MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
DayZ https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=40885 |
Strona 16 z 99 |
Autor: | Jet [ 15 maja 2012, 21:13 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Shador von Dal napisał(a): Jet napisał(a): No generalnie jeżeli da się z tym Capsule ogarnąć to okej, jedynie żebym nie musiał ściągać ponownie w przypadku failu bo chwilowo siedzę na internecie polsatu z limitem danych. A gdzie mieszkasz? Bo może okaże się, że lepiej Ci to wszystko nagrać na jakis dysk. Nie będę ludziom głowy zawracał ![]() |
Autor: | Highlander [ 15 maja 2012, 21:20 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Jet napisał(a): No generalnie jeżeli da się z tym Capsule ogarnąć to okej, jedynie żebym nie musiał ściągać ponownie w przypadku failu bo chwilowo siedzę na internecie polsatu z limitem danych. edit. High a na czym polegało utrudnienie z Capsule? trzeba ręcznie kopiować gry do jednego folderu or smth? Mógłbyś to streścić? tylko mowie, ja mialem tez oryginal podstawki z army 2. Mialem pare bledow crc przy sciaganiu. support GMG generalnie twierdzi, ze OA to wersja standalone i, ze mam spadac. Mozliwe, ze bylo to spowodowane poczatkowymi stanami alphy samego moda. W kazdym razie nie moglem wejsc do gry na poczatku. Kilka razy wywalilem podstawke i OA i sixupdetera i w koncu zaskoczylo. Kilka razy sciagalem klienty. btw. juz prawie bym wydebil klienta od pepikow jak napisalem, ze GMG nie dziala, ale w swej naiwosci napisalem, ze juz dziala. A jakbym im podal prawidlowe klucze to by mi przeslali klienta, ale zadzialalo i niestety nie chcieli juz dac ;] Capsule naprawde szybko sciaga. |
Autor: | ShadorVD [ 15 maja 2012, 21:21 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Jet napisał(a): Shador von Dal napisał(a): Jet napisał(a): No generalnie jeżeli da się z tym Capsule ogarnąć to okej, jedynie żebym nie musiał ściągać ponownie w przypadku failu bo chwilowo siedzę na internecie polsatu z limitem danych. A gdzie mieszkasz? Bo może okaże się, że lepiej Ci to wszystko nagrać na jakis dysk. Nie będę ludziom głowy zawracał ![]() No jak wolisz ![]() |
Autor: | Jet [ 15 maja 2012, 21:52 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
High no właśnie bo ja mam Arme 2 pirata, ewentualnie mogę zainstalować free ale słyszałem, że to lipa jest. Shador niestety Pomorze ale dzięki Nic no chyba dorzucę te parę złoty i kupię OA z oficjalnej |
Autor: | Jet [ 15 maja 2012, 23:14 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Kupiłem stąd https://store.bistudio.com/ ściągam przez jakiegoś Sprocket'a ale lipa z transferem w granicach 300kb/s |
Autor: | redruM [ 16 maja 2012, 02:06 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
nowy wywiad z Rocketem http://www.pcgamer.com/2012/05/16/day-z ... y-machine/ |
Autor: | Jet [ 16 maja 2012, 11:49 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Udało mi się odpalić, nawet trochę pobiegałem i zabiłem kilka zombie ![]() |
Autor: | ShadorVD [ 16 maja 2012, 12:39 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Jet napisał(a): Udało mi się odpalić, nawet trochę pobiegałem i zabiłem kilka zombie ![]() Wyłącz sobie post processing i w opcjach poszukaj czegoś takiego jak headbobbing (or something) Jeżeli chodzi o vision to jest on enforced na serwerze co w sumie jest zajebiste. |
Autor: | Jet [ 16 maja 2012, 13:21 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Shador von Dal napisał(a): Jet napisał(a): Udało mi się odpalić, nawet trochę pobiegałem i zabiłem kilka zombie ![]() Wyłącz sobie post processing i w opcjach poszukaj czegoś takiego jak headbobbing (or something) Jeżeli chodzi o vision to jest on enforced na serwerze co w sumie jest zajebiste. No to wypas, musiałem zmniejszyć visibility (nie vision mb) bo mi grę crashowało, fajnie, że server wymusza tą opcję, myślałem, że ludzie z lepszym hardware będą mnie snipować z kilometra ![]() |
Autor: | Jet [ 16 maja 2012, 16:17 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
moje 20 minutowe zwiedzanie polowego szpitala skończyło się kulką w plecy z kałacha od jakiegoś ruska |
Autor: | Highlander [ 16 maja 2012, 16:23 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
jesli wygladal nieco military to byl banditem ;] |
Autor: | Jet [ 16 maja 2012, 17:14 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Bandit to npc czy gracz pk coś na wzór reda z uo?:D |
Autor: | ShadorVD [ 16 maja 2012, 17:25 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Jet napisał(a): Bandit to npc czy gracz pk coś na wzór reda z uo?:D red z uo ![]() |
Autor: | Jet [ 16 maja 2012, 17:50 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Git, lepiej nie ginąć bo potem ciężko się dostać do gry ponownie ![]() Dziwna sprawa, po dostaniu się do gry wszystko działa miodnie, zero laga, nic nie rozłącza, natomiast jeżeli wyjdę z jednego serwera i potem refreshne grę albo opuszczę Multi i jeszcze raz wejdę to rozłącza mi modem, po czym jedyna opcja żeby znów złapać połączenie to restart kompa, cyfrowy polsat model b150 ogarnia ktoś sprawę? nie mam tego problemu przy innych aplikacjach czy też swobodnym korzystaniu z neta, only Arma. |
Autor: | Highlander [ 16 maja 2012, 18:12 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Nie musisz z servera wychodzic jak zginiesz. Starczy zrobi "abort" a pozniej znowu "ready" dokladnie nie pamietam jakie tam są komendy. |
Autor: | Jet [ 16 maja 2012, 18:41 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Wiecie gdzie zmienić rozmiar okienka przy grze windowed? |
Autor: | Jet [ 16 maja 2012, 19:37 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Dobra już mam nvm, co do respawnu po śmierci, po kliknięciu "I'm ready" nic się nie dzieje Trzeba mapę znaleźć żeby mieć w M mapkę zamiast czarnego screenu? |
Autor: | Highlander [ 16 maja 2012, 20:11 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
abort-> disconnect -> pozniej z powrotem musisz znalezc ponownie. |
Autor: | Jet [ 16 maja 2012, 20:17 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Hehe dobra pograłem trochę - spawnuje się przy wodzie, dookoła skaczą zombiaki, oddziela mnie od nich tylko trawa, skradam się ale jakiś gościu zaczyna do nich strzelać i przy okazji zauważają i mnie, pomagam typowi wybić zombie, nagle pojawia się cała horda, typ ucieka w jedną stronę ja w drugą, zostaję parę razy trafiony, uciekam do jakiegoś portu, potem skacze do wody - tracę plecak z żarciem, dopływam do jakiegoś wysokiego murku, kitram się pod nim z pustym gunem i jednym bandażem ![]() |
Autor: | Enderhawk [ 17 maja 2012, 20:29 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Strasznie gówniany cały ten Capsule. Nie polecam.. Shador, możesz napisać jak instalowałeś dayz? |
Strona 16 z 99 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |