MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

DayZ
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=40885
Strona 16 z 99

Autor:  Jet [ 15 maja 2012, 21:13 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Shador von Dal napisał(a):
Jet napisał(a):
No generalnie jeżeli da się z tym Capsule ogarnąć to okej, jedynie żebym nie musiał ściągać ponownie w przypadku failu bo chwilowo siedzę na internecie polsatu z limitem danych.


A gdzie mieszkasz? Bo może okaże się, że lepiej Ci to wszystko nagrać na jakis dysk.


Nie będę ludziom głowy zawracał :) ściągnę, jak nie w jedną noc to w dwie, byle cała operacja ograniczyła się do jednego downloadu bo do 22 maja zostało mi tylko około 30 gb danych do wykorzystania w nocy.

Autor:  Highlander [ 15 maja 2012, 21:20 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Jet napisał(a):
No generalnie jeżeli da się z tym Capsule ogarnąć to okej, jedynie żebym nie musiał ściągać ponownie w przypadku failu bo chwilowo siedzę na internecie polsatu z limitem danych.

edit. High a na czym polegało utrudnienie z Capsule? trzeba ręcznie kopiować gry do jednego folderu or smth? Mógłbyś to streścić?



tylko mowie, ja mialem tez oryginal podstawki z army 2. Mialem pare bledow crc przy sciaganiu. support GMG generalnie twierdzi, ze OA to wersja standalone i, ze mam spadac. Mozliwe, ze bylo to spowodowane poczatkowymi stanami alphy samego moda. W kazdym razie nie moglem wejsc do gry na poczatku. Kilka razy wywalilem podstawke i OA i sixupdetera i w koncu zaskoczylo. Kilka razy sciagalem klienty.

btw. juz prawie bym wydebil klienta od pepikow jak napisalem, ze GMG nie dziala, ale w swej naiwosci napisalem, ze juz dziala. A jakbym im podal prawidlowe klucze to by mi przeslali klienta, ale zadzialalo i niestety nie chcieli juz dac ;]

Capsule naprawde szybko sciaga.

Autor:  ShadorVD [ 15 maja 2012, 21:21 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Jet napisał(a):
Shador von Dal napisał(a):
Jet napisał(a):
No generalnie jeżeli da się z tym Capsule ogarnąć to okej, jedynie żebym nie musiał ściągać ponownie w przypadku failu bo chwilowo siedzę na internecie polsatu z limitem danych.


A gdzie mieszkasz? Bo może okaże się, że lepiej Ci to wszystko nagrać na jakis dysk.


Nie będę ludziom głowy zawracał :) ściągnę, jak nie w jedną noc to w dwie, byle cała operacja ograniczyła się do jednego downloadu bo do 22 maja zostało mi tylko około 30 gb danych do wykorzystania w nocy.


No jak wolisz :) Jak Warszawa to daj znać z chęcią się gdzieś przejadę.

Autor:  Jet [ 15 maja 2012, 21:52 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

High no właśnie bo ja mam Arme 2 pirata, ewentualnie mogę zainstalować free ale słyszałem, że to lipa jest.

Shador niestety Pomorze ale dzięki

Nic no chyba dorzucę te parę złoty i kupię OA z oficjalnej

Autor:  Jet [ 15 maja 2012, 23:14 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Kupiłem stąd https://store.bistudio.com/

ściągam przez jakiegoś Sprocket'a ale lipa z transferem w granicach 300kb/s

Autor:  redruM [ 16 maja 2012, 02:06 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

nowy wywiad z Rocketem

http://www.pcgamer.com/2012/05/16/day-z ... y-machine/

Autor:  Jet [ 16 maja 2012, 11:49 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Udało mi się odpalić, nawet trochę pobiegałem i zabiłem kilka zombie :D pogrzebałem trochę w settings, dałem vision na maxa i zjechałem z detalami, macie jakieś pro tipsy co do konfiguracji gry?

Autor:  ShadorVD [ 16 maja 2012, 12:39 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Jet napisał(a):
Udało mi się odpalić, nawet trochę pobiegałem i zabiłem kilka zombie :D pogrzebałem trochę w settings, dałem vision na maxa i zjechałem z detalami, macie jakieś pro tipsy co do konfiguracji gry?


Wyłącz sobie post processing i w opcjach poszukaj czegoś takiego jak headbobbing (or something)

Jeżeli chodzi o vision to jest on enforced na serwerze co w sumie jest zajebiste.

Autor:  Jet [ 16 maja 2012, 13:21 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Shador von Dal napisał(a):
Jet napisał(a):
Udało mi się odpalić, nawet trochę pobiegałem i zabiłem kilka zombie :D pogrzebałem trochę w settings, dałem vision na maxa i zjechałem z detalami, macie jakieś pro tipsy co do konfiguracji gry?


Wyłącz sobie post processing i w opcjach poszukaj czegoś takiego jak headbobbing (or something)

Jeżeli chodzi o vision to jest on enforced na serwerze co w sumie jest zajebiste.


No to wypas, musiałem zmniejszyć visibility (nie vision mb) bo mi grę crashowało, fajnie, że server wymusza tą opcję, myślałem, że ludzie z lepszym hardware będą mnie snipować z kilometra :D

Autor:  Jet [ 16 maja 2012, 16:17 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

moje 20 minutowe zwiedzanie polowego szpitala skończyło się kulką w plecy z kałacha od jakiegoś ruska

Autor:  Highlander [ 16 maja 2012, 16:23 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

jesli wygladal nieco military to byl banditem ;]

Autor:  Jet [ 16 maja 2012, 17:14 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Bandit to npc czy gracz pk coś na wzór reda z uo?:D

Autor:  ShadorVD [ 16 maja 2012, 17:25 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Jet napisał(a):
Bandit to npc czy gracz pk coś na wzór reda z uo?:D


red z uo :)

Autor:  Jet [ 16 maja 2012, 17:50 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Git, lepiej nie ginąć bo potem ciężko się dostać do gry ponownie :D 'waiting for server response' ale nie ja jedyny bo ludzie na czacie ostro płaczą.

Dziwna sprawa, po dostaniu się do gry wszystko działa miodnie, zero laga, nic nie rozłącza, natomiast jeżeli wyjdę z jednego serwera i potem refreshne grę albo opuszczę Multi i jeszcze raz wejdę to rozłącza mi modem, po czym jedyna opcja żeby znów złapać połączenie to restart kompa, cyfrowy polsat model b150 ogarnia ktoś sprawę? nie mam tego problemu przy innych aplikacjach czy też swobodnym korzystaniu z neta, only Arma.

Autor:  Highlander [ 16 maja 2012, 18:12 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Nie musisz z servera wychodzic jak zginiesz. Starczy zrobi "abort" a pozniej znowu "ready" dokladnie nie pamietam jakie tam są komendy.

Autor:  Jet [ 16 maja 2012, 18:41 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Wiecie gdzie zmienić rozmiar okienka przy grze windowed?

Autor:  Jet [ 16 maja 2012, 19:37 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Dobra już mam nvm, co do respawnu po śmierci, po kliknięciu "I'm ready" nic się nie dzieje

Trzeba mapę znaleźć żeby mieć w M mapkę zamiast czarnego screenu?

Autor:  Highlander [ 16 maja 2012, 20:11 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

abort-> disconnect -> pozniej z powrotem

musisz znalezc ponownie.

Autor:  Jet [ 16 maja 2012, 20:17 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Hehe dobra pograłem trochę - spawnuje się przy wodzie, dookoła skaczą zombiaki, oddziela mnie od nich tylko trawa, skradam się ale jakiś gościu zaczyna do nich strzelać i przy okazji zauważają i mnie, pomagam typowi wybić zombie, nagle pojawia się cała horda, typ ucieka w jedną stronę ja w drugą, zostaję parę razy trafiony, uciekam do jakiegoś portu, potem skacze do wody - tracę plecak z żarciem, dopływam do jakiegoś wysokiego murku, kitram się pod nim z pustym gunem i jednym bandażem :D w końcu zostaję zeżarty próbując przejść przez wybrzeże.

Autor:  Enderhawk [ 17 maja 2012, 20:29 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Strasznie gówniany cały ten Capsule. Nie polecam..

Shador, możesz napisać jak instalowałeś dayz?

Strona 16 z 99 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team