MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Starcraft 2 https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=24833 |
Strona 155 z 305 |
Autor: | Dae [ 9 sie 2010, 13:26 ] |
Tytuł: | |
Wie ktoś kiedy blizz wyda kolejna część wczoraj skończyłem kampanie i ciekawy jestem co dalej nieziemsko ![]() |
Autor: | Keii [ 9 sie 2010, 13:27 ] |
Tytuł: | |
Ploty mówią, że za około 18 miesięcy. |
Autor: | Razoth [ 9 sie 2010, 13:28 ] |
Tytuł: | |
Coś w ten deseń zapewne, między rokiem a dwoma. |
Autor: | Dae [ 9 sie 2010, 13:51 ] |
Tytuł: | |
lol czemu tak? myślałem, że to góra 3 miechy!! czyli co SC III to kampania zergów SC IV protosów? bezsensu... |
Autor: | Keii [ 9 sie 2010, 13:56 ] |
Tytuł: | |
To nie kolejne części, tylko dodatki. |
Autor: | pooma [ 9 sie 2010, 14:12 ] |
Tytuł: | |
Yep, obecnie mamy: Starcraft II: Wings of Liberty, kolejna będzie: Starcraft II: Heart of the Swarm (http://starcraft.wikia.com/wiki/StarCra ... _the_Swarm) Starcraft II: Legacy of the Void (http://starcraft.wikia.com/wiki/StarCra ... f_the_Void) |
Autor: | Sobtainer [ 9 sie 2010, 14:16 ] |
Tytuł: | |
Jestem ciekawy, jak będzie wyglądać dodawanie dodatkowych jednostek in game. Czy dopiero w czasie premier dodatków, tak jak w broodwarze, czy po prostu wrzucą patcha. Przecież tych dodatkowych jednostek w singlu jest znacznie więcej. No i give lury! |
Autor: | Razoth [ 9 sie 2010, 14:19 ] |
Tytuł: | |
Tak samo jak w Starcrafcie i Warcrafcie 3. |
Autor: | Highlander [ 9 sie 2010, 14:39 ] |
Tytuł: | |
z takimi jednostkami jak w singlu, to mogliby dac dodatek/tryb classic z SC1 ;] |
Autor: | raggnarok [ 9 sie 2010, 14:48 ] |
Tytuł: | |
Single, a multi to dwie rozne bajki, Sob. Podejrzewam, ze w rozszerzeniach dostaniemy max. 1-2 jednostki na dodatek dostepne w multi. Juz teraz ciezko to zbalansowa, jak oni sobie to wyobrazaja z dodatkowymi np. 4 jednostkami... Ciezka sprawa ![]() |
Autor: | Sobtainer [ 9 sie 2010, 14:54 ] |
Tytuł: | |
Nie no ok, ale brakuje trochę imo. Lurów mi tak brakuje, że masakra jakaś. Ta jednostka była must have vs T. kochałem ją. Z drugiej strony, jak widzę marauders/marines i heal powietrzny, to mnie trochę trzęsie. Mało urozmaicona gra mi się wydaję na teraz. Wszyscy robią to samo, rzadko się zdarza coś ciekawego w czasie gry. Speedlinks/Bannelings/rouches albo hydras. I to wszystko. O ile w ogóle jest czas na tier2 |
Autor: | pooma [ 9 sie 2010, 15:25 ] |
Tytuł: | |
Sob, oglądałem dzisiaj całkiem ciekawe diamond ZvT z ultrami. Doable. Wystarczy się nie pakować w głupi all-in attack z puszczeniem eko w niepamięć ;p |
Autor: | Sobtainer [ 9 sie 2010, 15:26 ] |
Tytuł: | |
No ale takie gry to 1% ze wszystkich, nie zaprzeczysz ![]() |
Autor: | Oyci3C [ 9 sie 2010, 15:27 ] |
Tytuł: | |
A ja widziałem dość ciekawy meczy ZvP - działo się, po 3-4 expy, ultraliski, colossusy, dobry początek tossa jak podjechał 4 pylonami pod expę zerga i warpował units. |
Autor: | pooma [ 9 sie 2010, 15:27 ] |
Tytuł: | |
E, 1% bym nie powiedział. ~1/3 moich gier trwa dłużej niż te 15 minut. T2 zawsze vs P i T. Gorzej z zvz bo wszystkie z wyjątkiem jednej jak na razie kończyły się w fazie bane + lingi. |
Autor: | Ash [ 9 sie 2010, 15:49 ] |
Tytuł: | |
ja gralem w gold mecz zvp ktory trwal okolo 30 minut, oboje doszlismy do okolic 200/200 i skonczyl sie na ogromnej bitwie z ultraliskami i colossusami. przegralem bo colossusy zabijaja jednostki masowe jak chca, a ultraliski zatrzymaly sie na vikingach na dluzej. gdybym tylko narobil wiecej brood lordow ![]() |
Autor: | Oyci3C [ 9 sie 2010, 16:01 ] |
Tytuł: | |
No tamten mecz skończył się podobnie, colosy z upgrade zjadły ultraliski na śniadanie, a stalkery z blinkiem wjebały broodlordy :< |
Autor: | raggnarok [ 9 sie 2010, 16:33 ] |
Tytuł: | |
Wniosek: zerg sux donkey ballz, chyba ze grajacy zergiem jest 5x lepszy od przeciwnika :> |
Autor: | Sobtainer [ 9 sie 2010, 16:37 ] |
Tytuł: | |
raggnarok napisał(a): Wniosek: zerg sux donkey ballz, chyba ze grajacy zergiem jest 5x lepszy od przeciwnika :>
Mi się bardzo podoba ta rasa, wcześniej grałem protossem, ale zerg ma ogromny potencjał. Jedna rzecz jest której cały czas się nie mogę nauczyć. Podzielność uwagi. Czyli cały czas produkcja jednostek w trakcie bitwy/microwania i zaczynania zadymy z przeciwnikiem. Często gęsto po prostu nie mogę ogarnąć ekonomii i wojska. Wojskiem zaczynam atakować, skupiam się na tym a minerały rosną. Przez co wtapiam nie raz mająć 3k minerałów. Musze się nauczyć obsługiwać queens na 2/3 expach i produkcję jednostek w momencie biegania po mapie. To jest mój problem aktualnie. |
Autor: | Oyci3C [ 9 sie 2010, 17:00 ] |
Tytuł: | |
raggnarok napisał(a): Wniosek: zerg sux donkey ballz, chyba ze grajacy zergiem jest 5x lepszy od przeciwnika :>
? Bzdura. |
Strona 155 z 305 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |