mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21954 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155 ... 1098  Następna strona
Autor Wiadomość
**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 18 kwi 2012, 00:11 
 
kluczmen napisał(a):
początek sound tracka przypomina Max Payne, jeżeli już na wstępie tak rżną (dosłownie) to nie chce wiedzieć jak dalej z oryginalnością produktu :lol:


Da fuk? To przypomina, czy jest zerzniety?

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 18 kwi 2012, 02:19 
 
Ot czemu hirki 6 to fail:
http://www.strategyinformer.com/news/17 ... evelopment

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 18 kwi 2012, 18:48 
 
Hirki 6 to fail przede wszystkim dlatego ze:

- mapy sa koszmarnie nudne i jest mega nacisk na granie jednym hiro (przez co exploracja sie nudzi po chwili bo jest koszmarnie powtarzalna)
- balans nie istnieje nawet w marzeniach developerow
- klimat jest ala Diablo 3 - niby ok, niby fanboje piszcza ze ladnie ale huja to jest a nie Heroes.

Za to gra ma najlepsze walki taktyczne w serii (pomiajajac jakikolwiek brak balansu i testowania) ze wzgledu na to ze jednostki maja umiejetnosci i fajne drzewka rozwoju i skille herosow.
DAc mappki i kampanie na poziomie trojki, skille jednostek z VI i ten caly rowoj postaci i mamy Heroes Ultimate (dla mnie).

Niestety nigdy cos takiego nie nastapi.
Ciekawe jak wyjdzie nowy Kings Bounty co wychodzi za niedlugo.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 18 kwi 2012, 19:32 
 
Duzy pacz dzis do h6 wyszedl


_________________
psn

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 18 kwi 2012, 19:39 
 
KickSmarter - Episode 1 - Nekro, Ravaged, Starlight Inception

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 19 kwi 2012, 08:18 
 
Kabraxis napisał(a):
Hirki 6 to fail przede wszystkim dlatego ze:

- mapy sa koszmarnie nudne i jest mega nacisk na granie jednym hiro (przez co exploracja sie nudzi po chwili bo jest koszmarnie powtarzalna)
- balans nie istnieje nawet w marzeniach developerow
- klimat jest ala Diablo 3 - niby ok, niby fanboje piszcza ze ladnie ale huja to jest a nie Heroes.

Za to gra ma najlepsze walki taktyczne w serii (pomiajajac jakikolwiek brak balansu i testowania) ze wzgledu na to ze jednostki maja umiejetnosci i fajne drzewka rozwoju i skille herosow.
DAc mappki i kampanie na poziomie trojki, skille jednostek z VI i ten caly rowoj postaci i mamy Heroes Ultimate (dla mnie).

Niestety nigdy cos takiego nie nastapi.
Ciekawe jak wyjdzie nowy Kings Bounty co wychodzi za niedlugo.



Podobnie jak w PoE - niby drzewka są, grafika jakaś jest ale chuja to niegrywalne/nijakie i nudzi się po 1h. Dla nerdów w sam raz.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 19 kwi 2012, 11:59 
 
Lec do stanow i zrob Wilsonowi soczystego blowjoba z polykiem - osiagniesz pelnie szczescia lol. Potem opowiesz o tym w wywiadzie dla "nerdow" i pozalisz sie jak to niedobry Kabraxis najezdza na twoja kochana gierke i nie mozesz przez to spac lolz.

Jest dokladnie tak jak napisalem - H6 cierpi na takie samo bezklimacie i odciecie sie designersko i klimatycznie i artstyle'owo od prequeli i dlatego jest srakie/nijakie. Jak D3, ktore tutaj zostalo uzyte jako przyklad podobnej filozofii. Tak poprostu jest zabolek - deal with it.
Podobnie bylo np. z Fallout 3 od Bethesdy (ale juz niekoniecznie z New Vegas od Obsidian).
A jak chcesz z tym dyskutowac to argumenty dlaczego tak nie jest (twoim zdaniem) albo zastosuj sie do tego co mowiles w wywiadzie i nie pierdol.


_________________
Obrazek

******
Avatar użytkownika

Posty: 4646
Dołączył(a): 31.01.2006
Offline
PostNapisane: 19 kwi 2012, 15:34 
 
Hola Hola, chociaz Fallout 3 byl shitem to jednak po pograniu w niego troche klimatu Falloutow odmowic mu nie mozna. Rownie dobrze mozna by narzekac na idealna dwojke ze miala w porownaniu do 1jki luzniejszy klimat.


_________________
Once upon a time games was fun and too quickly became about winning, being the best or leveling up to get sick loot. Screw that... it is the time to have fun. - Day9

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 19 kwi 2012, 15:51 
 
Ravushimo napisał(a):
Hola Hola, chociaz Fallout 3 byl shitem to jednak po pograniu w niego troche klimatu Falloutow odmowic mu nie mozna. Rownie dobrze mozna by narzekac na idealna dwojke ze miala w porownaniu do 1jki luzniejszy klimat.



Heretyk na stos go :evil:

3 ma tyle wspólnego z 1 i 2 co pług z rudą żelaza.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 19 kwi 2012, 15:53 
 
roball napisał(a):
Dlaczego fallout3 'byl shitem'?

Sama z siebie gra nie była.

Jako następca F1&F2 była shitem ze względu bycia innym rodzajem gry.

Bardziej by pasowała jako spin-off niż jako bezpośredni następca.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 19 kwi 2012, 16:04 
 
sula napisał(a):
Jako następca F1&F2 była shitem ze względu bycia innym rodzajem gry.


Prawie sofizmat.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 19 kwi 2012, 16:22 
 
sula napisał(a):
Jako następca F1&F2 była shitem ze względu bycia innym rodzajem gry.


Tbh nawet jako "Oblivion with guns" tez nie byl za dobry bo chwile pozniej Obsidian zrobil to samo 10 razy lepiej.


_________________
Obrazek

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 19 kwi 2012, 16:29 
 
Dana napisał(a):
sula napisał(a):
Jako następca F1&F2 była shitem ze względu bycia innym rodzajem gry.


Prawie sofizmat.

Prawie.

Bardziej jednak opinia ,niż próba obrony jakiejś tezy lub przekonania kogokolwiek do czegokolwiek.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 19 kwi 2012, 16:42 
 
http://penny-arcade.com/patv/episode/crowdfunding

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 19 kwi 2012, 17:03 
 
http://www.kickstarter.com/projects/cra ... /grim-dawn

Trzeba wesprzeć!


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7080
Dołączył(a): 13.05.2005
Offline
PostNapisane: 19 kwi 2012, 17:05 
 
Razoth napisał(a):
http://www.kickstarter.com/projects/crateentertainment/grim-dawn

Trzeba wesprzeć!

no, wypadaloby, ale korci opcja z beta jakby ja mieli jakos niedlugo dac,a nie miesiac przed premiera. podoba mi sie polityka stardocka z wielomiesieczna beta dla preorderow.


_________________
rufen.@steam
rufenn@psn
rufen@wot

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 19 kwi 2012, 17:15 
 
No Grim Dawn podoba się obu "obozom" (D3 / PoE) i nic dziwnego - gra ma mieć w sobie odpowiednią dozę "głębi" jednocześnie będąc dynamiczną i ładnie wyglądającą.

Dla mnie to właśnie jest numer 1 jeżeli chodzi o znane nam już HnS.


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 19 kwi 2012, 17:17 
 
Dana napisał(a):
http://penny-arcade.com/patv/episode/crowdfunding

Trochę tak jakby wyznawca lewicy mówił o zaletach bycia lewicowcem. Fajnie, że powiedzieli o możliwości fiaska projektu i rozpłynięciu się kasy graczy na skutek choćby złego zarządzania. Dalej niestety jest pean oparty na błędnym założeniu, że firmy które starają się o takie finansowanie za nadrzędny cel zaspokojenie oczekiwań graczy i jakość produktu. Zobaczymy jak wypali pierwszy duży projekt np. Wasteland 2. Na fali uniesienia, chyba warto zachować zdrowy rozsądek. Nie chodzi o kasę, bo strata 20$ raczej mało kogo obejdzie. I niech zrobią kickstarter van burena.


_________________
Χ Ξ Σ

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 19 kwi 2012, 17:34 
 
Na jakiej podstawie twierdzisz iż jest to błędne założenie.

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 19 kwi 2012, 17:42 
 
Za 3-5 miesięcy ma być gotowe Banner Saga, styczeń 2013 Shadow run, więc przed Watselande m2 będzie wiadomo czy kickstarty to fail e czy jednak dobry sposób na niezależność devsów.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21954 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155 ... 1098  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.