iniside napisał(a):
To juz nie jest granie w gre, tylko w excela z bardziej rozbudowana grafika.
Jestem wielkim zwolennikiem tego, zeby UI bylo absolutnie minimalne, a mechanika gry, jak nagłębiej zaszyta. UI powinno pokazywac, wylacznie, absolutnie podstawowe informacje. Reszty sie gracz powinien sie sam domyslac.
Wszystko ładnie pięknie tylko zrób minimalistyczne ui healerem z 40ppl w raidzie + jakieś timery buffów etc. Na tym scr wyżej większość rzeczy to opcjonalne addony które będą dostępne tak samo w wildstarze i każdy robi sobie ui jak mu się podoba, widać po prostu czym wolność wyboru się kończy, typ mimo że ma paski całego raidu ma jeszcze paski grupy i w chuj niepotrzebnych rzeczy. Mój rogal pod areny w tbc miał tak zrobione ui, że cały interface był przejrzysty, to samo shaman healer pod raidy gdzie mimo, że miałem 25x paski hp ludzi z raidu + timery, totemy, dps metter (po walce) to wszystko było ładnie pochowane po krawędziach i cały środek miałem wolny.
Mi osobiście bardzo podoba się możliwość zmiany ui za pomocą addonów, każdy kto ma trochę wyobraźni zrobi sobie dobre ui, a debile tak jak ten palladyn ze scryna ;]
I nie wiem w czym miała by przeszkadzać większa liczba skilli ;] Odpowiednie wyskalowanie/zmiana ui i zamiast 6-10 skilli, 20-30 nie zrobiło by żadnej różnicy.
Brakuje mi czasów gdzie z każda klasa walczyło się inną strategią/skillami, a teraz na bg w wildstarze nawet nie patrze sie co za klase bije bo i tak mam 4 skille na krzyż i każdego napierdala się w taki sam sposób ... Po prostu gry cofają się w rozwoju.