MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Grac, tylko w co? - Archiwum #1 https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=39670 |
Strona 152 z 522 |
Autor: | Keii [ 1 gru 2009, 13:55 ] |
Tytuł: | |
Puzzle Quest 2 tylko na X360 i DSa. Dziwny krok, biorąc pod uwagę fakt, że poprzednia część wyszła chyba na wszystko co możliwe. Z drugiej strony, ręka do góry, komu Bejeweled się jeszcze nie przejadło. |
Autor: | Ashton [ 1 gru 2009, 14:19 ] |
Tytuł: | |
splinter cell to to nie jest, gta jednak tez nie, dzieki bogom, jak najbardziej najblizej temu do mafii... ale pogralem narazie tylko pol godziny ;) |
Autor: | yabaddi [ 1 gru 2009, 15:15 ] |
Tytuł: | |
Aeiva napisał(a): Moim zdaniem najciekawszą premierą grudnia jest Avatar.
Pograłem trochę w demko Avatara i .. nie zachwycił mnie. Szczerze mówiąc to był po prostu nudny. Jakiś taki konsolowy mix z grafiką budzącą skojarzenia do Crysis'a. Jak ktoś się zastanawia nad tym tytułem to warto ściągnąć demko (1.6gb) z jedną mapką i paroma zadaniami (jest też klika pojazdów ale sterowanie nimi jest dość dziwaczne - zwłaszcza tym latającym). |
Autor: | Ashton [ 1 gru 2009, 15:19 ] |
Tytuł: | |
Przyznam ze sie gra coraz lepiej prezentuje :) przeszedlem prolog, akcja ze zmiana swiatel w trakcie tortur byla naprawde najs :) ogolnie motyw graficzny z kolorami jest cholernie dobry :> nadaje grze naprawde fajnego klimatu :) |
Autor: | WithnesS [ 1 gru 2009, 17:42 ] |
Tytuł: | |
Keii napisał(a): Z drugiej strony, ręka do góry, komu Bejeweled się jeszcze nie przejadło.
o/ |
Autor: | Ashton [ 2 gru 2009, 10:14 ] |
Tytuł: | |
http://www.gamepolitics.com/2009/11/30/ ... -rrod-suit daje tutaj, bo w xbox360 nikt nie pisze i niechce double postowac |
Autor: | raggnarok [ 2 gru 2009, 14:18 ] |
Tytuł: | |
Wyszedl drugi patch do King Arthur. Mysle, ze mozna juz smalo grac ![]() |
Autor: | Mendol [ 2 gru 2009, 14:48 ] |
Tytuł: | |
a jakies patch notes? |
Autor: | raggnarok [ 2 gru 2009, 16:48 ] |
Tytuł: | |
Improved movement during melee Increased battle sound range Added "beginner" difficulty level Added sounds of unit selection in battles Added marking own and enemy units (hotkey Tab) Added invert mouse zoom checkbox in battle Options Added rotate / strafe camera checkbox in battle Options Added camera lock to the selected unit (hotkey Ctrl + Q) Added "weakening archers" checkbox in Campaign map Options Added divide army and recruiting icons in the army window as well Added more detailed information about missing drivers, if any Added disband option of units in a visible enemy army removed Fixed font size bug on the loading screens Fixed game crash bugs Console for cheats Creating screenshots (hotkey Ctrl + Space) 1440x900 resolution available |
Autor: | Mendol [ 2 gru 2009, 16:57 ] |
Tytuł: | |
to nie za wiele ;p |
Autor: | Keii [ 2 gru 2009, 17:00 ] |
Tytuł: | |
Ale raggnarok afair narzekał na niemożność włączenia tej rozdziałki głównie, więc dla niego idealnie. |
Autor: | raggnarok [ 2 gru 2009, 17:20 ] |
Tytuł: | |
No dokladnie ![]() |
Autor: | raggnarok [ 3 gru 2009, 01:17 ] |
Tytuł: | |
Pogralem troche i gra jest naprawde niezle rozbudowana. Walki oczywiscie nie sa na poziomie serii Total War, ale nie sa tez amatorszczyzna - troche szwankuje animacja walk, paru rozwiazan brakuje, pare jest rozwiazanych leciutko inaczej niz w serii TW. Gdyby polaczyc walki z TW i reszte z tej gry to imho mielibysmy najlepsza gre strategiczna ostatnich lat. Trzymam kciuku za Neocron, jak beda podazac w tym kierunku i pracowac nad enginem walk to ich nastepna gra moze byc niesamowita. Po tej grze zabawa na mapie kampanii w Total Warach bedzie strasznie wybrakowana. |
Autor: | Viracept [ 3 gru 2009, 09:27 ] |
Tytuł: | |
Tzn w czym poza poziomem trudność walki różnią się od TW, tudzież czemu nie są na poziomie ? |
Autor: | raggnarok [ 3 gru 2009, 13:48 ] |
Tytuł: | |
Grafika, animacja starc, poszczegolnym oddzialom nie mozna przyciskiem wlaczyc biegania, jest tylko dwu-klik mycha, kamera jest tez troszke niedopracowana, troche trudniej flankowac/atakowac od tylu. EDIT. Zapomnialem o jednej rzeczy - mocno upierdliwej - ciezko w ferworze walki zauwazyc, ktore oddzialy sie tluka - jest tylko ogolne rozroznienie pod Tabem na swoje/wrogie jednostki, ale nie zawsze dziala poprawnie. Oznaczenie jednostek jest mocno sredniawe, a walka w lasach to logistyczny koszmar. A wlasnie przed chwila w walce zbugowaly mi sie 2 oddzialy konnicy przeciwnika heh, dzieki czemu wygralem bitwe. |
Autor: | Icekk [ 3 gru 2009, 19:12 ] |
Tytuł: | |
http://www.youtube.com/watch?v=tNfBZwUW ... r_embedded Gief ! 12 grudnia bedzie wiecej niusow o grze. Powodzenia dla obu zespolow robiacych gre. |
Autor: | Sobtainer [ 3 gru 2009, 21:18 ] |
Tytuł: | |
Icekk napisał(a): http://www.youtube.com/watch?v=tNfBZwUWz2k&feature=player_embedded
Gief ! 12 grudnia bedzie wiecej niusow o grze. Powodzenia dla obu zespolow robiacych gre. No proszę. Patrząc na M16A4 u gościa współczesne polwe walki. Jak było na topie MOH i CoD, to wolałem MOH. |
Autor: | Dana [ 4 gru 2009, 05:17 ] |
Tytuł: | |
To już od X czasu wiadomo że następny MoH będzie się rozgrywał w czasach teraźniejszych ![]() Jeżeli multi będzie przynajmniej na poziomie pierwszej części a single na dłużej niż 4 i 1/2 godziny to będzie super. http://www.destructoid.com/the-saboteur-s-free-launch-dlc-features-nudity-settings-156696.phtml Coraz bardziej interesujący ten Saboteur ! ![]() |
Autor: | Sobtainer [ 4 gru 2009, 10:49 ] |
Tytuł: | |
Dana napisał(a): Coraz bardziej interesujący ten Saboteur !
![]() Wczoraj na hyperze był test Saboteur. No thx. Koleś biega jakby miał kupę w gaciach. Typowa konsolowa gra... fatalna. Szkoda, bo temat super. |
Autor: | Dana [ 4 gru 2009, 11:59 ] |
Tytuł: | |
http://xbox360.ign.com/articles/105/1051540p1.html |
Strona 152 z 522 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |