MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Playstation 3
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=31910
Strona 152 z 487

Autor:  raggnarok [ 4 lut 2010, 13:54 ]
Tytuł: 

Oj, radze sie wstrzymac z kupnem MAGa. Gra zbiera bardzo marne recenzje. Jak wyjdzie nowy Battlefield to MAG zdechnie bardzo szybko.
Podobnie radze sie wstrzymac z White Knight Chronicles przed wyjsciem recenzji/opinii graczy. Zapowiada sie mocny sredniak. I tez wychodzi w EU zaraz obok FFXIII - wybor jest oczywisty, jak ktos chce pograc w jrpg :) Chyba ze sciagnac teraz US, bo premiera juz u nich sie odbyla, ale imho szkoda kasy.

Autor:  Keii [ 4 lut 2010, 13:59 ]
Tytuł: 

Czyli moja opinia się nie liczy? :P
Ogólnie owszem, w obliczu nadchodzącej XIII White Knighta bym zdecydowanie odradzał. No chyba, że ktoś chce sobie ze znajomymi pobiegać i poquestować, ale tbh do tego jakikolwiek mmo jest lepszy.

Autor:  redruM [ 4 lut 2010, 15:17 ]
Tytuł: 

2 pyszne multiplayer demka tudej - BC2 i AvP

ja jestem ciekaw czy w MAG ludzie używają headsetów, bo to imo podstawa w tej grze, powinni bundlowac do każdego pudełka hs

w temacie hs robi się coraz lepiej, w Killzone było "cicho", w Uncharted połowa osób ma hs, mamy taką namiastkę XBL (w pozytywnym tego słowa znaczeniu ofc) :>

PS. @Keii - NGS2 jest dobre ale wykastrowane z krwi na PS3,odcinanie kończyn trochę traci urok tbfh

Autor:  Mendol [ 4 lut 2010, 16:09 ]
Tytuł: 

o dzienx redziu.
przetestuje sobie jeszcze raz bf'a na ps3. pytanie ilu graczy max bedzie na mapie w wersji na ps3?

Autor:  Yog-Sothoth [ 4 lut 2010, 19:43 ]
Tytuł: 

http://www.metacritic.com/games/platforms/ps3/mag

Średnia 75 to mało? Sporo serwisów wystawiło oceny grając przed premierą, czyli bez większej ilości ludzi ogarniętych, poza tym trochę jednak trzeba spędzić czasu z tą grą.
Ja w każdym razie polecam, dużo osób ma hs - także polacy więc można sensownie pograć. A pisanie pierdół z czekaniem na kupno 1-2 miesiące w przypadku gry tylko mp to jakiś idiotyzm, gdzie na początku właśnie się wszyscy zgrywają i lvlują.

Autor:  Mendol [ 4 lut 2010, 19:49 ]
Tytuł: 

a gdzie kupiles w koncu Yogi? i za ile?

Autor:  raggnarok [ 4 lut 2010, 19:54 ]
Tytuł: 

Well, jak ktos ma 2 stowki do wyrzucenia, zeby sobie pobiegac w przecietnej grze, to nikt go przeciez nie powstrzymuje, ale jak dla mnie sprawa jest oczywista: jak wyjdzie BF2 to MAG umrze, albo zacznie umierac. Kupowanie gry typowo multi na 2 miesiace? IMHO sredni pomysl. Ale jak mowilem: kazdy glosuje gruboscia portfela.

Autor:  Alkirion [ 4 lut 2010, 19:55 ]
Tytuł: 

Własnie jestem po pierwszej niecałej godzince grania w Dante's Inferno.
Co tu dużo gadać, jeszcze się nie zesrałem z wrażenia, nie powaliło mnie swoją epickością.
W skrócie wszystko wygląda jak w GoW, tylko, że czegoś brakuje i tym czymś jest spójność charakterologiczna bohatera z przedstawianą historią.
W GoWie Kratos był nieziemskim skurwysynem, biło to od niego, czuło się w gestach, w kombosach, w rozrywaniu przeciwników na kawałki, w brutalności. Tutaj mamy Dantego, który nie dość, że nie został w ogóle zarysowany jako postać (po prostu czułem się, jakbym nagle został wrzucony do jakiejś rozwałki, która już trwała 6 godzin, a ja dostałem do ręki pada po kimś, kto te 6 godzin przegrał), to podobnie otwiera z kopa drzwi, rozrywa kolesi na strzępy, itd.
Dante jest podobnie brutalny aż do przesady, tylko, że trochę się to nie trzyma jednak kupy - jeśli jest na szlachetnej misji odbicia dziewuchy z głębin piekła w towarzystwie poety, to dlaczego miałby być takim zimnym i brutalnym skurwielem. Co w nim widziała ta piękna i niewinna Beatrycze :-) Jednym słowem brakuje imersji, ale to może nie musi mieć znaczenia w przypadku slashera... Na pocieszenie zostaje to, że fabuła z czasem się rozwija i dowiadujemy się z niej jakie okropieństwa czynił Dante podczas krucjaty. Czyli może będzie lepiej.

Jeśli chodzi o gameplay, to jest solidny. Walczymy w kontakcie kosą, z dystansu krzyżem. Kosą tworzymy wirujące kombosy, krzyżem ataki są raczej skoncentrowane. Nie mam zbyt wielu upgrade'ów jeszcze, toteż ciężko mi coś tu więcej powiedzieć.
Póki co, wydaje mi się, że w pewnym sensie pomieszały im się bonusy, które idą w parze z używaną bronią. Jak mordujemy krzyżem, dostajemy HP, jak mordujemy kosą, dostajemy MP. Problem moim zdaniem polega na tym, że broń dystansowa nie wymaga angażowania się bezpośrednio w przeciwników, wobec czego korzystając z niej nie tracimy HP. Sprowadza się to do tego, że jak nam brakuje HP, przerzucamy się z kosy na krzyż i spamujemy ataki dystansowe. Co jest monotonne. Gdyby HP spływało z kosy, można by po prostu bardziej poszaleć. Do tego mogę dodać, że kamera czasem irytuje, ale rzadko.

Przedstawiam głównie minusy, także może się wydawać, że gra jest kiepska - nie jest tak. Jest póki co bardzo solidna, w miarę trudna na odpowiednim poziomie i jak na razie mam niezłą frajdę. Jeśli ktoś jest zainteresowany, po dłuższej grze opiszę więcej wrażeń :-)

Autor:  Yog-Sothoth [ 4 lut 2010, 20:03 ]
Tytuł: 

Mendol -> w Ultimie za 189zł bo nie doczekałem się w innych sklepach, ale teraz juz chyba nie ma takich problemów z zakupem.

Gdyby gra była przeciętna to nie byłoby takiego popytu na nią. Niektórych oczywiście odrzuca grafika czy gorsza animacja ale to nie są najważniejsze rzeczy w tego typu grze. Mam też wrażenie że niektórzy z góry skreślili tą grę na korzyść BC2 bo to przecież BATTLEFIELD.

Autor:  Mark24 [ 4 lut 2010, 21:38 ]
Tytuł: 

Yog - jak są przydzielane rangi w MAG-u? Tzn. kto zostaje dowódcą drużyny, plutonu etc.? Jak wygląda to dowodzenie? Ta osoba bierze udział i normalnie strzela czy siedzi tylko i wyłącznie nad mapą zaznaczając cele?

Na 99% jestem przekonany do kupna.

Autor:  Mendol [ 4 lut 2010, 21:41 ]
Tytuł: 

nie chodzi o grafike czy animacje Yogi ale bardziej o ilosc trybow, czy sa pojazdy, czy unlocki sa warte grania itd. itp.
np. pomysl z dodatkowymi punktami za wykonywanie rozkazow jest bardzo dobry wedlug mnie.

Autor:  Nyx [ 4 lut 2010, 21:53 ]
Tytuł: 

Mark24 napisał(a):

Na 99% jestem przekonany do kupna.


A ja na 99% wiem ze gra jest kupna:P

Autor:  Mendol [ 4 lut 2010, 21:56 ]
Tytuł: 

ale nie na taka skale zeby zmusic kogokolwiek do wykonywania rozkazow ;p

Autor:  Mark24 [ 4 lut 2010, 22:45 ]
Tytuł: 

ALe nikt nie będzie kupował MAG-a na lata, mi tam 2 miesiące gry do premiery BC2 w zupełności wystarczą. A sądzę, ze nawet po premierze nowego BF-a da się zebrać te 200+ osób by zagrać jakąś mapkę wieczorkiem.
Na lata to jest WoW ;)

Autor:  raggnarok [ 4 lut 2010, 23:22 ]
Tytuł: 

Ja po prostu w tym roku mam proste zalozenie: jest taka masa zajebistych gier do kupienia (marzec to po prostu masakra), ze na sredniaki kompletnie nie zwracam uwagi. Chyba ze ktos gra tylko w gry multi, wtedy na bezrybiu... Tylko przy takim zalozeniu kupilbym sobie te gre, bo jak widze na horyzoncie, juz tuz tuz, GoW3, Heavy Rain, FFXIII i to tylko na PS3, to sorry, ale ja tyle kasy nie posiadam zeby kupowac gry srednie, bo wole zagrac w gry zajebiste jak najszybciej po premierze :)

Autor:  Mendol [ 4 lut 2010, 23:23 ]
Tytuł: 

no widzisz dla mnie gow nie jest zajebisty ;p
na ff tez pewnie spokojnie poczekam.
heavy rain... nie dla mnie :)

Autor:  raggnarok [ 4 lut 2010, 23:25 ]
Tytuł: 

No to kupuj! :)

Autor:  Yog-Sothoth [ 5 lut 2010, 00:05 ]
Tytuł: 

Wam powiem że po zagraniu dziś w te demo BC2 pokręciłem nosem i po 10min skasowałem :) Jednak MAG bardziej mi podchodzi, przynajmniej na konsolę, może to dlatego że 3/4 teamu siedziało ze snajperkami w bazie.. Coś czuję że właśnie dzięki marce Battlefielda do BC2 pójdzie sporo gówniarzy nie grających drużynowo co zaplusuje w MAG'u.

Na dowódcę drużyny możesz się ubiegać po zdobyciu któregoś lvl więc nie ma tak że ktoś kto dopiero zaczyna wchodzi i zaczyna mieszać. Tak samo z plutonowym i głównodowodzącym, odpowiednio wyższe poziomy. Ja w tym momencie mogę być dowódcą drużyny ale dopiero jutro to przetestuję, dziś jeszcze pozabijałem jako szarak ;) Z tego co widziałem przynajmniej jako drużynowy można normalnie grać, podejrzewam że plutonowi też, ale czy taki głównodowodzący gra.. chyba bez sensu bo on musi ogarnąć bitwę na większą skalę a nie latać za fragami.

Trybów jest sporo:
- Manewry - taki typowy tdm 32v32 we własnej frakcji ale punkty się normalnie nabijają (1 mapa)
- Sabotaż - obrona ma 2 punkty do obrony, jeśli oba zostaną zajęte w tym samym czasie to zostają wyeliminowane i trzeba bronić jednego punktu przed zmasowanym atakiem (32v32 na 3 mapach - jedna do obrony reszta atak)
- Zdobywanie - mało grałem więc pokrótce trzeba zdobyć jakieś punkty, pojazdy, czy coś innego; tutaj są już jakieś pojazdy (64v64)
- Dominacja - total carnage, na początku są jakieś punkty na obrzeżach do utrzymania, po ich straceniu obrońcy są spychani do środka mapy i tam bronią poszczególnych punktów, tutaj też są pojazdy; generalnie najbardziej widowiskowy tryb, przy końcowej fazie ataku wszędzie coś wybucha, walą moździerze, są naloty, etc (128v128)

Zaznaczyć trzeba że pojazdy w tej grze są potraktowane jak narazie po macoszemu, służą głównie do przemieszczania się i jako ruchomy respawn, mi to specjalnie nie przeszkadza bo nie ma przynajmniej vehicle whores jak to często bywa w BF, ale może wypuszczą jakieś nowe mapy czy update z większą ilością sprzętu.

Po dzisiejszej sesji jeszcze bardziej na plus jestem, ludzie się fajnie zgrywają, jest leczenie (bo są za to punkty :> ), jest współpraca, raczej rzadko widuję gości biegnących na pałę po fragi, w większości siedzą ładnie i pilnują punktów.

Autor:  Keii [ 5 lut 2010, 01:59 ]
Tytuł: 

Z EU Playstation Store można od dziś ściągnąć za darmo Gigawatt Blades - dodatkową moc do inFamous, która wcześniej była dostępna jedynie w wersji preorderowej/specjalnej/kolekcjonerskiej/legendarnej/whatever.

Autor:  Mark24 [ 5 lut 2010, 10:24 ]
Tytuł: 

na vgchartz.com własnie pokazały się wyniki sprzedaży z ostatniego tygodnia i MAG wypadł całkiem nieźle. Premierowy tydzień i ponad 300 000 kopii zeszło. Więc raczej nie ma co się martwić o ludzi na serwerach.

można wyrwać już dzisiaj demko HR - link z kotaku:
http://kotaku.com/5464839/want-the-heav ... -heres-how

niestety mi się nie udało (jeszcze) zalogować na stronkę..

Strona 152 z 487 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team