrana teamfightu przez jakis blad badz zlapanie kogos - no ale mimo wszystko przewaga wypracowana wczesniej - niezauwazalna. w porownaniu do tych wszystkich mob to Demigod byl genialny, mimo ze pod wzgledem dopracowania byl strasznie slaby. wiecej adaptacji UMSow z WC3 i moze wyjdzie wreszcie cos swiezego. |
Autor: | Highlander [ 27 lut 2014, 21:11 ] |
Tytuł: | Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy |
Magicka: Wizard Wars Na razie pierwsza gra. Imo Zajebiste, inne i calkiem skillowe. W pewnym rodzaju jest to moba. na razie alpha. 8 rodzajow szkol magii, trzeba celowac, kombinacji jest sporo, ludzie co grali w magicka wiedza o co chodzi. Są tez jakies itemki. Zdobywa sie capture pointy, jakies creepy chodzą sobie. 4vs4 Dobre dla newbow i veteranow imo. Bo pros to mnie rozjebal jak chcial ![]() Za malo kluczy rozdali w tej alpha. http://www.youtube.com/watch?v=jiMXxxiXGgo |
Autor: | Szamotula [ 28 lut 2014, 14:15 ] |
Tytuł: | Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy |
Dlaczego Ci od Magicki nie zrobia trybu identycznego do Warlockow z W3 to ja nie wiem. Maja praktycznie wszystkie elementy na tacy. |
Autor: | Highlander [ 28 lut 2014, 15:47 ] |
Tytuł: | Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy |
Poki co to chyba niewiadomo jakie tryby gry beda. Na razie dostepne byly zdaje sie duel - 1vs1 i 4vs4. Wiec moze sie cos jeszcze urodzi. Ale spory potencjal w fajnym settingu imo. Ogolnie sama gra wcale taka latwa nie jest, niektorzy wymiataja. Duel http://www.youtube.com/watch?v=oAndvq4HNIo 4vs4 http://www.youtube.com/watch?v=fjjqgkHLJx8 |
Autor: | Highlander [ 1 mar 2014, 10:13 ] |
Tytuł: | Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy |
Magicka Wizard Wars. Zajebista ta giera jest. Niezle cuda mozna zdzialac tymi magami. No i ma to czego dota nie ma, taki jeden meczyk to szybka sprawa. Wiec, idealne jak czasu brak by sobie pyknac taki meczyk. I raczej wszystko bedzie mozna bedzie zdobyc f2p. A za kase sobie boostnac postac. Jak bedzie jeszcze z kilka trybow gry to w ogole miod. Przy wszystkim fajny klimat. Magicka SP byla niezla. Ale w multi jest swietna. Kuzwa wiecej takich gier z takim combatem, a nie zwykle point & clicki ;p Poki co odradzaja gre w party ;p Development Road Map https://trello.com/b/IoryoAKs/magicka-wizard-wars bedzie ELO matchmaking, wiec cool http://cloud-2.steampowered.com/ugc/616 ... DFB795107/ ^^ kto ma dostep a nie pogral ten kiep ;p |
Autor: | zaboleq [ 4 mar 2014, 18:35 ] |
Tytuł: | Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy |
Hmm nie wiem czy było ale całkiem fajne pomysły Blizz Wprowadza: https://www.youtube.com/watch?feature=p ... 2m05UV-E8I Oczywiście to nadal alpha ale... |
Autor: | Nyx [ 4 mar 2014, 20:08 ] |
Tytuł: | Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy |
http://eune.leagueoflegends.com/en/news ... -live-beta w końcu. |
Autor: | Arturnik [ 15 mar 2014, 10:59 ] |
Tytuł: | Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy |
Pooglądałem troche streamów z tego Heroes of the Storm Blizzarda, od wczoraj dość dużo się ich zrobiło - bardzo słabo nawet jak na casual gierkę - Postacie skalują się razem - exp jest dzielony na cały team, więc każdy ma w drużynie taki sam poziom - zwiększa to max hp i max many ale nie wiem za bardzo jak i o ile - exp dostaję się za wykonywanie objectives i zabijanie creepów - nie ma golda ani itemów, natomiast levele i talenty z nich zdobywane mają mniej więcej służyć jako itemy - do wyboru dostaje się opcje jak np. zwiększenie hp, movement speeda, dodanie jakiejś funkcji do skilla, spowalnianie right clickiem itp. - Nad minimapą pokazuję się obecny level obu drużyn, więc łatwo można sprawdzić czy się prowadzi czy nie, obejrzałem kilka gier i zawsze gry były mniej więcej wyrównane - więcej niż przewaga 3 leveli jeszcze nie widziałem - Są 4 różne mapy z różnymi side-objectives ale wykonywanie ich tylko ułatwia dojście/zniszczenie tronu przeciwnika, na upartego można w 5 pushować jakąś linie, dojść do tronu i go zniszczyć. Generalnie zamiast skupiać się na farmieniu golda, tutaj skupienie przechodzi na ten side-objective i teamfighty wokół niego - Poza tym jak w LoLku od ch skillshotów, poke'owania się skillami, teamfightów idących raz w jedną i w drugą stronę, same teamfighty trwają długo, bo skille robią niewiele a postacie mają milion hp, do tego nie widziałem jeszcze gry w której różnica leveli była większa niż 3, przy olbrzymich steamrollach więc jeszcze łatwiej podejrzewam zrobić comeback niż w LoLu czy nawet w Strife. Oczywiście to alpha i wszędzie wszyscy mówią że nia ma co psów wieszać i krytykować, ale załóżę się, że gra pod tym względem praktycznie się nie zmieni. Niemniej jednak jedno to oglądać a drugie to samemu spróbować, więc na pewno skuszę się na kilka gierek jak będę miał okazję. |
Autor: | zaboleq [ 15 mar 2014, 12:49 ] |
Tytuł: | Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy |
No to nie ma być dota czy lol kurwa... Jak to może być słabe jak na casual gierkę ![]() |
Autor: | Arturnik [ 15 mar 2014, 13:15 ] |
Tytuł: | Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy |
No to jest właśnie jak LoL pod względem samego gameplay'u, tym samym nie oferując tego co wyżej napisałem. Najbardziej mi to przypomina taki LoL ARAM, dodaj do tego te side-objectives i masz HotS. Strife to mimo tych swoich ulatwień ma itemy, last hity i przynajmniej teoretycznie da się wyrobić przewagę nad przeciwnikiem, tutaj to ja widze coś jeszcze gorszego, które jakby nie było w uniwersum Blizzarda, nikt by na to dwa razy nie spojrzał. Serio ja myślałem, że te inne mapy będą dużo ciekawsze niż to co widać na razie. |
Autor: | TobiAlex [ 15 mar 2014, 13:19 ] |
Tytuł: | Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy |
Może i takie jak LOL, ale ma klimat m.in. świata Warcrafta, Starcrafta i Diablo. |
Autor: | cypis [ 15 mar 2014, 13:30 ] |
Tytuł: | Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy |
Za kazdym razem jak ktos pisze ze cos ma 'klimat' to mi sie noz w kieszeni otwiera :< |
Autor: | TobiAlex [ 15 mar 2014, 13:41 ] |
Tytuł: | Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy |
cypis napisał(a): Za kazdym razem jak ktos pisze ze cos ma 'klimat' to mi sie noz w kieszeni otwiera :< Uważaj żebyś sobie chuja nie odciął ![]() |
Autor: | Atherius [ 15 mar 2014, 14:05 ] |
Tytuł: | Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy |
Koksiarze nie mają. |
Autor: | Razoth [ 15 mar 2014, 15:17 ] |
Tytuł: | Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy |
cypis napisał(a): Za kazdym razem jak ktos pisze ze cos ma 'klimat' to mi sie noz w kieszeni otwiera :< Ale co, słowo ci się nie podoba czy masz jakieś zastrzeżenia do jego znaczenia czy może język polski cię po prostu wkurwia? :( |
Strona 16 z 52 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |